معرفی 7 کانال یوتیوب برای یادگیری طراحی وب

92
0
یادگیری طراحی وب در یوتیوب

یوتیوب یک منبع آموزشی بزرگ است. در واقع هر چیزی که بخواهید را میتوانید در یوتیوب پیدا کنید. اگر میخواهید جدیدترین فیلم ها را تماشا کنید یا یک حرفه یا مهارت جدید یاد بگیرید، مطمئن باشید یوتیوب به شما کمک میکند. شما به راحتی میتوانید یادگیری طراحی وب در یوتیوب را دنبال کنید.

امروزه به دلیل افزایش تعداد وبلاگ و وب سایت ها، یکی از مهارت هایی که بسیاری از مردم به آن علاقه مند هستند طراحی وب است. داشتن یک وبلاگ یا سایت عالی و ماندگار بخش مهمی از برندسازی است. معمولاً سایت ها اولین جایی است که مشتریان خدمات و محصولات شما را میبینند و با شما ارتباط برقرار میکنند.

یوتیوب هزاران ویدیو و کانال برای آموزش طراحی وب دارد و نکته جالب این است که طراحی وب مهارتی است که می توانید در هر سنی یاد بگیرید. در این مقاله ما چند کانال یوتیوب آموزش طراحی وب برای مبتدیان را معرفی میکنیم. با ما همراه باشید.

1st Web Designer

کانال1st Web Designer در سال 2008 راه اندازی شد و از آن زمان تاکنون بیش از دو میلیون سابسکرایبر دارد. این کانال معمولاً هر هفته یک ویدیوی جدید آپلود می کنند و بر جنبه های خلاقانه طراحی وب تمرکز دارد. ویدئوهایی که اخیرا منتشر شده‌اند شامل «قدرت سادگی برای طراحان وب» و «چگونه یک صفحه فروش قدرتمند ایجاد کنیم» است.

این کانال همچنین یک جلسه پرسش و پاسخ و یک پادکست جذاب دارد که می توانید از طریق وب سایت آن را دانلود کنید.

Adam Khoury

برخلاف 1st Web Designer، Adam بر جنبه های کاربردی تر طراحی وب تمرکز دارد و در زمینه های مختلفی از جمله JavaScript، PHP، SQL، HTML، CSS و ActionScript تخصص دارد. ویدیوهای Adam از زمان پخش در سال 2008 تقریباً 20 میلیون بازدید داشته است. هر ویدیو بر روی مهارت و سطح توانایی متفاوتی تمرکز دارند.

LearnCode.academy

LearnCode.academy یک نقطه شروع عالی برای کسانی است که میخواهند طراحی وب و برنامه نویسی را یاد بگیرند. این کانال از دو کانال قبلی جدیدتر است اما به دلیل فعالیت زیاد 100000 سابسکرایبر دارد.

ویدیوهای”آموزش های توسعه وب برای مبتدیان” شامل “نحوه ساخت صفحات وب با HTML، CSS و جاوا اسکریپت” و ” نحوه FTP به دامنه و آپلود کردن” است.

ویل استرن صاحب این کانال می‌گوید ویدیوهای آموزشی بر روی HTML، CSS، جاوا اسکریپت، Sublime Text، CSS Layouts، طراحی واکنش‌گرا، Node.js، Angular.js، Backbone.js، Dev Ops، مدیریت سرور و استراتژی‌های استقرار تمرکز دارد.

Mike Locke

مایک بیش از 15 سال تجربه در طراحی وب دارد و در این کانال بیشتر به جنبه خلاقانه و نظری طراح وب نگاه می کند تا جنبه عملی. ویدیوها درباره موضوعات مختلفی مانند طراحی رابط کاربری فلت در مقابل طراحی skeuomorphic، فریم ورک های ریسپانسیو و نحوه ساخت یک سایت با توجه به محتوای آن است.

وقتی بر اصول برنامه نویسی مسلط شدید، کانال Mike Lockeیک منبع آموزشی عالی است که شما را به سطح بعدی طراحی وب منتقل می کند.

The New Boston

کانال The New Boston از سال 2008 شروع به فعالیت کرد و در این مدت ویدیوهای این کانال 214 میلیون بار مشاهده شده است. ویدیوهای این کانال موضوعات Bootstrap برای مبتدیان تا Adobe Premier Pro را پوشش می‌دهد. The New Boston علاوه بر کانال یوتیوب دارای یک فید توییتر فعال و یک وب سایت بسیار جذاب و انجمن های مختلف است.

Derek Banas

Derek از دنبال کنندگانش میخواهد نظر بدهند که در مورد چه موضوعاتی ویدیو ساخته شود. بنابراین اگر در در طراحی وب دچار مشکل شده اید، می توانید با او تماس بگیرید و کمک بخواهید. ویدیوهای کانال درک شامل PHP، جاوا، MySQL، و خدمات وب و غیره است. او همچنین یک توسعه دهنده برنامه اندروید بسیار با استعداد است و ویدیوهای زیادی در مورد ساخت برنامه برای فروشگاه Google Play ایجاد کرده است.

PHP Academy

همانطور که از نام این کانال مشخص است، این کانال تقریباً فقط ویدیوهایی در مورد کد PHP میسازد. اگر چه PHP در بین برنامه نویسان نسبت به زبان های Ruby و Python از محبوبیت کمتری برخوردار است، اما همچنان بخش مهمی از صنعت توسعه وب است.

با توجه به تمرکز PHP Academy بر PHP، این کانال منبع بسیار خوبی برای یادگیری PHP و همه نکات را پوشش میدهد. ویدیوهای این کانال شامل « PHP Validation » و «Create Your Own PHP Mail Wrapper» است.

علاوه بر PHPاین کانال ویدیوهای آموزشی CSS، جاوا و Github را نیز ارائه میدهد. بنابراین PHP Academy یک کانال جامع برای شروع یادگیری طراحی وب است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس