آشنایی با ویژگی Ticketed Spaces توییتر | اتاق‌های گفتگوی پولی در Twitter

توییتر در حال آماده شدن برای راه اندازی ویژگی Ticketed Spaces خود است. در ادامه به ویژگی Ticketed Spaces توییتر می‌پردازیم.

46
0

توییتر در حال آماده شدن برای راه اندازی ویژگی Ticketed Spaces خود است و از پیش نمایش و آنچه کاربران هنگام میزبانی می‌توانند انتظار داشته باشند رونمایی کرد. کاربران آمریکایی می‌توانند در چند هفته آینده برای میزبان اتاق‌های صوتی زنده به صورت پرداختی و پولی باشند. هرکسی که می‌خواهد از این ویژگی استفاده کند باید ۱۰۰۰ دنبال کننده داشته باشد، در ۳۰ روز باید ۳ اتاق صوتی Twitter Spaces را میزبانی کرده و حداقل ۱۸ سال داشته باشد. در ادامه به ویژگی Ticketed Spaces توییتر می‌پردازیم.

آشنایی با ویژگی Ticketed Spaces توییتر | میزان دریافت کارمزد توییتر و استور اپل

1 آشنایی با ویژگی Ticketed Spaces توییتر اتاق‌های گفتگوی پولی در Twitter

این شرکت برای مدیریت پرداخت‌ها با Stripe همکاری می‌کند و می‌گوید پس از گرفتن هزینه‌های خرید درون برنامه‌ای اپل و گوگل، کاربران ۸۰ درصد درآمد دریافت می‌کنند. بنابراین اگر بلیط ۱۰ دلاری بفروشید، احتمالاً اپل ۳۰ درصد کاهش می‌یابد و شما و توییتر ۷ دلار باقیمانده را تقسیم می‌کنید. ۸۰ درصد به شما و ۲۰ درصد به توییتر می‌رسد. این شرکت می‌گوید هزینه کارمزد معاملات Stripe را تأمین خواهد کرد. (میزبان‌ها نیز به یک حساب Stripe نیاز دارند.)

سخنگوی توییتر می‌گوید که برنامه‌های اولیه با باز شدن، ظرف چند هفته بررسی می‌شوند و تیم قصد دارد با یک گروه آزمایشی کوچک شروع به کار کند. اگرچه در حال حاضر فقط کاربران آمریکایی می‌توانند میزبان Spaces بلیطی باشند، هر کسی در سراسر جهان می‌تواند دسترسی را خریداری کند. Spaces به تازگی اجازه میزبانی به کسی را که بیش از ۶۰۰ فالوور دارد شروع کرده و توانایی برنامه ریزی یک رویداد را به آن اضافه کرده است و این شرکت می‌گوید که در فضاهای مشترک میزبانی شده نیز کار می‌کند.

این عملکرد صوتی زنده از جمله روش‌های مختلفی است که توییتر اعلام کرده است به کاربران خود کمک می‌کند تا از طریق آن درآمد کسب کنند. همچنین توییتر برنامه‌ی Super Follows را نیز برنامه ریزی کرده است که به شما امکان می‌دهد برای محتوای توییتر خود پاداشی مانند اشتراک دریافت کنید و ویژگی انجمن‌ها را راه اندازی می‌کند. این شرکت نگفته است که آیا تقسیم ۲۰ درصد برای توییتر و ۸۰ درصد برای کاربران در Super Follows نیز اعمال خواهد شد یا خیر.

حال که با ویژگی Ticketed Spaces توییتر آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس