نحوه دانلود و نصب GeForce NVIDIA برای بازی های ابری

92
0
دانلود و نصب GeForce NVIDIA

اگر مایل به اجرای بازی های ابری هستید و می خواهید NVIDIA GeForce Now را امتحان کنید، ما شما را در این فرآیند راهنمایی می کنیم. ایده بازی ابری بیش از دو دهه وجود داشته است. با این حال، 10 سال طول کشید تا OnLive یک سرویس بازی ابری کاملاً کارآمد را در سال 2010 راه اندازی کند. OnLive دوام زیادی نداشت و بعداً توسط سونی خریداری شد تا سرویس بازی ابری خود را بسازد. از آن زمان، بسیاری از شرکت های بازی های ابری، از جمله GeForce Now NVIDIA، ظاهر شدند. اگر می خواهید به دنیای بازی های ابری قدم بگذارید، GeForce Now NVIDIA  یک سرویس عالی برای امتحان است. در این راهنما قصد داریم تا در مورد دانلود و نصب GeForce NVIDIA توضیحاتی را ارائه کنیم. علاوه بر این، مراحل ثبت و نصب آن را بررسی خواهیم کرد. 

خرید با پی پال

دانلود و نصب GeForce NVIDIA

NVIDIA GeForce Now یک سرویس بازی ابری است که توسط بزرگترین سازنده GPU در جهان ارائه می شود. این سرویس به شما امکان می دهد بتوانید با اجرا کردن بازی ها بر روی سرور ابری به کمک سخت افزار مناسب، بازی های مورد علاقه خود را انجام دهید. حتی اگر قابلیت‌ های سخت ‌افزاری برای اجرای آن را نداشته باشید، می ‌توانید این سرویس را روی لپ‌ تاپ، دسکتاپ یا دستگاه تلفن همراه اجرا کنید.

دانلود و نصب GeForce NVIDIA
دانلود و نصب GeForce NVIDIA

به زبان ساده، NVIDIA GeForce Now بازی را روی رایانه دیگری اجرا می کند و آن را روی دستگاه شما پخش می کند.می توانید بازی را با استفاده از صفحه کلید، ماوس یا کنترلر بازی کنترل کنید. از آنجایی که تمام این ارتباطات از طریق اینترنت انجام می شوند، به یک اتصال اینترنتی مناسب با حداقل تاخیر نیاز خواهید داشت. 

GeForce چه برنامه‌ هایی را ارائه می دهد؟

NVIDIA GeForce Now سه سطح اشتراک را ارائه می دهد، با این حال این امکانات فقط در کشورهای منتخبی در دسترس هستند. اگر در ایالات متحده، انگلستان و اروپای مرکزی زندگی می کنید، می توانید به راحتی به این سرویس دسترسی داشته باشید. اما اگر GeForce Now در منطقه شما در دسترس نیست، می توانید به سادگی از VPN بازی برای تغییر IP خود و استفاده از سرویس استفاده کنید. 

در ادامه انواع سطوح اشتراک ارائه شده توسط NVIDIA GeForce Now را بررسی خواهیم کرد :

رایگان : با استفاده از این اشتراک امکان دسترسی رایگان به GeForce Now، دسترسی با محدودیت زمانی به بازی ها و دسترسی استاندارد به سرورهای اصلی را دارید. اگر از اشتراک رایگان استفاده می کنید، یافتن سروری برای بازی مدتی طول می کشد.

ممتاز : این اشتراک، دسترسی اولویت بندی شده به سرورهای برتر را ارائه می دهد که قیمت آن 9.99 دلار در ماه است. شما می ‌توانید با پردازنده‌ های گرافیکی مجهز به RTX بازی کنید. با استفاده از این اشتراک، مدت زمان یک بازی به شش ساعت افزایش می یابد و می توانید با کیفیت 1080p با سرعت 60 فریم در ثانیه بازی کنید.

 RTX 3080: با استفاده از GeForce RTX 3080 به سرورهای پریمیوم دسترسی خواهید داشت. RTX 3080 این امکان را به شما می دهد تا بازی ها را با کیفیت 4K با سرعت 120 فریم در ثانیه در نوبت های حداکثر هشت ساعته انجام دهید. برای این سطح اشتراک باید 19.99 دلار در ماه بپردازید. 

NVIDIA همچنین قبلاً سطح عضویت Founder را ارائه کرده بود که فقط 5 دلار در ماه بود. اما NVIDIA این طرح عضویت را با طرح ممتاز جایگزین کرد و قیمت را به 9.99 دلار در ماه افزایش داد. قبل از نصب برنامه روی دستگاه خود (لپ تاپ، دسکتاپ یا موبایل) ابتدا باید در NVIDIA GeForce Now ثبت نام کنید. اگر می‌خواهید از منطقه ‌ای بپیوندید که GeForce در آن ارائه نمی شود، آدرس IP خود را با استفاده از VPN به کشوری که سرویس در آن در دسترس است تغییر دهید.

برای ثبت نام در GeForce Now، مراحل زیر را تکرار کنید ( ما از اشتراک رایگان در این مثال استفاده می کنیم ) :

  • هر مرورگری که می خواهید را در سیستم خود باز کنید و به صفحه رسمی عضویت NVIDIA GeForce Now بروید.
  • به پایین اسکرول کنید و روی دکمه Join واقع در قسمت عضویت رایگان کلیک کنید. این کار، شما را به صفحه ورود به سیستم NVIDIA هدایت می کند.
دانلود و نصب GeForce NVIDIA
دانلود و نصب GeForce NVIDIA
  • اگر حساب کاربری دارید، می توانید آدرس ایمیل و رمز عبور را وارد کرده و ثبت نام کنید. یا می توانید از حساب Google، Apple، Facebook یا Discord خود برای ورود به سیستم استفاده کنید.
دانلود و نصب GeForce NVIDIA
دانلود و نصب GeForce NVIDIA
  • سپس نام و تاریخ تولد خود را وارد کنید. فرآیند کپچا را کامل کرده و بر روی دکمه ایجاد حساب کلیک کنید.
دانلود و نصب GeForce NVIDIA
دانلود و نصب GeForce NVIDIA
  • NVIDIA از شما می خواهد که در خدمات ثبت داده و خبرنامه ایمیل مشترک شوید. می توانید از این موارد صرف نظر کرده و روی دکمه ارسال کلیک کنید تا حساب کاربری خود را ایجاد کنید.
دانلود و نصب GeForce NVIDIA
دانلود و نصب GeForce NVIDIA
  • صفحه تسویه حساب با یک “تبریک می گویم، شما وارد شدید!” باز می شود. این پیام بدان معنی است که شما با موفقیت در GeForce Now ثبت نام کرده اید.
دانلود و نصب GeForce NVIDIA
دانلود و نصب GeForce NVIDIA
  • مرورگر را نبندید زیرا در بخش بعدی مراحل نصب به این صفحه نیاز خواهید داشت.

اکنون مراحل ثبت نام برای سرویس NVIDIA GeForce Now کامل شده است. در نظر داشته باشید که مراحل ذکر شده در بالا فقط برای دسترسی به اشتراک رایگان است. اگر می‌خواهید کیفیت پخش بهتر و دسترسی سریع‌ تر به امکانات را داشته باشید، باید طرح عضویت Priority یا RTX 3080 را خریداری کنید.

چگونه NVIDIA GeForce را نصب کنیم ؟

صفحه پرداخت، لینک های دانلود NVIDIA GeForce که توسط دستگاه های مختلف پشتیبانی می شوند را در اختیار شما قرار می دهد. در ادامه نحوه نصب برنامه بر روی سیستم عامل آورده شده است :

  • دستگاهی را که می‌خواهید از GeForce Now در آن استفاده کنید، انتخاب کنید. بر روی دکمه دانلود واقع در زیر آیکون Windows PC کلیک کنید. فایل راه اندازی در مرور شما شروع به دانلود می کند 
دانلود و نصب GeForce NVIDIA
دانلود و نصب GeForce NVIDIA
  • File Explorer را باز کنید و به محل پوشه ای که حاوی فایل دانلود شده NVIDIA GeForce Now است بروید.
  • برای شروع مراحل نصب روی آن دوبار کلیک کنید.
  • نصب کننده شروع به کار می کند. شما مجبور نیستید هیچ EULA را بپذیرید یا محل نصب را انتخاب کنید. پس از اتمام نصب، برنامه NVIDIA GeForce Now راه اندازی می شود.
دانلود و نصب GeForce NVIDIA
دانلود و نصب GeForce NVIDIA
  • به گوشه سمت راست بالای برنامه بروید و روی دکمه ورود به سیستم کلیک کنید. صفحه ورود NVIDIA را در یک پنجره مرورگر جدید باز می کند.
  • روی دکمه NVIDIA کلیک کنید تا وارد شوید. اطلاعات حساب خود را وارد کنید.
دانلود و نصب GeForce NVIDIA
دانلود و نصب GeForce NVIDIA
  • پس از موفقیت آمیز بودن ورود، صفحه NVIDIA از شما می خواهد که پنجره مرورگر را ببندید.
دانلود و نصب GeForce NVIDIA
دانلود و نصب GeForce NVIDIA
  • شما به طور خودکار به حساب NVIDIA GeForce خود در برنامه وارد خواهید شد و نام خود را در گوشه سمت راست بالا خواهید دید.
  • اکنون NVIDIA GeForce Now برای عملکرد در سیستم شما آماده است. می‌توانید حساب Steam، Ubisoft و Epic Games خود را به برنامه متصل کنید و سفر بازی‌های ابری خود را آغاز کنید.

با GeForce از بازی های ابری لذت ببرید!

NVIDIA GeForce Now به شما این امکان را می ‌دهد تا بدون طی کردن مراحل نصب، بازی ‌ها را روی چندین دستگاه بازی کنید. می ‌توانید با استفاده از GeForce Now، بازی‌ های منتخبی را که در Ubisoft، اپیک گیمز و Steam دارید را بازی کنید. در حال حاضر بیش از 1300 بازی در این سرویس موجود است و تعداد آنها همچنان در حال افزایش است. می‌ توانید سطح رایگان را امتحان کنید و اگر دوست داشتید، برای دسترسی به سخت ‌افزار بهتر و مدت زمان طولانی‌ تر بازی ها، اشتراک خود را به عضویت Priority یا RTX 3080 ارتقا دهید. 

makeuseof

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس