8 ابزار و تجهیزات هوشمند یوگا برای ارتقاء تمرین

100
0
تجهیزات هوشمند یوگا

جلسات یوگا خود را با ابزارهای هوشمند، فناوری پوشیدنی و تجهیزات بهداشتی که با گوشی هوشمند شما همگام می شوند، به سطح بالاتری ببرید. تجهیزات هوشمند یوگا را در ادامه معرفی کرده ایم.

یوگا یک تمرین باستانی است که قدرت شفای بدن و ذهن شما را دارد. اما نکته کلیدی برای به دست آوردن بهترین نتیجه، داشتن ابزار و تجهیزات مناسب است. ممکن است فکر نکنید که یوگا و فناوری به خوبی با هم ترکیب می شوند، اما چندین ابزار، ابزار و تجهیزات هوشمند وجود دارند که خلاف آن را ثابت می کنند. بنابراین چه یک مبتدی یوگا باشید یا یک حرفه ای باتجربه، این محصولات هوشمند را برای تقویت تمرین خود در نظر بگیرید.

1. تشک یوگا هوشمند | YogiFi Gen 2

احتمالاً یکی از ضروری ترین تجهیزات یوگا، تشک یوگا است. اول، یک تشک یوگا مناسب تضمین می کند که هنگام تمرین روی زمین سخت راحت هستید. دوم اینکه هنگام انجام ژست های مختلف از لیز خوردن شما جلوگیری می کند. تشک ورزشی هوشمند یوگا برای این کار YogiFi Gen 2 است.

این تشک با استفاده از هوش مصنوعی کار می کند و ویژگی های شگفت انگیزی از جمله ردیابی فعالیت، تشخیص وضعیت بدن و فیدبک بلادرنگ را ارائه می دهد. برای استفاده از YogiFi Gen 2، کافی است تلفن هوشمند یا تبلت خود را به تشک متصل کنید و از برنامه برای انجام یوگا در هر مکانی استفاده کنید. مثل این است که یک مربی شخصی در کنار خود داشته باشید تا بتوانید بدون نگرانی تمرین کنید که یک آسانا اشتباه می گیرید.

2. ردیاب تناسب اندام هوشمند | فیت بیت

چه عاشق شنا، دوچرخه سواری یا دویدن باشید، یک فناوری عالی برای استفاده در هر تمرین، یک ردیاب تناسب اندام یا فعالیت است. بسیاری از ردیاب های تناسب اندام – از جمله یکی از بهترین گزینه ها، Fitbit – همچنین می توانند تمرینات یوگا را ردیابی کنند.

Fitbit ردیاب های متعددی را برای انتخاب ارائه می دهد، از جمله Fitbit Charge، Inspire و Versa. همه این ردیاب‌ها دارای میانبرهای حالت ردیابی ورزش هستند که یکی از آنها یوگا است. علاوه بر این، Fitbit می تواند جلسه یوگا شما را با کمک به تمرکز بر کالری سوزانده شده، تنفس، ضربان قلب و برنامه خواب بهبود بخشد.

3. بطری آب هوشمند | EQUA

یوگا ممکن است یک نوع ورزش ملایم و کم تاثیر باشد، اما تمام آن تا زدن، چرخش، کشش و تعادل واقعاً می تواند عرق کند! هیدراته ماندن برای خنک کردن بدن و جایگزینی مایعات از دست رفته ضروری است. بطری پلاستیکی آب را فراموش کنید. بلکه آن را با یک بطری آب هوشمند از EQUA جایگزین کنید.

بطری‌های آب هوشمند EQUA در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شوند، اما همه آنها دارای چندین ویژگی هوشمند هستند. در درجه اول، بطری می درخشد تا نشان دهد آیا هیدراته شده اید یا باید جرعه جرعه بنوشید. علاوه بر این، به برنامه همراه EQUA متصل می شود تا به راحتی میزان مصرف آب و سابقه هیدراتاسیون شما را ردیابی کند.

4. حوله ورزشی هوشمند | حوله میزو

اگر تمایل دارید در طول جلسات یوگا عرق کنید، با استفاده از یک حوله تمرینی خود را تمیز و خشک نگه دارید – به خصوص اگر در یک استودیوی عمومی یا باشگاه ورزشی تمرین می کنید. با استفاده از حوله هوشمند Mizu که هم هوشمند و هم لوکس است، شاداب بمانید.

جنبه هوشمند حوله ها نوارهای تغییر رنگ هستند که به شما اطلاع می دهند که حوله شما کثیف است و باید شسته شود. به علاوه، حوله ها به جلوگیری از رشد باکتری ها کمک می کنند، زیرا از ترکیب نخ های پنبه و نقره خالص ساخته شده اند. علاوه بر این، حوله‌ها در مجموعه‌های تا هشت تایی مفید هستند.

5. شلوار یوگا هوشمند | نادی ایکس

اگر فکر نمی کنید برای انجام یوگا پوشیدن شلوار یوگا ضروری است، دوباره فکر کنید. شلوار یوگا مناسب باید مانند شلوار یوگا هوشمند نادی ایکس، تنفس پذیر، کشدار و شیک باشد. با این حال، چیزی که این شلوار را متمایز می کند، حسگرهای داخلی است که به شما کمک می کند جریان خود را اصلاح کنید.

این حسگرها شما را در جلسات یوگا با استفاده از نشانه های صوتی و ارتعاشی راهنمایی می کنند. این امر باعث می‌شود که همیشه بدون مربی واقعی هر ژست را به درستی انجام دهید، به این معنی که می‌توانید در زمان و هزینه تمرین یوگا از راحتی خانه خود صرفه‌جویی کنید. این شلوار با اتصال به اپلیکیشن Nadi X در گوشی هوشمند شما کار می کند. از آنجا می توانید از این برنامه برای انتخاب ژست یوگا و حتی تنظیم قدرت ارتعاش استفاده کنید.

6. تصحیح وضعیت بدنی هوشمند | استراک

وضعیت بدنی خوب مهم است زیرا می تواند سلامت کلی شما را بهبود بخشد. در واقع، مقاله ای از انتشارات سلامت هاروارد بیان می کند که وضعیت بدنی خوب برای حفظ فرم صحیح در حین ورزش مهم است. فرم خوب نیز یکی از جنبه های فوق العاده مهم یوگا است.

Strack یک مربی هوشمند وضعیت بدن است که به پشت شما متصل می شود و زمانی که نیاز به اصلاح وضعیت بدن خود دارید به آرامی می لرزد. علاوه بر این، می‌توانید دستگاه را به برنامه My Strack متصل کنید تا وضعیت بدن خود را در طول زمان نظارت، آموزش و ضبط کنید و ببینید کجا نیاز به بهبود دارید.

7. کیف ورزشی هوشمند | NOVO

داشتن یک کیف ورزشی قابل اعتماد برای جمع کردن همه چیزهای یوگا مهم است. اگر ترجیح می دهید خانه را ترک کنید و در جای دیگری یوگا انجام دهید بسیار مهم است. با این حال، آیا فوق العاده نیست اگر بتوانید محتویات کیف خود را با استفاده از خود کیف تازه کنید؟

کیف NOVO دارای قابلیت‌های هوشمندی است که به آن قدرت می‌دهد لباس‌ها و وسایل یوگا شما را در کمتر از 15 دقیقه تمیز کند. استفاده از کیف هوشمند یکپارچه است: تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه رایگان DRESSFRESH را دانلود کنید، آن را با کیف خود جفت کنید و سپس از بین چهار چرخه تمیز کردن انتخاب کنید. از آنجا می توانید چرخه را از برنامه یا دکمه تغییر رنگ روی کیف تماشا کنید.

8. آینه تمرین هوشمند | آینه

انجام صحیح آساناهای یوگا مهم است. با این حال، زمانی که بدون مربی برای تماشای تمرین ورزش می کنید، انجام این کار می تواند دشوار باشد. دستگاه تناسب اندام هوشمند، Mirror، می تواند تمرین یوگا شما را بهبود بخشد و در عین حال به عنوان یک آینه تمام قد از نظر زیبایی شناسی لذت بخش می شود.

Mirror دارای بیش از 10000 کلاس تمرینی، چندین کلاس روزانه زنده و دسترسی به مربیان در سطح جهانی است. به علاوه، بسته‌های گران‌تر Mirror شامل تشک ورزشی، بلوک یوگا و موارد دیگر است. جدای از کلاس‌های یوگا، تمرین‌های مختلف زیادی برای انتخاب وجود دارد، از جمله جلسات سریع HIIT و تمرینات وزنه‌برداری برای تقویت عضلات.

با استفاده از ابزارها، ابزارها و تجهیزات هوشمند، تمرین یوگا خود را تقویت کنید

یوگا یک تمرین ذهن و بدن است که می تواند استرس را کاهش دهد، تمرکز را بهبود بخشد و آگاهی بدن شما را افزایش دهد. همچنین، این یک راه عالی برای تناسب اندام و سالم ماندن است. این روزها محصولات یوگا بسیاری از جمله تشک های مختلف، لباس، تجهیزات و غیره موجود است. به غیر از برنامه های مختلف یوگا و کلاس های آنلاین، اگر می خواهید تمرینات یوگا خود را با استفاده از فناوری تقویت کنید، این محصولات هوشمند راهی هستند.

4.2/5 - (5 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس