نصب آپدیت فصل 4 بازی Overwatch 2

61
0
نصب آپدیت فصل 4 بازی Overwatch 2

شرکت بلیزارد اینترتینمنت اخیرا از تمام محتویات فصل ۴ بازی Overwatch 2 رونمایی کرد؛ از یک قهرمان کاملا تازه با نام Lifeweaver در نقش Support گرفته تا لوازم تزئینی متعدد، تغییرات کلی و رویدادهای دارای محدودیت زمانی. در این مطلب به بررسی سیستم لازم برای نصب آپدیت فصل 4 بازی Overwatch 2 می پردازیم.

نصب آپدیت فصل 4 بازی Overwatch 2

شرکت Blizzard با انتشار یک پست به بازیکن‌ها توصیه کرد که هنگام انجام به‌روزرسانی فصل چهارم اورواچ ۲ به‌میزان ۳۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خالی داشته باشند. این یک بسته به‌روزرسانی Rebase به‌شمار می‌آید که تمام پچ‌ها را در بازی اصلی ادغام می‌کند تا حجم نهایی کلاینت بازی از کنترل خارج نشود. در صورت نداشتن فضای ذخیره‌سازی زیاد نیز می‌توانید بازی Overwatch 2 را مجددا نصب کنید و همچنان به آپدیت دسترسی داشته باشید.

فصل ۴ بازی Overwatch 2 در تاریخ ۱۱ آوریل در پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، کامپیوتر و نینتندو سوییچ آغاز می‌شود. فصل چهارم بازی اورواچ ۲ یک بتل پس پولی با پوسته Mythic Galactic Emperor برای کاراکتر Sigma، حالت‌های دارای محدودیت زمانی B.O.B و Weave، تغییراتی برای ایجاد توازن و موارد دیگری را به‌همراه می‌آورد.

gamingbolt

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس