قیمت تتر امروز

41
0
قیمت تتر امروز

تتر با نماد اختصاری USDT، نخستین و بزرگ‌ترین رمزارز پایدار جهان است. در سال ۲۰۱۴، براک پیرس، سرمایه‌گذار حوزه رمزارزها و ریو کالینز، کارآفرین و کریگ سلرز، توسعه‌دهنده نرم‌افزار، دست‌به‌دست هم دادند و سنگِ‌بنای پروژه «ریل‌کوین» (Realcoin) را بنا گذاشتند. نام این پروژه‌ بعدها تغییر کرد و به «تتر» تبدیل شد. برای آگاهی از قیمت تتر امروز و بطور کلی اطلاع از قیمت روزانه تتر کافی است با اول پرداخت همراه باشید.

قیمت تتر امروز

تتر در ابتدا بر‌پایه بلاک‌چین بیت‌کوین ساخته شد؛ اما به‌تدریج راه خود را به دیگر شبکه‌های بلاک‌چینی نیز باز کرد.

امروزه، بخش عمده‌ای از موجودی تتر در بستر بلاک‌چین‌های اتریوم و ترون میان کاربران دست‌به‌دست می‌شود؛ بااین‌حال، چندین شبکه بلاک‌چینی دیگر از‌جمله سولانا و الگورند و ایاس هم میزبان تتر هستند. در سال‌های اخیر، تتر افت‌وخیزهای بسیاری را تجربه کرده است.

این رمزارز پایدار در روزهای ابتدایی عرضه خود با نوسان‌های گاه‌وبیگاهی دست‌به‌گریبان بود و حتی در مقاطعی نرخ برابری آن در‌مقابل دلار آمریکا به عدد ۱.۲ واحد هم رسید.

بااین‌حال در‌ادامه و از روزهای آغازین سال ۲۰۱۹، توانست از چنبره نوسان‌ها بگریزد و جای پای خود را به‌عنوان استیبل‌کوینی پایدار و کم‌نوسان در بازار تثبیت کند.

بدون تردید افزایش حجم معاملات و اقبال فزاینده فعالان بازار رمزارزها به تتر، نقش مؤثری در کاهش نوسان‌های آن ایفا کرده‌اند.

مزیت تتر 

تتر پلی است که قلمرو رمزارزها را به دنیای ارزهای رسمی متصل می‌کند. تبدیل مداوم رمزارزها به ارزهای رایج مستلزم پرداخت کارمزدهای گزافی است.

تتر این هزینه را از دوش معامله‌گران و سرمایه‌گذاران برمی‌دارد و پناهگاهی برای در‌امان‌ماندن از نوسان‌های بازار در‌اختیار آنان می‌گذارد. بنابراین، تسهیل مبادلات رمزارز به ارز رسمی مهم‌ترین کارکرد و مزیت تتر است.

خرید و فروش تتر در اول پرداخت 

نحوه خرید تتر و فرایند فروش تتر در اول پرداخت بسیار ساده است. هر کاربر می توانید در سایت اول پرداخت ثبت نام نماید؛ سپس با احزار هویت در کمتر از ۳۰ دقیقه که همه روزه از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۳:۳۰ انجام می شود؛ نسبت به تایید مدارک هویتی خود در سایت اول پرداخت اقدام نماید. پس از انجام مراحل اعلام شده؛ می تواند بدون محدودیت نسبت به ثبت سفارش شارژ کیف پول تتر خود اقدام فرماید.

5/5 - (5 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس