تاریخ انتشار فیلم One Piece: Red و معرفی شخصیت جدید داستان آن

61
0
فیلم One Piece: Red

کمپانی Crunchyroll اخیراً اعلام کرده است که فیلم One Piece قرار است با عنوان One Piece: Red در سال جاری آماده اکران در سراسر جهان شود. One Piece پانزدهمین فیلم این مجموعه است که در پاییز 2022 برای سینماهای ایالات متحده، کانادا، استرالیا و نیوزلند به نمایش در می آید.

One Piece: Red از روی انیمه چند صد قسمتی One Piece ساخته شده و در آن شاهد ماجراهای جدید و منحصر به فرد لوفی و دزدان کلاه حصیری خواهیم بود. این انیمه یکی از محبوب ترین انیمه های ساخته شده در تاریخ است و امروز با گذشت سال ها از اولین قسمت آن، هنوز در لیست بهترین انیمه ها قرار دارد.

همچنین مطالب زیر را هم بخوانید:

بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱ | معرفی بهترین انیمه های سال ۲۰۲۱

معرفی بهترین انیمه های جنگی منتشر شده

انیمه ارباب حلقه ها | زمان اکران انیمیشن The Lord of the Rings

خط داستانی و شخصیت های آن از جمله مهم‌ترین جذابیت های One Piece به شمار می آید و باید این مژده را به طرفداران بدهیم که قرار است در One Piece: Red شاهد شخصیت جدیدی با نام Uta باشیم که به عنوان محبوب ترین خوانده جهان در فیلم حضور خواهد داشت و برای اولین بار در One Piece: Red هویت خود را به جهانیان نشان خواهد داد.

داستان فیلم با فاش شدن هویت یوتا و همچنین افشای تکان دهنده ی این که احتمال می رود او دختر شانکس نباشد، آغاز می شود و مخاطب را با خط داستانی هیجان انگیز خود درگیر می کند، بنابراین به نظر می رسد از همان ابتدای کار با یک فیلم گیرا و خیره کننده طرف خواهیم بود.

رئیس و مدیر عامل Toei Animation Masayuki Endo در پی اکران فیلم One Piece: Red اظهار داشت :

“ما بسیار هیجان زده‌ ایم که One Piece Film Red را در پاییز امسال به سینماهای سراسر جهان می بریم و شاهد اکران آن مصادف با بیست و سومین سالگرد فرانچایز One Piece خواهیم بود. سری جدید وان پیس که توسط Eiichiro Oda تولید شده، یک ماجراجویی پر تنش و هیجان انگیز است و در این فیلم به اضافه کلاه حصیری های دوست داشتنی شاهد اولین حضور Uta، یک شخصیت جدید و مرموز در دنیای One Piece خواهیم بود.”

فیلم One Piece: Red توسط Toei Animation تولید خواهد شد و Eiichiro Oda خالق One Piece به عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهد داشت. این فیلم در دو نسخه زیرنویس و دوبله در اواخر سال جاری در سینماها اکران خواهد شد. با این حال، هنوز تاریخ دقیق برای اکران این فیلم اعلام نشده است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس