معرفی 10 تا از بهترین میزبانی سرور ماینکرافت (Minecraft) و آشنایی با ویژگی های آن

چه در حال بازی ماینکرافت با دوستان خود باشید و چه با یک انجمن آنلاین بزرگ، به یک ارائه دهنده میزبانی سرور ماینکرافت نیاز دارید

214
0
معرفی 10 تا از بهترین میزبانی سرور ماینکرافت (Minecraft) و آشنایی با ویژگی های آن

چه در حال بازی ماینکرافت (Minecraft) با دوستان خود باشید و چه با یک انجمن آنلاین بزرگ، به یک ارائه دهنده میزبانی سرور ماینکرافت نیاز دارید. با میزبانی مناسب، شما نه تنها می‌توانید از بازی با دوستان خود لذت ببرید بلکه از دارایی‌های درونا بازی خود با امنیت بیشتر و پشتیبان گیری پیوسته محافظت کنید. به لیست ما نگاهی بیندازید و میزبانی را انتخاب کنید که با نیازها و بودجه شما مطابقت دارد. در ادامه به بهترین میزبانی سرور ماینکرافت (Minecraft) می‌پردازیم.

از زمان عرضه، یعنی نه سال پیش، ماینکرافت همچنان یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در سطح جهان است.  و با وجود بیش از ۱۲۶ میلیون کاربر فعال از سراسر جهان، به نظر نمی‌رسد که تا چند سال آینده ماینکرافت کنار گذاشته شود.

چندین روش وجود دارد که می‌توانید ماینکرافت را با دوستان خود بازی کنید، اما بهترین آنها در سرور ماینکرافت است که به صورت آنلاین میزبانی می‌شود. بنابراین، به احتمال زیاد، شما یکی از آن دسته از بازیکنانی هستید که می‌خواهید تجربه ماینکرافت خود را با میزبانی آن بر روی یک سرور ارزان قیمت، سریع و قابل اعتماد با حالت‌های مورد علاقه خود به سطوح بالاتر ارتقا دهید.

خوشبختانه، شما در جای مناسب قرار گرفته‌اید! این که آیا در این زمینه تازه کار هستید یا می‌خواهید به سرویس بهتری منتقل شوید، ما بهترین ارائه دهندگان میزبانی سرور ماینکرافت را برای شما انتخاب کرده‌ایم.

اما قبل از شروع کار، بیایید ببینیم که در ابتدا به چه منابعی نیاز است.

حداقل الزامات میزبانی سرور ماینکرافت

همانطور که ممکن است از قبل آگاه باشید، میزبانی بازی‌ها اغلب چالش برانگیز است زیرا معمولاً بیشتر از برنامه‌های وب معمولی نیازمند منابع هستند. خوشبختانه می توانید بازی را به راحتی بر روی سرورهای وب که دارای مشخصات اولیه هستند، میزبانی کنید.

با این وجود، ما در اینجا در مورد تنظیمات اصلی ماینکرافت صحبت می‌کنیم. بیایید شرایط دقیق میزبانی ماینکرافت را بررسی کنیم:

حداقل الزامات:

  • ۱ گیگابایت رم
  • ۱ CPU Core

الزامات توصیه شده:

  • ۲ گیگابایت رم
  • ۲ CPU Core

فضای ذخیره سازی نسبت به آنچه معمولاً توسط ارائه دهندگان میزبانی ارائه می‌شود بسیار ناچیز است، بنابراین ما به طور کلی از آن صرف نظر کرده‌ایم. فقط مطمئن شوید که فضای ذخیره سازی مبتنی بر SSD است.

ما یک برنامه میزبانی VPS مانند Minecraft Villager Plan ارائه شده توسط Hostinger را توصیه می‌کنیم که شامل ۳ گیگابایت رم است اما ۱۲/۹۵ دلار در ماه هزینه دارد. همانطور که می‌بینید، هرچه تعداد بازیکنان بیش‌تری را میزبانی کنید، هزینه ماهانه شما بیش‌تر می‌شود.

بهترین ارائه دهندگان میزبانی سرور ماینکرافت برای ۲۰۲۱ چیست؟

تقاضا برای میزبانی ماینکرافت در طول سال‌ها افزایش یافته است زیرا محبوبیت بازی همچنان رو به رشد است.  اما به جای معرفی همه آنها در این پست، ما بهترین گزینه‌ها را انتخاب کرده ایم تا تصمیم گیری برای شما بسیار آسان‌تر شود.

در اینجا انتخابهای برتر ما برای بهترین میزبان سرور ماینکرافت در سال جاری آورده شده است:

۱. Shockbyte

1 معرفی 10 تا از بهترین میزبانی سرور ماینکرافت (Minecraft) و آشنایی با ویژگی های آن

Shockbyte شهرت خود را به عنوان یکی از معتبرترین ارائه دهندگان میزبانی ارزان قیمت Minecraft به دست آورده است. از سال ۲۰۱۳، این شرکت برنامه‌های مختلفی را  در هر سرور متناسب با بودجه هر کسی ارائه می‌دهد.

نکات مثبت

  • سرور شما را بلافاصله پس از اشتراک فعال می‌کند.
  • ۱۰۰ درصد زمان کار را تحت پوشش SLA خود تضمین می‌کند، که به معنی بازی بدون وقفه است.
  • یک زیر دامنه برای سرور شما ایجاد می‌کند تا افراد بیشتری را برای پیوستن به بازی شما جذب کند.
  • دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته در حالت آماده باش برای کمک به مشکلات شما
  • با توجه به SLA حفاظت DDoS را تضمین می‌کند.

قیمت گذاری

Shockbyte 12 برنامه فوق العاده و یک طرح سفارشی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که از ۱ (اسلات ۲۰+) تا ۱۶ گیگابایت RAM (۱۸۰+ اسلات) را شامل می‌شود. این شرکت دارای پایین‌ترین نرخ قیمت در بازار است، تنها ۲/۵ دلار در ماه برای ارزان‌ترین طرح خود و ۴۰ دلار در ماه برای نسخه پریمیوم، در صورت عدم رضایت از عملکرد سرور، همه برنامه‌ها دارای ضمانت بازگشت وجه هستند.

۲. Apex Hosting

2 معرفی 10 تا از بهترین میزبانی سرور ماینکرافت (Minecraft) و آشنایی با ویژگی های آن

Apex Hosting با امتیاز ۴/۷ در Trustpilot در بین صدها منتقد، یکی از معتبرترین سیستم عامل‌های میزبانی سرور ماینکرافت در سراسر جهان است. هیچ جای نگرانی نیست، همانطور که آنها عملکرد خوب خود را توسط ۲۰۰،۰۰۰ سرور با عملکرد بالا که طی سالها میزبانی کرده‌اند ثابت شده است.

نکات مثبت

  • دسترسی به پشتیبانان آنها از طریق پشتیبانی چت آنلاین ۲۴ ساعته و ۷ روزه هفته.
  • تأخیر کمی در جاوا یا بستر سرورها در سراسر جهان ارائه می‌دهد.
  • اجازه می‌دهد تا یک سایت برای سرور خود درست مانند Technic Launcher با استفاده از زیر دامنه رایگان آن ایجاد کنید.
  • پشتیبانی از انواع نقشه‌های Minecraft، بازی‌ها، مود‌ها و افزونه‌ها.

قیمت گذاری

این شرکت هفت برنامه شامل رم ۱ تا ۷ گیگابایت ارائه می‌دهد. هر طرح برای ماه اول قیمت کمتری ارائه می‌دهد و پس از آن به قیمت معمولی خود افزایش می یابد. همچنین می‌توانید برای دریافت هر طرح ۱۰ درصد تخفیف به صورت پرداخت سه ماهه کنید. به علاوه، گزینه‌ای وجود دارد که از Proxy بخواهید آدرس IP شما را برای حفاظت بیشتر پنهان کند.

۳. Hostinger

3 معرفی 10 تا از بهترین میزبانی سرور ماینکرافت (Minecraft) و آشنایی با ویژگی های آن

Hostinger یکی از ارائه دهندگان پیشرو میزبانی وب است، بنابراین تعجبی ندارد که می‌تواند یکی از بهترین میزبانی سرور ماینکرافت را نیز ارائه دهد.

Hostinger با ویژگی‌های برتر خود با قیمت مناسب، بسته‌های مناسبی را برای افرادی که می‌خواهند از بهترین برنامه میزبانی ماینکرافت بدون داشتن سرور پیشرفته و دانش راه اندازی شبکه استفاده کنند، ارائه می‌دهد.

نکات مثبت

  • از یک پنل Multicraft برای کمک به شما در راه اندازی سرور و مدیریت آن تنها با چند کلیک استفاده می‌کند.
  • همراه با بهترین مود‌های از پیش نصب شده، بنابراین می‌توانید بلافاصله از آن لذت ببرید.
  • سرورها را از طریق DDoS و حفاظت سخت افزاری خودکار پیشرفته محافظت می‌کند.
  • دارای داده‌های پشتیبان در سطح سازمانی است تا بتوانید داده‌های از دست رفته یا آسیب دیده را به راحتی بازیابی کنید.
  • دارای سرورهایی در سرتاسر جهان برای کاهش تاخیر به بازیکنان در هر کجا که ممکن است باشند.

قیمت گذاری

همه برنامه‌ها تمام ویژگی‌های فوق را همراه با حداقل ۲ گیگابایت رم و ۲ سخت افزار vCPU ارائه می‌دهند. قیمت‌ها از ۸/۹۵ دلار تا ۲۹/۹۵ دلار در ماه متغیر است، با بالاترین طرح (Enderman) ۸ گیگابایت RAM و ۸ vCPU. در نهایت، هر طرح دارای ۳۰ روز ضمانت بازگشت وجه است.

۴. Sparked Host

4 معرفی 10 تا از بهترین میزبانی سرور ماینکرافت (Minecraft) و آشنایی با ویژگی های آن

 

 

ما Sparked Host را به عنوان یکی از ساده‌ترین، مقرون به صرفه‌ترین و قدرتمندترین هاست‌های موجود می‌شناسیم. پس از خرید سرویس میزبانی آنها، که از ۱ دلار در ماه شروع می‌شود، سرور شما به طور خودکار برای شما راه اندازی می‌شود. از آنجا، می‌توانید بلافاصله شروع به بازی کنید یا با modpacks یا افزونه‌های اضافی به تنظیم سرور ادامه دهید. تیم پشتیبانی آنها در هر لحظه در تلاش برای بهبود تجربه‌ی بازی شما هستند.

بنابراین، چرا ما Sparked Host را در لیست خود قرار می‌دهیم؟ خوب، آنها احتمالاً یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما هستند! سرورهای آنها از سخت افزار پیشرو در صنعت استفاده می‌کنند، بدین معنا که Minecraft شما، چه در شروع کار است و چه از قبل دارای تعداد زیادی بازیکن است، بدون مشکل بر روی پلت فرم خود اجرا می‌شود.  فقط مطمئن شوید که برنامه مناسب را متناسب با نیازهای خود انتخاب کرده‌اید. علاوه بر این، آنها منابع و ویژگی‌های شگفت انگیزی برای مدیران سروری مانند شما دارند که در مدت زمان کوتاهی شروع به کار کنند.

راه اندازی سرور ماینکرافت یک کار بزرگ است. با این وجود نیازی نیست به ما اعتماد کنید تا به شما بگوییم میزبان Sparked چقدر خوب است. در زمان نوشتن این مقاله، آنها در Trustpilot دارای ۴/۷ تا ۵ ستاره هستند که آنها را در محدوده رضایت مشتری مشابه با عنوان نامهای بزرگ مانند MCProHosting و Apex Hosting  قرار می‌دهد. نه تنها این، بلکه Sparked Host ضمانت بازگشت وجه ارائه می‌دهد.

۵. ScalaCube

5 معرفی 10 تا از بهترین میزبانی سرور ماینکرافت (Minecraft) و آشنایی با ویژگی های آن

ScalaCube با ارائه سرورهای مختلف بازی مانند Hytale و Ark، از خواسته‌های کاربران در سرورهای خود آگاه است. به همین دلیل میزبانی سرور Minecraft ScalaCube به شما قدرت اختیار بیشتری می‌دهد که چگونه می‌خواهید بازی خود را راه اندازی کنید و ابزارهای بهتری برای نظارت بر افرادی که وارد سرور شما شده اند فراهم می‌کند.

نکات مثبت

  • برای کنترل کامل، Minecraft خود را با استفاده از یک کنترل پنل سفارشی ایجاد کنید.
  • تنها با یک کلیک بیش از هزار modpack منحصر به فرد را نصب کنید.
  • با استفاده از وب سایت و انجمن پیکربندی شده، بازیکنان سرور خود را زیر نظر بگیرید.
  • از تعداد نامحدودی سرور با اسلات نامحدود از سرورهای VPS قدرتمند آن لذت ببرید.
  • ۵۰٪ تخفیف در سرور بعدی که بعد از اولین سرور خریداری کرده‌اید ارائه می‌دهد.

قیمت گذاری

Scalacube  ارزانترین برنامه خود را با ۷۶۸ مگابایت RAM ،CPU ۳/۴ گیگاهرتز و اسلات برای ۱۰ بازیکن با ۲/۵ دلار در ماه ارائه می‌دهد. گرانترین دستگاه دارای ۳۲ گیگابایت رم، پردازنده ۸ × ۳/۴ گیگاهرتز و ۶۰۰ اسلات پخش کننده با قیمت ۹۶ دلار در ماه است. هر برنامه به شما امکان می‌دهد تعداد نامحدودی سرور بازی ایجاد کنید.

۶. GG Servers

6 معرفی 10 تا از بهترین میزبانی سرور ماینکرافت (Minecraft) و آشنایی با ویژگی های آن

GG Servers از سال ۲۰۱۳ سرورهای بازی قابل اعتماد و سریع را با قیمت مقرون به صرفه در اختیار مردم قرار داده است. علاوه بر این، این شرکت بر ارائه خدمات ۲۴ ساعته به مشتریان خود متمرکز شده است.

قیمت گذاری

GG Servers بسته‌های استاندارد و پریمیوم را برای همه برنامه‌های خود ارائه می‌دهند. استاندارد از DDR4 ۲۱۳۳ مگاهرتز و SOFT RAID (400 MB/s r/w) استفاده می‌کند. پایگاه داده MySQL و اسلات نامحدود به عنوان افزونه در دسترس هستند.

Premium نه تنها دارای MySQL و اسلات نامحدود در برنامه است، بلکه مشخصات بهتری را ارائه می‌دهد DDR4 ۲۴۰۰ مگاهرتز، ۴/۴ تا ۵ گیگاهرتز و NVMe (2500+ M/Bs r/w).

۷. HostHavoc

7 معرفی 10 تا از بهترین میزبانی سرور ماینکرافت (Minecraft) و آشنایی با ویژگی های آن

HostHavoc در جامعه ماینکرافت بسیار توصیه شده است، زیرا بیش از ۷۳۰ منتقد در Trustpilot به طور متوسط با ​​۴/۷ ستاره از ۵ این شرکت را رتبه بندی کرده‌اند. این شرکت با داشتن سرورهای درجه یک در سرتاسر ایالات متحده و اروپا و همچنین یک مرکز در استرالیا، ارائه خدمات برتر را هدف قرار می‌دهد.

نکات مثبت

  • از SSD برای اجرای سرورهای بازی خود برای عملکرد سریع‌تر و بارگذاری سریع‌تر استفاده می‌کند.
  • هر نود را در ساعت نظارت می‌کند بنابراین منابع کافی برای دور زدن هر سرور وجود دارد.
  • با تمام بسته‌های موجود (Vanilla ،ATLauncher ،FTB ،Technic و غیره) کار می‌کند.
  • دسترسی کامل FTP و همچنین مدیریت فایل مبتنی بر وب را، ارائه می‌دهد.
  • پشتیبانی واقعی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته با متوسط ​​زمان پاسخگویی ۱۵ دقیقه را تضمین می‌کند.

قیمت گذاری

برنامه‌های HostHavoc هیچ بسته‌ای ارائه نمی‌دهد زیرا این شرکت به سرعت و قابلیت اطمینان اعتقاد دارد و به کسانی که مایل به پرداخت مبلغ اضافی برای میزبانی ماینکرافت با کیفیت بالا هستند توجه می‌کند. ارزان‌ترین طرح دارای ۱ تا ۴ بازیکن توصیه شده با ۱ گیگابایت رم است در حالی که گران‌ترین گزینه با ۱۶ گیگابایت رم به شما امکان می‌دهد بازی چند نفره خود را تا ۲۵۰+ بازیکن افزایش دهید. هر طرح دارای فضای ذخیره نامحدود و همه ویژگی‌های ذکر شده قبلی مانند پشتیبان گیری، مود‌ها و موارد دیگر است.

۸. BisectHosting

8 معرفی 10 تا از بهترین میزبانی سرور ماینکرافت (Minecraft) و آشنایی با ویژگی های آن

BisectHosting در دنیای Minecraft بسیار توصیه می‌شود، زیرا بیش از ۷۳۰ بازبینی کننده به طور متوسط با ​​۴/۷ ستاره از ۵ این شرکت را رتبه بندی کرده‌اند. هدف این شرکت با سرورهای درجه یک در نقاط مختلف جهان ارائه خدمات برتر با بودجه مقرون به صرفه است.

نکات مثبت

  • از SSD برای اجرای سرورهای بازی خود برای عملکرد و بارگذاری سریعتر استفاده می‌کند.
  • هر نود را در ساعت نظارت می‌کند بنابراین منابع کافی برای دور زدن هر سرور وجود دارد.
  • modpack دلخواه شما را نصب می‌کند تا بتوانید فقط بر روی بازی تمرکز کنید.
  • دسترسی کامل FTP را برای کنترل بهتر فایل‌ها و افزونه‌ها در سرور شما فراهم می‌کند.
  • تعداد زیادی امکانات رایگان ارائه می‌دهد پشتیبان گیری روزانه، زیر دامنه، MySQL و اسلات نامحدود.

قیمت گذاری

برنامه‌های BisectHosting به دو دسته تقسیم می‌شود: premium و budget. بسته‌های بودجه می‌توانند از راه اندازی فوری، کنترل پنل Multicraft، پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۷ روزه و زیر دامنه‌های رایگان و سایر موارد لذت ببرند.

بسته‌های پریمیوم از ویژگی‌های مشابه بسته‌های بودجه بهره مند می‌شوند. با این حال، آنها همچنین اسلات نامحدود رایگان، سرورهای بیش‌تری از مکان‌های مختلف، IP اختصاصی رایگان و موارد دیگر را دریافت می‌کنند.

۹. Nodecraft

9 معرفی 10 تا از بهترین میزبانی سرور ماینکرافت (Minecraft) و آشنایی با ویژگی های آن

Nodecraft یکی دیگر از شرکت‌های میزبانی بازی است که یک سخت افزار درجه یک را برای سرور خود در سراسر جهان برای بازی سریع ارائه می‌دهد. اما آنچه این شرکت را از بقیه متفاوت می‌کند این است که از NodePanel ۲ استفاده می‌کند، یک کنترل پنل میزبانی بازی نسل بعدی که توسط Nodecraft ساخته شده است تا بتوانید سرورهای خود را بهتر مدیریت کنید.

نکات مثبت

  • از پشتیبان گیری مداوم، ورود امن FTP و ویژگی آنلاین با استفاده از NodePanel ۲ لذت ببرید.
  • دسترسی به صورتحساب، پشتیبانی و کنترل پنل را در یک داشبورد واحد دریافت کنید.
  • دسترسی فوری به فایل‌های خود از سرور به مرورگر و بالعکس.
  • برای دستیابی به تجربه شخصی‌تر میزبانی سرورها، رابط کاربری تنظیمات بازی را تغییر دهید.
  • فقط به ۱۲ مشتری در هر دستگاه دسترسی می‌دهد تا سرورها را بیش از حد سنگین نکند، بنابراین منابع بیش‌تری را در اختیار همه قرار می‌دهد.

قیمت گذاری

قیمت همه برنامه‌ها از ۹/۹۸ دلار در ماه تا ۳۹/۹۸ دلار در ماه متغیر است. آنها دارای ویژگی یکسانی هستند و حتی دارای میزبان اسلات پخش نامحدود ماینکرافت هستند. تفاوت در سخت افزار نهفته است، هرچه طرح بالاتر باشد، ویژگی‌های ارائه شده بهتر است.

۱۰. CubedHost

10 معرفی 10 تا از بهترین میزبانی سرور ماینکرافت (Minecraft) و آشنایی با ویژگی های آن

CubedHost بر ارائه خدمات قدرتمند به کاربران برای راه اندازی و مدیریت سرور ماینکرافت تمرکز دارد. با استفاده از Prisma، کنترل پنل سفارشی آن، آنها همچنین می‌توانند modpacks را نصب کرده، نسخه‌های ماینکرافت را تغییر دهند و فایل‌ها را به راحتی اضافه کنند.

نکات مثبت

  • از بین بیش از ۱۰۰ نوع سرور برای نصب، به صورت خودکار انتخاب کنید.
  • یک میزبان وب رایگان برای راه اندازی سایت شما و ایجاد یک انجمن فعال از گیمرها دریافت کرده‌اید.
  • سرور خود را با حفاظت DDoS و پشتیبان گیری خودکار ایمن نگه دارید.

قیمت گذاری

از بین برنامه‌های محبوب آن ۱/۵ گیگابایت RAM (۷/۸۶ دلار در ماه)، ۲/۵ گیگابایت RAM (۱۳/۱۱ دلار در ماه) یا ۴ گیگابایت RAM (۲۰/۹۷ دلار در ماه) را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید برای صرفه جویی در هزینه‌های خود پرداخت سه ماهه را با ۵٪ و semi-annually را با ٪۱۰ تخفیف انتخاب کنید.

بهترین گزینه‌های میزبانی رایگان ماینکرافت برای ۲۰۲۱:

pro (برنامه رایگان موجود است)

pro معرفی 10 تا از بهترین میزبانی سرور ماینکرافت (Minecraft) و آشنایی با ویژگی های آن

Server.pro یک شرکت میزبانی بازی سوئدی است که برنامه‌های رایگان و پولی را ارائه می‌دهد. از آنجایی که استفاده از آن آسان است، این پلتفرم به عنوان میزبانی بازی به مردم اجازه می‌دهد بدون صرف هزینه از سرورهای ماینکرافت میزبانی کنند.

نکات مثبت

  • از بازی های بدون لگ آن در هشت کشور لذت ببرید.
  • ویرایش یکپارچه فایل ها با استفاده از مدیریت فایل آن.
  • با پشتیبان گیری روزانه به آرامش برسید تا از رخ دادن بدترین سناریوها جلوگیری کنید.
  • تم روشن یا تیره را برای کنترل پنل خود انتخاب کنید.
  • مپ ها یا جهان خود را تنها با یک کلیک تغییر دهید.

قیمت گذاری

در میان بهترین ارائه دهندگان میزبانی سرور Minecraft ،Server.pro تنها برنامه‌ی رایگان است. اما جدا از داشتن ۱ گیگابایت رم، تبلیغات را نیز ارائه می‌دهد و شامل پشتیبان گیری روزانه، قابلیت چند سرپرست و راه اندازی فوری و سایر موارد نمی‌شود.

برنامه‌های Premium (۵ تا ۱۰ دلار در ماه) و Pro (۲۰ تا ۴۰ دلار در ماه) بدون آگهی هستند و هر آنچه را که برنامه رایگان ندارد ارائه می‌دهند. تنها تفاوت بین این دو این است که برنامه Pro یک IP اختصاصی و یک سرور MySQL ارائه می‌دهد.

در بهترین میزبانی سرور ماینکرافت به دنبال چه چیزی باشید؟

اکنون که شما با بهترین شرکت‌های میزبانی ماینکرافت آشنا شده‌اید، باید بدانید که چگونه یک شرکت مناسب را متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید. به طور مشابه برای میزبانی وب معمولی، برخی از عوامل کلیدی وجود دارد که باید برای تصمیم گیری آگاهانه در نظر بگیرید.

 بیایید برخی از مهمترین آنها را بررسی کنیم:

  • شماره ۱ محل مناسب سرور

برای جلوگیری از لگ، سرورها باید نزدیک مکانی باشند که بازیکنان آنجا هستند. وقتی میزبان بازیکنانی از سراسر جهان هستید، هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید. اما اگر از بازیکنان در منطقه یا کشور خاصی میزبانی می‌کنید، مطمئن شوید که سرورهای این شرکت در نزدیک‌ترین منطقه به شما هستند.

  • شماره ۲ ویژگی‌های یک اتصال خوب

برای ارائه بازی‌های بدون وقفه به بازیکنان، سرورها باید دارای سرعت عملکرد بالا و آپ تایم مناسب باشند. برای اطمینان از این امر، یک ارائه دهنده میزبانی ماینکرافت با پردازنده و RAM مناسب انتخاب کنید. همچنین سرورهای با عملکرد بالا می‌توانند بازیکنان بیشتری را بدون لگ در خود جای دهند.

  • شماره ۳ راه اندازی آسان یا فوری

آخرین چیزی که باید نگران آن باشید این است که خود سرور را چگونه راه اندازی کنید. برای راه اندازی و کارکرد سرور به دانش فنی نیاز دارید. خوشبختانه شرکت‌های میزبانی هستند که به این امر رسیدگی می‌کنند، بنابراین می‌توانید مستقیماً به میزبانی بازی‌ها بپردازید.

  • شماره ۴ چندین بازیکن به طور همزمان مجاز هستند

علت محبوبیت بازی ماینکرافت نیز همین است. در حالی که تنها تعداد مشخصی بازیکن وجود دارد که یک سرور می‌تواند در حالت چند نفره اداره کند، با میزبانی سرور که می‌تواند حداقل ۱۰ بازیکن را به طور همزمان در خود جای دهد، شروع به کار کنید.

  • شماره ۵ مود‌های مجاز

مود‌های ماینکرافت می‌توانند رابط کاربری را تغییر داده و ابزارهای اضافی را ارائه دهند که بازیکنان می‌توانند هنگام گشت و گذار در بازی از آنها استفاده کنند. از آنجا که آنها همیشه بخش مهمی از کیفیت تجربه بازی Minecraft هستند، اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده میزبانی بازی بهترین مود‌های ماینکرافت را نصب کرده یا حداقل به شما اجازه می‌دهد مواردی را که دوست دارید اضافه کنید.

  • شماره ۶ مدت قرارداد

برخی از شرکت‌های میزبانی ماینکرافت از شما می‌خواهند که چندین ماه را پیش پیش پرداخت کنید. در حالی که می‌توانید از این طریق ولی با یک شرکت میزبانی معتبر ماینکرافت پول خود را پس انداز کنید، پس اگر از شما هزینه زیادی بخواهند، به دنبال افرادی باشید که مبلغ اشتراک ماهانه ارائه می‌دهند تا بار مالی را کاهش دهید.

  • شماره ۷ سطح امنیت خوب

متداول ترین نوع حمله به سرورهای Minecraft DDoS (Distributed Denial of Service) است. و البته زمانی رخ می‌دهد که برخی از طرفین چندین بار برای اتصال به سرور شما تلاش می‌کنند و باعث خرابی آن می‌شوند. با یک سرور قابل اعتماد، شرکت میزبانی شما از تهدیدات احتمالی برای شما جلوگیری می‌کند تا بتوانید از بازی لذت ببرید.

میزبانی سرور ماینکرافت : سوالات متداول

هنوز مطمئن نیستید که از بین بهترین سیستم عامل‌های میزبانی سرور ماینکرافت کدام را انتخاب کنید؟ یا احتمالا تازه کار هستید؟

نگران نباشید، در زیر پاسخ به رایج‌ترین سوالات در مورد بازی و روند راه اندازی سرور برای شما آمده است.

  • آیا ماینکرافت رایگان است؟

بازی رایگان نیست. هزینه آن بستگی به دستگاهی دارد که در آن بازی می‌کنید، اما نسخه دسکتاپ ماینکرافت تقریبا ۳۰ دلار قیمت دارد. همچنین می‌توانید خریدهای درون بازی انجام دهید و به لوازم جانبی مختلف بازی (پوسته، جهان، تکسچر) دسترسی پیدا کنید.

  • آیا میزبانی سرور ماینکرافت رایگان است؟

برخی از سرورهای میزبانی یک دوره آزمایشی رایگان ارائه می‌دهند. پس از پایان دوره آزمایشی، باید هزینه برنامه‌ای را که امتحان کرده‌اید پرداخت کنید. می‌توانید برنامه‌ای را متناسب با بودجه خود در طول دوره آزمایشی تغییر دهید، بنابراین می‌توانید بدون قطع سرورهای خود هزینه پرداخت کنید. همچنین تعدادی گزینه سرور اختصاصی ارزان وجود دارد که برنامه های میزبانی آن از ۲/۵ دلار در ماه شروع می‌شود.

  • چقدر RAM برای سرور ماینکرافت نیاز دارم؟

برای قرار دادن حداکثر ۱۰ بازیکن به طور همزمان، به حداقل ۱ گیگابایت RAM در سرور بازی خود نیاز دارید. هرچه رم سرور شما بیشتر باشد، از بازیکنان بیش‌تری میزبانی می‌کنید و بازی لذت بخش‌تر می‌شود.

  • بهترین سرویس میزبانی سرور ماینکرافت کدام است؟

Hostinger بهترین خدمات مدیریت سرورهای ماینکرافت را در تمام سطوح ارائه می‌دهد، Apex Hosting به لطف چت آنلاین ۲۴ ساعته و شبانه روزی خود بهترین پشتیبانی مشتری را ارائه می‌دهد.

  • بهترین میزبان رایگان سرور ماینکرافت چیست؟

بسیاری از خدمات میزبانی سرور ماینکرافت رایگان برای راه اندازی بازی وجود دارد. با این حال، ما به دلایل مختلف، مانند تبلیغات زیاد، تعداد کم خدمات، پشتیبانی محدود و غیره، از ثبت نام در میزبان سرور رایگان خودداری می‌کنیم و به شما هم توصیه نمی‌کنیم.

  • هزینه میزبانی سرور ماینکرافت چقدر است؟

سرور برای ۲۰ بازیکن می‌تواند به اندازه ۲/۵ دلار در ماه هزینه در پی داشته باشد. همانطور که قبلتر دیدید می‌توانید خدمات بسیار ارزانتری دریافت کنید، اما همچنین بسته به نیاز خود ممکن است تصمیم بگیرید که از گزینه‌های گران‌تری استفاده کنید. در این مورد، گران‌ترین برنامه ازنظر ما، Hostinger، با ۸ گیگابایت رم، ۸ سخت افزار vCPU و تعداد نامحدود بازیکن، هزینه‌ای معادل ۲۹/۹۵ دلار در ماه برای یک برنامه ۴ ساله دارد.

بهترین میزبانی سرور ماینکرافت | خلاصه

برای اینکه انتخاب شما کمی ساده‌تر شود، ما این جدول مقایسه‌ای را گردآوری کرده و پارامترهای کلیدی 5 میزبان برتر را مشخص کرده‌ایم:

0 last معرفی 10 تا از بهترین میزبانی سرور ماینکرافت (Minecraft) و آشنایی با ویژگی های آن

همانطور که در لیست بالا مشاهده می‌کنید، هر یک از ارائه دهندگان میزبانی سرور ماینکرافت به دلایل مختلف و اغلب متفاوت بهترین هستند. به همین دلیل، انتخاب مناسب متناسب با نیازهای خاص شما بسیار مهم می‌شود.

در این میان، از نظر ما، متعادل‌ترین و بهترین گزینه بین میزبانی ماینکرافت، Hostinger است. این برنامه کمی گران است و برنامه پایه آن از ۸/۹۵ دلار در ماه شروع می‌شود، اما رابط کاربری آنها برای مبتدیانی کهکارآمد و مفید است. این ارائه دهنده میزبانی همچنین به کاربران پیشرفته‌تری که به دنبال ایجاد دنیاهای سفارشی و استفاده از مود‌های متعدد هستند نیز خدمات چشمگیری ارائه می‌دهد.

در حال حاضر، Hostinger تبلیغاتی را در مورد همه برنامه‌های میزبانی با تخفیف‌های خوبی ارائه می‌کند، بنابراین زمان خوبی برای بررسی پیشنهاد میزبانی ماینکرافت آنها است.

به هر حال اگر به دنبال گزینه مقرون به صرفه‌تری هستید، نباید از Shockbyte چشم پوشی کنید، ارزان‌ترین برنامه‌های آنها فقط از ۲/۵ دلار در ماه شروع می‌شود.

حال که با بهترین میزبانی سرور ماینکرافت آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس