معرفی بهترین بازی های استراتژیک اندروید در سال 2021

بازی‌های استراتژیک همیشه بر توانایی شما در فکر کردن استوار هستند تا توانایی‌های دیگر. در ادامه به بازی های استراتژیک اندروید می‌پردازیم.

82
0
معرفی بهترین بازی های استراتژیک اندروید در سال 2021

بازی‌های استراتژیک همیشه بر توانایی شما در فکر کردن استوار هستند تا توانایی‌های دیگر. آنها نیاز به برنامه ریزی مناسب، استراتژی و تصمیم گیری در مورد مسیر برای پیشبرد اهداف آینده دارند. اگر عاشق بازی های استراتژیک هستید و می‌خواهید با تکیه بر هوش و ذکاوت خود از حریفان خود پیشی بگیرید، در اینجا بازی های استراتژیک اندروید وجود دارد که می‌توانید با گوشی هوشمند خود بازی کنید.

پنج تا از بهترین بازی های استراتژیک اندروید

در اینجا پنج تا از بهترین بازی های استراتژی که می‌توانید در تلفن هوشمند اندروید خود بازی کنید، آورده شده است:

Hearthstone

1 معرفی بهترین بازی های استراتژیک اندروید در سال 2021

Hearthstone یک بازی رایگان، نوبتی کارتی است که از یک فرمول آشنا و قدیمی پیروی می‌کند: بازیکنان باید از کارت های خود استفاده کنند و حریف خود را شکست دهند. کارت های بازی نیروها و قابلیت های آن دنیا هستند.

هر ۹ قهرمان بازی قابلیت‌ها و توانایی‌های منحصر به فرد خود و همچنین دسته‌های کارت‌های مخصوص خود را دارند. بازی‌های آنلاین حالت‌های مختلفی دارد و از مسابقات تصادفی تا تورنومنت در این بازی وجود دارد. مسابقاتی که با شرکت در آنها بازیکنان علاوه بر بالا رفتن مهارت خود، می‌توانند به کارت‌های و نیروهای جدید دست پیدا کنند. در بازی امکان پیشرفت با خرید پرداخت درون برنامه‌ای وجود دارد‌.

Battle of Polytopia

2 معرفی بهترین بازی های استراتژیک اندروید در سال 2021

اگر از طرفداران سری بازی‌های تمدن (Civilization) هستید، حتما این بازی را نیز بررسی کنید. بازی حول محور قبایلی می‌چرخد ​​که در حال مبارزه با یکدیگر هستند تا به عنوان حاکمان نهایی ظاهر شوند. این بازی گیم پلی نوبتی دارد و بازیکنان باید در هر نوبت براساس شهر‌هایی که کنترل می‌کنند ستاره جمع کنند و با آن تکنولوژی بدست آورند، ارتش بسازند و یا منابع بدست آورند. نحوه مصرف منابع و ستاره‌ها در این بازی بسیار مهم است و نتیجه مسابقات را رقم می‌زند. دارای هر دو حالت تک نفره و چند نفره است. گیم پلی بازی Battle of Polytopia بسیار ساده و جذاب است.

دو روش کلی برای انجام بازی وجود دارد؛ بازی به صورت تک نفره که می‌توانید یک مسابقه سفارشی سازی شده با تنظیمات دلخواه بسازید و یا از بخش چند نفره استفاده کنید، بخشی که این امکان را می‌دهد تا با دوستان خود به رقابت بپردازید و هر زمانی که نیاز باشد آن را ذخیره کنید. همچنین در بازی هوش مصنوعی نیز وجود دارد و در صورتی که ترجیح می‌دهید تنها بازی کنید گزینه خوبی می‌تواند باشد. هوش مصنوعی بازی دارای شطوح سختی متفاوتی است که بازیکن می‌تواند آن را براساس مهارت و چالش‌های مورد نیاز خود تنظیم کند.

Bad North: Jotunn Edition

3 معرفی بهترین بازی های استراتژیک اندروید در سال 2021

هدف این بازی نسبتا ساده است. شما باید از جزیره خود در برابر مهاجمان وایکینگ که با گذشت زمان وارد آن می‌شوند محافظت کنید.

Bad North قلمرویی را به تصویر می‌کشد که مدام در حال دفاع است تا مانع پیش‌روی وایکینگ‌ها شود. وایکینگ‌هایی که با کشتن پادشاه، بی‌رحمانه‌تر از گذشته در حال تصرف جزیره‌های قلمرو هستند. حال شما باید به عنوان یک قهرمان پادشاهی را به عهده بگیرید و در مقابل وایکینگ‌ها مقاومت کنید. در هر مرحله از بازی، بازیکن باید از یک جزیره در مقابل وایکینگ‌ها دفاع کند و خسارات‌های جانی را نیز در کمترین حالت نگه‌دارد؛ زیرا با کشته شدن تمامی فرماندهان در هر یک از مراحل بازی شما را به نقطه‌ی شروع باز می‌گرداند.  اگر می‌خواهید در بازی نتیجه خوبی داشته باشید، باید مطمئن شوید که عملکرد‌های سریع و برنامه‌های استراتژیک خوبی برای از بین بردن دشمنان خود دارید.

بازی های استراتژیک اندروید | ROME: Total War

4 معرفی بهترین بازی های استراتژیک اندروید در سال 2021

ماهیت کلی ROME: Total War در دو حالت نبرد‌های همزمان و نوبتی خلاصه می‌شود. در حالت نوبتی، بازیکن هدایت یکی از گروه‌ها را به عهده می‌گیرد و برای گسترش مرز‌های خود تلاش و در مقابل تهدید‌های کشور‌های همسایه نیز مقاومت می‌کند. در مواقع حمله که ارتش‌ها مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند، بازیکن می‌تواند با ورود به دیگر حالت بازی، فرماندهی نیرو‌ها را به عهده بگیرد و در نبردی همزمان به رویارویی با دشمنان بپردازد.

این بازی به دلیل نبردهای نوبتی که نیاز به یک استراتژی جامع دارد مشهور است. شما می‌توانید از میان ۱۹ جناح یکی را انتخاب کنید و بر دیگران تسلط پیدا کنید. بهترین بخش این بازی این است که فقط در مورد جنگ نیست، بلکه در مورد اینکه چگونه امور مذهبی، سیاسی و اقتصادی تمدن خود را مدیریت می‌کنید تا آن را به بهترین شکل ایجاد کنید، نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

XCOM: Enemy Within

0 5 معرفی بهترین بازی های استراتژیک اندروید در سال 2021

سری بازی‌های XCOM یکی از موفق ترین بازی‌های منتشر شده در سبک استراتژی نوبتی است. بازیکنان در این بازی وظیفه دارند مدیریت تیمی حرفه‌ای را به عهده گیرند و با بیگانگان فضایی مبارزه کنند، شما تیمی از نیروها دارید که به شما در دستیابی به هدفتان کمک می‌کنند. XCOM: Enemy Within ادامه‌ای بر XCOM: Enemy Unknown است و مجموعه از توانایی‌ها، ارتقا‌ها و سلاح‌های جدید را برای مبارزه با تهدیدات بیگانگان در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. اطمینان حاصل کنید که نیروهای خود را به صورت استراتژیک در نقشه قرار داده‌اید تا بتوانند در هنگام نزدیک شدن با بیگانگان مقابله کنند.

در این بازی بازیکنان در هر نوبت می‌توانند نیروهای خود را کنترل کرده، جا به جا کنند و یا دستورات حمله و دفاع بدهند. پس از اتمام هر ماموریت، بازیکن به مقر اصلی فرماندهی می‌رود، جایی که در آن می‌توان سربازان را ارتقا داد و توانایی‌های جدید باز کرد.

حال که با بازی های استراتژیک اندروید آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس