معرفی بهترین برنامه های تبدیل ویدیو یوتیوب به MP3

استفاده از برنامه‌ی مبدل ویدیو یوتیوب به MP3 می‌تواند به شما کمک کند به فایل صوتی ویدیوی YouTube در تلفن همراه یا کامپیوتر خود گوش دهید

140
0
معرفی بهترین برنامه های تبدیل ویدیو یوتیوب به MP3

استفاده از برنامه‌ی مبدل ویدیو یوتیوب به MP3 می‌تواند به شما کمک کند به فایل صدای ویدیوی YouTube در iPhone یا دستگاه Android خود یا در لپ تاپ گوش دهید. در ادامه به بهترین برنامه‌های تبدیل ویدیو یوتیوب به MP3 می‌پردازیم.

از یافته‌های ما، بهترین برنامه‌ی تبدیل ویدیو یوتیوب به MP3 برنامه‌ی MP3 Any Video Converter Free است. این برنامه می‌تواند پیوندی را به انواع گسترده‌ای از قالب‌هایی که ترجیح می‌دهید با گام‌های ساده و با قیمت رایگان تبدیل کند. اما اگر فقط نیاز به استفاده از یکی از این موارد برای یک یا دو ویدئویی دارید که دیگر نمی‌خواهید در سایت به آنها دسترسی پیدا کنید، مبدل‌های دیگری نیز پیدا کرده‌ایم که می‌توانند این کار را در یک لحظه انجام دهند.

مقاله نحوه فشرده سازی فایل های صوتی حجیم: معرفی 5 روش آسان و موثر را هم بخوانید.

۱. Any Video Converter Free

1 معرفی بهترین برنامه های تبدیل ویدیو یوتیوب به MP3

اگر به دنبال مبدل سریع و انعطاف پذیر ویدیو یوتیوب به MP3 هستید، این ابزار برای شما مناسب است. در این برنامه شما می‌تواند ویدیو‌های را به صورت مستقیم از YouTube دانلود و ذخیره کرده و آنها به MP3 تبدیل کنید. دقیقاً همان چیزی که ما به دنبال آن هستیم!

در نظر داشته باشید تبدیل ویدیو یوتیوب به MP3 تنها هدف برنامه نیست، بنابراین بسیار بزرگ‌تر از آن چیزی است که شما انتظار دارید، اما مراقب باشید که در هنگام راه اندازی نرم افزارهای تبلیغاتی اختیاری را نصب نکنید.

استفاده از یک نرم افزار قدرتمند و همه کاره فقط برای یک کار تقریباً بیش از حد معمول به نظر می‌رسد، اما دانلود MP3‌ها به سادگی کپی کردن یک URL ویدیو YouTube است. سپس می‌توانید MP3 را به عنوان فرمت خروجی انتخاب کرده و دکمه Convert Now را فشار دهید.

۲.ویدیو یوتیوب به MP3 با 4K YouTube to MP3

2 معرفی بهترین برنامه های تبدیل ویدیو یوتیوب به MP3

YouTube 4K بسیار شبیه به 4K Video Downloader است، اما به طور خاص برای حذف صدا از فیلم‌ها ساخته شده است.

علی رغم نام آن، YouTube 4K به MP3 همچنین به شما امکان می‌دهد موسیقی متن فیلم‌ها را در قالب OGG و M4A نیز ذخیره کنید و می‌توانید از بیت ریت‌های مختلف انتخاب کنید تا بتوانید تعادل مناسب سرعت و کیفیت را ایجاد کنید. (هر چند در تجربه ما، حتی بارگیری با بالاترین نرخ بیت سریع است.)

این برنامه فقط از YouTube پشتیبانی نمی‌کند. همچنین می‌توانید از آن برای ذخیره صدا از فیلم‌های میزبانی شده در Vimeo ،Flickr ،Facebook ،SoundCloud و دیگر سایت‌ٔها استفاده کنید. کافی است آدرس را از مرورگر وب خود کپی کرده و برای شروع روی دکمه سبز “Paste URL” کلیک کنید.

۳. Free YouTube to MP3 Converter

3 معرفی بهترین برنامه های تبدیل ویدیو یوتیوب به MP3

تبدیل رایگان ویدیو YouTube به MP3 دقیقاً همان چیزی را که انتظار دارید انجام می‌دهد. (تبدیل فیلم‌ها از YouTube به فرمت MP3)

نیازی به بحث در مورد گزینه‌ها نیست، فقط می‌توانید بلافاصله موسیقی مورد علاقه خود را بارگیری کنید. از یک منوی کشویی ساده برای انتخاب کیفیت و فرمت موردنظر برای ذخیره فایل صوتی خود، نشانی وب URL و بارگیری کلیک کنید. فایل‌ها در یک لحظه ذخیره و تبدیل می‌شوند.

خوبی کار Free YouTube to MP3 Converter این است که هیچ چیز به هم ریخته، هیچ چیز اضافی و هیچ چیز گیج کننده‌ای وجود ندارد. این یک هدف در ذهن دارد و طوری طراحی شده است که تا حد ممکن کارآمد باشد. مطمئناً ارزش امتحان کردن دارد و ما مطمئن هستیم که آن را دوست خواهید داشت.

۴.ویدیو یوتیوب به MP3 با ClipGrab

4 معرفی بهترین برنامه های تبدیل ویدیو یوتیوب به MP3

ClipGrab تبدیل ویدیو یوتیوب به MP3 را زیبا و ساده می‌کند. رابط کاربری فوق العاده ساده به شما نشان می‌دهد که همه چیز چگونه آسان خواهد بود. یک آدرس YouTube را در کلیپ بورد کپی کنید و ClipGrab شروع به کار می‌کند و پیشنهاد می‌کند ویدیوی مربوطه را برای شما بارگیری کند.

حتی اگر این اتفاق نیفتد به عنوان مثال ممکن است هنوز برنامه را اجرا نکرده باشید فقط یک Paste سریع در قسمت مربوطه کافی است. سپس می‌توانید نشان دهید که علاقه دارید که صدا را به صورت MP3 بارگیری کنید، قبل از کلیک روی “گرفتن این کلیپ!” دکمه MP3 را انتخاب کنید، فایل موردنظر شما در کوتاهترین دانلود می‌شود.

حال که با بهترین برنامه‌های تبدیل ویدیو یوتیوب به MP3 آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس