بازی Warhammer Darktide تاخیر خورد

Fatshark با بازی Warhammer Darktide در حال تغییر این سری به یک بازی علمی تخیلی است. وقت آن است که یک اره برداریم و در Warhammer بجنگیم.

24
0
بازی Warhammer Darktide تاخیر خورد

Warhammer Vermintide 2 یکی از بازی‌های مورد علاقه ما در زمینه‌ی تعامل و همکاری با دوستان بود، اما استودیوی Fatshark با بازی Warhammer 40،000: Darktide در حال تغییر این سری به یک بازی علمی تخیلی است. وقت آن است که یک اره برقی برداریم و در Warhammer 40،000: Darktide بجنگیم. انتظار می‌رود در کنار دوستان و یا خانواده‌ی خود، با انبوهی از دشمنان در اعماق کلاستروفوبیک یک شهر کندو مانند مبارزه کنید و همچنین از دیالوگ‌ها و داستانی که توسط نویسنده مشهور این سری یعنی Dan Abnett نوشته شده است لذت ببرید. در ادامه به بازی Warhammer Darktide و تاخیر آن می‌پردازیم.

بازی Warhammer Darktide تاخیر خورد

1 بازی Warhammer Darktide تاخیر خورد

Darktide در اوایل سال ۲۰۲۲ منتشر می‌شود. اگرچه پیش از این برای انتشار در سال ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده بود، این یک بازی دیگر بود که به دلیل همه گیری Covid-19 تاخیر خورد.

مدیر عامل Fatshark، Martin Wahlund نوشت: “ما وظیفه داریم بهترین بازی را که ممکن است و می‌توانیم ارائه دهیم، و صریحاً برای تحقق این هدف به زمان بیشتری نیاز داریم. هیچ مخفی نیست که ساخت یک بازی در طی یک بیماری همه گیر یک چالش است و ما از این مسئله مصون نیستیم.” قبل‌تر بسیاری از بازی‌های دیگر با تاخیر مواجه شدند یا هنوز تاخیر آن‌ها اعلام نشده. Jason Schreier نویسنده‌ی سایت Bloomberg چند وقت پیش گفت که تعجب نمی‌کند که هیچ بازی بزرگی در سال ۲۰۲۱‍ به دلیل همه گیری Covid-19 منتشر نشود و بازی Warhammer 40،000: Darktide نیز یکی دیگر از قربانی‌های همه گیری شده است.

این بازی تقریبا یک سال پیش در کنفراس جولای اکس باکس به عنوان انحصاری کنسولی (احتمالا زمانی) در کنار بازی‌های دیگر مانند Stalker 2 معرفی شد و در نمایش The Game Awards از آن گیم پلی به نمایش درآمد. این بازی در روز اول عرضه بر روی سرویس Xbox Game Pass به صورت مجانی قابل دانلود و بازی خواهد بود.

از دیگر دلایل تاخیر این بازی می‌تواند انتشار بازی Back4Blood در اواخر امسال باشد. این دو بازی به صورت کلی سبکی شبیه به هم دارند ولی تبلیغات Back4Blood بسیار بیش‌تر از Warhammer بود. همچنین Back4Blood نیز بر روی Xbox Game Pass منتشر می‌شود. احتمال دارد بخش تجاری به دلیل دیده شدن بازی و زیر سایه‌ی Back4Blood نرفتن تصمیم به تاخیر گرفته باشد.

حال که بازی Warhammer Darktide و دلایل تاخیر آن آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس