گزارش: هدست AR اپل از سیستم ردیابی و تشخیص عنبیه چشم پشتیبانی می‌کند

چند وقت پیش مایکروسافت با معرفی Microsoft Mesh همه را غافلگیر کرد، حال شایعاتی در مورد ویژگی‌های هدست AR اپل به گوش می‌رسد.

55
0
1 گزارش هدست AR اپل از سیستم ردیابی و تشخیص عنبیه چشم پشتیبانی می‌کند

در چند سال اخیر شاهد گرم‌تر شدن بازار‌های VR و AR بودیم، این امر باعث شده تا شرکت‌های بزرگی وارد صنعت شوند یا محصولات و خدمات بهتری را ارائه دهند. چند وقت پیش مایکروسافت با معرفی Microsoft Mesh همه را غافلگیر کرد، حال شایعاتی در مورد ویژگی‌های هدست AR اپل به گوش می‌رسد.

گزارش: هدست AR اپل از سیستم ردیابی و تشخیص عنبیه چشم پشتیبانی می‌کند

0 گزارش هدست AR اپل از سیستم ردیابی و تشخیص عنبیه چشم پشتیبانی می‌کند

این گزارش حاکی از آن است که هدست واقعیت ترکیبی اپل با سیستم ردیابی چشم پیشرفته همراه خواهد بود. براساس گزارشی به نقل از تحلیلگر Ming-Chi Kuo، این هدست ترکیبی از واقعیت همچنین می‌تواند از تشخیص عنبیه پشتیبانی کند. گفته می‌شود که سیستم ردیابی چشم دارای یک فرستنده و گیرنده است که می‌تواند حرکات چشم را تجزیه و تحلیل کند.

وب سایت Macrumours به تحلیلگر Ming-Chi Kuo استناد کرد و گفت که هدست واقعیت ترکیبی اپل با یک سیستم ردیابی چشم پیشرفته ارائه می‌شود که دارای فرستنده و گیرنده است. گیرنده حرکت کره چشم را بر اساس تغییر قضاوت می‌کند در حالی که انتهای انتقال طول موج‌های مختلف نور نامرئی را ارائه می‌دهد.

گزارش شده است که این تحلیلگر اضافه کرد که ردیابی چشم می‌تواند نسبت به کنترل کننده‌های دستی سودمند باشد زیرا به کاربر امکان می‌دهد با مشاهده چیزها با محیط خارجی ارتباط برقرار کند. این امر همچنین ممکن است پردازش مورد نیاز را کاهش دهد زیرا می‌توان از وضوح برای مکان‌هایی که کاربر به دنبال آن نیست، کاسته شود.

به گفته کو، این احتمال نیز وجود دارد که هدست ترکیبی واقعیت اپل از ویژگی تشخیص عنبیه چشم برخوردار باشد. این تحلیلگر افزود که این امر به شما امکان می‌دهد تا روش بصری‌تری برای استفاده از Apple Pay استفاده کنید.

اخیراً گزارش شده است که اپل دستگاه‌های هوشمند حلقه‌ای شکل که توسط کاربر برای کنترل سایر دستگاه‌های اپل استفاده می‌شود، اختراع و به اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) ارائه کرده است که می‌تواند هدست واقعیت ترکیبی باشد. پیش از این پیشنهاد شده بود که این هدست مخلوط با واقعیت ترکیبی می‌تواند در سال ۲۰۲۲ منتشر شود در حالی که عینک واقعیت افزوده (AR) می‌تواند در سال ۲۰۲۵ وارد بازار شود. همچنین اظهار داشت که اپل ممکن است روی لنزهای تماسی واقعیت افزوده نیز کار کند که ممکن است در سال ۲۰۳۰ وارد بازار شود.

حال که با هدست AR اپل آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس