10 ارائه دهنده برتر درگاه پرداخت آنلاین در سال 2023

72
0
ارائه دهنده برتر درگاه پرداخت آنلاین

درگاه های پرداخت به کسب‌وکار ها در سراسر ایالات متحده کمک می‌کنند تا تراکنش ها را ایمن پردازش کنند. این فناوری به رمزگذاری داده های پرداخت کمک می‌کند و آنها را برای تکمیل تراکنش ها به پردازشگرهای پرداخت منتقل می‌کند. ارائه دهنده برتر درگاه پرداخت آنلاین را در ادامه بخوانید.

خوشبختانه، بسیاری از ارائه دهندگان درگاه پرداخت در دسترس صاحبان مشاغل کوچک هستند. با انتخاب های بسیار زیادی که در اختیار دارید، ممکن است تصمیم بگیرید که کدام یک برای نیازهای شما مناسب تر است، دشوار باشد.

این مقاله 10 بهترین درگاه پرداخت برای مشاغل کوچک را بررسی می‌کند. ما همچنین جزئیات اصلی در مورد درگاه های پرداخت آنلاین، مانند هزینه ها، ویژگی ها و موارد دیگر را مرور می‌کنیم!

10 درگاه پرداخت برای مشاغل کوچک

1. Authorize.net: بهترین برای Feature-Rich Gateway

Authorize.net یک راه حل Visa است که هم خدمات درگاه پرداخت و هم خدمات پردازش پرداخت را ارائه می‌دهد. با این حال، یک طرح فقط درگاه پرداخت نیز در دسترس است.

علاوه بر این، آنها یک دکمه پرداخت ساده برای استفاده دارند که بلافاصله مشتریان وبسایت شما را به درگاه پرداخت منتقل می‌کند.

امکانات:

مجموعه پیشرفته تشخیص تقلب (AFDS)

مدیر اطلاعات مشتری (CIM)

به‌روزرسانی حساب برای پرداخت های مکرر

ادغام آسان API

انطباق با PCI

قیمت گذاری:

طرح فقط درگاه پرداخت

هزینه ماهانه درگاه: 25 دلار در ماه

کارمزد هر تراکنش: 0.010 دلار

هزینه بسته روزانه: 0.10 دلار

درگاه پرداخت + طرح پردازش پرداخت (همه در یک)

هزینه ماهانه درگاه: 25 دلار در ماه

کارمزد هر تراکنش: 2.9% + 0.30 دلار

علاوه بر گزینه های قیمت گذاری فوق، اگر درآمد سالانه بیش از 500 هزار دلار دارید، می‌توانید قیمت های سفارشی را نیز درخواست کنید.

2. NMI: بهترین برای تطبیق پذیری پردازشگر پرداخت

NMI ارائه دهنده درگاه پرداخت است که بیش از دو میلیارد تراکنش پردازش شده دارد. یکی از ویژگی های مورد علاقه ما در مورد NMI تطبیق پذیری آن است. شما می‌توانید بین بیش از 200 پردازشگر پرداخت و مجموعه ای از سبدهای خرید مختلف یکی را انتخاب کنید. شما همچنین کنترل کاملی بر سخت افزار پرداخت خود دارید.

امکانات:

گزارش گیری پیشرفته

مدیریت تراکنش

به شما امکان می‌دهد چندین حساب تجاری را متصل کنید

معاملات را از طریق کدهای QR انجام دهید

ویژگی توکن سازی منحصر به فرد

قیمت گذاری:

متأسفانه NMI قیمت خود را به صورت عمومی فهرست نمی‌کند. برای بحث در مورد گزینه های قیمت گذاری برای کسب و کار خود باید فرم تماس را پر کنید. این به NMI اجازه می‌دهد تا بر اساس درآمد، نوع کسب و کار و سایر عوامل تعیین کننده، قیمت گذاری سفارشی را به مشتریان ارائه دهد.

3. Cybersource: بهترین برای تجارت الکترونیک بین المللی

Cybersource یکی دیگر از راه حل های Visa است. این درگاه پرداخت با کاربری آسان به مشتریان این امکان را می‌دهد که تقریباً از هر کجای جهان کلیک کرده و پرداخت کنند. یکی از ویژگی های کلیدی موجود در این درگاه پرداخت، قابلیت سفارشی سازی بین المللی آن است. اگر یک تجارت الکترونیک با مشتریان آنلاین در سراسر جهان اداره می‌کنید، می‌توانید پورتال Cybersource را برای پذیرش ارزهای خارجی و نمایش زبان های خارجی سفارشی کنید.

Cybersource مورد اعتماد برخی از بزرگترین شرکت های آمریکا از جمله ACCOR، Harley-Davidson، ZUMBA و غیره است!

امکانات:

پرداخت در بیش از 190 کشور را می‌پذیرد

همکاری با بیش از 200 پردازنده

پشتیبانی 24/7 تاجر در دسترس است

معاملات را از طریق کدهای QR انجام دهید

ویژگی توکن سازی منحصر به فرد

قیمت گذاری:

این یکی دیگر از ارائه دهندگان درگاه پرداخت است که از شما می‌خواهد برای بحث در مورد گزینه های قیمت گذاری مرتبط با کسب‌وکارتان با دفتر آن تماس بگیرید. دلیل اینکه بسیاری از ارائه دهندگان درگاه پرداخت قیمت های خود را به صورت عمومی لیست نمی‌کنند این است که بسته به عوامل فردی قیمت های سفارشی را ارائه می دهند.

4. USAePay: بهترین برای پرداخت های Omnichannel

USAePay از سال 1998 راه حل های پرداخت را برای مشتریان ارائه کرده است. در سال 2021، USAePay توسط NMI خریداری شد تا گزینه های پرداخت Omnichannel شرکت مادر را افزایش دهد.

اگر قصد دارید برای یک حساب کاربری جدید USAePay ثبت نام کنید، به وبسایت NMI هدایت می‌شوید، جایی که می‌توانید به پیشنهادات درگاه پرداخت دسترسی داشته باشید.

امکانات:

پایگاه داده عمیق

تشخیص تقلب استاندارد

گزارش تراکنش

قیمت گذاری:

همانند NMI، USAePayقیمت خود را به صورت عمومی فهرست نمی‌کند. از آنجایی که بیشتر خدمات در NMI، Omnichannel هستند، بسته به خدماتی که نیاز دارید و اندازه کسب‌وکارتان، احتمالاً بسته های سفارشی وجود دارد که می‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید.

۵. Braintree: بهترین برای خدمات تجاری راحت

Braintree، متعلق به PayPal، یک ارائه دهنده درگاه پرداخت است که طیف وسیعی از خدمات تجاری را ارائه می‌دهد. این پلتفرم راحتی یک ارائه دهنده خدمات پرداخت را ارائه می‌دهد، اما همچنان می‌توانید به یک حساب تجاری شخصی متصل شوید. یک مزیت اضافی برای بسته بندی حساب تجاری و درگاه پرداخت این است که کنترل بیشتری بر پرداخت هایتان به شما می‌دهد.

Braintree همچنان یکی از اولین گزینه های درگاه پرداخت برای بسیاری از برجسته ترین شرکت های جهان است. Basecamp، Dropbox، Casper، Eventbrite، Uber، GitHub، Airbnb و غیره همگی از Braintree برای تقویت پلتفرم های پرداخت آنلاین خود استفاده می‌کنند.

امکانات:

با حساب های تجاری، PayPal، Google Pay و موارد دیگر ادغام می‌شود

ابزارهای داخلی تشخیص تقلب

امکان پرداخت موبایلی و بین المللی را فراهم می‌کند

قیمت گذاری:

در Braintree، هزینه های درگاه پرداخت به صورت عمومی نمایش داده نمی‌شود. با این حال، این شرکت 2.59٪ + 0.49 دلار کارمزد هر تراکنش را برای تمام کارت ها و پرداخت های کیف پول دیجیتال تبلیغ می‌کند. این هزینه کامل خدمات پردازش پرداخت آنها است و نه هزینه خدمات درگاه پرداخت مستقل.

6. Stripe: بهترین برای اکستنشن ها

Stripe در سال 2010 شروع به ارائه خدمات پردازش پرداخت به مشتریان کرد. پلتفرم آن به عنوان یک راه حل پرداخت همه کاره، با تأکید فراوان بر پرداخت های آنلاین عمل می‌کند. جاسازی این درگاه پرداخت تجارت الکترونیک در وبسایت شما آسان است، که فرآیند پذیرش پرداخت ها را ساده می‌کند.

امکانات:

بیش از 135 ارز را می‌پذیرد

با طیف گسترده ای از برنامه های افزودنی ادغام می‌شود

پشتیبانی 24/7 از طریق تلفن، چت یا ایمیل

ابزار پیشگیری از تقلب

قیمت گذاری:

در حالی که قیمت گذاری مستقل برای درگاه پرداخت Stripe به صورت عمومی تبلیغ نمی‌شود، قیمت های پرداخت همه در یک آن عبارتند از:

پرداخت غیرحضوری استاندارد: 2.9٪ + 0.30 دلار در هر تراکنش

Stripe یکی از شرکت های پرداختی است که برای مشتریان تخفیف ارائه می‌کند. برای دریافت قیمت سفارشی می‌توانید مستقیماً با شرکت تماس بگیرید.

7. PayPal: بهترین برای پرداخت های قابل اعتماد

PayPal طیف وسیعی از کیف پول دیجیتال و راه حل های پرداخت را برای مصرف کنندگان و مشاغل در سراسر جهان ارائه می‌دهد. سابقه PayPal در چشم انداز پرداخت یکی از مزایای اصلی آن است. این پلتفرم در سال 2022 بیش از 425 میلیون کاربر داشت و آن را به یک پلتفرم پرداخت پرکاربرد در سراسر جهان تبدیل کرد. این بدان معناست که استفاده از PayPal به عنوان درگاه پرداخت به کاربران امکان می‌دهد از یک سیستم امن و قابل اعتماد که در حال حاضر یک بازیگر اصلی در بازار پرداخت است، بهره مند شوند.

امکانات:

ادغام آسان API

تسویه حساب قابل تنظیم

گزارش تراکنش

پرداخت های مکرر

قیمت گذاری:

PayPal دو راه حل دروازه ارائه می‌دهد:

Payflow Link و Payflow Pro . Payflow Link یک پورتال پرداخت با میزبانی PayPal را ارائه می‌دهد که از ویژگی های امنیتی، انطباق با PCI و مزایای دیگر بهره می‌برد. Payflow Pro یک درگاه ممتاز است که شامل سفارشی سازی های نامحدود، گزینه های زبان و موارد دیگر است.

اشتراک های درگاه:

Payflow Link: ۰.۱۰ دلار در هر تراکنش

Payflow Pro: ۰.۱۰ دلار در هر تراکنش + 25 دلار در ماه

ویژگی های اضافی:

صورتحساب مکرر: 10 دلار در ماه

محافظت از کلاهبرداری پیشرفته: 0.05 دلار در هر تراکنش + 10 دلار در ماه

احراز هویت خریدار: 0.10 دلار در هر تراکنش + 10 دلار در ماه

اگر می‌خواهید از PayPal برای پردازش پرداخت استفاده کنید، هزینه های اضافی اعمال می‌شود.

8. Square: بهترین برای تطبیق معاملات آنلاین و حضوری

Square یکی از بازیگران صنعت پردازش پرداخت است. این شرکت درگاه های پرداخت شیک و با کاربری آسان را به مشتریانی که پرداخت های آنلاین را می‌پذیرند ارائه می‌دهد. با این حال، Square بیشتر به دلیل راه حل های پرداخت حضوری خود مشهور است و راه حل بسیار بهتری برای مشاغل خرده فروشی است.

امکانات:

ویژگی های امنیتی

پورتال با کاربری آسان

ادغام کامل با سخت افزار Square

قیمت گذاری:

در حالی که Square قیمت درگاه پرداخت را به صورت مستقل ارائه نمی‌دهد، اگر بخواهید با Square برای پردازش کارت اعتباری کار کنید، هزینه های زیر را پرداخت خواهید کرد:

پرداخت های آنلاین: 2.9٪ + 0.30 دلار در هر تراکنش

9. Amazon Pay: بهترین برای کاربران مکرر آمازون

Amazon Pay سرویس پرداخت آمازون است. این درگاه پرداخت برای اولین بار در سال 2007 راه اندازی شد، در سال های اخیر محبوبیت فزاینده ای پیدا کرده است. استفاده از این نوع درگاه پرداخت برای کاربران آمازون بسیار آسان است. مشتریان می‌توانند به حساب آمازون خود وارد شوند و هزینه کالاها را در وبسایت های شخص ثالث بدون نیاز به ارسال مجدد جزئیات پرداخت خود پرداخت کنند. این فرآیند پرداخت را ساده می‌کند و اطمینان می‌دهد که مشتریان به پلتفرم پرداختی که به آن اعتماد دارند دسترسی دارند.

امکانات:

پیشگیری از کلاهبرداری پیشرفته

با الکسا کار می‌کند

به هزاران وبسایت متصل می‌شود

قیمت گذاری:

در حالی که آمازون هزینه هایی را برای پرداخت های درگاهی مستقل تبلیغ نمی‌کند، اما برای پردازش پرداخت Amazon Pay هزینه هایی را به صورت عمومی فهرست کرده است. بیایید گزینه های هزینه را در زیر بررسی کنیم:

پرداخت های وب و موبایل

2.9٪ + 0.30 دلار برای هر تراکنش + 0.40 دلار هزینه مجوز

پرداخت های الکسا

4% + 0.30 دلار برای هر تراکنش + 0.40 دلار هزینه مجوز

هزینه های اضافی برای تراکنش های بین مرزی، بازپرداخت وجه و سایر انواع هزینه ها اعمال می‌شود.

10. Apple Pay: بهترین برای پرداخت آیفون

Apple Pay یک پلتفرم درگاه پرداخت است که برای پرداخت با آیفون و سایر محصولات اپل طراحی شده است. تنها کافی است چند کلیک و تأیید از طریق تشخیص چهره یا رمز عبور انجام شود تا پرداخت شما تکمیل شود.

Apple Pay را می‌توان از طریق درگاه پرداختی که قبلاً استفاده می‌کنید فعال کرد. به طور معمول، دروازه فعلی شما فقط به شما نیاز دارد که این ویژگی را از طریق تنظیمات خود فعال کنید.

امکانات:

ابزارهای تأیید برای تأیید پرداخت های مشتری

به راحتی به وبسایت فعلی شما اضافه می‌شود

قیمت گذاری:

هزینه های استفاده از Apple Pay ممکن است به پلتفرمی که استفاده می‌کنید بستگی داشته باشد. برنامه رسانه های اجتماعی، پلتفرم های وبسایت یا درگاه های پرداخت همگی برای فعال کردن کیف پول های دیجیتال هزینه های خود را دریافت می‌کنند.

درگاه پرداخت چیست؟

درگاه پرداخت ابزاری محبوب برای خرده فروشان آنلاین است که می‌خواهند یک درگاه پرداخت امن و با استفاده آسان برای مشتریان خود داشته باشند. در اصل، درگاه پرداخت یک سیستم پرداخت مجازی است که به یک سیستم پردازش متصل می‌شود تا پرداخت های آنلاین را انجام دهد.

اکثر ارائه دهندگان درگاه پرداخت ابزارهای پرداخت آنلاین خود را تبلیغ می‌کنند، شما همچنین می‌توانید از درگاه های پرداخت برای پردازش تراکنش های حضوری با وارد کردن دستی اطلاعات کارت استفاده کنید.

درک قیمت و هزینه های درگاه

هزینه های درگاه پرداخت بسته به شرکتی که انتخاب می‌کنید به میزان قابل توجهی متفاوت است. همچنین شایان ذکر است که هزینه های درگاه پرداخت جدا از هزینه های پردازش کارت اعتباری با پردازنده پرداخت شما است. در زیر، اجازه دهید برخی از کارمزدهای مرتبط با استفاده از درگاه پرداخت برای کسب و کار شما را بررسی کنیم:

کارمزد تراکنش:

هزینه های دسته ای

هزینه های راه اندازی اولیه

کارمزد حساب ماهانه

ویژگی های افزودنی

همانطور که می‌بینید، هزینه درگاه پرداخت شما به نوع کارمزدی که برای کسب و کار شما اعمال می‌شود بستگی دارد. برخی از درگاه ها برای ویژگی هایی مانند به‌روزرسانی حساب یا تشخیص پیشرفته کلاهبرداری هزینه اضافی دریافت می‌کنند. اگر یک کسب و کار آنلاین هستید که در سایت خود تقلب را تجربه می‌کنید، باید بیشتر روی ویژگی هایی سرمایه گذاری کنید که از شما محافظت می‌کند.

آیا گزینه های درگاه پرداخت رایگان وجود دارد؟

متأسفانه درگاه های پرداخت رایگان نیستند. شما باید مطمئن شوید که با شرکتی شریک می‌شوید که روی ویژگی های امنیتی و سایر مزایای تکنولوژیکی سرمایه گذاری می‌کند که از شما در برابر کلاهبرداری محافظت می‌کند. انتخاب ارزان ترین گزینه همیشه بهترین انتخاب نیست.

هزینه درگاه های پرداخت را می‌توان تنظیم کرد، مواقعی وجود دارد که همراه کردن حساب تجاری با درگاه پرداخت ممکن است قیمت ارزان‌تری را در درگاه دریافت کنید. بهتر است در این مورد با یک ارائه دهنده خدمات تجاری صحبت کنید.

ویژگی هایی که هنگام انتخاب درگاه پرداخت باید به آنها توجه کنید:

هنگام انتخاب ارائه دهنده، گزینه هایی که برای نیازهای کسب‌وکار شما مناسب‌تر هستند را محدود کنید. در زیر، بیایید ویژگی هایی را که همه کسب‌وکارها باید هنگام انتخاب درگاه پرداخت در نظر بگیرند، بررسی می‌کنیم:

تشخیص تقلب

ارائه دهندگان درگاه پرداخت ابزارهایی را ارائه می‌دهند که می‌توانند به تجارت شما کمک کنند تا تراکنش های تقلبی را قبل از تکمیل پردازش متوقف کند. این نوع ویژگی ها عبارتند از تأیید مکان، سرعت تراکنش و تنظیمات آستانه.

بنابراین، چرا تشخیص تقلب اینقدر مهم است؟ کلاهبرداری صنعت معاملات آنلاین کارت اعتباری را خطرناک می‌کند. در واقع، بر اساس یک مطالعه FTC، در سال 2020، بیش از 390000 گزارش کلاهبرداری از کارت اعتباری مرتبط با سرقت هویت در ایالات متحده وجود داشت. داشتن درگاهی که جلوگیری از کلاهبرداری را فراهم کند می‌تواند به شما کمک کند از کسب و کارتان در برابر استرداد هزینه و بسته شدن غیرمنتظره حساب محافظت کنید.

گزینه های حساب تجاری

کار با یک شرکت درگاه پرداخت که می‌تواند خدمات حساب تجاری را در داخل ارائه کند، می‌تواند راحت باشد. همچنین، کار با یک ارائه دهنده درگاه پرداخت سازگار با لیست بلندبالایی از حساب های تجاری نیز می‌تواند یک مزیت باشد. صرف نظر از این، بهتر است گزینه های حساب زیادی در اختیار داشته باشید.

ویژگی های بین المللی

اگر یک تجارت الکترونیکی دارید، شانس خوبی برای فروش به مشتریان خارج از کشور وجود دارد. اگر چنین است، به یک ارائه دهنده درگاه پرداخت نیاز دارید که دارای قابلیت های بین المللی باشد. بسیاری از شرکت های درگاه پرداخت می‌توانند پرداخت ها را از کارت های خارجی بپذیرند، داشتن یک درگاه پرداخت که می‌تواند ارزها و زبان های خارجی را نمایش دهد، راحت است.

گزینه های توسعه دهنده

اگر می‌خواهید درگاه پرداخت خود را با ویژگی های نام تجاری و خاص سفارشی کنید، گزینه های توسعه دهنده موجود برای کسب‌وکارتان را در نظر بگیرید. بسیاری از درگاه های پرداخت به توسعه دهندگان نرم افزار اجازه می‌دهند تا اجزای درگاه پرداخت را برای ادغام بهتر با وبسایت ها و ویژگی های فردی تنظیم کنند.

ویژگی های صورتحساب تکراری

از آنجایی که پیش بینی می‌شود صنعت کسب‌وکار اشتراک تا سال ۲۰۲۵ به بیش از ۱ تریلیون دلار برسد، جای تعجب نیست که ابزارهای صورت حساب به طور فزاینده‌ای در بین صاحبان مشاغل محبوب هستند. اگر می‌خواهید یک مدل کسب‌وکار اشتراکی ایجاد کنید یا به مشتریان اجازه دهید به طور خودکار برای کالاها یا خدمات آینده پرداخت کنند، صورت حساب مکرر یک ابزار ضروری است. این اتوماسیون کسب درآمد را در بلند مدت آسان می‌کند.

نظرات نهایی در مورد بهترین درگاه ها و درگاه های پرداخت

اکنون که برترین درگاه های پرداخت موجود در بازار را می‌شناسید، زمان آن رسیده است که یکی را برای تجارت خود انتخاب کنید. اگر بین گزینه ها سردرگم شدید، یک ارائه دهنده خدمات تجاری را در نظر بگیرید که درباره درگاه های پرداخت آگاه است و می‌تواند شما را با راه حل عالی مرتبط کند.

سوالات متداول درگاه پرداخت

هزینه راه اندازی درگاه پرداخت چقدر است؟

هزینه راه اندازی درگاه پرداخت بسته به ارائه دهنده ای که انتخاب می‌کنید متفاوت است. در بسیاری از موارد، شرکت های درگاه پرداخت هیچ هزینه ای برای راه اندازی دریافت نمی‌کنند، بنابراین می‌توانید بدون ارائه هیچ گونه پرداخت اولیه به درگاه دسترسی داشته باشید.

ارزان ترین درگاه پرداخت چیست؟

بسیاری از درگاه های پرداخت مقرون به صرفه مانند Authorize.net وجود دارد. با این حال، ارزان ترین درگاه پرداخت برای کسب و کار شما به عوامل مختلفی از جمله حجم پردازش، نوع کسب و کار و موارد دیگر بستگی دارد.

بسیاری از ارائه دهندگان درگاه پرداخت در لیست ما نرخ های خود را به صورت عمومی اعلام نمی‌کنند. در عوض، آنها بسته به حجم پردازش شما و سایر عوامل، نرخ های متفاوتی را ارائه می‌دهند. دریافت مظنه از چندین ارائه دهنده پرداخت یکی از بهترین راه ها برای یافتن ارزان ترین پردازش کارت اعتباری است.

بهترین درگاه پرداخت برای مشاغل پرریسک کدام است؟

پیدا کردن درگاه پرداخت برای یک کسب و کار پر خطر ممکن است سخت باشد زیرا آنها پرداخت ها را پردازش نمی‌کنند. باید یک ارائه دهنده خدمات تجاری که در صنعت پرخطر تخصص دارد پیدا کنید. آنها همچنین می‌توانند شما را با یک درگاه پرداخت که مناسب کسب و کار شما است جفت کنند.

بهترین درگاه پرداخت برای دلالان اسلحه چیست؟

بسیاری از ارائه دهندگان درگاه پرداخت خدماتی را به دلالان اسلحه ارائه می‌کنند. صنعت اسلحه گرم اغلب توسط ارائه دهندگان، برچسب پرخطر زده می‌شود، به این معنی که شما باید به دنبال ارائه دهنده ای باشید که با مشتریان پرخطر کار می‌کند. آنها می‌توانند شما را به درگاه پرداخت با محافظت پیشرفته در برابر کلاهبرداری و سایر ویژگی هایی که می‌توانند شما را از مواجهه با بدهی های مالی محافظت کنند، متصل کنند.

تفاوت بین درگاه پرداخت و ترمینال مجازی چیست؟

یک درگاه پرداخت به مشتریان امکان می‌دهد مستقیماً برای کالاها و خدمات آنلاین پرداخت کنند، اما یک ترمینال مجازی به تاجر اجازه می‌دهد تا جزئیات کارت اعتباری را برای پردازش پرداخت‌ها وارد کند. پایانه های مجازی اغلب یکی از ویژگی های درگاه پرداخت هستند. هر درگاه پرداختی که انتخاب کنید، ممکن است قبلاً مجهز به یک پایانه مجازی باشد.

آیا درگاه های پرداخت در پلتفرم های تجارت الکترونیک ساخته شده اند؟

در برخی موارد، پلتفرم‌های تجارت الکترونیک درگاه‌های پرداخت خاص خود را دارند که می‌توانید به‌طور یکپارچه آن‌ها را در وب‌سایت خود ادغام کنید. سایر پلتفرم های تجارت الکترونیک به شما این امکان را می دهند که انتخاب دروازه پرداخت خود را برای خرید بهترین قیمت یکپارچه کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس