10 بهترین شیدر Minecraft 2023

169
0
بهترین شیدر Minecraft

مدها، سرورها و دانه های بی شماری برای امتحان کردن وجود دارد، اما استفاده از یک شیدر عالی Minecraft به این معنی است هر کاری که انجام می‌دهید، بهتر از قبل به نظر می‌رسد. بهترین شیدر Minecraft را در ادامه بشناسید.

گاهی اوقات، شیدر مناسب Minecraft حتی می‌تواند حسی ایجاد کند که گویا در حال اجرای یک بازی کاملاً جدید هستید. شما همیشه به آخرین کارت گرافیک نیاز ندارید تا از مزایای آن بهره مند شوید، اگرچه اغلب به شما در تجربه بهتر کمک می‌کند.

اگر می‌خواهید ببینید که Minecraft چقدر می‌تواند عالی به نظر برسد، نگاهی به انتخاب ما از بهترین شیدر های Minecraft در حال حاضر بیندازید. این بسته ها ظاهری عالی و اغلب گزینه های سفارشی سازی عالی برای شما فراهم می‌کنند تا بتوانید واقعاً از دنیایی که در حال کاوش هستید لذت ببرید.

علاوه بر این، همه شما نیاز دارند که از نسخه جاوا Minecraft استفاده کنید، اما این مسئله برای اکثر بازیکنان نباید مشکل باشد. به عنوان آخرین مورد، فراموش نکنید که از یکی از بهترین خدمات میزبانی سرور Minecraft استفاده کنید تا مطمئن شوید که بازی و عملکرد بدون وقفه را دریافت خواهید کرد.

BSL Shaders

BSL Shaders یکی از محبوب ترین بسته های شیدر Minecraft است و دلیل خوبی هم دارد. نتایجش زیباست. آب با ظاهری واقعی به همراه نورپردازی گرم و جذاب را برای بازیکنان فراهم می‌کند. به هر حال، هیچ‌کدام از آنها با محیط متمرکز بر بلوک که همه ما در Minecraft به آن عادت کرده‌ایم، سازگار نیست. به سادگی آن را بالا می‌برد و حتی زیباتر به نظر می‌رسد.

با ظاهری منطقی واقع گرایانه، گزینه های گسترده ای برای بهینه سازی نیز دریافت می‌کنید. اینها شامل ابرها و آب قابل تنظیم، شکوفایی، عمق میدان، تاری حرکت و سایه های بی درنگ است.

Sildur’s Shaders

سهولت استفاده بزرگترین نقطه فروش Sildur’s Shaders است. در لحظه ای که آن را نصب می‌کنید با جلوه های نوری فوق العاده، انعکاس های زیبا و همچنین شکوفه دادن بسیار زیبا به نظر می‌رسد.

با این حال، تنظیم دقیق آن نیز بسیار آسان است. اگر سیستم شما دقیقاً سریع نباشد، این گزینه را به گزینه خوبی تبدیل می‌کند، اما دیدن این که چگونه ترفندها می‌توانند چیزها را تغییر دهند سرگرم کننده است. علاوه بر انتخاب بین شیدر های معمولی یا پر جنب و جوش (اگر می‌توانید پر جنب و جوش باشید)، می‌توانید مقدار زیادی را تنظیم کنید، نور حجمی را به همراه انسداد محیط و سایر جزئیات رضایت بخش اضافه کنید.

SEUS

SEUS که به عنوان شیدر باور نکردنی Sonic Ether نیز شناخته می‌شود، در چند بسته مختلف عرضه می‌شود تا کسانی را که نیاز به سایه زن کم‌تر نیاز دارند، به خواسته خود برساند. SEUS PTGI برجستگی واقعی در اینجا با آب شفاف و زیبا برای بررسی و دیدن است. با ادامه این روند، شما همچنین بارانی براق، ابرهایی که بر اساس رویه تولید می‌شوند و نور طبیعی دریافت می‌کنید که واقعاً به این احساس می‌افزاید که دنیای Minecraft زنده تر از آنچه بدون این شیدر ها بود، ایجاد می‌کند.

جالب توجه است که SEUS PTGI برای کار کردن به کارت گرافیک RTX نیاز ندارد. این نشانه های ظریف زندگی است که دنیای بازی را متحول می‌کند.

ProjectLUMA

جانشین KUDA-Shaders، یک بسته شیدر محبوب، projectLUMA بر ارائه ظاهری عالی با هزینه های کم کارایی بدون حواس پرتی بازیکنان تمرکز دارد. این یعنی مکعب های آسمانی فوتورئالیستی همراه با بازتاب های عالی و امواج واقعی آب.

با این حال، هرگز از علامت فراتر نمی‌رود، بنابراین شما هنوز هم روش واضح Minecraft برای انجام کارها را دریافت می‌کنید – فقط کمی نسبت به قبل بهبود یافته است. آب زیبای آن که در واقع شباهت زیادی به آب دریا دارد، اگر دوست دارید دنیایی را که اقیانوسی تر از همه دنیاست کاوش کنید، بسیار خوب است.

بهترین شیدر Minecraft: Vanilla Plus

اگر می‌خواهید جلوه های بصری بهتری داشته باشید بدون اینکه سبک سنتی Minecraft را از دست بدهید، به دنبال Vanilla Plus باشید. Minecraft معمولی را بدون اینکه زیاده روی کند، کمی زیباتر می‌کند. همه چیز با سایه های پویا، تاری حرکت، و ابرهای بهبودیافته، و این حس آشنایی به نظر می‌رسد که در حین پرسه زدن و مشاهده اینکه چگونه همه چیز تا این حد تغییر کرده است، بسیار زیبا به نظر می‌رسد.

به دلیل تمرکز روی بهبود های جزئی، روی سیستم های با مشخصات پایین تر نیز به خوبی اجرا می‌شود، بنابراین اگر دستگاه بازی شما دارای بالاترین مشخصات نیست، ایده آل است.

Nostalgia Shaders

Nostalgia Shaders این کار را به خوبی انجام می‌دهد تا یک تنظیم ظریف با ساخت معمول Minecraft شما انجام شود. نسبتا ظریف است، زیرا برای تقلید از بسته های شیدر اولیه طراحی شده است که بازیکنان باتجربه Minecraft قبلاً دیده اند. هنوز هم مه حجمی، اسکای باکس های سفارشی و برخی جلوه های ابری واقعاً زرق و برق دار را ارائه می‌دهد، اما به اندازه برخی جایگزین های مدرن تر در چهره شما نیست.

این همچنین یک بسته شیدر است که روی سیستم های با عملکرد پایین تر به خوبی کار می‌کند، حتی اگر گزینه های سفارشی سازی زیادی نداشته باشد.

Chocapic 13’s Shaders

بزرگترین مزیت Chocapic 13’s Shaders این است که بسیار قابل تنظیم است. همه چیزهایی را که از یک شیدر خوب انتظار دارید، مانند جلوه های آب فوق العاده، گرافیک واضح، و نورپردازی جذاب ارائه می‌دهد، اما این واقعیت است که روی بسیاری از سیستم های مختلف به خوبی کار می‌کند که آن را بسیار جذاب می‌کند.

گزینه های کم، متوسط، زیاد، شدید و فوق العاده همگی در بسته شیدر گنجانده شده‌اند و همگی بسیار بهتر از آنچه انتظار دارید به نظر می‌رسند. حتی یک پردازنده گرافیکی میان رده نیز با نرخ FPS مناسبی از پک بالایی برخوردار است.

Naelego’s Cel Shaders

Naelego’s Cel Shaders هر بار شیدر مورد علاقه ی شما بود، اما برای یک تغییر گهگاهی، این یک تغییر سرعت سرگرم کننده است. کمی یادآور ظاهر Minecraft Legends است، رنگ پررنگ آن مطمئناً چشم نواز است و ظاهر Minecraft را به طور اساسی تغییر می‌دهد.

ظاهری شبیه به یک کمیک کلاسیک برای گروهی از افراد مناسب نیست و عملکرد می‌تواند بسته به چیدمان شما پایین بیاید، اما منحصر به فرد است و در میان بسیاری از شیدر هایی که بر روی رئالیسم تمرکز می‌کنند متمایز است.

Continuum Shaders

اگر یک کارت گرافیک قدرتمند دارید و می‌خواهید Minecraft خیره‌کننده به نظر برسد، به Continuum Shaders نیاز دارید. اجرای آن برای سخت افزار شما سخت است، اما در ازای آن، جلوه های نوری واقعی و ابرهای واقعی به دست می‌آورید. بهتر از همه، دارای سایه هایی هستند که با توجه به موقعیت خورشید تنظیم می‌شوند. تعجب آور نیست که برای بهره مندی از مزایای آن به چنین کارت گرافیکی سطح بالایی نیاز دارید، اما ارزشش را دارد.

Continuum Shader های دیگری نیز وجود دارند که نسبت به سخت افزارهای قدیمی کمی تحمل بیشتری دارند، اما تمرکز بر روی ارائه واقعی ترین تجربه ممکن است. برای اثرات آب و هوا، بی رقیب است.

بهترین شیدر Minecraft: Triliton’s Shaders

آیا شما عاشق تصاویری هستید که دارای رنگ های زنده هستند؟ اگر چنین باشد، Triliton’s Shaders را دوست خواهید داشت. به طور موثری سطح اشباع و درجه حرارت را به حداکثر می‌رساند، سایه بان ها این حس را از غروب خورشید یا طلوع خورشید در یک روز دلپذیر می دهند.

کمی به عادت کردن نیاز دارد، اما یک چیز فوق العاده مثبت در مورد طرح رنگ وجود دارد که واقعا برای آن کار می کند. مانند بهترین شیدرها، برداشت جدیدی از Minecraft ارائه می دهد. با این حال، برای استفاده بیشتر از آن به یک دکل مناسب نیاز دارید.

اگر به دنبال کمک بیشتری برای Minecraft هستید، به صفحات ما در مورد بهترین دانه‌های Minecraft، بهترین بسته‌های بافت Minecraft و بهترین سرورهای Minecraft سر بزنید. و نکات ما را در مورد نحوه راه اندازی سرور Minecraft نیز فراموش نکنید!

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس