زمان انتشار iOS 16 اپل یک ماه پس از عرضه iPadOS 16

70
0
زمان انتشار iOS 16

از زمانی که اپل iPadOS را ایجاد کرد و نرم‌افزار تبلت خود را از نرم‌افزار تلفن iOS خود جدا کرد، آپدیت ها برای هر دو به طور همزمان منتشر شد. اما طبق گزارش جدیدی از منابع مطلع ممکن است ماه آینده همه چیز تغییر کند. زمان انتشار iOS 16 نزدیک است.

ظاهرا اپل قصد دارد عرضه iPadOS 16 را یک ماه بعد از iOS 16 به تاخیر بیاندازد. نسخه جدید iOS ماه سپتامبر منتشر خواهد شد، اما عرضه iPadOS 16 در ماه اکتبر انجام میگیرد.

زمان انتشار iOS 16
زمان انتشار iOS 16

دلیل این یک ماه تاخیر این است که توسعه سیستم مولتی تسکینگ جدید Stage Manager که در iPadOS 16 تعبیه شده است، بیشتر از حد انتظار طول می کشد. در طول مرحله آزمایش بتا iPadOS 16، Stage Manager به دلیل عدم سازگاری با اکثر آی‌پدهای موجود، توسط برخی از توسعه‌دهندگان به دلیل باگ های زیاد مورد انتقاد قرار گرفته است.

این تاخیر عرضه iPadOS 16 را به عرضه آیپدهای جدید نیز نزدیک‌تر می‌کند، که ممکن است در ماه اکتبر اتفاق بیفتد. شایعات حاکی از آن است که یک iPad Pro با تراشه M2 و یک آیپد با درگاه USB-C در زمان عرضه خواهیم دید.

تا به امروز اپل هیچ اطلاعیه در مورد این عرضه اعلام نکرده است، اما این شرکت در گذشته اعلام کرده بود که ممکن است iOS 16 و iPadOS 16 در نسخه‌های اولیه با ویژگی هایی گفته شده بود عرضه نشوند. بنابراین یا iPadOS 16 به طور کلی با تأخیر عرضه می شود یا بدون Stage Manager راه اندازی می شود و بعدا در iPadOS 16.1 به آن اضافه میشود.

5/5 - (2 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس