5 خط داستانی که Elden Ring باید از طریق DLC دنبال کند

166
0
5 خط داستانی که Elden Ring باید از طریق DLC دنبال کند

خطوط داستانی الدن رینگ فرصت های زیادی را برای کاوش بیشتر فراهم می‌کنند و برخی از این خط‌های داستانی بیش از دیگران شایسته توجه بیشتری هستند. 5 خط داستانی که Elden Ring باید از طریق DLC دنبال کند. در ادامه با اول نیوز همراه باشید.

با توجه به این‌که بازیکنان بیشتر و بیشتری بازی Elden Ring را به اتمام می‌رسانند، طرفداران مشتاقانه منتظر محتوای بیشتری از طریق DLC هستند. نیو گیم پلاس می‌تواند بازیکنان را با ماموریت‌های از دست رفته و پایان‌های متفاوت راضی کند، اما Elden Ring فرصت‌های زیاد و فراتر از آنچه در حال حاضر دارد را در اختیار دارد. هنوز سوالات بی پاسخ زیادی وجود دارند که می‌توان از طریق DLC به آن‌ها پاسخ داد.

خارج از موضوع سؤالات، تعداد زیادی خط داستانی وجود دارد که احساس می‌شود می‌توان آن‌ها را بیشتر بررسی کرد. طرفداران این نظریه را مطرح کرده‌اند که DLC بازی چه چیزی می‌تواند در اختیار داشته باشد، و باور کنید احتمالات زیادی وجود دارند. با این حال، از نظر ما پنج خط داستانی خاص وجود دارند که طرفداران بیشتر در مورد آن‌ها صحبت کرده‌اند.

5 خط داستانی که Elden Ring باید از طریق DLC دنبال کند

داستان میکولا

در پایان Elden Ring، شخصیت Miquella نیمه خدایی است که می‌تواند همچنان به عنوان یک تهدید باقی بماند. گیدئون دیالوگ بسیار گویایی دارد و با صدای بلند به این فکر می‌کند که آیا باید با نیمه خدای خفته برخورد کرد یا خیر. با این حال، بازی اجازه نمی‌دهد که بازیکن با میکولای خفته در کما برخورد کند. در واقع، مهم نیست که چه پایانی حاصل شود، میکولا با خیالی آسوده رها می‌شود تا بخوابد.

میکولا منبع اصلی بحث‌های زیادی از طرفداران بوده است. با تمام نیمه خدایان دیگر می‌توان به نحوی برخورد کرد، با این حال میکولا با وجود اینکه افسانه‌ها به قدرت فوق العاده‌ی او اشاره می‌کنند تنها و بدون آسیب می‌ماند. طرفداران یک DLC با محوریت داستان Miquella را تئوری کرده‌اند که ممکن است شامل رفتن به دنیای رویا یا احتمالاً دنیایی باشد که در آن نیمه خدا بالأخره از خواب بیدار می‌شود. مطمئناً هر یک از این گزینه‌ها جالب خواهد بود و برای گیمرهایی که فکر می‌کنند Miquella پس از بیدار شدن چگونه خواهد بود، موضوع جذابی است.

5 خط داستانی که Elden Ring باید از طریق DLC دنبال کند

خط داستانی کولوسئوم

یکی از معماهای بزرگ در الدن رینگ، سه کولوسئوم بسته هستند. آن‌ها عظیم هستند و جزئیات جالبی در اطراف خود دارند، از روحی که آرزو می‌کند درها به روی او باز شوند تا کوئستی که در آن Tarnished باید سه نفر دیگر را به صورت متوالی برای دریافت جایزه شکست دهد. بر اساس افسانه‌ها، کولوسئوم‌ها مدتی می‌شود که از کار افتاده‌اند.

با این حال، برخی از گیمرها راه خود را به وسیله‌ی دیتا ماین کردن یا کاوش فایل‌های بازی به داخل کولوسئوم باز کرده‌اند تا جزئیات زیادی را نظاره کنند، از برخی دشمنان گرفته تا حتی Sites of Grace. این موضوع ممکن است به این معنی باشد که یک خط داستانی برنامه ریزی شده بود ولی در ادامه کنار گذاشته شده است. اگر چنین باشد، یک DLC می‌تواند دروازه‌های کولوسئوم را باز کند. چنین محتوایی می‌تواند خط داستانی جدیدی را معرفی کند یا فرصت‌های PVP یا حتی باس‌های جدیدی برای مبارزه ارائه دهد.

5 خط داستانی که Elden Ring باید از طریق DLC دنبال کند

داستان گادفری

برخلاف میکولا، گادفری باسی است که در پایان بازی با او مبارزه و کارش را یک سره می‌کنید. با این حال، گادفری شخصیت جالبی است که داستانش به طور کامل روایت نشده. او اولین Elden Lord بود که به تبعید رفت. پس به نوعی اولین فرد طرد شده نیز گادفری است. برخلاف بسیاری از باس‌های دیگر، گادفری عمیقاً با سرزمین‌های خارج از Land Between مرتبط است.

یک ایده خوب برای یک DLC داستانی Godfrey این است که قهرمان بازی یعنی Tarnished را به خارج از Lands Between ببرد. این DLC نه تنها می‌تواند به سؤالاتی در مورد گادفری و جنبه داستانی او پاسخ دهد، بلکه چنین خط داستانی می‌تواند به سؤالاتی در مورد ماریکا و Greater Will نیز پاسخ دهد. وقتی یک منبع فاش کرد که FromSoftware در حال کار روی DLC به نام “Barbarians of the Badlands” است، طرفداران بیشتر در مورد امکان این DLC داستانی مطمئن شدند و صحبت کردند. با این حال، کاملاً ممکن است که اطلاعات فاش شده جعلی باشند، بنابراین طرفداران نباید تا زمانی که اعلامیه مناسبی ارائه نشده است، امید خود را به افسانه‌های گادفری بیشتر کنند.

داستان Gloam-Eyed Queen

داستان Gloam-Eyed Queen

شخصیت Gloam-Eyed Queen یکی از بزرگترین اسرار الدن رینگ است. هویت او ناشناخته است (اگرچه بسیاری معتقدند که او در واقع ملینا است). شخصیت‌ها به او ارجاع نمی‌دهند، بلکه با سه آیتم: Godskin Swaddling Cloth، Godskin Apostle Set، و Black Flame Ritual به او اشاره می‌شود. علیرغم اینکه به ندرت به ملکه اشاره می‌شود، توصیفات به اهمیت او در زمانی که در اطراف بود اشاره می‌کنند.

آنچه در مورد Gloam-Eyed Queen مسلم است این است که او Empyrean بوده و رهبری Godskins را بر عهده داشته است. او همچنین قبل از اینکه توسط Maliketh شکست بخورد، Destined Death را کنترل می‌کرده است. ماریکا به مالیکث دستور داد تا Rune of Death را از ملکه بگیرد. پس شکست خوردن، مکان ملکه کاملاً به عنوان یک راز سر به مهر بوده است. او جادوی Black Flame را به کار می‌برد، که گفته می‌شد می‌توانست نیمه خدایان را بکشد تا زمانی که مالیکث Destined Death را از او گرفت.

با توجه به این توضیحات یک DLC با تمرکز بر یافتن Gloam-Eyed Queen، ایده و خط داستان بسیار جالبی خواهد بود. همچنین می تواند با بخشی از طرح اصلی، یعنی ساختن سلاحی که بتواند یک خدا را بکشد، هماهنگ باشد و کار کند. اگر کسی چیزی در مورد کشتن خدایان بداند، او قطعاََ Gloam-Eyed Queen خواهد بود.

داستان Storm King

داستان Storm King

پادشاه طوفان لقب مالک قبلی قلعه استورمویل بود، قبل از اینکه Greater Will نفوذ خود را از Erdtree گسترش دهد. جالب است که حتی اطلاعات کمتری در مورد پادشاه طوفان نسبت به Gloam-Eyed Queen وجود دارد. برخی از بازیکنان تصور می‌کنند که پادشاه طوفان یک شاهین بزرگ است، برخی فکر می کنند او ممکن است یک اژدها بوده باشد، و برخی دیگر فکر می کنند او یک موجود انسان نما بوده است.

چیزی که مشخص است و از اندک اطلاعات موجود استنباط شده این است که شاهین‌ها به پادشاه طوفان خدمت می‌کردند و او قدرت‌های مرتبط با طوفان داشته است. Nepheli اشاره می‌کند که زمانی طوفان قدرتمند و باستانی در استورم ویل به وقوع پیوست، احتمالاً زمانی که پادشاه طوفان حکومت می‌کرد. DLC الدن رینگ در آینده می‌تواند این خط داستانی را بیشتر بررسی کند و به سوالاتی مانند اینکه آیا پادشاه طوفان هنوز زنده است یا خیر پاسخ دهد. اگر چنین شود، Storm King می‌تواند یک باس به یاد ماندنی در این محتوای اضافه شونده باشد.

بازی Elden Ring هم‌اکنون برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس‌ باکس سری اس در دسترس است. نظر شما در خصوص این بازی چیست؟ فهرست 5 خط داستانی که Elden Ring باید از طریق DLC دنبال کند را چطور ارزیابی می‌کنید؟ خط داستانی مورد علاقه شما کدام است؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس