7 بهترین بازی پازل رایگان برای مک شما

53
0
بازی پازل رایگان

بازی‌های پازل به شما کمک می‌کنند در حالی که مزایای شناختی را ارائه می‌دهند آرام شوید. در اینجا بهترین مواردی است که می توانید به صورت رایگان بر روی مک خود نصب کنید.

بازی های پازل یکی از بهترین راه ها برای آرامش و تحریک ذهن با چیزهای مفید هستند. آنها عمدتاً سبک دل هستند، بازی کردن آنها آسان است و یادآور بازی های کلاسیک مبتنی بر کاغذ هستند که همه ما به آنها عادت کرده ایم.

همچنین مطلب معرفی 10 تا از بهترین سایت های بازی آنلاین پازل های jigsaw را بخوانید.

مهمتر از آن، تعداد زیادی از آنها وجود دارد که می توانید به صورت رایگان دریافت کنید. اگر می دانید کدام یک را انتخاب کنید، Mac App Store گنجینه ای از بازی های پازل سرگرم کننده است. اما ما کمی حفاری انجام دادیم و با تهیه لیستی از موارد مورد علاقه خود، در زمان شما صرفه جویی کردیم.

1.بازی پازل رایگان: 2048

2048 یک بازی پازل ساده مبتنی بر ریاضی است که برای اولین بار در سال 2014 ظاهر شد. در نگاه اول، شبیه به سودوکو به نظر می رسد، اما قوانین سال 2048 بسیار متفاوت است. برای حل معمای 2048، باید کاشی های روی تخته را با جمع کردن اعداد مشابه حرکت دهید تا عدد 2048 را به عنوان کاشی به دست آورید. شما می توانید انتخاب کنید که بازی را زمانی که برنده شدید به پایان برسانید یا به بازی ادامه دهید تا به امتیازات بالاتری برسید.

در حالی که 2048 یک بازی مبتنی بر ریاضی است، برای بهبود مهارت های ریاضی شما بهترین نیست. در عوض، ما لیستی از بهترین برنامه های آیفون برای بهبود ریاضیات داریم.

رابط کاربری بسیار ساده است، تنها با یک دکمه در گوشه برای یک بازی جدید و دو جعبه برای امتیاز شما. در دیگر سیستم‌عامل‌های مبتنی بر صفحه‌نمایش لمسی، ممکن است مجبور شوید برای جابجایی کاشی‌ها روی صفحه، انگشت خود را بکشید، اما در اینجا فقط باید از کلیدهای جهت‌دار روی صفحه‌کلید خود استفاده کنید.

این بازی فاقد تبلیغات، نسخه پریمیوم و لوازم جانبی برای باز کردن است. این کاملا رایگان، سرگرم کننده برای بازی، و اعتیاد آور است.

2. Water Color Sort

یک بازی معمایی چالش برانگیز که از یک فرض ساده ساخته می شود، Water Color Sort همه چیز در مورد تطبیق رنگ های داخل لوله است، بنابراین همه رنگ ها در لوله های جداگانه طبقه بندی می شوند. این بازی شما را سطح به سطح می برد. با شکست دادن هر مرحله و پیشرفت به مرحله بعدی، حتی دشوارتر و پیچیده تر می شود.

این یک بازی iPad است که می‌توانید در مک بازی کنید و جهت عمودی آن نشان دهنده آن است. هیچ راهی برای گسترش افقی آن وجود ندارد. متأسفانه، بازی‌هایی مانند این فقط روی مک‌های دارای پردازنده‌های سیلیکونی اپل (M1 و M2) کار می‌کنند. در اینجا نحوه فهمیدن پردازنده Mac شما آمده است.

با این حال، بسیاری از مشکلات مربوط به خرابی و یخ زدن که ممکن است گاهی اوقات در بازی های iPad در مک رخ دهد، با این برنامه اتفاق نمی افتد.

در حالی که Water Color Sort رایگان است، ویژگی‌های بسیاری وجود دارد که توسعه‌دهندگان برای تولید پول در آن استفاده کرده‌اند. اولاً، بعد از هر سطحی که گذرانده اید، تبلیغاتی وجود دارد – و می توانید برای حذف این تبلیغات هزینه کنید. در مرحله دوم، یک ارز درون بازی وجود دارد که می توانید از آن برای خرید نکات استفاده کنید.

همچنین می‌توانید آگهی‌ها را تماشا کنید یا هزینه کمی برای باز کردن قفل تم‌ها و پوسته لوله‌های خود بپردازید. از طرف دیگر، می توانید برای دسترسی به نسخه پریمیوم، 4.99 دلار در هفته پرداخت کنید.

3.بازی پازل رایگان: Homescapes, Gardenscapes, and Fishdom

مناظر خانگی، مناظر باغی و ماهی

Playrix سه بهترین بازی پازل خود را با سه بازی به macOS آورده است. Homescapes، Gardenscapes و Fishdom بازی‌های شبیه‌سازی متحرک و معمایی بزرگ و فوق‌العاده هستند که حول یک بازی منطبق ساخته شده‌اند.

این بازی ها به شما این امکان را می دهند که در مینی گیم های پازلی ارز کسب کنید و می توانید آن را برای پیشرفت در داستان اصلی مبادله کنید. Homescapes بر اساس بازسازی یک خانه قدیمی متروک است، Gardenscapes بر اساس ساخت یک باغ متروک است، و Fishdom یک آکواریوم را شبیه سازی می کند که در آن می توانید ماهی و قطعات تزئینی بخرید.

با این حال، اگر ترجیح می دهید یک بازی شبیه سازی با ویژگی های واقعی تر انجام دهید، می توانید به لیست بازی های شبیه سازی ما با برنامه های واقعی نگاه کنید.

هر سه بازی تبلیغاتی ندارند و فقط از خرید ارز وجوهی تولید می‌کنند که می‌توانید از آن برای خرید امتحان در بازی مشابه استفاده کنید.

از آنجا که آنها به طور خاص برای macOS ساخته شده اند، این برنامه ها به خوبی برای رایانه بهینه شده اند. لازم نیست از اشاره گر خود برای شبیه سازی لمس کردن بر روی iPad یا دستگاه صفحه لمسی استفاده کنید. بازی ها همچنین به طور مداوم به روز می شوند و جامعه بزرگی از بازیکنان وجود دارد که می توانید از آنها یاد بگیرید.

4.بازی پازل رایگان: 4 Pics 1 Word

4 Pics 1 Word یک بازی پازل کلمه است که در آن حدس می‌زنید که چهار تصویر روی صفحه چه کلمه‌ی مشترکی دارند. زمانی که یک بازی محبوب برای آیفون و آیپد بود، اکنون برای مک های سیلیکونی اپل از طریق اپ استور در دسترس است.

4 عکس 1 ورد روشی آموزنده و جالب برای سوزاندن زمان است. سطوح از نظر سختی پراکنده هستند و روزانه پازل هایی برای تکمیل و کسب پاداش برای شما وجود دارد. با تکمیل هر سطح، سکه هایی به دست می آورید که می توانید از آنها برای خرید نکات استفاده کنید. اگر گیر کردید، بازی پس از مدتی ترک آن، به شما یک راهنمایی یک حرفی را به صورت رایگان می دهد.

این بازی پازل دارای تبلیغاتی است که پس از هر چند سطح ظاهر می شود. همچنین می توانید با تماشای تبلیغات، سکه کسب کنید. اما اگر نمی‌خواهید آنها را ببینید، می‌توانید با پرداخت هزینه تبلیغات را حذف کنید.

5. Jigsaw Puzzles Epic

Jigsaw Puzzles Epic بهترین پازل در فروشگاه App Mac است. دسته‌های مختلفی از عکس‌های باکیفیت دارد که می‌توانید آن‌ها را به‌عنوان تکه‌های اره منبت کاری اره مویی در کنار هم قرار دهید، از مناظر گرفته تا حیوانات و هواپیماها و حتی شیشه‌های رنگی – همه به صورت رایگان!

چیزی که ما در مورد این برنامه دوست داریم این است که چقدر آنها با طرح رایگان سخاوتمندانه هستند. شما همچنان به حداقل یک عکس نسخه برتر هر روز در طرح رایگان دسترسی روزانه دارید. همچنین می‌توانید پس‌زمینه خود را تغییر دهید و تنظیمات پازل را تا جایی که دوست دارید تغییر دهید. در صورت تمایل می توانید آن را به عنوان یک پازل 16 تکه، 36 تکه یا 64 تکه برای سختی تنظیم کنید.

با پرداخت هزینه یک بار، می توانید نسخه پریمیوم را دریافت کنید. این بدون تبلیغات، تصاویر بیشتر برای پازل، و شما می توانید تصاویر خود را آپلود و تبدیل آنها به پازل سرگرم کننده است.

6.بازی پازل رایگان: Bind

هدف در Bind این است که نقاط رنگی را بدون عبور از خطوطی که کشیده‌اید به هم وصل کنید. با این حال، باید اطمینان حاصل کنید که خطوط شما تمام سلول های شبکه را پوشش می دهد. بر اساس میزان کارآمدی که نقاط را به هم وصل می کنید، ستاره و امتیاز کسب می کنید.

Bind هیچ تبلیغی ندارد، اما سطوح بسیار محدودی دارد تا زمانی که نسخه پریمیوم آن را با هزینه یک بار خریداری کنید. پرداخت حق بیمه همچنین به شما امکان دسترسی به راه حل ها را می دهد. بدون حق بیمه، هیچ راهی برای عبور از یک سطح بدون حل کردن آن وجود ندارد.

7.بازی پازل رایگان: Word Search Go

آیا دلتان برای کتاب‌های جستجوی کلمات بزرگ تنگ شده است که می‌توانید ساعت‌ها و ساعت‌ها روی آن بنشینید و حل کنید؟ با دانلود Word Search Go می توانید این بخش از زندگی خود را به صورت دیجیتالی زنده کنید. رایگان و سرگرم کننده است، با سطوح مختلف برای انواع مختلف کلمات.

Word Search Go همچنین با موسیقی متن موسیقی کلاسیک خود به افراد کمک می کند تا آرامش داشته باشند. موسیقی در بازی تعبیه شده است، تا زمانی که از مکان نما برای یافتن کلمه ای استفاده کنید، مکث می کند.

این بازی پازلی یک ارز درون بازی نیز دارد که از بازی کردن آن به دست می آورید. می‌توانید سکه‌هایی را که به دست می‌آورید خرج کنید تا در صورت گیرکردن، کلمات را پیدا کنید.

ذهن خود را تحریک کنید و زمان را بگذرانید

بازی های پازل همیشه چالش برانگیز و سرگرم کننده هستند. آنها راه هایی برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت با چیزهای جذاب و آموزشی ارائه می دهند.

اجازه ندهید این واقعیت که در مک هستید، شما را از لذت بردن از بازی های پازل هر زمان که بخواهید باز دارد. حداقل یکی از بازی‌های پازل انتخابی ما باید شما را جذب کند و به آرامش شما کمک کند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس