مجیک لیپ 2 (Magic Leap) در سال 2022 منتشر خواهد شد

مجیک لیپ (Magic Leap) ۵۰۰ میلیون دلار بودجه جمع آوری کرده است و در حال آماده شدن برای عرضه هدست AR جدید، مجیک لیپ 2 در سال آینده است.

43
0
مجیک لیپ 2 (Magic Leap) در سال 2022 منتشر خواهد شد

مجیک لیپ ۵۰۰ میلیون دلار بودجه جمع آوری کرده است و در حال آماده شدن برای عرضه هدست AR جدید، مجیک لیپ 2 در سال آینده است. هدست به طور کلی سال آینده در دسترس خواهد گرفت، این شرکت اعلام کرد که “مشتریان منتخب” به عنوان بخشی از یک برنامه دسترسی اولیه از مجیک لیپ جدید استفاده می‌کنند.

مدیرعامل پگی جانسون در بیانیه‌ای گفت: “که با بودجه جدید Magic Leap انعطاف پذیری مالی بیشتری خواهد داشت و منابع مورد نیاز برای ادامه مسیر رشد ما با توسعه فناوری AR پیشرو در صنعت تامین خواهد شد”. او دستگاه جدید خود را دوشنبه در CNBC نشان داد.

ویژگی‌های مجیک لیپ 2

1 مجیک لیپ 2 (Magic Leap) در سال 2022 منتشر خواهد شد

البته Magic Leap شرکتی است که فعالیت خود را به عنوان یک استارتاپ AR اسرارآمیز آغاز کرد، تقریباً ۳ میلیارد دلار برای تأمین هدست AR مناسب برای مصرف کنندگان جمع کرد، قبل از اینکه نام هدست خود را از مجیک لیپ ۱ به The Magic Leap One Creator Edition تغییر دهد. تلاش برای جذب مشتریان حرفه‌ای باعث شد این شرکت ۱۰۰۰ کارمند تقریباً نیمی از نیروی کار خود را در سال ۲۰۲۰ اخراج کند. بنیانگذار و مدیرعامل رونی ابوویتز در ژوئیه ۲۰۲۰ شرکت را ترک کرد و جانسون جانشین وی شد.

در آوریل، جانسون گفت هدست مجیک لیپ 2 تقریبا ۲۰ درصد سبک تر و با دید دو برابر است که اواخر امسال عرضه می‌شود. بر اساس بیانیه روز دوشنبه، مجیک لیپ 2 کوچک‌ترین و سبک‌ترین دستگاه AR خواهد بود که برای مشاغل ساخته شده است، “طراحی شده برای افزایش استفاده از AR در تجارت”.

وضعیت فعلی Magic Leap

2 مجیک لیپ 2 (Magic Leap) در سال 2022 منتشر خواهد شد

جانسون در پست جداگانه‌ای در روز دوشنبه، به اولین سال فعالیت خود به عنوان مدیرعامل مجیک لیپ پرداخت. وی به افزایش تقاضا برای AR در صنایع اشاره کرد و به تحقیقات International Data Corp. (IDC) اشاره کرد که نشان می‌دهد انتظار می‌رود بازار AR/VR تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۱۴۰ میلیارد دلار برسد.

او مشتریان شرکت، از جمله اریکسون را ذکر کرد، که آخرین آنها از فناوری شرکت برای آموزش کارکنان جدید از راه دور در طول همه گیری استفاده می‌کرد. جانسون گفت Magic Leap مشارکت استراتژیکی را باGoogle Cloud ، PTC ،NVDIA و VMWare اضافه کرده است.

جانسون گفت که فعالیت اصلی Magic Leap بر راه حل‌های سازمانی متمرکز است، اما افزود: “همچنان علاقه زیادی به استفاده از فناوری Magic Leap در فضای مصرف کننده وجود دارد. در واقع ، ما چندین درخواست برای مجوز فناوری خود دریافت کرده‌ایم و در صورت تقویت موقعیت و توانایی ما برای نوآوری در بازار شرکت‌ها، این فرصت‌ها را فعالانه دنبال خواهیم کرد.”

حال که با مجیک لیپ 2 آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس