8 ویژگی تلگرام پریمیوم

120
0
ویژگی تلگرام پریمیوم

Telegram Premium ویژگی های بیشتری نسبت به نسخه رایگان ارائه می کند. در این مقاله نگاهی به ویژگی تلگرام پریمیوم می اندازیم.

به عبارتی تلگرام پریمیوم، نسخه پولی تلگرام حال حاضر است. نسخه پولی به عنوان راهی برای کمک به پیشرفت پلتفرم و توسعه بیشتر آن ارائه شده است. اما به غیر از آن، کدام ویژگی های این سخه برای شما مفید است؟

در ادامه هشت ویژگی اصلی موجود در تلگرام پریمیوم مورد بررسی قرار گرفته است.

1.فاقد تبلیغات

تلگرام پریمیوم بدون تبلیغات است. این به این معناست که دیگر پیام‌های تبلیغاتی اسپانسرها را که گاهی در انتهای کانال‌های بزرگ یا عمومی مشاهده می کردید، نخواهید دید.

با این حال، تبلیغات تلگرام برای برخی کشورها محدود شده است، بنابراین برخی از کاربران ممکن است آن را مشاهده نکنند. اما برای کسانی که از این تبلیغات کلافه شده اند، حذف تبلیغات می تواند انگیزه کافی برای خرید Telegram Premium ایجاد کند.

2. ویژگی تلگرام پریمیوم: کاهش دو برابری محدودیت‌ها

کاربران تلگرام پریمیوم با محدودیت های کمتری نسبت به سایر کاربران روبرو خواهند بود. یکی از قابل توجه ترین محدودیت های تلگرام حجم آپلود فایل می باشد که در تلگرام پریمیوم از 2 گیگابایت به 4 گیگابایت افزایش یافته است. درنتیجه، اکنون می توانید ویدیوهای طولانی تر و با کیفیت بالا یا تصاویر با وضوح بالاتر را روی این پلتفرم آپلود کنید. تلگرام پریمیوم همچنین تعداد کانال‌ها و گروه‌های بزرگی را که می‌توانید در آنها جوین شوید دو برابر می‌کند و به ۱۰۰۰ کانال یا گروه می رسد.

سایر ویژگی‌های تلگرام Premium عبارتند از: امکان نگارش بیوگرافی های طولانی تر، افزایش تعداد چت‌های پین‌شده، امکان افزودن لینک به بیوگرافی، افزایش تعداد استیکر های مورد علاقه، فایل‌های GIF ذخیره‌شده، فولدرها و چت‌های موجود در هر فولدر.

یکی دیگر از ویژگی های این نسخه تعداد حساب‌های متصل است، تلگرام Premium به شما امکان می‌دهد چهار حساب را با شماره تلفن‌های مختلف متصل کنید، در حالی که نسخه رایگان به سه حساب کاربری محدود است. امکان افزودن چندین حساب یکی از مفیدترین ویژگی‌های تلگرام است.

3. سرعت دانلود بالاتر

با پرداخت هزینه تلگرام پریمیوم، سرعت بیشتری در هنگام دانلود نیز دریافت می‌کنید ، البته این موضوع به سرعتی که اتصال اینترنت شما می‌تواند داشته باشد بستگی دارد، در واقع زمینه ای را برای شما فراهم می کند تا از حداکثر پهنای باندی که شرکت اینترنت شما ارائه می کند استفاده کنید. این به این معناست که شما می توانید فایل های با حجم بالا(تا سقف۴گیگ) را آپلود کرده و همچنین آنها را با بیشترین سرعت ممکن دانلود کنید.

4.ویژگی تلگرام پریمیوم: تبدیل صدا به متن

تلگرام مدت‌هاست که از پیام‌های صوتی پشتیبانی می‌کند و نسخه پولی آن را با افزودن قابلیت تبدیل صدا به متن به لول های بالاتر ارتقا می‌دهد. با استفاده از این ویژگی شما می توانید در زمان هایی که قادر به گوش دادن به وویس ها نیستید آنها را به متن تبدیل کنید، همچنین امکان امتیاز دهی بر اساس میزان تطابق وویس و متن نیز فراهم می باشد، که باعث می شود به مرور زمان کیفیت این تبدیل نیز بهبود یابد.

در واقع کاربرد اصلی این ویژگی زمانی است که در یک محیط پر سر و صدا یا محیط عمومی هستید و هدفون در دسترس ندارید، یا حتی زمانی که در حال تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی هستید و نمی خواهید برای پخش وویس مجبور به ترک محل یا قطع فعالیت خود شوید.

5.ویژگی تلگرام پریمیوم: استیکر های خاص

در نسخه رایگان، تلگرام تعداد زیادی استیکر و ری‌اکشن در دسترس کاربران قرار داده است. علاوه بر آن، با اشتراک Premium به موارد خاص تری نیز دسترسی خواهید داشت.

استیکرهای پریمیوم بزرگتر از نمونه های معمولی هستند و تنوع بیشتری دارند. در ابتدا، تلگرام پریمیوم دارای بیش از 20 استیکر و ری‌اکشن سفارشی می باشد. این شرکت اعلام کرده است برنامه هایی برای افزایش تعداد آنها در آینده دارد.

6.ویژگی تلگرام پریمیوم: نمایه پریمیوم Premium Badge

شما می توانید با بررسی پروفایل یک اکانت متوجه شوید که آیا کاربر تلگرام Premium می باشد یا خیر. در نسخه تلگرام پریمیوم یک ستاره در کنار نام شما به عنوان یک کاربر ممتاز قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، می توانید بین چهار نماد مختلف یکی را به عنوان نماد کاربر ممتاز برای نمایش در صفحه اصلی خود انتخاب کنید.

7. تصاویر متحرک پروفایل

تلگرام در حال حاضر به شما این امکان را می دهد ویدیوها را به عکس پروفایل خود اضافه کنید. نسخه پولی تضمین می‌کند که تصاویر متحرک پروفایل شما برای همه و در سرتاسر برنامه نمایش داده می شود.

8.ویژگی تلگرام پریمیوم: ویژگی های بهتر برای مدیریت چت

اگر کانال های زیادی را دنبال می کنید و در چندین گروه عضو هستید، نسخه تلگرام پریمیوم می تواند برای شما مفید باشد. با نسخه رایگان، می‌توانید پوشه هایی را برای دسته بندی چت های خود ایجاد کنید تا به سازماندهی چت‌های خود کمک کنید.

اما علاوه بر آن،این نسخه به شما امکان می‌دهد تا پوشه‌های بیشتری (تا 20 عدد) ایجاد کنید و می‌توانید یک پوشه پیش‌فرض تنظیم کنید که هنگام باز کردن برنامه نشان داده شود.

همچنین قابلیت دیگری در این زمینه به شما کمک می‌کند تا چت‌های جدید به صورت خودکار Mute و آرشیو شده و به این ترتیب محیط این پیام رسان به هیچ عنوان شلوغ نشده و شما را سردرگم نخواهد کرد.

تلگرام به دلیل امکانات زیاد خود، همیشه از رقبا جلوتر بوده است. با هر به روز رسانی، پلتفرم پیشرفت های جزئی را دریافت می کند که با گذشت زمان، این پلتفرم برای کاربران محبوب تر می شود.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس