نکات در مورد قیمت تمدید دامنه وب سایت

هنگام شروع نمایندگی فروش دامنه، باید بتوانید کسب و کار خود را به سود برسانید. در ادامه به نکات در مورد قیمت تمدید دامنه وب سایت می‌پردازیم.

35
0
نکات در مورد قیمت تمدید دامنه وب سایت

هنگام شروع یک تجارت همچون نمایندگی فروش دامنه، با چندین وظیفه مهم روبرو خواهید شد تا بتوانید کسب و کار خود را به سود برسانید تا در طول زمان پیشرفت کرده و پایدار باشد. یافتن منبع مناسب دامنه‌ها با ارزان‌ترین قیمت ممکن یکی از آنهاست و بنابراین می‌توانید قیمت دامنه رقابتی را برای مشتریان خود محاسبه کنید که این امر نیز رشد شما را به همراه دارد. در ادامه به نکات در مورد قیمت تمدید دامنه وب سایت می‌پردازیم.

نکات در مورد قیمت تمدید دامنه وب سایت

1 نکات در مورد قیمت تمدید دامنه وب سایت

نگاه کردن به قیمت‌های ثبت نام کلی برای جستجوی شما کافی نخواهد بود، زیرا شما همچنین می‌خواهید تأیید کنید که قیمت تمدید یا انتقال نیز کم است. شما همچنین باید مشخص کنید که آیا هزینه اضافی برای عملیات خاص دریافت می‌شود یا خیر. ذکر این نکته آخر بسیار مهم است زیرا برخی از شرکت‌ها، اشتراک و ثبت نام سال اول را تا آنجا که ممکن است ارزان می‌فروشند و بعداً هزینه‌های بسیار بالایی را برای تمدید می‌گیرند، در حالی که برخی دیگر هزینه‌های اضافی را که در ابتدا در پیشنهاد دامنه ذکر نشده است، دریافت می‌کنند. برخی از ثبت نام‌های سال اول بسیار ارزان هستند، اما وقتی تمدید می‌شوند، وضعیت به طور کامل تغییر می‌کند. ساختار قیمت اهمیت زیادی دارد.

با نگاهی به قیمت‌های رقیبان خود، یک دید کلی از بازار خواهید داشت، بنابراین، می‌توانید با اعمال قیمت‌های مناسب‌تر و ارزان‌تر، از آن‌ها پیشی بگیرید. به عنوان مثال، آمار نام دامنه در نوامبر ۲۰۲۰، این ۱۰ ثبت کننده برتر com با توجه به قیمت هستند.

دو یا سه برابر شدن قیمت برای تمدید

در بسیاری از موارد، قیمت تمدید دامنه دو برابر یا تقریباً سه برابر می‌شود، (جدول بالا را ببینید). قیمت ثبت نام در سال اول، افزایش هزینه برای فعال نگه داشتن دامنه در دراز مدت، که قطعاً ارزش پیش بینی طول عمر خوبی را ارائه می‌دهد، اما به احتمال زیاد زمانی که مشتریان شما تصمیم به انتقال به قیمت بهتر با ارائه دهنده دیگری بگیرند، نرخ احتراق را افزایش می‌دهند. به غیر از این، این رتبه بندی (و اکثر آنها) فقط قیمت ثبت، تمدید و انتقال دامنه .com را ذکر می‌کند، اما هیچگونه هزینه اضافی (مانند هزینه ICANN یا هزینه پردازش، که بسیاری از شرکت‌ها هزینه می‌گیرند) را ذکر نمی‌کند. در واقع، پس از انجام تمرین خرید دامنه .com در بسیاری از این ثبت‌ها، می‌توانید تأیید کنید که به دلیل هزینه‌های اضافی، قیمت متفاوتی از پیشنهاد اولیه .com دریافت خواهید کرد.

معرفی سایت Openprovider برای خرید دامنه

3 نکات در مورد قیمت تمدید دامنه وب سایت

سایت Openprovider چطور؟ اگر خود را با تمام ثبت کنندگان آن لیست مقایسه کنیم، تنها کسانی هستند که قیمت تمدید مشابه سال اول را ارائه می‌دهند (شامل هزینه ICANN) این چطور ممکن است؟

همانطور که قبلاً در وبلاگ سایت Openprovider ذکر شد، و شما می‌توانید با آن مقایسه قیمت خود نیز آن را تأیید کنید، سایت Openprovider صد در صد با قیمت‌های خود شفاف است. آنچه می‌بینید چیزی است که آنها از شما هزینه می‌گیرند. بدون هیچ گونه هزینه پنهان. آنها هزینه‌های متعدد ۱۷۸ اعتبارنامه ثبت مستقیم را فرض می‌کنند. سایت Openprovider تمام شرایط و ضوابط خاص مربوط به قیمت‌ها و هزینه‌های عملکرد دامنه را بررسی می‌کند و مستقیماً با ثبت کننده‌ها مذاکره می‌کند تا قیمت فروشندگان ما تا حد ممکن پایین نگه داشته شود. هدف سایت این است که با قیمت گذاری خود بیشتر قابل پیش بینی و شفاف باشند، به همین دلیل است که آنها در قیمت‌های تمدید دستکاری نمی‌کنند، Openprovider برای ثبت نام، تمدید و انتقالی که به اعضای خود می‌دهد، همان قیمت را ارائه می‌دهیم.

مدل عضویت آنها این امکان را می‌دهد تا تضمین کنند که شما بیش از قیمت تمام شده برای افزونه‌های دامنه‌ای که برای آنها معتبر هست، نمی‌پردازید و در ثبت دامنه‌های‌برتر همیشه قیمت‌های رقابتی دریافت خواهید کرد. این سایت انواع مختلفی از برنامه‌های عضویت را با توجه به نیاز مشتریان خود در دسترس قرار می‌دهد، تا به نمایندگی‌های فروش کمک کند.

با شروع عضویت‌های بیسیک، می‌توانید حتی تا ۶ برابر هزینه پرداختی برای اشتراک سالانه صرفه جویی کنید و با ماشین حساب ما می‌توانید دقیقاً میزان پس انداز خود را مشاهده کنید.

خوبی این حقیقت در مورد قیمت تمدید دامنه این است که اکنون آن را می‌دانید.

نتیجه

2 نکات در مورد قیمت تمدید دامنه وب سایت

به طور خلاصه، ارائه دهنده ای را انتخاب کنید که:

  • به وضوح مشخص می‌کند که دامنه چقدر برای شما هزینه دارد (قیمت ثبت نام در مقابل تمدید)
  • چه کسی تمام هزینه‌ها و آنچه شامل می‌شود را به وضوح بیان می‌کند.
  • یا ارائه دهنده‌ای را انتخاب کنید که هر بار که می‌خواهید اقدامی انجام دهید هزینه اضافی از شما دریافت نکند.

حال که با نکات در مورد قیمت تمدید دامنه وب سایت اشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس