20 تا از برترین بازی های مک در سال 2022

46
0
20 تا از برترین بازی های مک در سال 2022

اینها 20 تا از بهترین بازی های مک موجود در حال حاضر هستند، از بازی های RPG گرفته تا مسابقه، بازی های تیراندازی تا پازل،بازی های مک را اینجا ببینید.

متأسفانه در سال های اخیر تعدادی از بازی های عالی برای مک کاهش یافته اند زیرا بسیاری از آنها دیگر پشتیبانی نمی شوند. هر نسخه جدید macOS تمایل دارد چند بازی را خراب کند، اما macOS Catalina در سال 2019 به این معنی بود که بسیاری از بازی‌هایی که از کد 32 بیتی استفاده می‌کردند دیگر با Mac سازگار نیستند.

در همان زمان که اپل 64 بیتی شد، متال را برای گرافیک های سه بعدی نیز معرفی کرد، که باعث شد بسیاری از توسعه دهندگان بازی تصمیم بگیرند: نسخه های مک جدید بازی های خود را بسازند یا از ساخت آنها دست بکشند. متاسفانه بسیاری از آن ها دومی را انتخاب کردند.

با این حال، علی‌رغم این و برخلاف تصور عمومی، گیمرهای مک هنوز عناوین برتر بازی‌های زیادی را برای انتخاب دارند در واقع، سخت‌ ترین بخش محدود کردن گزینه‌ها و سپس یافتن پول برای خرید و زمان برای بازی کردن آنهاست. ما نمی‌توانیم در مورد دومی کمکی کنیم، اما اولین مشکل درست در مقاله ماست. ما 20 مورد از بهترین بازی های مک را برای علاقه شما جمع آوری کرده ایم.

در زیر می‌توانید بهترین بازی‌های Mac را به همراه لینک هایی به Mac App Store، Steam و سایر فروشندگان معتبر پیدا کنید، بنابراین می‌توانید فوراً آنها را خریداری کنید. اینها بهترین بازی ها برای مک هستند. آنها به ترتیب حروف الفبا هستند، نه به ترتیب اولویت.

ما همچنین یازده مقاله جداگانه داریم که موارد مورد علاقه ما را در هر سبک بازی پوشش می دهد. بنابراین اگر می‌خواهید بیشتر از آن استفاده کنید، ژانر مورد علاقه خود را از لیست زیر انتخاب کنید و به آن مقاله بروید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید نگاهی به راهنمای بهترین مک ما برای بازی بیندازید. به علاوه ما نگاهی عمیق به استفاده از M1 MacBook Pro به عنوان لپ‌تاپ بازی داریم.

Alien: Isolation – مجموعه: بهترین بازی اکشن

شرکت: Feral Interactive محل خرید: Steam (34.99 پوند / 49.99 دلار)، Mac App Store (38.99 پوند / 39.99 دلار) سیستم مورد نیاز: Mac OS X 10.5، پردازنده دو هسته ای اینتل 2.0 گیگاهرتز، 4 گیگابایت رم، کارت گرافیک 1 گیگابایت

اکثر بازی‌های مبتنی بر فیلم‌های بیگانه بسیار افتضاح بوده‌اند در واقع، Alien: Colonial Marines حتی در سال ۲۰۱۳ از مشتریان ناراضی که احساس می‌کردند توسط تبلیغات بازی گمراه شده‌اند، شکایت کردند. خوشبختانه، همانطور که دوستان ما در GameAgent اخیراً اظهار داشتند، Alien: Isolation یکی از “بازی های خوب بیگانه” است.

Alien: Isolation که در ابتدا برای PC رایانه شخصی در سال 2015 منتشر شد، روی مک وارد شد و کار فوق العاده ای را در به تصویر کشیدن تنش و فضای اولین فیلم بیگانه انجام داد. داستان بازی 15 سال پس از Alien و پس از کشف جعبه سیاه پرواز ضبط شده از کشتی الن ریپلی به نام The Nostromo می گذرد. البته ریپلی هنوز مفقود است، بنابراین دخترش آماندا برای بازیابی جعبه سیاه از ایستگاه فضایی که آن را پیدا کرده است، می رود.

هیچ جایزه ای برای حدس زدن آنچه آماندا و تیمش هنگام رسیدن به ایستگاه فضایی کشف می کنند، دریافت نمی کنند: یک زنومورف دندانه دار در حال رها شدن، و به تدریج راه خود را در میان خدمه وحشت زده طی می کند. وظیفه شما به عنوان آماندا این نیست که با همه اسلحه‌ها وارد شوید، بلکه صرفاً این است که از موجودات بیگانه اجتناب کنید و زنده بمانید مخفی شدن در یک قفسه یا ایجاد حواس پرتی که بیگانه را برای چند ثانیه مهم دور می‌کند.

بازی یک حس تنش واقعی ایجاد می کند و بیگانه تحت کنترل کامپیوتر به اندازه کافی باهوش است که یک دشمن واقعاً مهیب را ارائه دهد. این «مجموعه» همچنین شامل تعدادی مأموریت جایزه، از جمله Crew Expendable است که رویدادهای فیلم اصلی Alien را دوباره به نمایش می‌گذارد. با این حال، سیستم مورد نیاز بازی بسیار بالا است، بنابراین قبل از خرید بازی باید مک خود را بررسی کنید.

Baldur’s Gate II: Enhanced Edition: Best RPG

Baldur’s Gate II: Enhanced Edition: Best RPG
Baldur’s Gate II: Enhanced Edition: Best RPG

شرکت: Beamdog محل خرید: Steam (3.74 پوند / 4.99 دلار)، Mac App Store (19.99 پوند / 19.99 دلار) سیستم مورد نیاز: Mac OS X 10.7، پردازنده دو هسته ای اینتل، 4 گیگابایت رم، 2.5 گیگابایت هارد دیسک

بازی اصلی Baldur’s Gate II در سال 1988 توسط خدایان نقش آفرینی در Bioware منتشر شد و گرافیک دوبعدی آن برای هر کسی که بازی های نقش آفرینی مدرن مانند سری Dragon Age بایوور را بازی کرده باشد، بسیار قدیمی به نظر می رسد. با این حال، این یک خرید ضروری برای هرکسی است که حتی کوچکترین علاقه ای به بازی های نقش آفرینی دارد، و اندازه بسیار زیاد بازی به این معنی است که ارزش پولی عالی دارد.

حیف است که این نسخه پیشرفته به‌روزرسانی شده را نمی‌توان با گرافیک‌های سه بعدی مدرن‌تر به‌روز کرد، اما با نسخه‌های با وضوح بالا از آثار هنری اصلی تغییر ظاهری زیبایی پیدا می‌کند، بنابراین در مدرن خیلی بد به نظر نمی‌رسد. صفحه نمایش کامپیوتر علاوه بر این، چه در دو بعدی یا سه بعدی، قدرت بزرگ Bioware همیشه مهارت داستان‌گویی آن بوده است، و Baldur’s Gate II اکنون به اندازه 30 سال پیش فریبنده است. این یک فانتزی بسیار سنتی است – با اینکه شما نقش یک جنگجو، جادوگر، سرکش یا روحانی را بر عهده می گیرید – اما در مقیاس واقعاً بزرگی انجام می شود. شخصیت شما تنها یکی از بسیاری از فرزندان فانی است که توسط خدای شیطان بهال به وجود آمده است، و بازی شما را در مقابل چندین برادر و خواهر خود قرار می دهد، زیرا آنها برای جانشینی بهال رقابت می کنند و قدرت او را از آن خود می کنند.

صدها ماموریت در طول راه وجود دارد – اگر بخواهید همه آنها را کامل کنید حدود 300 ساعت ارزش دارند – از جمله مبارزات قدرت در انجمن Shadow Thieves و نبرد حماسی با جادوگر Irenicus که در حالت کاملاً جویدن منظره بازی شده است. دیوید وارنر بازیگر شخصیت بریتانیایی. مینسک وحشی و همستر فضایی غول‌پیکر او را در بازگشت پرتاب کنید، و BGII یک لذت واقعی برای طرفداران RPG است.

Braid: Best Platform Game بهترین بازی پلتفرم

Braid: Best Platform Game
Braid: Best Platform Game

شرکت: Hothead Games از کجا بخریم: Mac App Store (10.99 پوند / 10.99 دلار)، Steam (10.99 پوند / 14.99 دلار) سیستم مورد نیاز: OS X 10.6.6 یا بالاتر

اولین باری که Braid را بازی می کنید، ممکن است به خاطر این که فکر می کنید یک پلتفرمر پازل اواخر دهه 90 خریده اید، بخشیده شوید. شما مانند ماریو می پرید و می دوید، هیولاها را با پریدن روی سر آنها می کشید و قطعات پازل را جمع آوری می کنید. و سپس با ویژگی قاتل Braid آشنا می شوید: می توانید زمان را به عقب برگردانید.

با پیشرفت، متوجه می شوید که این بخش مهمی از مکانیک بازی است. بخش‌هایی وجود دارد که نمی‌توانید بدون برگرداندن اکشن آن را کامل کنید. برخی از سطوح طراحی شده شیطانی، تعداد زیادی بازی قدیمی و یک موسیقی متن واقعا عالی را اضافه کنید، و متوجه می شوید که چرا Braid برنده همه آن جوایز شد.

Civilization V: Brave New World – بهترین بازی استراتژی

Civilization V: Brave New World
Civilization V: Brave New World

شرکت: Aspyr محل خرید: Steam (19.99 پوند / 29.99 دلار)، بازی Green Man (19.99 پوند / 29.99 دلار)، فروشگاه برنامه Mac (28.99 پوند / 29.99 دلار) سیستم مورد نیاز: OS X 10.6.8 یا بالاتر

فرمول اصلی بازی های استراتژی Civilization یکسان است: شما با یک دسته غارنشین شروع می کنید و در طول تاریخ پیشرفت می کنید تا تمدنی را ایجاد کنید که بر جهان حکومت کند. اما سری Civ خیلی وقت است که از نقطه ای عبور کرده است که تنها کاری که باید انجام می داد ایجاد یک ارتش بزرگ بود. Civilization V عناصر دیپلماسی را تقویت کرد و بسته توسعه Gods and Kings مذهب را به این ترکیب اضافه کرد. Brave New World به عمق بیشتری می افزاید.

نه تمدن جدید وجود دارد، از جمله پرتغال، مراکش، برزیل و زولوها، اما جوهر واقعی در Brave New World در سیستم های فرهنگی و ایدئولوژیک جدید نهفته است. برای مثال، «پیروزی فرهنگ» روش جدیدی برای تسخیر جهان است که به موجب آن ملت‌ها می‌توانند نوازندگان، نویسندگان و هنرمندان را در ساختمان‌های کلیدی مانند تئاتر گلوب در لندن قرار دهند.

اگر بازی‌های استراتژیک خود را اینگونه دوست دارید، مبارزات زیادی وجود دارد، اما عناصر سیاسی، مذهبی و فرهنگی که به ترکیب اضافه می‌کند، بازی‌ای را ایجاد می‌کند که در آن واقعاً می‌توانید یک تمدن کامل را توسعه دهید، نه اینکه فقط یک ارتش بزرگ بسازید.

The Devil III: بهترین اکشن RPG

The Devil III: بهترین اکشن RPG
The Devil III: بهترین اکشن RPG

شرکت: Blizzard Entertainment از کجا بخریم: Battle.net EU (از 16.99 پوند / 19.99 یورو) یا Battle.net ایالات متحده (19.99 دلار) سیستم مورد نیاز: OS X 10.6.8، 10.7.x یا بالاتر. Intel Core 2 Duo; nVidia GeForce 8600M GT یا بهتر؛ ATI Radeon HD 2600 یا بهتر؛ 2 گیگابایت رم؛ 12 گیگابایت فضای HD موجود

بیست سال پس از وقایع آخرین بازی، یک شهاب سنگ به شهر بسیار دردسرساز تریسترام برخورد می کند و دروازه ای را به اعماق زمین باز می کند و راه را برای بازگشت ارباب شیطان دیابلو هموار می کند. مثل همیشه، این به شما بستگی دارد که کمر خود را ببندید و نیروهای تاریکی را قبل از این که زشتی های ناگفته ای را بر روی زمین منتشر کنند، برگردانید.

این بار شما می توانید از بین پنج کلاس شخصیت مختلف – بربر، شکارچی شیطان، راهب و جادوگر – که هر کدام دارای مهارت ها و توانایی های منحصر به فرد خود را دارند انتخاب کنید. گرافیک ها نیز به روز شده اند و اکنون یک نمای سه بعدی واقعی از اکشن ارائه می دهند.

هیچ انکار اعتیادآوری که Diablo III اعمال می کند، وجود ندارد، حتی اگر بلیزارد می توانست در به روز رسانی از Diablo II جاه طلبانه تر عمل کند. اگر به بازی های اکشن شمشیر و جادو علاقه دارید، این به سادگی غیر قابل مقاومت است.

Disco Elysium: بهترین RPG کارآگاهی

Disco Elysium
Disco Elysium

شرکت: ZAUM محل خرید: Steam (34.99 پوند / 39.99 دلار)، GOG (34.99 پوند / 43.59 دلار)، فروشگاه برنامه Mac (38.99 پوند / 39.99 دلار) سیستم مورد نیاز: Mac با OS X نسخه 10.13.4 یا بالاتر، کارت گرافیک سازگار با فلز

گاهی اوقات یک گیمر مک بودن سخت است، تماشای بازی‌های جدید عالی که همیشه ابتدا روی PC رایانه شخصی وارد می‌شوند – و اغلب هرگز اصلاً روی مک منتشر نمی‌شوند. عرضه Disco Elysium در سال گذشته مخصوصاً برای طرفداران RPG جالب بود، زیرا نسخه PC رایانه شخصی بازی را در همه جا تماشا کردیم. با این حال، نسخه مک Disco Elysium به طور ناگهانی و بدون تبلیغات قبلی ظاهر شد و به طور گسترده در تمام فروشگاه های اصلی بازی آنلاین در دسترس است.

همانطور که گفته شد، Disco Elysium یک بازی نقش آفرینی است، اما به جای فانتزی قرون وسطایی یا علمی تخیلی آینده، بازی شما را در نقش یک کارآگاه مست در محیطی کاملاً معاصر، در شهر Revachol قرار می دهد.

شما یک روز صبح در یک هتل شلوغ از خواب بیدار می شوید، با خماری شدید، به سختی می دانید چه کسی هستید. پس از پیدا کردن شلوار خود، هتل را کاوش می کنید و با شریک زندگی خود روبرو می شوید که به شما یادآوری می کند که شما کارآگاهی هستید که یک پرونده قتل را بررسی می کنید. سپس برای کاوش در محله محلی، بازجویی از مظنونان و جستجوی سرنخ ها در حالی که سعی می کنید پرونده را کشف کنید، به راه می افتید.

علیرغم فضای معاصر، بسیاری از ویژگی‌های نقش‌آفرینی سنتی هنوز مشهود هستند – می‌توانید یک « الگوی اصلی» برای شخصیت خود انتخاب کنید، مانند «متفکر» که بر مهارت‌های قیاسی متکی است، یا رویکرد «فیزیکی» را انتخاب کنید و سعی کنید مظنونان را برای کسب اطلاعات بترسانید. همچنین مجموعه گسترده‌ای از مهارت‌های اضافی، مانند همدلی یا منطق، وجود دارد که می‌توانید از آنها برای کمک به تحقیقات خود استفاده کنید. با این حال، نیازی نیست خیلی در آمار و جزئیات غرق شوید، و به زودی می‌توانید محله‌ای را که به طرز شگفت‌انگیزی با گرافیک‌های تلخ و موسیقی جوی به تصویر کشیده شده است، کاوش کنید.

Disco Elysium نوعی بازی جذاب و غوطه ور است که می تواند ساعت ها شما را جذب کند. با این حال، سیستم مورد نیاز برای گرافیک سه بعدی بسیار زیاد است، بنابراین ابتدا بررسی کنید که مک شما می تواند آن را مدیریت کند. برخی از زبان ها نیز کمی پیشرفته است، بنابراین قطعاً این یک بازی برای کودکان کوچکتر نیست.

Divinity: Original Sin 2: بهترین RPG چند نفره

Divinity: Original Sin 2
Divinity: Original Sin 2

شرکت: Larian Studios محل خرید: Steam (17.99 پوند / 26.99 دلار)، Mac App Store (43.99 پوند / 44.99 دلار) سیستم مورد نیاز: macOS 10.13.6 یا بالاتر، MacBook Pro 2016 یا بالاتر، MacBook Air 2017 یا بالاتر، iMac با AMD گرافیک 2013 یا جدیدتر، مک مینی 2018

در پایان سال 2018، توسعه دهندگان استودیو Larian اعلام کردند که با اپل کار می کنند به خودی خود کمی شوکه کننده است زیرا اپل عموماً علاقه زیادی به بازی های روی مک نشان می دهد تا نسخه Mac Original Sin 2 را توسعه دهند. (یکی از بهترین بازی های RPG در تمام دوران) با استفاده از سیستم گرافیکی متال اپل. در مورد نسخه مک نیز هیچ چیز ساده ای وجود ندارد علاوه بر استفاده از Metal برای گرافیک سه بعدی چشمگیر، این بازی از HDR (محدوده دینامیکی بالا) در جدیدترین مک ها و همچنین ویژگی های مخصوص مک مانند ترک پد اپل و نوار لمسی در مدل های جدید مک بوک پرو. و حالت چند نفره بازی حتی در هر دو رایانه مک و رایانه های شخصی کار می کند، بنابراین می توانید به صورت آنلاین با دوستان خود بازی کنید (تا زمانی که همه آخرین وصله ها و به روز رسانی ها را دریافت کرده باشید). تنها اشکالی که در اینجا وجود دارد این است که گرافیک متال به یک مک نسبتاً قدرتمند نیاز دارد، بنابراین قبل از خرید حتماً سیستم مورد نیاز بازی را بررسی کنید.

اگر بازی اصلی را انجام نداده‌اید نگران نباشید، زیرا این دنباله در دنیای فانتزی Rivellon باقی می‌ماند، اما در زمان به جلو می‌رود و به شما اجازه می‌دهد تا یک ماجراجویی کاملاً جدید را آغاز کنید. شما بازی را با کمی مشکل شروع می کنید، زیرا به دلیل استفاده از یک نیروی جادویی خطرناک به نام “منبع” دستگیر شده اید و به زندان محکوم شده اید. استفاده از منبع به شما – و دیگر “Sourcerors” – قدرت بزرگی می دهد، اما همچنین دروازه ای به بعد دیگری به نام The Void ایجاد می کند که به موجودات شیطانی اجازه می دهد تا به Rivellon حمله کنند. و، بله – حدس زدید – وظیفه شما نجات جهان از شیاطین مهاجم است.

بازی با یک آموزش مفید برای بازیکنان جدید شروع می‌شود، و تازه‌واردها همچنین می‌توانند یک کاراکتر «origin» آماده را انتخاب کنند که قبلاً برای شما تنظیم شده است. بازیکنان باتجربه‌تر می‌توانند با تنوع گسترده‌ای از نژادها – با گزینه‌های استاندارد مانند انسان‌ها، کوتوله‌ها و الف‌ها که با مارمولک‌های عجیب‌وغریب‌تر و مرده‌ها تکمیل می‌شوند- در خلق شخصیت‌ها جستجو کنند، و بازی همچنین چندین سطح دشواری و حالت‌های مختلف را ارائه می دهد تا سبک های مختلف بازی و سطوح تجربه را برآورده کند.

ممکن است همه اینها مانند یک فانتزی معمولی به نظر برسد، اما Original Sin 2 فوق العاده خوب ساخته شده و درگیر است. چند انتخاب ساده خوب در مقابل بد وجود دارد، و گاهی اوقات احساس گناه می کنید زیرا به سادگی نمی توانید یک راه حل خوب و تمیز برای یک مشکل خاص یا یک جستجوی جانبی دشوار پیدا کنید. بازی انفرادی به خودی خود حتی طرفداران نقش آفرینی سرسخت را در ماه های تاریک زمستان جذب می کند و حالت های مختلف آنلاین و چند نفره تضمین می کند که Divinity: Original Sin 2 یک بازی است که بارها و بارها به آن باز خواهید گشت.

Elder Scrolls Online (به علاوه توسعه Blackwood): بهترین MMORPG

Elder Scrolls Online
Elder Scrolls Online

شرکت: Zenimax از کجا بخریم: بازی مرد سبز (42.49 پوند / 59.99 دلار)، استیم (49.99 پوند / 59.99 دلار). این برای بازی پایه به علاوه مجموعه توسعه است. هر دو سایت بازی پایه یا فقط ارتقا را با قیمت پایین‌تری می‌فروشند مورد نیاز سیستم: macOS 10.13، Mac با CPU چهار هسته‌ای، GPU مجزا با 1GB VRAM

The Elder Scrolls Online یکی از معدود عناوین A-list MMORPG است که از مک پشتیبانی می کند و از زمان عرضه آن در سال 2014، توسعه دهندگان Zenimax با به روز رسانی بازی با مجموعه ای از فصل های جدید، بازیکنان وفادار خود را حفظ کرده اند. ‘ اینها اساسا بسته های توسعه هستند که محتوای بیشتری را اضافه می کنند و گهگاه ویژگی های جدیدی نیز اضافه می کنند. اما هر سال یا بیشتر، Zenimax به‌روزرسانی‌ای را منتشر می‌کند که تغییرات عمده‌ای را در بازی ایجاد می‌کند تا احساس تازه و هیجان‌انگیزی داشته باشد و الحاقیه Blackwood در سال 2021 یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌ها برای مدتی طولانی است.

تغییرات به محض ورود به بازی شروع می شود. حتی اگر اکسپنشن بلک‌وود را نخریده‌اید، یک آموزش مقدماتی جدید وجود دارد که شما را به جزیره بالفیرا می‌فرستد، جایی که می‌توانید طناب‌ها را با کمک به مردم شهر برای دفع ارتش مهاجم از هیولاها یاد بگیرید. پس از تکمیل آموزش به شما این امکان داده می شود که وارد پورتالی شوید که می تواند شما را به هر نقطه از دنیای گسترده ESO بفرستد.

اگر تصمیم دارید به بلک‌وود بروید، یک منطقه وسیع جدید، پر از ماموریت‌ها و سیاه‌چال‌های چالش‌برانگیز را خواهید دید. بلک‌وود همچنین یک سیستم همراه جدید را معرفی می‌کند که به بازیکنان انفرادی اجازه می‌دهد تا یک همراه تحت کنترل کامپیوتری را استخدام کنند که بتواند در کنار شما بجنگد. این برای بازیکنانی که تمایل دارند بیشتر اوقات به صورت انفرادی بازی کنند عالی خواهد بود، همراه جدید به شما کمک می‌کند تا ماموریت‌ها و کارهایی را انجام دهید که ممکن است قبلاً برای یک بازیکن به تنهایی کمی سخت بوده است.

بلک‌وود همچنین یک خط داستانی جدید Gates of Oblivion را معرفی می‌کند که در طول این سال به توسعه خود ادامه می‌دهد، با یک تلاش بزرگ که شما را در مقابل شاهزاده شیطانی نابودی قرار می‌دهد، زیرا او قصد دارد به قلمرو فانی حمله کند. خبر خوب این است که شما مجبور نیستید قیمت کامل Blackwood را فوراً بپردازید، زیرا قیمت بازی اصلی اکنون فقط 14.99 پوند / 19.99 دلار است و دیگر نیازی به اشتراک ماهانه برای بازی ندارد. این شامل اکشن و ماجراجویی کافی است تا ماه ها شما را راضی نگه دارد، قبل از اینکه تصمیم بگیرید که آیا می خواهید از بلک وود نیز دیدن کنید.

بازی های مک: Final Fantasy XIV Online: Best MMORPG

Final Fantasy XIV Online: Best MMORPG
Final Fantasy XIV Online: Best MMORPG

شرکت: Square Enix از کجا بخریم: فروشگاه Square Enix اتحادیه اروپا (از 9.99 پوند + اشتراک ماهانه 7.69 پوند) یا فروشگاه ایالات متحده (از 19.99 دلار به اضافه 14.99 دلار در ماه). نسخه آزمایشی رایگان نیز موجود است مورد نیاز سیستم: Mac با OS X نسخه 10.14 یا بالاتر، پردازنده 2.4 گیگاهرتزی Intel Core i5

همانطور که در گذشته ذکر کردیم، Final Fantasy XIV کمی تاریخچه شطرنجی داشته است نسخه اصلی مک در سال 2015 آنقدر بد بود که توسعه دهندگان بازپرداخت را ارائه کردند. با این حال، مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها در چند سال گذشته باعث شده است که FFXIV به عنوان یکی از برترین بازی‌های سبک MMORPG ظاهر شود علی‌رغم این واقعیت که، تا همین اواخر، این یکی از معدود بازی‌های MMORPG بود که هنوز برای پخش به اشتراک نیاز داشت.

آخرین به‌روزرسانی، که اکنون Final Fantasy XIV Online نام دارد، به بازی یک اصلاح بزرگ دیگر می‌دهد، سیستم جستجوی مرکزی دوباره کار می‌کند تا به بازیکنان معرفی راحت‌تری با دنیای آنلاین گسترده‌تر بازی بدهد. همچنین دارای بسته الحاقی Heavensward است که قبلا به صورت جداگانه فروخته می شد و به شما ماموریت ها و ماجراجویی های بیشتری برای کاوش می دهد. مهم‌تر از همه، سیستم آزمایشی رایگان جدید است که به بازیکنان جدید اجازه می‌دهد تا برای یک حساب کاربری رایگان ثبت نام کنند که دسترسی به مناطق وسیعی از بازی را بدون پرداخت هزینه اشتراک فراهم می‌کند (اگرچه، صادقانه بگویم، روند ثبت نام کمی سخت است.).

بازیکنان با یک حساب آزمایشی می‌توانند شخصیت‌های خود را تا سطح 60 ببرند – حداکثر سطح با اشتراک 80 است – و بازی اصلی و تمام مناطق اضافی و ماموریت‌های Heavensward را به صورت رایگان کاوش کنند. اگر می‌خواهید فراتر از L60 بروید و کلاس‌های شخصیت‌های جدید و سایر ویژگی‌های جدید را کشف کنید، همچنان باید یک نسخه از بازی بخرید و برای اشتراک ادامه دهید. با این حال، می‌توانید برای شروع از نسخه آنلاین با قیمت 9.99 پوند یا 19.99 دلار شروع کنید، و سپس تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید به اشتراک خود ادامه دهید یا نه، و آخرین بسته الحاقی Shadowbringer را نیز خریداری کنید.

Football Manager 2022: بهترین بازی ورزشی

Football Manager 2022
Football Manager 2022

شرکت: Sega محل خرید: Steam (39.99 پوند / 54.99 دلار)، Epic (39.99 پوند / 54.99 دلار) سیستم مورد نیاز: Mac با OS X نسخه 10.13.6 یا بالاتر، پردازنده Intel Core i5 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز

این روزها که صاحبان میلیاردر می توانند استخدام و اخراج کنند، چه کسی دوست دارد مدیر فوتبال شود؟ خوشبختانه، سری Football Manager زیاد نگران این موضوع نیست، و به‌روزرسانی امسال تمرکز زیادی بر این دارد که مدیران صندلی‌های راحتی را حتی بیشتر از سال‌های گذشته کنترل تیم‌هایشان را، کنترل کنند.

یکی از ویژگی های کلیدی Football Manager 2022 هاب داده جدید آن است که تجزیه و تحلیل عمیقی از عملکرد تیم شما در هر مسابقه ارائه می دهد. مجموعه‌ای از یافته‌های کلیدی خلاصه‌ای سریع و داده‌های کلیدی مانند پاس‌های موفقیت‌آمیز و شوت‌های بلند را ارائه می‌دهند، اما اگر یک سگ شکاری واقعی هستید، می‌توانید نمودارهایی را مشاهده کنید که عملکرد تیمی و فردی را نشان می‌دهند.

از طریق یک جلسه جدید هفتگی کارکنان، با تیم پشتیبانی خود نیز ارتباط بهتری خواهید داشت. این شامل گزارش هایی از دستیار مدیر، پیشاهنگان و کادر مربیگری شما می شود. کارکنان شما همچنین می‌توانند پیشنهاداتی ارائه دهند، که می‌توانید آنها را بپذیرید، یا به تأخیر بیندازید، یا حتی برای درخواست نظر دوم به بقیه کارکنان منتقل کنید.

یک موتور انیمیشن جدید وجود دارد که با دقت بیشتری «اسکلت» فیزیکی بازیکنان روی صفحه را دنبال می‌کند و حرکت نرم‌تری را ایجاد می‌کند. حتی خود توپ نیز از «سیستم دریبلینگ» جدید سود می برد – که کمی زشت به نظر می رسد، اما حرکات دقیق و واقعی تری ایجاد می کند زیرا بازیکنان سعی می کنند جهت توپ را هنگام پاس دادن تغییر دهند. این امر علاوه بر بهبود ظاهر گرافیکی، امکانات تاکتیکی جدیدی را به بازی باز می‌کند و به بازی اجازه می‌دهد تا طیف وسیع‌تری از حرکات دریبلینگ، مانند چرخش معروف کرایف، را برای اولین بار با دقت به تصویر بکشد.

Hearthstone: بهترین بازی با ورق

Hearthstone
Hearthstone

شرکت: بلیزارد محل خرید: playhearthstone.com (بازی رایگان، با خریدهای درون بازی) سیستم مورد نیاز: macOS 10.10، Intel Core Duo، Nvidia GeForce 8600M یا AMD Radeon HD 2600 Pro

Hearthstone چند سالی است که وجود داشته است، و ارائه معمولی شیک بلیزارد به سرعت آن را به عنوان یکی از پیشروترین بازی های کارتی رایانه ای معرفی کرد. مانند اکثر بازی‌های کارتی، نسخه اصلی Hearthstone برای بازی رایگان است، اما طیف گسترده‌ای از بسته‌های کارت را ارائه می‌کند که می‌توانید با پول واقعی خریداری کنید – از 2.99 پوند / 2.99 یورو برای دو بسته پنج کارتی – یا با جمع آوری طلا و گنج در خود بازی کسب درآمد کنید.

بلیزارد با برداشتن ترفندی از موفقیت طولانی مدت World Of Warcraft، هر از چند گاهی «بسته‌های توسعه» ویژه‌ای را برای Hearthstone منتشر می‌کند که ویژگی‌های جدید و همچنین کارت‌های جدید و چیزهای دیگر را برای بازی به ارمغان می‌آورد.

اما Hearthstone هنوز هم یک بازی سرگرم‌کننده است، حتی اگر نمی‌خواهید پول زیادی را برای خرید آخرین الحاقات خرج کنید. این یک گزینه خوب برای تازه واردان به بازی های ورق است، با یک آموزش ساده که شما را از طریق ویژگی های اصلی بازی راهنمایی می کند، نسخه اصلی/رایگان Hearthstone همچنان شامل چندین حالت بازی مختلف است که می‌توانید بدون خرج کردن پول، کارت‌های جدید را به دست آورید.

این بازی بر روی اکثر انواع رایانه و دستگاه های تلفن همراه نیز اجرا می شود، بنابراین می توانید با استفاده از همان حساب بازی، بین مک، iOS و سایر دستگاه ها جابجا شوید.

Lego Star Wars Saga: بهترین بازی لگو

Lego Star Wars Saga
Lego Star Wars Saga

شرکت: Feral Interactive محل خرید: Steam (15.49 پوند / 19.99 دلار)، Mac App Store (19.99 پوند / 19.99 دلار) سیستم مورد نیاز: Mac OS X 10.5.8. پردازنده اینتل 1.5 گیگاهرتز؛ کارت گرافیک با 128 مگابایت VRAM

هیچ خانه ای نباید بدون حداقل یک بازی لگو باشد، و اگر نسخه Saga را انتخاب کنید، شش بازی بر اساس فیلم های جنگ ستارگان را با قیمتی مقرون به صرفه دریافت خواهید کرد.

لذت بازی با نسخه های لگو لوک، هان، یودا و دارث ویدر هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان جذاب خواهد بود. شش بازی این بسته سناریوهای مختلفی از جمله نبردهای فضایی، دوئل های شمشیر نوری و نبرد معروف در سیاره یخی Hoth را ارائه می دهند. اگر از طرفداران جنگ ستارگان هستید، Feral همچنین یک بازی لگو جدید بر اساس سری کارتونی Clone Wars منتشر کرده است و همچنین بازی‌های لگو دیگری بر اساس فیلم‌های بتمن، هری پاتر و ایندیانا جونز وجود دارد.

Life Is Strange: بهترین بازی ماجراجویی

Life Is Strange
Life Is Strange

شرکت: Feral Interactive محل خرید: بازی Green Man (2.56 پوند / 3.20 دلار)، استیم (15.99 پوند / 19.99 دلار، قسمت اول رایگان)، فروشگاه برنامه Mac (17.99 پوند / 17.99 دلار) سیستم مورد نیاز: Mac با OS X نسخه 10.11 یا بعدا، پردازنده دو هسته ای اینتل 2.0 گیگاهرتز، 8 گیگابایت رم، 512 مگابایت VRAM

در نگاه اول، Life Is Strange یک بازی ماجراجویی نسبتاً معمولی به نظر می رسد. شما نقش یک دختر نوجوان به نام مکس کالفیلد را بازی می کنید که روزهای بدی را در مدرسه سپری می کند. مکس از کلاس خارج می‌شود و برای استراحت به حمام می‌رود، و همانطور که در راهروهای مدرسه پرسه می‌زنید می‌توانید روی اشیاء یا افراد اطرافتان کلیک کنید تا اطلاعاتی را جمع‌آوری کنید که شما را در بازی راهنمایی می‌کند. این چیزها ماجراجویی معمولی است، اما زمانی که مکس شاهد قتل دوستش کلویی است، زندگی شروع به عجیب شدن می کند – و متوجه می شود که او توانایی برگرداندن زمان را دارد.

نجات کلوئه راز عمیق تری را در مورد دانش آموز گمشده ای به نام راشل فاش می کند، بنابراین مکس و کلویی برای یافتن ریچل و کشف رازهای تاریک شهر خواب آلود آرکادیا به راه می افتند. این به اندازه کافی ساده است، اما توانایی های Chloe در سفر در زمان، بُعد جدیدی به فرمت استاندارد ماجراجویی نقطه و کلیک می بخشد. گاهی اوقات مکالمه با یک شخصیت دیگر اطلاعات مفیدی را نشان می دهد و به کلویی اجازه می دهد به عقب برگردد و رویدادهای اخیر را تکرار کند تا نتیجه متفاوتی داشته باشد. با این حال، تغییر وقایع گذشته می‌تواند عواقب غیرمنتظره‌ای داشته باشد که منجر به تصمیم‌گیری‌های دشوار و خطرناک می‌شود.

داستان در پنج قسمت جداگانه پیش می‌رود، اما می‌توانید با دانلود قسمت اول از طریق Steam و سپس تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا می‌خواهید راز را بیشتر کشف کنید، آن را به صورت رایگان بررسی کنید. ما از تصویر ترسناک و بافی شکل آن از جنبه تاریک زندگی نوجوان لذت بردیم و تنها شکایت ما این است که کنترل‌های صفحه کلید و ماوس کمی دست و پا چلفتی به نظر می‌رسند، بنابراین اگر یک کنترلر بازی مناسب برای کمک داشته باشید، راحت ‌تر پیشرفت خواهید کرد.

Papers, Please: Best Puzzle Game مقاله، لطفا: بهترین بازی پازل

Papers, Please: Best Puzzle Game
Papers, Please: Best Puzzle Game

شرکت: 3909 LLC محل خرید: Steam (6.99 پوند / 9.99 دلار)، GOG (7.89 پوند / 9.99 دلار) سیستم مورد نیاز: 1.5 گیگاهرتز Core2Duo; OS X Mountain Lion (10.8) یا بالاتر. 2 گیگابایت رم؛ 100 مگابایت فضای هارد دیسک

در شرایط عادی بازی تقریباً غیرقابل طبقه‌بندی است – ما آن را با معماها قرار داده‌ایم، اگرچه این واقعاً برداشتی عجیب از شبیه‌سازی کلاسیک کارگر است – Paper ها، لطفاً شما را می‌بینیم که در یک رژیم استبدادی پست کنترل مرزی را بر عهده می‌گیرید. که مطمئنا یک ایده جدید برای یک بازی است.

مردم وارد غرفه شما می شوند و مقالات(papers) خود را ارائه می دهند. این وظیفه شماست که بفهمید آیا می توان به آنها اجازه ورود داد یا خیر. اگر بی‌نظمی در مدارک آنها مشاهده کردید، از ورود آنها خودداری کنید. اگر داستان گریه آور آنها به رگه های قلب شما برخورد کرد، اجازه دهید وارد شوند. اما اگر خیلی بداخلاقی را کنار بگذارید، یا خیلی آهسته کار کنید، پولی که به دست می آورید کاهش می یابد و خانواده شما نیاز به خوردن دارند.

Papers, Please یک بازی عجیب و غریب و جالب است که در یک محیط واقعاً بدیع (و کاملاً تاریک) جریان دارد. و در حالی که سطح عمق قابل بحث است، قطعا در اینجا بیشتر از سیم کارت معمولی کارگر شما اتفاق می افتد.

The Sims 4: Best Sims Game سیمز 4: بهترین بازی سیمز

The Sims 4: Best Sims Game
The Sims 4: Best Sims Game

شرکت: Maxis محل خرید: مبدا (12.94 پوند / 4.79 دلار)، بهترین خرید (39.99 دلار) سیستم مورد نیاز: Mac OS X Lion; Intel Core 2 Duo 2.4GHz; nVidia GeForce 320M; 4 گیگابایت رم؛ 10 گیگابایت فضای HD موجود

با جدیدترین نسخه اضافه شده به مجموعه سیمز چیزهای زیادی وجود دارد: شخصی سازی عمیق تر، تنوع بیشتر در اقدامات، مشاغل جدید و مکان های جدید برای کاوش. Sims 4 پس از موفقیت The Sims 3 چیزهای زیادی برای زندگی داشت، اما به زیبایی جای نسخه قبلی خود را پر می کند.

نسبت به نسل های قبلی سطح عمیق تری از سفارشی سازی کاراکترها را دریافت می کنید. در حالی که هنوز می‌توانید چشم‌ها، دهان، موها و غیره از پیش تعیین‌شده را مرور کنید و انتخاب کنید، سیمز 4 به شما امکان می‌دهد با کلیک کردن و کشیدن ناحیه‌ای که می‌خواهید تغییر دهید، ظاهر و ساختار شخصیت خود را به خوبی تنظیم کنید. آیا شکم سیمز شما کمی بیش از حد دلخواه شما بیرون زده است؟ با کلیک بر روی ناحیه مشکل دار و کشیدن آن به داخل، سیم شما نازک تر می شود به همین سادگی.

حالت ساخت و طراحی در The Sims اساس بازی به عنوان یک کل بود به عنوان یک شبیه ساز شروع شد که معماران می توانستند از آن استفاده کنند. و اینجا فوق العاده است. این یک تجربه عالی است که بتوانید یک خانه را دقیقاً همانطور که می خواهید طراحی کنید و واقعاً خلاقیت شما را به جریان بیاندازد. با گزینه‌های طراحی بیشتر (مانند توانایی ساخت «در هوا» بدون پشتیبانی در زیر)، خانه‌های The Sims 4 نفس ‌گیرتر از همیشه به نظر می‌رسند. شما می توانید هر زمان که تمایل به تعویض دارید کل اتاق ها را بردارید و جابجا کنید و اتاق ها را با مبلمانی هم سبک خریداری کنید. برای کسانی از ما که چشمی به طراحی داخلی نداریم، به ما این امکان را می دهد که واقعاً از بازی و روند طراحی قدردانی کنیم.

زندگی روزمره در The Sims 4 نیز لذت‌ بخش‌تر است. اگر سیم شما گرسنه است، به سادگی روی نوار گرسنگی کلیک کنید و سیم به طور خودکار خودش را تغذیه می کند – همین امر در مورد سایر نیازهای آنها نیز صدق می کند. این کار از کارهای پیش پا افتاده تر می کاهد و به شما امکان می دهد زمان بیشتری را برای انجام کارهای سرگرم کننده با سیم خود انجام دهید.

The Sims 4 یک بازی عالی با گزینه های بسیار زیاد است که ساعت ها در یک زمان خود را گم خواهید کرد. لوئیس پینتر

Star Wars: Knights of the Old Republic II: بهترین نقش‌آفرینی

Star Wars: Knights of the Old Republic II
Star Wars: Knights of the Old Republic II

شرکت: Aspyr محل خرید: بازی Green Man (2.01 پوند / 2.80 دلار)، استیم (2.51 پوند / 3.49 دلار)، فروشگاه برنامه Mac (9.99 پوند / 9.99 دلار) سیستم مورد نیاز: Mac OS X 10.9.5، اینتل دو هسته ای 2.2 گیگاهرتز پردازنده، رم 4 گیگابایتی، کارت گرافیک 256 مگابایتی

بیش از یک دهه از اولین عرضه Knights Of The Old Republic می گذرد، اما آن بازی حتی پس از گذشت این همه سال همچنان در اپ استور فروش خوبی دارد. بنابراین وقتی متوجه شدیم که این دنباله – که در ابتدا برای رایانه شخصی در سال 2005 منتشر شد – به تازگی برای اولین بار روی مک وارد شده است، کمی تعجب آور بود.

KOTOR II نیز مانند نسخه قبلی خود هزاران سال در گذشته و مدت ها قبل از وقایع سری فیلم های جنگ ستارگان می گذرد. شما در نقش یکی از آخرین Jedi جدای‌های بازمانده بازی می‌کنید که تقریباً پس از یک جنگ طولانی با اربابان شیطان سیث Sith ، تقریباً به طور کامل از بین رفته‌اند. در شروع بازی شما مجروح و بدون خاطره ای از رویدادهای اخیر بیدار می شوید. حتی شمشیر نوری قابل اعتماد شما ناپدید شده است، بنابراین چالش اولیه شما این است که حافظه و قدرت جدی خود را بازیابی کنید و سپس سعی کنید Jedi جدای دیگری را که ممکن است زنده مانده باشد، بیابید.

طیف گسترده‌ای از مهارت‌ها و توانایی‌ها وجود دارد که می‌توانید در حین پیشرفت در بازی آن‌ها را توسعه دهید، و بسته به اینکه می‌خواهید شخصیت خود را توسعه دهید، می‌توانید بر روی مبارزات سبک شمشیر یا قدرت‌های شبح‌آور فورس تمرکز کنید. همچنین یک داستان قوی و عنصر نقش آفرینی، پر از پیچ و تاب ها و چرخش های سیاسی و تصمیمات اخلاقی که بر نتیجه نهایی بازی تأثیر می گذارد، وجود دارد.

گرافیک سه بعدی اکنون کمی قدیمی به نظر می رسد، اما داستان جذاب و اکشن های نورانی به زودی شما را جذب خواهد کرد و تنها با قیمت 9.99 پوند بازی یک معامله واقعی برای طرفداران جنگ ستارگان است.

Total War: Warhammer II: بهترین بازی استراتژیک

Total War: Warhammer II
Total War: Warhammer II

شرکت: Creative Assembly/ Feral Interactive محل خرید: Steam (39.99 پوند / 59.99 دلار) سیستم مورد نیاز: macOS 10.14، 2GHz Intel Core i5، Radeon R9 M290 یا Intel Iris 540 با 2GB حافظه ویدیویی

Total War: Warhammer مسابقه ای بود که در Orc-Heaven ساخته شد، زیرا جنگ فانتزی سری Warhammer را با نبردهای بزرگ بازی های استراتژی Total War ترکیب می کرد. بنابراین تعجب آور نیست که این پیگیری موارد مشابه را ارائه می دهد، البته با تنوع کافی که ارزش پرداختن نسبتاً سنگین 39.99 پوند / 59.99 دلار در Steam را داشته باشد. اما ابتدا باید سیستم مورد نیاز بازی را بررسی کنید، زیرا ارتش جنگجوی الف‌ها، مارمولک‌ها و اسکاون‌های جونده‌مانند به یک مک بسیار قدرتمند برای مدیریت گرافیک سه بعدی خود نیاز دارند.

داستان کمپین تک‌ نفره اصلی، صادقانه بگوییم، یک خوراک فانتزی نسبتاً پیش پا افتاده است، با چهار جناح رقیب بازی که برای کنترل یک گرداب بزرگ و چرخان از انرژی جادویی که در آسمان شناور است، رقابت می‌کنند. این چیزی بیش از بهانه‌ای نیست تا ارتش‌ها و قهرمانان رقیب را در مناظر وسیع بازی درگیر کنند، اما کمپین اصلی به خوبی ساخته شده است و گزینه‌های مختلف زیادی برای گیر کردن در ساعت‌های بی‌پایان مشت‌های فانتزی در اختیار شما قرار می‌دهد.

شما می توانید هر یک از چهار مسابقه رقیب را کنترل کنید و هر مسابقه به شما امکان می دهد بین دو لرد افسانه ای انتخاب کنید که همگی دارای داستان ها و مکان های شروع متفاوت هستند و همچنین توانایی های ویژه خود را دارند که می توانند برای کمک به سربازان خود در نبرد مورد استفاده قرار گیرند (و اگر در بازی‌های Total War تازه کار هستید، یک لرد برای هر مسابقه نیز یک آموزش مفید برای شروع به شما می‌دهد). این به شما هشت گزینه مختلف برای بازی و بازی مجدد می‌دهد، و اگر شما هم مالک بازی اصلی Total War: Warhammer هستید، یک کمپین جایزه رایگان نیز دریافت می‌کنید.

این بازی همچنین شامل تعدادی حالت نبرد است که می‌توانید هر از چند گاهی برای رفع سریع آن‌ها و همچنین حالت چندنفره وارد آن شوید.

بازی های مک: Wildermyth: Best RPG

Wildermyth: Best RPG
Wildermyth: Best RPG

شرکت: Worldwalker Games کجا بخریم: Steam (19.49 پوند / 24.99 دلار) سیستم مورد نیاز: Mac با OS X نسخه 10.13، پردازنده 64 بیتی

Wildermyth یک بازی نقش آفرینی غیرمعمول و چشمگیر با توسعه شخصیت های انعطاف پذیر است که شما را تشویق می کند به عقب برگردید و دوباره آن را بازی کنید.

این یک بازی ً چشم نواز با گرافیک «کاغذی» است که شبیه کتاب پاپ آپ کودک است، زیرا شخصیت‌های دوبعدی شما از یک سیستم جنگی نوبتی برای حرکت در محیط‌های سه‌بعدی با دست استفاده می‌کنند. شما با ایجاد یک مهمانی با سه شخصیت شروع می کنید: یک جنگجو، یک شکارچی (سرکش) و یک عارف. این شخصیت‌ها توسط بازی خلق می‌شوند، با شخصیت‌ها و پس‌زمینه‌های خاص خود، اگرچه می‌توانید هر شخصیت را با تغییر ظاهر، مهارت‌ها و سایر توانایی‌های آن‌ها به خوبی تنظیم کنید.

و مانند همه بازی های نقش آفرینی خوب، به شما اجازه می دهد تا انتخاب هایی داشته باشید که بر داستان و روابط بین شخصیت های مختلف تأثیر بگذارد. در نقاط مختلف گزینه هایی به شما ارائه می شود – که به جای تکه های متن کسل کننده مانند تابلوهایی از یک کتاب مصور ترسیم شده اند – که مشخص می کند آیا شخصیت های شما دوست، رقیب یا حتی در یک رابطه عاشقانه هستند، و این بر نحوه توسعه داستان و زندگی شخصیت های شما تأثیر می گذارد.

این آموزش می تواند کمی واضح تر باشد – مجبور شدیم برای شروع چند ویدیو در YouTube جستجو کنیم – اما تسلط بر مبارزات نوبتی چندان دشوار نیست و می توانید توانایی های مهمانی خود را برای ترکیب مخفی کاری، جادو و مهارت های سلاح به هر شکلی که دوست دارید انجام دهید. و در پایان هر بازی، می‌توانید شخصیت‌های «میراث legacy » مورد علاقه خود را ذخیره کنید تا دفعه بعد که بازی می‌کنید، آنها را بازگردانید.

اینجاست که Wildermyth واقعاً متمایز می‌شود، زیرا داستان آن «به‌طور روندی تولید می‌شود» – کاملاً تصادفی نیست، اما در چارچوبی که توسط خود بازی کنترل می‌شود، انعطاف‌ پذیر است. تنوع کافی در این چارچوب وجود دارد تا از بازی مجدد لذت ببرید، و به شما این امکان را می دهد که دوباره با شخصیت های مورد علاقه خود متحد شوید تا ببینید که چگونه داستان ها و روابط آنها در طول زندگی ادامه می یابد.

بازی های مک: World Of Warcraft: Best MMORPG

World Of Warcraft: Best MMORPG
World Of Warcraft: Best MMORPG

شرکت: Blizzard از کجا بخریم: WoW (رایگان برای نسخه Starter، به اضافه 8.99 پوند / 12.99 دلار اشتراک ماهانه) سیستم مورد نیاز: Mac OS X 10.5.8. Intel Core 2 Duo; کارت گرافیک با 256 مگابایت VRAM

گرافیک زیبای آن به مذاق همه خوش نمی آید، اما World of Warcraft هنوز هم بازی حاکم بر صحنه آنلاین چندنفره گسترده است، با حدود هفت میلیون مشترک که به عنوان جادوگر، کشیش، جنگجو و سرکش بازی می کنند. بخشی از این موفقیت به انتشار بسته‌های الحاقی معمولی مانند Cataclysm در سال 2010 مربوط می‌شود که – به معنای واقعی کلمه – چشم‌انداز را تکان داد، برخی مناطق قدیمی را ویران کرد و مناطق جدیدی را برای کاوش در اختیار شما قرار داد.

انتشار نسبتاً منظم موارد جدید بازیکنان باتجربه را راضی نگه می دارد، اما برای جذب بازیکنان جدید، بلیزارد نسخه Starter این بازی را معرفی کرد که به شما امکان می دهد تا زمانی که شخصیت شما به سطح 20 برسد، به صورت رایگان بازی کنید.

XCOM 2: بهترین بازی استراتژیک

XCOM 2: بهترین بازی استراتژیک
XCOM 2: بهترین بازی استراتژیک

شرکت: Feral Interactive محل خرید: Steam (8.74 پوند / 14.99 دلار)، Mac App Store (48.99 پوند / 49.99 دلار) سیستم مورد نیاز: Mac با OS X 10.11.2، پردازنده دو هسته ای 2.4 گیگاهرتز، کارت گرافیک مجزا با 1 گیگابایت VRAM

خبر خوب این است که XCOM 2 همزمان با نسخه رایانه شخصی روی مک عرضه شد. خبر بد این است که بیگانگان در پایان XCOM: Enemy Unknown در سال 2013 برنده شدند. بنابراین اکنون ۲۰ سال به جلو می پریم و زمین توسط Advent – ائتلافی از اربابان بیگانه و همکاران انسانی آنها (بو، هیس) – اداره می شود – بنابراین این شما هستید که باید جنبش مقاومت انسانی را رهبری کنید و یک تیم جدید XCOM را برای راه اندازی یک جنگ چریکی علیه سرکوبگران بیگانه استخدام کنید.

مانند نسخه قبلی خود، XCOM 2 یک بازی استراتژی نوبتی است که نمای ایزومتریک از میدان جنگ را ارائه می دهد تا بتوانید حرکات تیم خود را با نزدیک شدن به هدف خود برنامه ریزی کنید. اما لحظه‌ای که ماشه را فشار می‌دهید، اکشن به نمای نزدیک تغییر می‌کند – شبیه به تیراندازی اول شخص – که حس غریزی بیشتری نسبت به اکثر بازی‌های استراتژی معمولی به آن می‌دهد.

پنج کلاس سرباز برای کمک به شما در دسترس هستند، از جمله تیراندازان شارپ با مهارت‌های تیراندازی دوربردشان و نارنجک‌دارانی که فقط وارد می‌شوند و هر چیزی را که در چشم است منفجر می‌کنند. همچنین Psi Operative وجود دارد که یک عنصر فانتزی/علمی تخیلی با توانایی های تله پاتیک مانند Soulfire و کنترل ذهن اضافه می کند. هر کلاس همچنین مهارت های مختلف خود را انتخاب می کند که به شما آزادی زیادی می دهد تا تیم خود را به روشی متناسب با سبک مبارزه خود توسعه دهید.

منابع دیگری نیز موجود است. پایگاه شما یک کشتی بیگانه اسیر شده به نام Avenger است و در بین ماموریت ها باید به توسعه تجهیزات مهندسی، تحقیقاتی و تسلیحاتی روی کشتی فکر کنید تا سلاح ها و فناوری جدیدی برای تیم خود فراهم کنید. چیزهای جذابی است و تضمین می‌کند که طرفداران استراتژی ساعت‌ها به صفحه نمایش بچسبند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس