بهترین شارژرهای قابل حمل سال 2021 | بررسی بهترین پاوربانک های 2021

98
0
بهترین شارژرهای قابل حمل

شارژرهای قابل حمل و پک های باتری، در مواقعی که در نزدیکی خود به پریز برق دسترسی ندارید، شارژ اضافی برای دستگاه های الکترونیکی شما ذخیره می کنند. آنها می توانند انواع دستگاه ها از جمله تلفن، تبلت و لپ تاپ را شارژ کنند. در ادامه برترین ها به انتخاب ما آورده شده اند. در این مقاله به بررسی بهترین شارژرهای قابل حمل سال 2021 می پردازیم.

بهترین شارژرهای قابل حمل

شارژرهای قابل حمل می توانند تمامی دستگاه های ضروری و مورد نیاز شما را شارژ کنند. آنها در اشکال و اندازه های مختلف، از شارژرهای کوچک میله ای شکل 2000 mAh (میلی آمپر ساعت) گرفته تا پاوربانک هایی با ظرفیت بالا که بیش از 30000 میلی آمپر ساعت برق خالص دارند، عرضه می شوند.

انتخاب شارژر قابل حمل صحیح به سه معیار اصلی بستگی دارد: ظرفیت، سایز و زمان شارژ.

شارژرهای قابل حمل از 2000 تا 30000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارند. شارژرهای کوچک 5000 میلی آمپر ساعتی معمولاً برای دو بار شارژ کامل گوشی هوشمند مناسب هستند، در حالی که یک شارژر قابل حمل 20000 میلی آمپر ساعتی می تواند دستگاه هایی را با باتری های بزرگتر مانند لپ تاپ ها را چندین بار شارژ کند.

علاوه بر این، شارژرهای قابل حمل در سایزها و وزن های مختلف عرضه می شوند. شارژرهای قابل حمل جیبی به راحتی قابل حمل هستند اما معمولاً دارای یک پورت USB هستند. ولی باتری های قابل حمل با ظرفیت بزرگتر وزن بیشتری نیز دارند، اما سریعتر شارژ می شوند و همچنین پورت های USB اضافی، برای شارژ دو یا چند دستگاه به طور همزمان را نیز ارائه می دهند.

در نهایت، زمان شارژ مهم است. فست شارژرها می توانند یک گوشی هوشمند را در عرض 40 دقیقه از صفر تا 100 به طور کامل شارژ کنند، در حالی که شارژرهای جیبی و شارژر های انرژی خورشیدی ممکن است زمان بیشتری برای شارژ کامل نیاز داشته باشند. شما باید برای پیدا کردن محصول مناسب خود، زمان شارژ را با اندازه شارژر مقایسه کنید.

دستگاه هایی را که قصد شارژ کردن آنها را دارید در نظر بگیرید، از ظرفیت هر کدام، تعداد دستگاه هایی که باید شارژ کنید، و تعداد دفعات دسترسی به شارژر دیواری اطلاع دقیق داشته باشید. شارژر قابل حملی که با نیازهای شما مطابقت نداشته باشد در نهایت در گوشه ای از خانه و بی استفاده خواهد ماند، بنابراین باید به تمام چیزهایی که نیاز دارید به طور دقیق فکر کنید.

بهترین شارژر قابل حمل از همه ی جهات: Anker PowerCore Slim 10000

بهترین شارژرهای قابل حمل
بهترین شارژرهای قابل حمل

نکات مثبت

طراحی براق و مینیمالیستی

PowerIQ و VoltageBoost سرعت شارژ را بهینه می کنند

محافظ نسوز، حفاظت شارژ بیش از حد و اتصال کوتاه

نکات منفی

ظرفیت محدود (خروجی 18 وات)

شارژر قابل حمل Anker PowerCore Slim 10000 ، جایزه بهترین شارژر قابل حمل از همه جهات را از طرف ما دریافت می کند. کارایی آن فوق العاده است و با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی خود برای دو بار شارژ کردن آیفون 12 کافی است.

زمان شارژ مجدد این شارژر از صفر تا شارژ کامل، نسبتا کم است و تقریباً 6 ساعت طول می کشد. همچنین با نمای بسیار باریک بی نظیری که دارد به راحتی در جیب جلو یا پشت جا می شود. این شارژر قابل حمل با سطحی ساده و بافتی شطرنجی مانند، ظاهر بسیار خوبی دارد.

PowerCore Slim همچنین دارای یک فناوری اختصاصی به نام PowerIQ است که تمام دستگاه های متصل را شناسایی می کند و به طور خودکار ولتاژ خروجی را برای به حداکثر رساندن سرعت شارژ تنظیم می کند.

با یک ویژگی اختصاصی جداگانه به نام VoltageBoost، به دلیل مقاومت کابل، به صاف کردن خروجی ولتاژ نامنظم کمک می کند. از این شارژر قابل حمل انتظار داشته باشید که دستگاه شما را بشناسد و سرعت شارژی پیوسته و بدون وقفه را از این طریق ارائه دهد.

اگر چه مقاوم ترین گزینه موجود نیست، Anker PowerCore Slim 10000 دارای تمام سیستم های ایمنی ضروری (مانند محافظت در برابر شارژ بیش از حد و اتصال کوتاه)، علاوه بر محافظ نسوز و کنترل دما است.

تنها نقطه ضعف Anker PowerCore Slim 10000 این است که می تواند در هر زمان تنها یک دستگاه را شارژ کند. با این حال، کیفیت ساخت استثنایی، شارژ سریع/یکپارچه و ثابت، و قیمت آن ارزشش را دارد.

بهترین شارژر قابل حمل ارزان قیمت: Iniu Portable Charger

بهترین شارژرهای قابل حمل
بهترین شارژرهای قابل حمل

نکات مثبت

ضخامت 0.5 اینچی

می تواند آیفون 13 را تا 3 بار شارژ کند

دارای صفحه نمایش

نکات منفی

دوشاخه برای شارژ مجدد ندارد

بدون کابل یکپارچه

Iniu Portable Charger یک گزینه عالی و ارزان برای کاربرانی است که تنها یک دستگاه دارند که می خواهند به طور منظم آن را شارژ کنند. این شارژر با استفاده از خروجی های 3A سه گانه، می تواند تا سه دستگاه را به طور همزمان شارژ کند. ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی از صفر تا شارژ کامل این شارژر، برای شارژ یک iPad Air و یک آیفون 13 تا 3 بار کافی است.

به علاوه، برخلاف Anker PowerCore Slim 10000، Iniu Portable Charger دارای اندیکاتور توان است. این اندیکاتور توان شبیه یک اثر پنجه است و به شما این امکان را می دهد تا بدانید چه مقدار از شارژ آن باقی مانده است.

همچنین عاشق بسیار باریک بودن این شارژر هستیم. با ضخامت تنها 0.5 اینچ، مناسب جیب و کیف است. با توجه به قیمتش، این شارژر قابل حمل ترکیب خوبی از ظرفیت، اندازه و خروجی های 3A سه گانه را برای شارژ چند دستگاه را ارائه می دهد.

بهترین شارژر قابل حمل برای لپ تاپ: Omni 20 Portable Charger

بهترین شارژرهای قابل حمل
بهترین شارژرهای قابل حمل

نکات مثبت

شارژر بی سیم Qi دارد

دارای قابلیت Pass through charging

ساختار پلاستیکی نرم و لطیف

نکات منفی

سیستم منویی با قابلیت استفاده پیچیده

Omni 20 Portable Charger انتخاب ما برای لپ تاپ است. این شارژر یکی از هیولاها در میان شارژرهای قابل حمل است، با ظرفیت باتری 20000 میلی آمپر ساعت، یک پورت USB-C، یک شارژر بی سیم Qi و دو پورت USB-A.

همچنین دارای قابلیت Pass through charging است که آن را به یک آداپتور برق جهانی تبدیل می کند و می تواند در حین شارژ دستگاه های دیگر، خود را نیز شارژ کند.

یکی از ویژگی های مورد علاقه ما در Omni 20 Portable Charger طراحی و ساخت آن است. یک LCD شارپ که میزان شارژ باقیمانده را نشان می دهد و یک ساختار پلاستیکی نرم و لطیف که به جذب ضربه کمک می کند.

Omni 20 ارزان ترین شارژر قابل حمل نیست، اما ارزش بررسی یا خرید را دارد.

بهترین شارژر خورشیدی قابل حمل: Goal Zero Nomad 7

بهترین شارژرهای قابل حمل
بهترین شارژرهای قابل حمل

نکات مثبت 

ساختار ضد ضربه

نمایش توان انرژی خورشیدی با استفاده از اندیکاتورهای LED 

قسمت هایی برای آویزان کردن در نظر گرفته شده است

نکات منفی

کاملا صاف تا نمی شود

زمان شارژ کندتری نسبت به شارژرهای قابل حمل سنتی دارد

شارژر قابل حمل Goal Zero Nomad 7 یک گزینه هوشمند برای فضای باز و جایی که اغلب به پریز برق دسترسی ندارید، می باشد.

برخلاف شکل و ظاهر شارژرهای قابل حمل سنتی، این شارژر خورشیدی قابل حمل دارای یک پنل خورشیدی 7 واتی تاشو با یک پایه قابل جدا شدن برای قرار دادن در موقعیت مناسب برای اطمینان از دریافت صحیح اشعه های خورشید، می باشد. همچنین دارای یک بدنه منفذدار برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد است. علاوه بر این یک اندیکاتور LED نیز دارد که از یک سری 4 چراغه ی LED برای نشان دادن توان خورشیدی در هر لحظه، استفاده می کند.

توجه داشته باشید که این دستگاه تنها در صورت قرار گرفتن در معرض نور خورشید برق را تامین می کند و شارژ را به طور واقعی نگه نمی دارد. که این یک نقطه ضعف ناخوشایند این شارژر است، اما می توانید یک شارژر قابل حمل متفاوتی نیز انتخاب کنید تا مطمئن شوید که در صورت نیاز یک پک باتری نیز دارید.

بهترین شارژر قابل حمل مقاوم: Novoo Waterproof Portable Charger

بهترین شارژرهای قابل حمل
بهترین شارژرهای قابل حمل

نکات مثبت 

ضد ضربه، مقاوم در برابر گرد و غبار و آب

دارای چراغ قوه LED 

همراه با پورت سازگار با QuickCharge 3.0

نکات منفی

زمان شارژِ  بیش از حد متوسط

Novoo Waterproof Portable Charger یک فناوری مقاوم و ضد ضربه است که می تواند ضربه های زیادی را تحمل کند. 

این شارژر قابل حمل مقاوم که با ظرفیت 10000 میلی آمپری ارائه می شود، می تواند دو دستگاه را به طور همزمان با استفاده از پورت USB-C و پورت سازگار با QuickCharge 3.0 شارژ کند که در واقع با هر نوع گوشی هوشمندی عالی کار می کند.

بعلاوه، ضد ضربه، مقاوم در برابر گرد و غبار و مقاوم در برابر آب است و دارای یک پوسته پلاستیکی مقاوم در برابر شعله است که در صورت افتادن به هیچ وجه آسیبی نمی بیند. یک چراغ قوه LED نیز دارد که می تواند به طور مداوم تا 45 ساعت کار کند – که در محل های کاری تاریک و خطرناک یا هر جای دیگر قطعا بسیار مفید است.

یک نکته مهم در مورد Novoo Waterproof Portable Charger این است که قابلیت شارژ pass-through  را ارائه نمی دهد. قابلیتpass-through  به شارژر قابل حمل اجازه می دهد در حین شارژ دستگاه های دیگر، خود را نیز شارژ کند و در زمان صرفه جویی کند. اما، جایی که قرار است از این شارژر با این میزان مقاومت استفاده کنید، احتمالا نداشتن قابلیت pass-through  ، برای شما نگران کننده نخواهد بود.

بهترین شارژر قابل حمل کوچک: Slim 2 Portable Charger

بهترین شارژرهای قابل حمل
بهترین شارژرهای قابل حمل

نکات مثبت 

چهار اندیکاتور توان LED

نمای بسیار باریک و جمع و جور

دارای آداپتور شارژ

نکات منفی

دارای فقط یک پورت خروجی سریع 2.1A

Slim 2 Portable Charger یک شارژر بسیار زیبا و ظریف به سایز یک رژ لب است. با وجود ظرفیت کم 5000 میلی آمپر ساعتی آن، تقریباً برای دو بار شارژ کامل آیفون 13 مناسب است که برای کاربران معمولی کافی است.

یک پورت خروجی سریع 2.1 آمپری، سرعت شارژ را بر اساس گوشی هوشمند شما بهینه می کند. خود پاوربانک قابل حمل نیز با استفاده از آداپتور ارائه شده در عرض 3 ساعت به طور کامل شارژ می شود.

چهار اندیکاتور LED روی Slim 2 Portable Charger نیز میزان شارژ باقیمانده را به شما اطلاع می دهد. Slim 2 ساده است، اما همچنان یک شارژر فوق العاده مفید است.

بهترین شارژر قابل حمل برای آیفون: Mophie Snap+ Portable iPhone Charger

بهترین شارژرهای قابل حمل
بهترین شارژرهای قابل حمل

نکات مثبت 

فوق العاده باریک و جمع و جور

محل قرارگیری بسیار خوب دکمه ها

شارژ بی سیم محدود به خروجی 7.5 وات

نکات منفی

تک رنگ

با قاب ها و محافظ های فابریک قابل استفاده نیست

Mophie Snap+ Portable Charger شارژر منتخب ما برای دستگاه های آیفون است. این شارژر دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که برای تقریبا دو بار شارژ کردن از صفر تا صدی آیفون 12 و آیفون 12 پرو کافی است.

Mophie Snap+ به دلیل طراحی جمع و جور خود بسیار خوش درخشیده است. ابعاد آن تنها 2.64 در 4.41 در 0.49 اینچ با یک بافت آلومینیومی فلزی است و همه دکمه ها و پورت ها به صورت استراتژیک در پایین قرار گرفته اند. علاوه بر اینها، داشتن یک MagSafe نیز به آن اجازه می دهد تا به پشت آیفون شما متصل شود و بدون نیاز به کابل شارژ به صورت بی سیم شارژ شود.

شارژر Mophie ممکن است عالی ترین پک باتری نباشد، اما برای آیفون عالی است. این شارژر قابل حمل با آیفون 13، آیفون 13 پرو و ​​آیفون 13 پرو مکس سازگار است.

منبع : howtogeek

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس