5 ویژگی در ماوس بازی

56
0
ویژگی در ماوس بازی

آیا به دنبال خرید یک ماوس گیمینگ جدید هستید؟ انتخاب خوب می تواند به شما کمک کند تا در بازی بهتر شوید، بنابراین ارزش دارد که از قبل تحقیق کنید. ویژگی در ماوس بازی را بیشتر بشناسید.

مطلب بهترین ماوس گیمینگ سیمی یا بی سیمی که می توانید بخرید را هم بخوانید.

اگر FPS (تیراندازی اول شخص) بازی می کنید، به یک ماوس گیمینگ عالی نیاز دارید. به هر حال، ماوس شما حرکات دنیای واقعی شما را به اقدامات درون بازی شما تبدیل می کند.

با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا مهمترین چیزهایی که باید هنگام خرید ماوس برای انجام بازی های FPS در نظر بگیرید، آورده شده است.

1.ویژگی در ماوس بازی: وزن کم

وزن احتمالاً مهمترین عامل در مورد موس های بازی است. شکل هنوز هم مهم است، اما اگر 20 گرم سنگین تر باشد، هدف شما بهتر نمی شود. ماوس سبک تر به این معنی است که انرژی کمتری برای به حرکت درآوردن آن و انرژی کمتری برای جلوگیری از حرکت آن مورد نیاز است.

اگر از ماوس سنگین ‌تر از 80 گرم استفاده کرده ‌اید، احتمالاً در هنگام توقف، لرزش خفیف یا بیش از حد را تجربه کرده‌ اید. این اتفاق در یک ماوس سبک تر زیاد نمی افتد. اگر اینرسی کمتری وجود داشته باشد تا ماوس را در جهتی که به آن تکان می دهید ادامه دهد، می توانید با دقت بیشتری متوقف شوید.

وزن آنقدر قابل توجه است که برخی از موس های افراطی FPS مانند Zaunkoenig M2K برای جلوگیری از نیاز به باتری سنگین سیمی می شوند. من شخصاً پس از تغییر به موس های سیمی لاجیتک G Pro X Superlight (60 گرم) به سراغ موس های سیمی نمی روم. با توجه به اینکه برخی از افراد سیم ‌ها را عامل شکست ‌دهنده می ‌دانند، بحث موس سیمی در مقابل بی‌ سیم ادامه دارد.

2. یک سنسور بی عیب و نقص

سنسورهای ماوس بازی مدرن معمولاً از نظر کیفیت و ردیابی مشکلی ندارند. با این حال، اگر ماوسی که قصد خرید آن را دارید سنسور نوری ندارد یا در لیست مشخصات ماوس سنسورهای بی عیب و نقص موس نیست، احتمالا باید در مورد آن تجدید نظر کنید.

سنسورهای بی عیب و نقص ماوس حداقل چیز هستند، و شما نباید به چیزی کمتر از آن بسنده کنید. ماوسی که حرکت شما را بدون هیچ گونه شتاب غیرضروری یا حرکت غیرقابل پیش بینی ردیابی کند، برای بازی FPS ضروری است. ماوس شما ترجمه مستقیم حرکات دنیای واقعی شما در بازی است، بنابراین بسیار مهم است که آن ترجمه بی نقص باشد.

شتاب ویندوز ممکن است در برخی موارد نادر در حرکات ماوس اختلال ایجاد کند. برای اینکه ویندوز به طور مصنوعی با مکان ‌نمای ماوس بهم نریزد و سنسور ماوس را مقصر بداند، به مقاله هایی در مورد نحوه خاموش کردن شتاب ماوس در ویندوز مراجعه کنید.

3.ویژگی در ماوس بازی: اندازه و شکل

هیچ راه حل جامعی در مورد اندازه و شکل وجود ندارد. بیشتر به اولویت خلاصه می شود. اگرچه، اندازه نقشی در وزن دارد. برخی از ماوس ‌هایی که در اندازه ‌های مختلف برای یک مدل عرضه می‌شوند، مانند Pulsar X2 و X2 mini، وزن یکسانی ندارند. وزن X2 حدود 56 گرم است در حالی که X2 mini حدود 52 گرم وزن دارد و از نظر ماوس 4 گرم وزن قابل توجهی است.

ماوس های متقارن مانند Superlight و Pulsar X2 وجود دارند، اما ماوس های نامتقارن نیز وجود دارند که ممکن است راحت تر باشند. یکی از این نمونه ها Razer Deathadder است. ما فکر می‌ کنیم استفاده از اشکال متقارن امن‌ ترین کار است، زیرا ماوس ‌های نامتقارن بر اساس دست مدلی ساخته شده‌ اند که ممکن است به دست شما نزدیک نباشد.

با این حال، اگر با برخی از اشکال نامتقارن محبوب مانند Microsoft Wheel Mouse Optical (WMO) تجربه دارید، ممکن است آن اشکال را کپی شده یا الهام‌ بخش شرکت‌های دیگر بیابید. Gamesense MVP Wireless یک ماوس 75 گرمی است که شکل آن بر اساس WMO است و به همین دلیل محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

سبک گریپ نیز نقش زیادی دارد. کاربران دسته کف دست ممکن است ماوس ‌های بزرگ ‌تر را راحت ‌تر بدانند، در حالی که کاربران نوک انگشت و پنجه ممکن است بخواهند ماوس های کوچک ‌تر فضای بیشتری برای حرکات ظریف انگشتان داشته باشند.

با استفاده از تجربه خودم با Superlight به عنوان مثال. این ماوس برای دست های بزرگتر در نظر گرفته شده است و دستان من بسیار کوچک هستند. حتی اگر قوز کمتر و طول آن کوتاه تر بود، دکمه های اصلی باز هم کمی بیش از حد بلند هستند.

لاجیتک G102 یا G305 خیلی بهتر روی دستان من می آید، اما تفاوت وزن باعث می شود در نهایت عملکرد بدتری داشته باشم. من قبل از تغییر به سوپرلایت از یک G305 با وزن 100 گرمی استفاده کردم، و طولی نکشید که امتیازاتم را در تمرینات هدف گیری شکست دادم.

ویژگی در ماوس بازی
ویژگی در ماوس بازی

دلیل اینکه Superlight با وجود شکل متوسطش هنوز موفق است این است که شکل آن برای کسی بهترین نیست، اما برای همه به اندازه کافی خوب است. آن را با فناوری بی‌سیم با تأخیر بسیار کم و وزن فوق‌العاده کم مطابقت دهید و در عین حال خرید آن را برای همه در دسترس قرار دهید، و ماوسی دارید که می ‌فروشد.

Rocket Jump Ninja نشان می دهد که 60 درصد اندازه دست شما از نظر طول و عرض ایده آل است. این توصیه عمومی است، اما مکان خوبی برای شروع است. می‌ توانید ویژگی جستجوی ماوس Rocket Jump Ninja را بررسی کنید و اندازه‌ های دست خود را وارد کنید. این سایت از قانون 60% استفاده می کند و شما می توانید تعیین کنید که چقدر می خواهید اندازه گیری های شما دقیقاً رعایت شود.

4. دکمه ها و چرخ اسکرول

فشار دادن دکمه هایی که به درستی مهندسی نشده اند به سمت پشت ماوس بسیار سخت می شود. Superlight دارای دکمه های تنش مناسبی است که حتی اگر در پشت فشار داده شوند همچنان قابل استفاده هستند. اگر دکمه‌ ها برای فشار دادن دکمه‌ ای که فشار می‌دهید، فشار زیادی می ‌کشید، دست‌ های کوچک ‌تر استفاده از Superlight را غیرممکن می ‌دانستند.

ویژگی در ماوس بازی
ویژگی در ماوس بازی

علاوه بر این، دکمه‌های اصلی نباید حالتی نرم داشته باشند. دکمه‌های کناری معمولاً برای جلوگیری از کلیک تصادفی هنگام دست زدن به ماوس، کمی جابجا می‌شوند، بنابراین در بیشتر مواقع این دکمه ‌ها حالت لطیفی دارند. آنچه مهم است دکمه های اصلی هستند. شما می خواهید آنها در هنگام کلیک پاسخگو باشند.

در مورد چرخ اسکرول، این بستگی به این دارد که آیا می خواهید مراحل اسکرول تعریف شده باشند یا صاف. شاید بهتر باشد که نظرات کاربران طولانی مدت را بخوانید زیرا اسکرول چرخ G305 من پس از یک سال استفاده بسیار دشوار شد.

5.ویژگی در ماوس بازی: فاصله بلند کردن

فاصله بلند کردن (LOD) مشخصه دیگری است که کمی ترجیح داده می شود. در حالت ایده‌آل، زمانی که ماوس را از روی میز بردارید، کار خود را متوقف کند. با این حال، به دلیل نحوه عملکرد حسگرهای ماوس، ماوس شما ممکن است همچنان حرکات را دنبال کند، حتی اگر مقدار بسیار کمی از آن بلند شود.

اکنون باید فکر کنید که LOD باید تا حد امکان پایین باشد. با این حال، یک LOD خیلی کم عمق می تواند مشکلاتی ایجاد کند. اگر یک طرف ماوس را کشش دهید و طرف دیگر ماوس را کمی بلند کنید، می‌تواند ناگهان ردیابی را متوقف کند.

LOD معمولاً در سی دی ها (مانند دیسک های فشرده) که ضخامتی در حدود 1.2 میلی متر دارند اندازه گیری می شود. این در برخی از ماوس ها قابل تنظیم است، اما معمول ترین ارتفاع LOD حدود 1-2CDs (1.2-2.4 میلی متر) است. در بیشتر موارد، شما نباید نگران این موضوع باشید. با این حال، اگر ماوس شما پس از بلند کردن آن برای تنظیم مجدد موقعیت ماوس همچنان در حال ردیابی است، ممکن است یکی با ارتفاع LOD کمتر بخواهید.

پیدا کردن ماوس مناسب برای شما

حقیقتاً، پیدا کردن ماوس مناسب برای شما دشوار خواهد بود، اما تا زمانی که یکی از آنها را پیدا نکنید، ارزش تلاش و جستجو را دارد. اولین قدم باید به وزن نگاه کنید. زیر 80 گرم باید هدف شما باشد. سپس به سایر ویژگی ‌های کلیدی نگاه کنید، و به دنبال ماوسی باشید که مناسب سبک گرفتن شما و دارای سنسور بی‌عیب و نقص باشد. طبق معمول سخت افزار، خواندن و تماشای بررسی های ماوس های خاص می تواند مفید باشد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس