درآمد مایکروسافت Azure از AWS آمازون و Google Cloud پیشی گرفت

درآمد سرویس ابری Azure مایکروسافت بار دیگر از AWS و Google Cloud پیشی گرفته است. بسیاری از افراد فکر می‌کردند که Azure به درآمد AWS نرسد.

22
0
درآمد مایکروسافت Azure از AWS آمازون و Google Cloud پیشی گرفت

با بیرون آمدن اطلاعات درآمدی ۳ ماه گذشته، به نظر می‌رسد درآمد سرویس ابری Azure مایکروسافت بار دیگر از AWS و Google Cloud پیشی گرفته است. علی رغم تصور ساخته شده از بزرگی آمازون AWS، سرویس ابری Azure مایکروسافت با گزارشات درآمد جدید خود که ۱۷/۷ میلیارد دلار درآمد بوده، توانسته است به نتایج بهتری نسبت به رقیبان خود برسد. بسیاری از افراد پیش بینی می‌کردند که Azure کمتر از ۳ سال به درآمد AWS نرسد.

آمازون و گوگل در سه ماهه گذشته رشد کردند و در عین حال درآمد خود را نیز افزایش دادند که به ندرت در همان سه ماهه اتفاق افتاده است. تا آنجا که به گوگل مربوط می‌شود، این شرکت موفق شد Salesforce را یک بار دیگر کنار بگذارد تا با رشد سریع اخیر خود در مکان سوم سرویس‌های ابری باقی بماند.

مقایسه‌ی درآمد مایکروسافت Azure با AWS آمازون و Google Cloud

1 درآمد مایکروسافت Azure از AWS آمازون و Google Cloud پیشی گرفت

AWS آمازون برای در سه ماه ۱۳/۵ میلیارد دلار درآمد به دست آورد در حالی که Google Cloud موفق شد ۴/۰۵ میلیارد دلار درآمد متوسط داشته باشد. ۱۷/۷ میلیارد دلار مایکروسافت اجازه داد تا درآمد بیش‌تری نسبت به مجموع درآمد ۱۷/۵۵ میلیاردی گوگل و آمازون برای سه ماهه گذشته داشته باشد.

با کمال تعجب، این خبر تاثیری در قیمت سهام مایکروسافت نداشته است زیرا این شرکت به سمت ارزش بالقوه ۲ تریلیون دلار پیش می‌رود. همانطور که گاهی اوقات سرمایه گذاران می‌توانند واکنش گرا باشند، ممکن است بسیاری با احتیاط کل زمینه را برای تغییر مورد بررسی قرار دهند، زیرا بینش مایکروسافت در کوتاه مدت و دراز مدت در میان توانایی‌های رقبا برای رشد درآمد و همچنین رد پای کلی آن‌ها، اندازه گیری می‌شود.

همانطور که همه گیر در سطح جهانی در حال رخ دادن است، حضور آن باعث تسریع آنچه بسیاری از تحلیلگران معتقدند بازار انتقال قدرت شده است که مایکروسافت به طور منحصر به فردی از آن استفاده می‌کرد.

با وضعیت فعلی کرونا و افزایش سناریوهای کار از خانه، توانایی مایکروسافت در استفاده از Microsoft 365 ،Dynamics 365 ،Power Tools ،LinkedIn و Azure برای برآوردن تجربه‌ای منحصر به فرد و برآورده کردن نیازهای در حال توسعه کسب و کار، یک مزیت بی‌نظیر نسبت به رقیب‌های شرکت می‌دهد.

حال که با درآمد مایکروسافت Azure آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس