8 ویرایشگر صدا برای مک

76
0
ویرایشگر صدا برای مک

در این مقاله گزینه های ما برای بهترین ویرایشگر صدا برای مک، از برنامه های ساده گرفته تا ابزارهای حرفه ای، آورده شده است.

گاهی اوقات، سرگرمی های ما زندگی ما را تحت الشعاع قرار می‌دهد. در مواقع دیگر، ممکن است بخواهیم پول خود را برای چیزهای دیگر پس انداز کنیم. اگر از کاربران اپل هستید، نرم افزار های رایگان ویرایش صدا برای مک وجود دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نگاهی بیندازید.

چه بخواهید موسیقی بسازید، یک پادکست ضبط کنید یا فقط یک آهنگ زنگ بسازید، احتمالاً می‌توانید بهترین ویرایشگر صوتی مک را در این لیست برای خود پیدا کنید. خیلی از آنها اصلا برای شما هزینه ای ندارند.

از برنامه های سریع و ساده گرفته تا نرم‌افزارهای صوتی Mac در سطح حرفه‌ای، در اینجا بهترین گزینه های ما برای ویرایش صدا در Mac وجود دارد که می‌توانید دانلود کنید.

1. ویرایشگر صدا برای مک Audacity

Audacity
Audacity

Audacity اولین ویرایشگر صوتی رایگان برای مک است که اکثر مردم به طور تصادفی با آن مواجه می شوند. Audacity رایگان و متن باز است، رابط کاربری نسبتاً ساده ای دارد و از تعداد زیادی از انواع فایل ها از جمله MP3 و WAV پشتیبانی می کند.

می‌توانید مستقیماً در برنامه ضبط کنید یا فایل های موجود را ویرایش کنید. تعداد زیادی افکت وجود دارد که می‌توانید استفاده کنید. همچنین یک طیف نگار برای تجزیه و تحلیل فرکانس ها دارد. همچنین از صدای 32 بیتی با کیفیت بالا پشتیبانی می‌کند. Audacity ویرایشگر صوتی رایگان و قدرتمندی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

Audacity یک نقطه شروع فوق العاده برای هر کسی است که به یک ویرایشگر صوتی مک رایگان نیاز دارد که واقعاً همه این کارها را انجام دهد. تنها نقطه ضعف آن این است که از ویرایش غیر مخرب پشتیبانی نمی‌کند، بنابراین قبل از شروع مطمئن شوید که یک نسخه پشتیبان از فایل صوتی اصلی خود تهیه کرده اید.

2. WavePad

WavePad
WavePad

WavePad یکی دیگر از ویرایشگرهای صوتی عالی مک است و برای استفاده غیرتجاری رایگان است.

WavePad از انواع فایل های مختلف پشتیبانی می کند و به شما امکان می‌دهد همزمان روی چندین فایل کار کنید. حتی می‌توانید هزاران فایل را به صورت دسته ای پردازش کنید. این ویرایشگر صوتی از نشانه گذاری صوتی، محدوده معمول جلوه ها و برخی ابزارهای تبدیل متن به گفتار و دستکاری صدا پشتیبانی می کند.

استفاده از رابط پنجره ای کمی به عادت کردن نیاز دارد، اما تا آنجا که نرم افزار ویرایش صدا رایگان برای Mac پیش می‌رود، ارزش نگاه کردن را دارد.

3. ویرایشگر صدا برای مک ocenaudio

ocenaudio
ocenaudio

ocenaudio یک ضبط کننده و ویرایشگر صوتی کاملاً رایگان و با ویژگی های مختلف است که یکی دیگر از گزینه های عالی برای هنرمندانی است که بودجه اندکی دارند. Ocenaudio یکی از بهترین نرم‌افزارهای رایگان ویرایش موسیقی برای مک است. این برنامه از تعداد زیادی از فایل ها از جمله MP3، FLAC و WMA پشتیبانی می‌کند. همچنین از فرمت های ویدئویی مختلف از جمله کانتینر MKV پشتیبانی می کند.

ocenaudio اغلب به عنوان جایگزین اصلی Audacity برای نرم‌افزار ویرایش موسیقی Mac یا موارد دیگر دیده می‌شود. این مجموعه ویژگی های مشابهی دارد، اما رابط کاربری بسیار دقیق تری ارائه می‌دهد که آن را فوق‌العاده در دسترس می‌کند. همچنین از ابزارهای VST، طیف وسیعی از افکت ها، طیف نگاری با ویژگی های کامل و توانایی ویرایش فایل های بسیار بزرگ پشتیبانی می‌کند.

4.ویرایشگر صدا برای مک  PreSonus Studio One Prime

PreSonus Studio One Prime
PreSonus Studio One Prime

برای یافتن بهترین نرم افزار رایگان میکس صدا، به دنبال Studio One Prime نباشید. این یک نسخه رایگان از مجموعه حرفه ای ابزارهای مهندسی صدا است که معمولاً 399 دلار برای شما هزینه می کند.

می‌توانید با آن بسیاری از افکت ها، سازها و حلقه های داخلی موسیقی بسازید یا ترکیب کنید، اما برای ضبط و ویرایش پادکست ها و صداگذاری ها به همان اندازه خوب است. ممکن است کمی طول بکشد تا راه خود را در رابط کاربری پیدا کنید، چه رسد به تسلط بر آن، اما تلاش شما بیهوده نخواهد بود. اگر مایل به صرف زمان هستید، Studio One Prime بهترین نرم افزار صوتی رایگان برای مک است.

5. GarageBand

GarageBand
GarageBand

این یک انتخاب عالی برای مبتدیان و مناسب برای کاربران سطح متوسط ​​است.

اگرچه این برنامه در درجه اول به عنوان ابزاری برای ساخت موسیقی طراحی شده است، اما این برنامه دقیقاً مانند سایر نرم افزارهای ویرایش صوتی کار می‌کند. می‌توانید مستقیماً در برنامه ضبط کنید یا ضبط های موجود را ویرایش کنید. این یک گزینه مناسب برای پادکسترها نیز می‌باشد، با ویژگی های بهینه سازی صدا داخلی.

بهترین قسمت آن چیست؟ می‌توانید از iCloud برای همگام سازی پروژه های GarageBand در همه دستگاه هایتان استفاده کنید. بنابراین، اگر برای تولید موسیقی به iPad یا Mac دیگری بروید، می‌توانید از جایی که آن را رها کرده‌اید ادامه دهید.

6. Reaper

Reaper
Reaper

به گزینه های پولی هم نگاهی بیاندازید. با قیمت 60 دلار، Reaper در بالاترین سطحی است که ما به عنوان یک ویرایشگر صوتی ارزان طبقه بندی می کنیم. این نرم‌افزار ویرایش صدا برای Mac با یک آزمایش رایگان ۶۰ روزه ارائه می‌شود، بنابراین مدت ها قبل از اینکه واقعاً مجبور به جمع‌آوری پول نقد شوید، می‌دانید که برای شما مناسب است یا خیر.

Reaper توسط پایگاه کاربرانش بسیار مورد حمایت است. از همه قالب های فایل رایج با هر کیفیتی که نیاز دارید پشتیبانی می‌کند و از استفاده از افزونه های رایگان VST پشتیبانی می‌کند. همچنین هزاران ابزار و افکت را در دسترس شما قرار می‌دهد.

چیزی که Reaper در مقایسه با محصولات تجاری مشابه فاقد آن است، یک کتابخانه صوتی است. اینترنت مملو از نمونه رایگان دانلودی است که می‌توانید برای ساختن نمونه های خود استفاده کنید، بنابراین برای شما مشکل‌ساز نخواهد بود.

7.ویرایشگر صدا برای مک Fission

Fission
Fission

Fission یک ویرایشگر صوتی برای Mac است که بر ویرایش سریع و بدون خطا تمرکز دارد و همه در یک بسته بندی منظم و شیک قرار دارند. این برنامه با یک نصب آزمایشی رایگان ارائه می شود که به شما امکان دسترسی بدون مانع به همه چیز را می‌دهد به جز یک ویژگی کلیدی: توانایی ذخیره فایل های صوتی با کیفیت بالا.

Fission فهرست بلندبالایی از ویژگی ‌ها را ارائه می‌دهد، از جمله ویرایش دسته ای، ویرایش ساده مواج، پشتیبانی از FLAC و WAV و ویرایش بدون خطا برای فایل های MP3 و AAC که قبلاً فشرده شده‌اند. می‌توانید فایل ها را به صورت دسته ای از یک فرمت فایل به فرمت دیگر تبدیل کنید. یک پنل پادکست مفید، بسته بندی پروژه ها و اشتراک گذاری آنلاین آنها را آسان می‌کند.

8. ویرایشگر صدا برای مک LMMS

LMMS
LMMS

آخرین گزینه لیست ما، یک برنامه ویرایش صوتی رایگان برای میکس صدا، ایجاد بیت، سازماندهی نمونه ها و موارد دیگر است. LMMS مخفف Linux MultiMedia Studio است و همانطور که از نام آن پیداست، این ابزار تولید موسیقی با در نظر گرفتن لینوکس توسعه یافته است. اگر به دنبال اجرای زنده هستید، می‌توانید LMMS را به هر یک از دستگاه های MIDI خود متصل کنید.

این برنامه 16 سینت سایزر داخلی، پشتیبانی از ابزار VST ۶۴ بیتی با پل 32 بیتی VST، و یک سینت سایزر تعبیه شده ZynAddSubFX را علاوه بر تمام اصول اولیه مانند کمپرسور، محدود کننده، ریورب، تاخیر و غیره ارائه می‌دهد. اگر از یک دستگاه ویندوز استفاده می‌کنید، خوشحال خواهید شد که بدانید LMMS یک نرم افزار چند پلتفرمی است، به این معنی که سازگاری با سیستم عامل، مشکلی ندارد.

با این حال، ممکن است پس از نصب با راه اندازی LMMS مشکل داشته باشید زیرا macOS توسعه دهنده را نمی‌شناسد. بنابراین، باید به System Preferences > Security & Privacy > General  بروید و پس از مشاهده پیام بازشو، روی Open Anyway کلیک کنید. با انجام این کار، اساساً برای برنامه مسدود شده استثنا قائل می شوید.

نرم افزار ساده ویرایش صدا که کاربران Mac آن را دوست خواهند داشت

تعجب آور است که این ویرایشگرهای صوتی رایگان و ارزان برای Mac چقدر جامع هستند. آنها تقریباً برای هر چیزی که به یک ویرایشگر صوتی نیاز دارید، از کارهای سریع و پنج دقیقه ای گرفته تا راه اندازی امپراتوری ضبط، مناسب هستند.

macOS اپل همیشه پلتفرم انتخابی برای انواع خلاقیت ها بوده است. حتی ساده ترین برنامه های موجود در این فهرست مجموعه‌ای عمیق و قوی از ابزارهای مهندسی صدا را ارائه می‌دهند که میتوان از آنها برای تحقق بخشیدن به رویاهای شما استفاده کرد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس