معرفی قوی ترین شخصیت DC | لیست 15 شخصیت قدرتمند کمیک های DC

غالبا DC قوی‌تر از Marvel در نظر گرفته می‌شود. در این مقاله رتبه بندی قوی ترین شخصیت های DC آورده شده است، با ما همراه باشید.

204
1
020 معرفی قوی ترین شخصیت DC لیست 15 شخصیت قدرتمند کمیک های DC

غالبا DC Comics قوی‌تر از Marvel در نظر گرفته می‌شود. در این مقاله رتبه بندی قوی ترین شخصیت DC مانند Darkseid و Parallax آورده شده است، با ما همراه باشید.

DC همیشه ثابت کرده است که منبع برخی از قوی‌ترین شخصیت‌های تاریخ کمیک بوک است. با وجود شخصیت‌های مانند Superman ،Wonder Woman ،Green Lantern و The Flash، همیشه این بحث وجود داشت که DC مناسب افرادی بود که عاشق شخصیت‌ها و قهرمانان فوق العاده بودند و Marvel برای کسانی که بیش‌تر قهرمانان انسانی را دوست داشتند.

با وجود شخصیت‌های قدرتمند زیاد در روی زمین، DC وقتی به قهرمانان کیهانی خود رسید، قدری پا فراتر گذاشت. افرادی مانند Superman و Wonder Woman یا متحدانی از جهان دیگر به شرارت نیاز دارند که بتوانند آنها را به چالش بکشند و از نظر قدرت با آنها مطابقت داشته باشند. این به این معناست که برخی از قدرتمندترین شخصیت‌های DC از شخصیت‌های کیهانی هستند. در اینجا نگاهی داریم به ۱۵ نفر از قوی‌ترین شخصیت‌های کیهانی DC در تاریخ کتاب‌های کمیک.

15 تا از قوی ترین شخصیت های DC

کیهان بسیار بزرگ‌تر از آن چیزی است که اکثر مردم فکر می‌کنند. در حالی که اسامی مانند Darkseid اغلب در لیست بسیاری از افراد از چهره‌های کیهانی قدرتمند قرار دارند، کمیک‌هایی مانند Sandman و Swamp Thing ثابت کرده‌اند که موجودات کیهانی در سایر سیارات بسیار گسترده‌تر هستند. از خدایان و شیاطین گرفته تا بیگانگان و فاتحان، در اینجا برای هر کس رقیبی وجود دارد. در ادامه نگاهی داریم به موجودات کیهانی قدرتمندی که در جهان DC وجود دارند.

۱۵. MICHAEL DEMIURGOS

1 معرفی 15 تا از قوی ترین شخصیت های DC

مایکل موجودی بود که نیروهای بهشتی ​​را علیه شروری به نام لوسیفر مورنینگ استار رهبری کرد. با این حال، مایکل در جنگ شکست خورد و توسط سندالفون مورد استفاده قرار گرفت. او در نهایت بچه‌ای را به نام ایلین بلوک به دنیا آورد که تبدیل به یکی از قوی‌ترین موجودات کیهانی در دنیای کمیک‌های دی سی شد. در مورد قدرت خود، مایکل توانایی و قدرت زیادی دارا است، به همراه برادرش لوسیفر، یکی از قوی‌ترین موجودات جهان محسوب می‌شود. اگر مایکل بمیرد، انرژی آزاد شده از شخص او می‌تواند تمام زندگی جهان را نابود کند.

۱۴. LUCIFER MORNINGSTAR

2 معرفی 15 تا از قوی ترین شخصیت های DC

لوسیفر مورنینگ استار که ابتدا در صفحات سندمن معرفی شد و سپس به خط کمیک خود و حتی یک مجموعه تلویزیونی جداگانه منتقل شد، هنگامی که او شورش کرد از بهشت ​​اخراج شد. با این حال، او قدرتمندتر از تقریبا هر کسی بود و جهنم را به عنوان قلمرو خود انتخاب کرد، که در نهایت برای انتقال به زمین از آن چشم پوشی کرد.  لوسیفر قدرت بسیار زیادی دارد و می‌‌تواند هر چیزی را به هر روشی که بخواهد دستکاری کند. تنها نقطه ضعف او این است که نمی‌تواند چیزی را از ابتدا ایجاد کند. لوسیفر بسیار قدرتمند است، حتی از اعضای Endless نیز قوی‌تر است.

۱۳. SYNNAR

3 معرفی 15 تا از قوی ترین شخصیت های DC

سینار به Demiurge معروف است و در طول جنگ مقدس ظاهر شد که به تخریب سیاره ران منجر شد و آن را به دوران تاریکی منتقل کرد. مردم روی کره زمین یک انسان به نام آدم استرنج را به دنیای خود آوردند و جهان را وارد جدول زمانی کمیک‌های DC کردند. جالب اینکه، سینار با هاوک‌من ارتباط برقرار کرد، آینده او با آینده بالدار عضو لیگ عدالت آمیخته شد. سینار در زمانی معمار خدا بود و با سپاهیان خدا می‌جنگید و تقریبا به تنهایی همه آنها را شکست می‌داد. او اکنون یک ستمگر کیهانی با قدرت‌های مافوق باور است.

۱۲. THE GREAT EVIL BEAST

4 معرفی 15 تا از قوی ترین شخصیت های DC

THE GREAT EVIL BEAST موجودی کیهانی است که بسیاری آن را دیو می‌نامند و در صفحات Swamp Thing ظاهر شد. او تصویر واقعی شرارت است و بهتر است به عنوان نقطه تاریک خدا توصیف شود. جانور شیطانی بزرگ تقریبا همه کاره تلقی می‌شود و تنها موجودی که بالاتر از آن است خداوند است. نمی‌توان گفت که این موجود چقدر قدرتمند است، اما بهترین حدس این است که اگر قدرت کامل خود را به نمایش بگذارد، بر هر موجود دیگری در جهان پیروز می‌شود.

۱۱. ELAINE BELLOC

05 معرفی 15 تا از قوی ترین شخصیت های DC

 

ایلین بلوک دلیل اصلی وجود داستان کمیک لوسیفر است. ایلین از نسل مایکل دمیورگوس (Michael Demiurgos) است و هنگامی که به دنیای DC معرفی شد، یک دختر جوان بود. با این حال، کل ایده داستان این بود که او قدرت مایکل را در خود داشت و لوسیفر او را آماده کرد تا به قدرت برتر جهان تبدیل شود. او یک فرشته و صد البته بسیار قدرتمند است. تنها چیزی که مانع او می‌شود ناتوانی او در درک کامل قدرت‌هایش است و باعث می‌شود نتواند آنها را در بالاترین سطح کنترل کند.

۱۰. VALOR

6 معرفی 15 تا از قوی ترین شخصیت های DC

سوپرمن به راحتی قوی‌ترین بیگانه‌ای است که تا به حال به سیاره زمین آمده است، اما داکسامیت‌ها بسیار نزدیک هستند و مون ال (Mon-El) ممکن است یکی از قوی‌ترین افراد آن نژاد باشد. او به لطف ملاقات با جورال (Jor-El) و دریافت راهنمایی ها قبل از انفجار کریپتون، راهی زمین شد. سپس هنگامی که به منطقه فانتوم فرستاده شد تا تنها زندگی کند، عذاب وصف ناپذیری را تحمل کرد تا اینکه درمانی برای سمی که او را تا پای مرگ فرستاد، یافت شد.

وقتی صحبت از قدرت او می‌شود، والور به لطف خورشید زرد زمین دارای قدرت مشابهی با سوپرمن است، از جمله قدرت‌های او می‌توان به آسیب ناپذیری، طول عمر، تقویت حواس و پرواز اشاره کرد. قدرت او هر چه بیشتر در معرض نور آفتاب قرار گیرد افزایش می‌یابد، و تنها نقطه ضعف واقعی او در مورد سرب است، که به لطف سرم ضد سربی که توسط Brainiac 5 توسعه یافته بود، مهار می‌شود.

۹. INFINITY MAN

7 معرفی 15 تا از قوی ترین شخصیت های DC

نسخه‌های متفاوتی از Infinity Man وجود دارد که اولین آنها brother of Darkseid است. با این حال، همه آنها دارای یک ویژگی هستند آنها محافظ New Genesis هستند و هر دو برای کمک به آنها احضار می‌شوند یا اینکه، به نوبه خود، می‌توانند او را در هنگام خطر و نیاز به کمک نجات دهند.

او در طول زمان با قوی‌ترین قهرمانان و اشرار مبارزه کرده است و وقتی شرایط سخت می‌شود، می‌تواند مانند زمان مبارزه با سوپرمن در یک نقطه ناپدید شود. با همه اینها او خطرناک است.

۸. PARALLAX

8 معرفی 15 تا از قوی ترین شخصیت های DC

هال جردن به عنوان یکی از قوی ترین شخصیت های DC در تاریخ و قدرتمندترین عضو سپاه Green Lantern شناخته می‌شد. او مردی بود که هیچ ترسی از هیچ چیز و هیچ کس نداشت و همیشه کار درست را انجام می‌داد. با این حال، Parallax یک موجود بیگانه است که از ترس تغذیه می‌کند و در زمانی که در ناامیدترین حالت خود بود، توانست به Jordan حمله کند.

Parallax آنقدر قدرتمند بود که Jordan اصیل و نترس را دیوانه کرد و به نوبه خود Green Lantern را به مرگبارترین شرور جهان تبدیل کرد. او از اردن برای از بین بردن سپاه Green Lantern و نگهبانان استفاده کرد و او را تبدیل به یک شرور کرد که قهرمانان زمین حتی نمی‌توانستند جلوی او را بگیرند. فقط خلوص قلب جردن توانست او را بازگرداند و تنها قربانی نهایی پارالاکس را شکست داد.

۷. GREEN LANTERN CORPS

9 معرفی 15 تا از قوی ترین شخصیت های DC

در حالی که یک شخصیت کیهانی DC نیست، سپاه Green Lantern نیروی حافظ صلح است که بر کل جهان حاکم است. در مجموع ۷۲۰۲ عضو سپاه وجود دارد که ۳۶۰۰ بخش جهان را پوشش می‌دهند به استثنای بخش ۲۸۱۴، که شامل زمین می‌شود.

اینها نه تنها برخی از قدرتمندترین شخصیت‌های جهان هستند، بلکه آنها یک واحد نظامی هستند که وقتی با هم کار می‌کنند قدرت خود را افزایش می‌دهند. آنها با حلقه‌های قدرت خود یکی از قدرتمندترین سلاح‌های موجود را در اختیار دارند و هر Lantern بر اساس اراده و شخصیت تسلیم ناپذیر آنها انتخاب شده است.

۶. 6ORION

10 معرفی 15 تا از قوی ترین شخصیت های DC

اوریون پسر دارک ساید است که اولین بار در سال ۱۹۷۱ به عنوان بخشی از مجموعه جدید خدایان جک کربی ظاهر شد. اوریون یک شخصیت پیچیده است، زیرا او به عنوان پسر دارک ساید خطرناک است اما برای کنترل شیطان تلاش می‌کند. با این حال، او تقریبا همیشه موفق می‌شود و متحد قدرتمند New Genesis است.

به عنوان خدای جدید، او قدرتمند است. او جاودانه است و قدرت‌های فوق بشری دارد. قدرت او در سطحی است که می‌تواند با سوپرمن در شرایط مساوی مبارزه کند و سازه‌های Green Lantern را نابود کند. او همچنین می‌تواند ضربه‌های شخص قدرتمندی مانند سوپرمن را تحمل کند و در نبرد خسته نمی‌شود.

۵. MISTER MXYZPTL

11 معرفی 15 تا از قوی ترین شخصیت های DC

آقای Mxyzptlk یکی دیگر از قوی ترین شخصیت DC است که بیشتر در زمین ظاهر می‌شود، تا فقط با مردم و به ویژه سوپرمن درگیر شود. او یک حقه باز است که می‌تواند واقعیت را تحریف کند و به عنوان یک موجود جادویی، تهدیدی را ارائه می‌دهد که یکی از مهم‌ترین نقاط ضعف سوپرمن را دارد.

آقای Mxyzptlk تقریبا می‌تواند هر کاری را که می‌خواهد، در هر زمان که بخواهد، با هرکسی که می‌خواهد انجام دهد. تنها راه متوقف کردن او حل یکی از معماهایی است که او ایجاد می‌کند. او قابلیت دور جا به جایی دارد، جاودانه است و توانایی این را دارد که منطق را در مقیاسی که اکثر انسان‌ها نمی‌توانند درک کنند دستکاری کند.  تنها نقطه ضعف او این است که قدرت‌های خود را محدود می‌کند.

۴. DARKSEID

12 معرفی 15 تا از قوی ترین شخصیت های DC

در دی سی، دلیل شکل گیری Justice League این بود که جهان با تهدیدی روبرو شد که هیچ قهرمانی نمی‌تواند آن را شکست دهد. در نسخه ۵۲ جدید، این تهدید Darkseid بود و او از هر قهرمانی قوی‌تر بود به این معنی که حتی سوپرمن و واندر وومن باید برای پیروزی در نبرد و نجات زمین نیاز به کمک داشتند و آنها فقط با کند کردن سرعت Darkseid این کار را کردند.

دارک ساید یک خدای جدید است، به این معنی که او قدرت‌های بسیاری دارد. او جاودانه است، غیرقابل نفوذ است، می‌تواند آسیب‌ها را ترمیم کند و دارای قدرت و استقامت فوق بشری است. او به اندازه کافی قوی است تا بتواند سوپرمن را در نبرد به بهترین نحو شکست دهد. او همچنین دارای Omega Effect است که باعث می‌شود تا حدودی شکست ناپذیر باشد.

۳. ANTI-MONITOR

13 معرفی 15 تا از قوی ترین شخصیت های DC

دکتر منهتن به تازگی کارهای زیادی انجام داده است تا ثابت کند قوی‌ترین موجود در کل جهان است. قبل از او، نزدیک‌ترین کسی که می توانست همه چیز را از بین ببرد، آنتی مانیتور بود، موجودی که باعث بحران در زمینهای بی‌نهایت شد و موجودی بود که کل جهان DC را تغییر داد.

او جهان‌های بی‌شماری را از بین برده است و هیچکس نمی‌تواند جلوی او را بگیرد. او می‌تواند بدون تولید ماده، انرژی را جذب کند، واقعیت را تغییر دهد و غیرقابل نفوذ است، قادر است بدون هیچ آسیبی با قوی‌ترین قهرمانان جهان بجنگد.

۲. THE GUARDIANS OF THE UNIVERSE

14 معرفی 15 تا از قوی ترین شخصیت های DC

نگهبانان جهان بنیانگذاران و رهبران جاودانه سپاه Green Lantern هستند. هدف آنها در زندگی این است که نظم و حقیقت را در جهان به وجود آورند و این کار را با هر وسیله‌ای انجام دهند. در حالی که آنها از نظر فیزیکی به اندازه موجودات دیگر در این لیست قوی نیستند، احتمالا باهوش‌ترین موجودات حال حاضر هستند و قدرت واقعی در دانش آنها نهفته است.

قدرت آنها شامل استقامت، آگاهی، دانش وسیع و توانایی روانشناختی از طریق اراده بسیار زیاد است. همانطور که کیل راینر در Green Lantern که Guardian Ganthet می‌توانست با یک فکر ساده یک سیاره را نصف کند و همچنین Anti-Monitor را با یک حمله تکان داد.

‍۱. THE PRESENCE

15 معرفی 15 تا از قوی ترین شخصیت های DC
قوی ترین شخصیت DC

هنگام شمارش معکوس قوی‌ترین شخصیت‌های کیهانی DC در تمام دوران، شماره یک در لیست باید نسخه DC از خدا باشد. این موجود به عنوان Presence معروف است. در حالی که خدایان متعددی در DC وجود دارد، بیش‌تر از نسخه‌های یونانی زئوس و فرزندان او، Presence نسخه مسیحی آن است.

Presence موجودی است که به Spectre قدرت داد به این معنی که او یکی از قدرتمندترین موجوداتی را ایجاد کرد که در کمیک‌های DC وجود داشته است. او این قدرت را دارد که مردگان را مانند زنده کند. Presence در برابر لوسیفر ظاهر شد و نشان داد که او قدرتمندترین نیست.

حال که با قوی ترین شخصیت DC آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

5/5 - (22 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه برای “معرفی قوی ترین شخصیت DC | لیست 15 شخصیت قدرتمند کمیک های DC

  1. من عاشق درایتر هستم

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس