نحوه دانلود تصاویر متحرک GIF در جستجوی تصویر کروم

1406
0
دانلود تصاویر متحرک GIF

در دوران طلایی اینترنت، تصاویر متحرک یا همان گیف خودمان، بسیار محبوب بودند و اکنون به موارد استفاده روزمره ما اضافه شده اند. به نظر می‌رسد که اکنون به دایره کاملی رسیده‌ایم. شما به راحتی می‌توانید GIF های متحرک را از طریق سرویس های پیام رسانی محبوب مانند WhatsApp ارسال کنید و می‌توانید آنها را در رسانه های اجتماعی مانند فیسبوک ارسال و دریافت کنید. دانلود تصاویر متحرک GIF را در کروم یاد بگیرید.

اگر از Google Images برای یافتن عکس ها و GIF‌ ها در کروم استفاده می‌کنید، ممکن است جدا کردن این دو در نتایج جستجو برایتان مشکل باشد، و حتی اگر آنها را از هم جدا کنید، احتمالاً ترجیح می‌دهید GIF متحرک را قبل از بازدید از صفحه آن پخش کنید.

بنابراین، بیایید ببینیم که چگونه می‌توانید GIF های متحرک را در جستجوی تصویر در Google Chrome و سایر مرورگرهای مبتنی بر Chrome دریافت کنید. در این مقاله، نحوه فیلتر کردن GIF های متحرک از تصاویر در نتایج جستجو و همچنین نحوه پخش آن GIF ها را مستقیماً از نتایج توضیح خواهیم داد.

نحوه فیلتر کردن تصاویر متحرک از جستجوی تصویر در تمامی مرورگر ها

بیایید برای شروع به گوگل سر بزنیم. پس از بارگیری صفحه اصلی Google، روی Images در گوشه سمت راست بالا در کنار نماد منوی نقطه دار کلیک کنید. ما برای آزمایش “Messi” را جستجو کردیم و نتایج تصویر مربوطه را دریافت کردیم.

دانلود تصاویر متحرک GIF
دانلود تصاویر متحرک GIF

اکنون که تصاویری از لیونل مسی دارید، می‌توانید با کلیک بر روی Tools در نوار بالا و کلیک بر روی Type > GIF، گیف های متحرک را فیلتر کنید. می‌توانید ببینید که اکنون یک نشانگر GIF کوچک در تمام نتایج جستجوی شما ظاهر می‌شود.

خودشه. شما با موفقیت GIF های متحرک را از نتایج جستجوی تصویر فیلتر کردید. این بخش بر روی هر مرورگری کار می‌کند، زیرا یک قابلیت ارائه شده توسط خود وبسایت گوگل است.

دانلود تصاویر متحرک GIF
دانلود تصاویر متحرک GIF

نحوه پخش گیف های متحرک در جستجوی تصویر Chrome

در این بخش از راهنما از شما می‌خواهیم که از Google Chrome یا یک مرورگر مبتنی بر کروم استفاده کنید. پس از ورود به کروم، برنامه افزودنی Gifs Autoplay را دانلود و نصب کنید. اگر از گوشی هوشمند استفاده می‌کنید، می‌توانید افزونه های کروم را از این طریق نصب کنید.

دانلود تصاویر متحرک GIF
دانلود تصاویر متحرک GIF

پس از نصب نیازی به تغییر هیچ تنظیماتی برای این افزونه ندارید. به سادگی مانند آنچه در بالا انجام دادید، جستجوی دیگری برای GIF های متحرک انجام دهید، و اکنون خواهید دید که همه گیف های شما به طور پیش فرض به صورت خودکار پخش می‌شوند. خیلی آسان است، نه؟

فایل های GIF را در نتایج جستجوی تصویر گوگل پیدا و پخش کنید

فیلم ها می‌توانند صدای بلندی داشته باشند و به ما مفهوم برسانند، اما GIF ها می‌توانند بدون انتقال حتی یه کلمه این کار را انجام دهند. منابع بسیار خوبی برای یافتن گیف در اینترنت وجود دارد. با این حال، Google Images احتمالاً آسان ترین منبعی است که شامل نتایج همه منابع دیگر می‌شود.

1.4/5 - (11 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس