9 بهترین برنامه یادداشت برداری ساده برای اندروید

63
0
برنامه یادداشت برداری

به یک راه سریع برای یادداشت کردن یادداشت نیاز دارید؟ شما به برنامه پیچیده ای مانند Evernote یا OneNote نیاز ندارید—این برنامه های یادداشت بیهوده اندروید عالی هستند. برنامه یادداشت برداری ساده برای اندروید را بشناسید.

در حالی که برخی از برنامه های یادداشت برداری چشمگیر در بازار وجود دارد، بسیاری از معروف ترین آنها برای استفاده جدی در بهره وری طراحی شده اند و مملو از ویژگی های حواس پرتی هستند. اگر بخواهید روشی آسان برای یادداشت سریع افکار و ایده های خود داشته باشید، در واقع می توانند آهسته تر و دشوارتر باشند.

1. Notally

البته یک برنامه یادداشت کوچک و آسان برای ایجاد یادداشت ها و لیست های سریع است. این برنامه یک راه ساده برای سازماندهی یادداشت ها و جستجوی محتوا ارائه می دهد. می توانید یادداشت ها را با استفاده از نماهای فهرست یا شبکه مرتب کنید و یادداشت های مهم را به بالای صفحه اصلی پین کنید. همچنین می‌توانید برای دسته‌بندی ایده‌های مختلف برچسب‌هایی اضافه کنید.

Notally تمام موارد اولیه ای را که می توانید از یک برنامه یادداشت برداری نیاز داشته باشید، ارائه می دهد، از جمله ویژگی لیست کارهای اولیه، یک تم تیره، و گزینه ای برای تغییر اندازه متن. اگر نگران از دست دادن اطلاعات هستید، یک ویژگی پشتیبان‌گیری خودکار نیز برای ایمن نگه داشتن یادداشت‌هایتان وجود دارد. بهترین از همه، این برنامه هم رایگان و هم بدون آگهی است.

دانلود: Notally (رایگان)

2. Fleeting Notes

Fleeting Notes نمای فشرده ای از برخی ابزارهای هوشمندانه یادداشت برداری ارائه می دهد تا به شما در افزایش بهره وری کمک کند. اگر با نحوه استفاده از Obsidian آشنا هستید، می توانید یادداشت ها را با فضای کاری Obsidian خود همگام سازی کنید تا یک منبع ترکیبی از دانش ایجاد کنید.

این برنامه ویژگی هایی را ارائه می دهد که ممکن است در یک برنامه یادداشت برداری پیچیده بیابید، اما با طراحی تمیز خود به سادگی کمک می کند. می‌توانید با استفاده از نوار قالب‌بندی ساده، فهرست‌ها و چک‌لیست‌های گلوله‌دار ایجاد کنید. همچنین می‌توانید برای اتصال ایده‌ها در فضای کاری خود بک لینک ایجاد کنید. برای ایجاد لینک یادداشت، به سادگی دو براکت-[[- را تایپ کنید.

دانلود: یادداشت های زودگذر (رایگان)

3. Notes

یادداشت ها – Offline Color Notes مطابق با نام خود است و راه حلی امن و در دسترس برای ذخیره و ذخیره یادداشت ها به صورت آفلاین ارائه می دهد. این برنامه یک ابزار بهره وری کارآمد است که به خوبی از کدگذاری رنگ استفاده می کند و چندین رنگ را برای مرتب کردن یادداشت های شما ارائه می دهد.

یادداشت‌ها در صفحه اصلی مانند یادداشت‌های چسبناک نمایش داده می‌شوند که هر کدام با تاریخ خود برچسب‌گذاری شده‌اند تا تاریخچه واضحی از هر چیزی که نوشته‌اید ارائه کند. ذخیره ایده ها ساده است—دکمه پلاس (+) را در گوشه سمت راست بالا فشار دهید تا یادداشتی ایجاد کنید، سپس پس از پایان نوشتن، دکمه تیک را بزنید. همچنین یک دکمه اشتراک گذاری برای ارسال افکار خود به دیگران وجود دارد.

دانلود: یادداشت ها (رایگان)

4. Notepad

Notepad یک رویکرد ساده و سازمان یافته برای یادداشت برداری ارائه می دهد، دسته بندی های متعدد و یک ویرایشگر متن غنی را ارائه می دهد.

ویرایشگر متن بیشتر از برنامه یادداشت برداری معمولی با گزینه ای برای برجسته کردن متن، تغییر تورفتگی متن و تغییر رنگ متن ارائه می دهد. همچنین می توانید با ضربه زدن روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالا، فایل های تصویری را به هر یادداشتی پیوست کنید. اگر مجموعه یادداشت‌های شما پر شده است، می‌توانید از گزینه‌های Sort By برای پاک کردن یادداشت‌های نامرتب خود استفاده کنید.

دانلود: Notepad (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

5. Write Now

اگر به دنبال راهی برای یادداشت سریع ایده ها هستید، Write Now یک انتخاب عالی است. این برنامه هم ورودی متن و هم ورودی صوتی را به عنوان روشی خلاقانه برای گرفتن افکار با حداقل تلاش ارائه می دهد.

Write Now یکی از سریع‌ترین راه‌ها را برای گرفتن ایده‌ها با ابزار NowPad خود ارائه می‌دهد. با استفاده از این ویژگی، می توانید با کشیدن انگشت از صفحه اصلی دستگاه خود، در یک پنجره بازشو یادداشت بنویسید. همچنین می توانید برای دسترسی فوق العاده سریع، یادداشتی را به نوار نوتیفیکیشن سنجاق کنید.

اگر امنیت نگران کننده است، می توانید یادداشت ها را با یک رمز عبور قفل کنید و یک راهنمایی تنظیم کنید. همچنین می توانید یادداشت ها را به عنوان فایل متنی برای استفاده در ویرایشگرهای دیگر صادر کنید.

دانلود: اکنون بنویس (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

6. Memori Note

Memori Note راهی عالی برای ثبت افکار الهام بخش و منظم نگه داشتن یادداشت های خود است. می‌توانید یادداشت‌ها را به دسته‌هایی از جمله افکار، نقل قول‌ها و خود-بهبودی جدا کنید و می‌توانید با کلیک کردن روی نام دسته، آن‌ها را فیلتر کنید.

با یادآورهای داخلی، Memori Note یک برنامه عالی برای افراد فراموشکار است. می توانید یادآورهای استاندارد را تنظیم کنید و آنها را هر روز، هفته یا ماه تکرار کنید.

این برنامه مجموعه ای شیک از رنگ ها را ارائه می دهد. اگر مایل به ارتقاء هستید، می‌توانید فونت‌ها را نیز انتخاب کنید و با قیمت مناسب به ویژگی‌های سفارشی‌سازی بیشتر دسترسی داشته باشید. برای کمک به ارائه سادگی، Memori Note دارای یک حالت خواندن است، بنابراین می توانید یادداشت ها را بدون درهم ریختگی اضافی بخوانید. برای انگیزه روزانه، همچنین می توانید نقل قول روز را در بالای صفحه نمایش یادداشت های خود مشاهده کنید.

دانلود: Memori Note (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

7. Justnote

Justnote یک راه حل امن و سریع برای یادداشت برداری سریع در هر کجا که هستید است. اگر به دنبال ویرایش یادداشت های خود در حال حرکت هستید، می توانید برای همگام سازی داده های خود و یادداشت برداری در هر جایی به Justnote اعتماد کنید. برای دسترسی به یادداشت ها در کامپیوتر شخصی خود، می توانید به وب سایت Justnote بروید. برای شروع به سادگی رمز عبور خود را وارد کنید.

Justnote با ارائه یک کلید مخفی برای رمزگذاری یادداشت های شما، امنیت را جدی می گیرد. ویرایشگر متن غنی این برنامه، پتانسیل خلاقانه زیادی را با گزینه ای برای تغییر رنگ متن، برجسته کردن متن و درج لینک ارائه می دهد. همچنین می توانید اندازه متن را برای ایجاد عنوان تغییر دهید.

دانلود: Justnote (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

8. BlueNote

BlueNote یک راه بی نقص برای یادداشت برداری و ایجاد لیست برای سازماندهی زندگی شما ارائه می دهد. می توانید چندین دسته اضافه کنید و با استفاده از نوار کناری به آنها دسترسی داشته باشید. برای جلوگیری از ترس از دست دادن اطلاعات، می توانید از تمام یادداشت ها در حافظه داخلی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

ویرایش چک لیست ها به لطف کنترل های لمسی ساده BlueNote آسان است. شما می توانید تمام اقدامات (ویرایش، حذف، و علامت گذاری به عنوان کامل) را با کلیک کردن یک دکمه یا یک تند کشیدن ساده انجام دهید. این برنامه همچنین یک ویژگی اشتراک گذاری و یک ابزار رمز عبور برای خصوصی نگه داشتن یادداشت های شما ارائه می دهد.

دانلود: BlueNote (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

9. Jot: Floating Notes & Notepad

Jot با امکان تایپ مستقیم از صفحه اصلی خود یکی از ساده ترین راه ها را برای یادداشت برداری ارائه می دهد. ویجت های قدرتمند Jot و کاشی تنظیمات سریع به شما امکان می دهد بدون باز و بسته کردن برنامه یادداشت برداری کنید.

چه در حال یادداشت کردن یک فکر سریع یا نوشتن یک ایده طولانی تر باشید، Jot همه ابزارها را برای ارائه یک تجربه یادداشت برداری بدون زحمت ارائه می دهد.

پنجره Floating Jot روی هر برنامه ظاهر می شود و به شما امکان می دهد فوراً یک ایده را بنویسید و ذخیره کنید. می توانید با زدن آیکون تیک یادداشت را به چک لیست تبدیل کنید و یادداشت را به طور کامل باز کنید. برای ارائه یک تجربه مشاهده راحت، می توانید اندازه و موقعیت پنجره Floating Jot را در تنظیمات برنامه تغییر دهید.

دانلود: Jot: Floating Notes & Notepad (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

با این اپلیکیشن‌های ساده یادداشت‌برداری، ایده‌ها را بدون زحمت ثبت کنید

هر چیزی که در ذهن شما باشد، این برنامه ها به شما کمک می کنند تا آنچه را که باید به خاطر بسپارید با کمترین زمان و تلاش یادداشت کنید. بدون ویژگی‌های غیرضروری، می‌توانید روی چیزهای مهم تمرکز کنید بدون اینکه حواس‌تان پرت شود. این برنامه های یادداشت برداری را برای روشی هوشمندانه برای گرفتن سریع ایده ها امتحان کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس