ایونت اپل 2021 و هر چیزی که در مورد آن می دانیم

ایونت اپل کمتر از ۲۴ ساعت دیگر برگزار می‌شود . در ادامه به ایونت اپل 2021 و هر چیزی که در مورد آن می‌دانیم ، می‌پردازیم.

80
0
ایونت اپل 2021 و هر چیزی که در مورد آن می دانیم

ایونت اپل کمتر از ۲۴ ساعت دیگر برگزار می‌شود. ایونت مجازی غول فناوری در ۱۴ سپتامبر، ساعت ۱۰ صبح PT (تقریبا ۲۱:۳۰ به وقت ایران) برنامه ریزی شده است. ما انتظار داریم iPhone 13 ،Apple Watch 7 و شاید حتی AirPods ۳ را ببینیم. امسال اپل تا کنون دو ایونت داشته است. اولین ایونت در ماه آوریل بود، جایی که ما شاهد ارتقاء iPad جدید، iMac‌های رنگارنگ، ردیاب‌های AirTags، یک iPhone 12 بنفش و بیش‌تر بودیم. سپس، دو ماه بعد، ایونت توسعه دهندگان WWDC سالانه برگزار شد، جایی که ما اولین نگاهی به iOS ۱۵ ،MacOS Monterey و iPadOS 15 داشتیم. در ادامه به ایونت اپل 2021 و هر چیزی که در مورد آن می‌دانیم، می‌پردازیم.

ایونت اپل 2021

01 ایونت اپل 2021 و هر چیزی که در مورد آن می دانیم

اپل قبل‌تر در ایونت خود از ارتقاء‌های سخت افزاری و نرم افزاری رونمایی کرده است، اما هنوز چند مورد وجود دارد که انتظار می‌رود غول فناوری در پاییز اعلام کند. این شاملiPhone 13 ،Apple Watch 7 ،AirPods 3 ،iPad Mini 6 ،iMac، صفحه نمایش اپل، MacBook Pro و Mac Pro می‌شود.

احتمال معرفی آیفون 13

طبق گفته تحلیلگر مینگ چی کو، آیفون 13 دارای چهار گوشی است: iPhone 13 ،iPhone 13 Mini ،iPhone 13 Pro و iPhone 13 Max. ما حدس می‌زنیم که آیفون جدید اپل با طراحی جدید، دوربین‌های ارتقا یافته، باتری بزرگ‌تر و CPU نسل بعدی عرضه شود.

Apple Watch 7

نسل بعدی ساعت‌های اپل می‌تواند شامل برخی از ویژگی‌های کلیدی جدید مانند طراحی مجدد براق و صاف، بهبود عمر باتری و سنسور احتمالی نظارت بر قند خون باشد. اپل واچ 7 با WatchOS 8 عرضه می‌شود که در WWDC رونمایی شد.

قبلاً گزارش شده بود که ساعت جدید اپل به دلیل مشکلات تولید به تاخیر افتاده است، اما تحلیلگر اپل در یادداشت اخیر سرمایه گذاران گفت که این مشکلات حل شده است و تولید ساعت هوشمند از اواسط سپتامبر آغاز می‌شود.

iPad Mini 6

02 ایونت اپل 2021 و هر چیزی که در مورد آن می دانیم

سایر تبلت‌های اپل، از جمله iPad ،iPad Air و iPad Pro قبل‌تر بروزرسانی شده‌اند، به طوری که اپل فقط iPad Mini جدید را معرفی نکرده است. به گفته گورمن، طراحی مجدد آیپد مینی برای پاییز ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده است.

MacBook Pros ،Mac Pros ،Mac Mini ،iMac و Apple Display

سال گذشته، اپل اعلام کرد که برای CPU مک، تراشه به نام M1 تولید می‌کند. از آن زمان، گمانه زنی‌هایی وجود داشت مبنی بر اینکه اپل به زودی نسخه جدیدی از پردازنده خود را برای مک بوک پرو جدید یا مک جدید معرفی می‌کند.

اپل همچنین قبلاً iMac جدیدی با پردازنده M1 معرفی کرده بود، اما این تنها مدل کوچک‌تر ۲۴ اینچی iMac بود. بلومبرگ گزارش داده است که اپل در حال کار بر روی به روزرسانی پردازنده برای مک مینی و آی مک ۲۷ اینچی نیز است.

همچنین ممکن است اپل روی نسخه مقرون به صرفه‌تری از Pro Display XDR خود کار کند که در ابتدا در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. بلومبرگ در ماه ژانویه گزارش داد که اپل در حال توسعه یک مانیتور ارزان قیمت است.

حال که با ایونت اپل 2021 آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس