بهترین بازی های اندروید 2022 : پارت دوم

43
0
بهترین بازی های اندروید 2022

در ادامه بهترین بازی های اندروید 2022 این مطلب را بخوانید.

بهترین بازی های اندروید: Overboard!

در دریا! یک بازی ماجراجویی است که از شما می پرسد آیا می توانید از قتل فرار کنید. به احتمال زیاد، نمی توانید – حداقل در ابتدا نه. بازی اولیه شما متوجه می شود که بانوی اصلی شما، تازه از اینکه شوهرش را در طول عبور از اقیانوس اطلس هل داده است، با مسافران دیگری صحبت می کند – که بسیاری از آنها مشکوک هستند. خیلی زود در زندان خواهی بود.

اما بازی ها سریع هستند – شاید در کل نیم ساعت. بنابراین در طول تلاش‌های بعدی، می‌توانید بیاموزید که چگونه از زمان خود به بهترین شکل استفاده کنید، با چه کسی صحبت کنید و چه بگویید، و مسیری را ایجاد کنید که به شما امکان می‌دهد از ترکیب بهینه باج‌گیری، فریب، فریب و اغوا استفاده کنید. با خیال راحت در نیویورک، ثروتمند، شاد و فارغ از ازدواج بدون عشق – و زندگی در پشت میله های زندان.

Bird Alone

Bird Alone در ابتدا مانند یک حیوان خانگی مجازی محدود ظاهر می شود. شما با یک طوطی بیش از حد هیجان‌انگیز چت می‌کنید که به طرز خنده‌داری به شما جیغ می‌زند. پس از چند دقیقه، به شما اطلاع داده می شود که این کار انجام شده است، اما زمانی که شرکت بیشتری را دوست داشته باشد به شما اطلاع خواهد داد. گیج شده، از بازی خارج می شوید و به کار دیگری می پردازید.

اما طی بازدیدهای مکرر، Bird Alone به چندین روش باز می شود. شما یاد می گیرید که دوست جذاب اما تنها پرهای خود را دوست داشته باشید، زیرا به آرامی اطلاعات بیشتری درباره خود نشان می دهد و شما را به مشارکت در تلاش های خلاقانه ای دعوت می کند که به همان اندازه سرشار از قلب و به طرز جالبی احمقانه هستند. چیزی که ممکن است برای آن آماده نباشید، مشت عاطفی است که Bird Alone انجام می دهد، حتی زمانی که فکر می کنید برای آن آماده هستید.

بهترین بازی های اندروید: The White Door

در فیلم The White Door، مردی در یک مرکز بهداشت روان از خواب بیدار می شود. او تقریباً هیچ چیز را به یاد نمی آورد. آنچه در ادامه می‌آید یک ماجراجویی با نقطه و کلیک در این محدوده‌های کلاستروفوبیک است، زیرا شما تمام جزئیات محیط اطراف خود را در نظر می‌گیرید و از آن برای پیشرفت استفاده می‌کنید.

بیشتر این بازی اندروید مبتنی بر روال معمولی است – فهمیدن اینکه چگونه ساعت‌های ساعت را روشن کنید تا به روز بعد برسیم. اما همچنین به طور منظم با تکه‌هایی از داستان به عنوان تکه‌هایی از خاطرات و لحظات وحشتناکی که مشخص می‌شود اطراف شما آنطور که به نظر می‌رسد نیست، معرفی می‌شوید.

داستان متناهی، سریع و تا حدودی مبهم است. اما به شیوه‌ای مشابه فلورانس، نشان می‌دهد که چگونه روایت‌های موجز و دارای بار احساسی می‌توانند در چارچوب‌های بازی برتری داشته باشند، و در نتیجه چند ساعت متقاعدکننده برای شست‌ها و مغز یکسان است.

Minit

Minit یک جانور کنجکاو است – نوعی ماجراجویی RPG با حمله زمان. با توجه به اینکه RPG ها معمولاً به شما اجازه می دهند در اوقات فراغت پرسه بزنید، دورنمای عمر 60 ثانیه ای ممکن است شما را وحشت زده کند. و به همین ترتیب در تلاش های اولیه شما در Minit، که گیج کننده و گیج کننده هستند، پیش می رود.

با این حال، در یک نقطه، همه چیز شروع به معنا می کند. اقلام جمع آوری شده تا تجسم بعدی شما زنده می مانند. شما مسیرهایی را برای رسیدن به جوایز جدید و چگونگی کاهش مسیرهای خود را با ثانیه های ارزشمند مورد نیاز برای انجام اقدامات کلیدی تعیین می کنید.

نتیجه خالص بازی‌ای است که به نظر می‌رسد از سال 1985 منتشر شده است، و مانند یک RPG قدیمی بازی می‌کند، اما در واقع کاملاً برای بازی‌های موبایلی در حال حرکت طراحی شده است.

80 Days

از بین تمام تلاش‌ها برای بازی با قراردادهای رمان‌ها و بازی‌های مبتنی بر داستان در موبایل، 80 Days بیشترین سرگرمی را دارد. این در سال 1872 اتفاق می‌افتد، اما در آن فیلیاس فاگ همان لاف‌زن قدیمی باقی می‌ماند. به عنوان پیشخدمت قابل اعتماد او، شما باید به فاگ کمک کنید تا در یک شرط بندی موفق شود تا در 80 روز دنیا را دور بزند. این شامل مدیریت/تجارت وسایل و انتخاب دقیق مسیرها است.

با این حال، عمدتاً تعامل از طریق یک روایت شاخه‌ای سریع و غالباً هیجان‌انگیز، مانند کتاب ماجراجویی خود را انتخاب کنید، به‌سرعت به جلو می‌آید.

به‌روزرسانی محتوای اواخر سال 2015، 150000 کلمه، دو طرح جدید و 30 شهر را به ماجراجویی اضافه کرد که قبلاً ارزش بازپخش زیادی داشت – به ویژه زمانی که لذت قطارهای زیر آب و فیل‌های مکانیکی عظیم را در هند تجربه کرده‌اید و متعجب هستید که چه چیز دیگری وجود دارد. شگفتی ها در این دنیای شگفت انگیز در انتظار کشف هستند.

بهترین بازی های اندروید 2022: Her Story

در داستان او، با یک ترمینال کامپیوتری با نرم‌افزار طراحی‌شده توسط یک سادیست روبرو می‌شوید. به زودی مشخص می شود که به اصطلاح L.O.G.I.C. پایگاه داده حاوی مصاحبه های پلیس با یک زن متهم به قتل است.

اما نوار هک شده است و فقط با کلمات کلیدی قابل دسترسی است. به طور مفید، سیستم فقط پنج نتیجه جستجو را به طور همزمان نمایش می دهد.

طبیعتاً، این تدبیرها برای وادار کردن شما به بازی کارآگاهی وجود دارد، و سرنخ‌هایی را از تکه‌های ویدیویی به دست می‌آورد تا بفهمید که بعداً چه چیزی را جستجو کنید، و به آرامی رمز و راز را در مغزتان جمع‌آوری کنید.

تجربه‌ای منحصربه‌فرد و گیرا، داستان او حتی کنجکاوترین گیمر اندرویدی را تا زمانی که معما حل شود، درگیر خواهد کرد.

Oceanhorn

بیش از یک اشاره از Zelda در مورد Oceanhorn وجود دارد، اما زمانی که به معنای شروع یکی از بهترین ماجراجویی‌های آرکید روی موبایل باشد، بد نیست.

بیدار می شوی و نامه ای از پدرت پیدا می کنی که معلوم است از زندگیت رفته است. شما فقط با دفترچه یادداشت و گردنبند او مانده اید. ممنون بابا!

از آنجایی که این یک بازی ویدیویی است، شما به این فکر می کنید که وقت آن رسیده است که به جستجو، کاوش در جزایر دریاهای Uncharted، گپ زدن با مردم، ضربه زدن به حیات وحش متخاصم، کشف اسرار و اسرار و تلاش بسیار برای کشته نشدن برسد.

شما یک فصل را به صورت رایگان دریافت می کنید تا نحوه عملکرد بازی را در دستگاه خود آزمایش کنید (نفوذ بصری آن به این معنی است که دستگاه های اندروید نسبتاً قدرتمندی توصیه می شود). یک IAP واحد بقیه را باز می کند. کل تلاش حدوداً دوازده ساعت طول می کشد – که احتمالاً یکی از بهترین بازی هایی است که در اندروید تجربه خواهید کرد.

بهترین بازی های اندروید 2022: Milkmaid of the Milky Way

لحظات اولیه در ماجراجویی با نقطه و کلیک، Milkmaid of the Milky Way به قدری آرام است که بازی در خطر سقوط است. شما در نقش روث، زن جوانی که در مزرعه ای دورافتاده در یک آبدره نروژی دهه 1920 زندگی می کند، بازی می کنید. او محصولات لبنی درست می کند که چند ساعت دورتر به شهری فروخته می شود. سپس، بدون هشدار، یک سفینه فضایی عظیم طلایی فرود می آید و گاوهای او را می دزدد.

خوشبختانه، روث تصمیم می گیرد که هیچ کدام از آن ها را نداشته باشد، سوار سفینه فضایی می شود و خود را درگیر داستانی از مبارزات بین کهکشانی می بیند. گفتن خیلی بیشتر باعث خراب شدن همه چیز می شود، اما می توان گفت که این ماجراجویی قدیمی راهی بسیار دلپذیر برای گذراندن چند ساعت است.

پازل ها منطقی و در عین حال رضایت بخش هستند. تصاویر زرق و برق دار هستند. و بازی به طرز سرگرم کننده ای تمام روایت خود را به صورت قافیه ارائه می دهد که به طرز دلپذیری عجیب و غریب و به خوبی متفاوت است.

بهترین بازی های اندروید 2022
بهترین بازی های اندروید 2022

بهترین بازی های اندروید 2022: Samorost 3

Samorost 3 نامه ای عاشقانه به بازی های ماجراجویی کلاسیک نقطه و کلیک است. شما محیط اطراف خود را کاوش می کنید، اشیاء را از زیر خاک بیرون می آورید، و سپس کشف می کنید که کجا بهتر است از آنها استفاده کنید. بنابراین، چیزهای ساده ای هستند (حداقل در تئوری – بسیاری از پازل ها به طور قطعی رمزآلود هستند)، اما چیزی که Samorost 3 را متمایز می کند این است که بی وقفه زیبا و پر از دل است.

خط داستانی دلخراش است که شامل یک راهب دیوانه می‌شود که از یک هیدرای مکانیکی عظیم برای شکستن تعداد زیادی سیاره‌نما استفاده می‌کند. شما به‌عنوان یک آدمک جاه‌طلب و وسواس به فضا، باید بفهمید که چگونه همه چیز را درست کنید.

بازی مملو از جزئیات فوق‌العاده‌ای است که باعث لذت می‌شود، از انقباض آنتن‌های یک حشره گرفته تا صحنه‌ای که در آن قهرمان داستان با موفقیت موجودات مجاور را تشویق به آواز خواندن می‌کند و در حین رقصیدن با خوشحالی شروع به مشت زدن به هوا می‌کند. تنها دو لحظه جادویی در میان بسیاری از آنها در یکی از بهترین نمونه های ماجراجویی در اندروید.

بهترین بازی های اندروید: Love You To Bits

Love You To Bits یک معمای بصری خیره کننده و بی وقفه مبتکرانه نقطه و کلیک است. کوسمو، کاوشگر فضایی که به دنبال تکه های پراکنده دوست دختر رباتش می گردد، سر بی جانی را که هنوز در چنگال اوست می بندد. که کمی بد است.

با این حال، زیاد به این موضوع فکر نکنید، زیرا این بازی فوق العاده است. از طریق صحنه‌های متنوع بسیار، به سرعت و آزادانه با ارجاعات فرهنگ پاپ بازی می‌کند، و شما را به چالش می‌کشد تا یک دره یادبود دوبعدی را شکست دهید، جنگ ستارگان را به بالا بفرستید، و در یک نقطه شما را به سیاره میمون‌ها رها کنید.

گاه و بیگاه، برای تکمیل یک کار باید یک جهش منطقی انجام دهید، و معماها عمدتاً شامل برداشتن چیزها و استفاده از آنها در مکان مناسب هستند – که به سختی اوج نوآوری است. اما این بازی آنقدر دوست‌داشتنی و هوشمندانه طراحی شده است که باید خودتان بی‌جان باشید تا حداقل کمی آن را دوست نداشته باشید.

Superbrothers Sword & Sworcery

Superbrothers Sword & Sworcery یک بازی ماجراجویی است که در مورد کشف و اکتشاف است. این یک تجربه بی‌وقفه زیبا است، با آثار هنری غنی و یک موسیقی متن سرسبز. بازی شما را تشویق می‌کند که همه چیز را در خود تنفس کنید، وقت بگذارید و با سرعت خود کار کنید.

بر خلاف بیشتر ماجراجویی‌ها، که تمایل به وسواس در موجودی‌ها دارند، Sworcery بیشتر به معماهایی می‌پردازد که به یک صفحه محدود می‌شوند. راه حل ها اغلب انتزاعی هستند و شامل دستکاری محیط یا حتی خود زمان می شوند. ممکن است ارواح جنگلی را با قدرت موسیقی آزاد کنید، یا راه حلی را کشف کنید که نیاز به نواختن در نقاط تعیین شده در طول تقویم قمری دارد.

ممکن است گاهی اوقات کمی ارزشمند به نظر برسد، و برخی از گام‌های نادرست مانند نبردهای ناخوشایند و ناخوشایند وجود دارد، اما Sworcery خاطره‌انگیز و گویا است، و پر از پاداش‌هایی است که به سمت جادویی گرایش دارد، مگر اینکه شما مرده باشید. داخل.

بهترین بازی های اندروید 2022: Minecraft

Minecraft در اندروید، بازی بسیار محبوب رایانه‌های کیفی sandbox است که در اطراف بلوک‌های مجازی، درست در کف دست شما است. به نوعی

در واقع، این یک برداشت ساده از نسخه دسکتاپ است، اگرچه هنوز راه های مختلفی برای بازی دارید. در حالت خلاق، شما کاوش می کنید و می توانید بلافاصله شروع به ساخت یک دنیای مجازی کنید. با حالت بقا، پیچیدگی‌های اضافی جمع‌آوری و مدیریت منابع در طول روز و سپس نبرد با دشمنان در طول شب به وجود می‌آید.

اگرچه این نسخه محدودتر از نسخه کامل دسکتاپ است، اما Minecraft در اندروید هنوز کارهای زیادی را در اختیار شما می‌گذارد، و طبیعت به‌طور تصادفی جهان، تجربه‌های بالقوه بی‌حدودی از بازی را فراهم می‌کند. مطمئناً چیزی بیش از یک بار بلوک است.

بهترین بازی های اندروید: The Room: Old Sins

The Room: Old Sins شما را در حال تحقیق درباره ناپدید شدن یک مهندس و همسرش می یابد. مسیر شما را به یک اتاق زیر شیروانی شبح وار هدایت می کند. با روشن شدن چراغ ها، خانه عروسکی عجیبی را می بینید که شما را به داخل می مکد.

متوجه می‌شوید که این اسباب‌بازی در واقع بازسازی کامل یک عمارت با نظمی جانبی از ترسناک لاوکرافت است. کشف رمز و راز در قلب بازی و دنیای غیرممکن آن پس از آن از طریق پازل های منطقی حیله گر، پیچیده و لمسی اتفاق می افتد.

Old Sins عالی به نظر می رسد و به نظر می رسد، و حرکت در اطراف سریع است – هیچ یک از این حرکت کسل کننده ای که در امثال Myst پیدا می کنید وجود ندارد. البته، اگر The Room، The Room Two و The Room Three را بازی کرده باشید، از قبل همه اینها را می دانید. اگر این کار را نکرده‌اید، فوراً Old Sins را بگیرید – و پیشینیان آن را نیز. آنها برخی از بهترین بازی های اندروید هستند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس