معرفی بهترین لپ تاپ های لمسی ( 2 در 1 ) در سال 2021

قبلتر‌ها لپ تاپ لمسی کالایی لوکس به حساب می‌آمد، اما اکنون گزینه‌های زیادی وجود دارد. در اینجا به معرفی بهترین لپ تاپ های لمسی می‌پردازیم.

91
0
معرفی بهترین لپ تاپ های لمسی ( 2 در 1 ) در سال 2021

قبلتر‌ها یک لپ تاپ با صفحه لمسی کالایی لوکس به حساب می‌آمد، اما اکنون گزینه‌های زیادی وجود دارد. شما مجبور نیستید به یک برند یا مدل لپ تاپ پایبند باشید و می‌توانید تقریباً با هر قیمتی یک لپ تاپ صفحه لمسی پیدا کنید، هرچند که گاهی اوقات برای صفحه نمایش‌های غیر لمسی نیاز به پرداخت حق بیمه است. HP Specter X360 13 به دلیل طراحی زیبا و ویژگی لپ تاپ ۲ در ۱ که به شما امکان می‌دهد آن را به یک تبلت تبدیل کنید، بهترین انتخاب پیشنهادی ماست. چه دانشجو باشید و چه یک حرفه‌ای که به دنبال لپ تاپ صفحه لمسی جدید می‌باشد، در اینجا به معرفی بهترین لپ تاپ های لمسی ( 2 در 1 ) در سال 2021 می‌پردازیم.

قبل از تضمیم گیری برای خرید مطلب مزایا و معایب لپ تاپ صفحه لمسی را هم بخوانید.

بهترین لپ تاپ های لمسی در سال ۲۰۲۱:

  • HP Spectre x360 13 (2021)
  • Google Pixelbook Pro
  • Microsoft Surface Pro 7
  • Dell Inspiron 14 7000 Series (2021)
  • Microsoft Surface Go 2
  • HP Elite Dragonfly
  • Razer Book 13 (2021)
  • Dell XPS 13 9310

HP Spectre x360 13 (2021)

1 معرفی بهترین لپ تاپ های لمسی ( 2 در 1 ) در سال 2021

چرا باید این لپ تاپ را بخرید: شما یک لپ تاپ انعطاف پذیر می‌خواهید که در همه زمینه‌ها عملکرد عالی داشته باشد.

قیمت: ۸۹۹ دلار از HP

برای چه کسانی مناسب است: افراد حرفه‌ای، کمال گرا و افرادی که واقعا یک لپ تاپ خوب می‌خواهند.

چرا HP Spectre x360 13 (2021) را انتخاب کردیم:

اغلب اوقات به این شکل نیست که به هر لپ تاپ ۲ در ۱ امتیاز کاملی در نقد و بررسی دهیم، اما یافتن لپ تاپی مانند HP Specter x360 13 امری نادر است.  این لپ تاپ باورنکردنی دارای طراحی زیبا “gem-cut”، دوام شگفت انگیز باتری، صفحه کلیدی که استفاده از آن بسیار عالی است و اگر بخواهید حتی آن را به تبلت تبدیل کنید، یادداشت برداری کنید. در واقع از ویژگی‌های خوبی برخوردار است و همه کارها را به خوبی انجام می‌دهد.

خود صفحه لمسی یک نمایشگر HD روشن است که به همراه یک حالت کم مصرف در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کند و می‌تواند نور صفحه را تنظیم کند تا باتری شما انرژی زیادی را روی آن هدر ندهد. همانطور که در مورد لپ تاپ‌های HP انتظار می‌رود، ویژگی‌های امنیتی زیادی در آن وجود دارد، از جمله دوربین تشخیص چهره و اسکنر اثر انگشت و همچنین یک صفحه نمایش داخلی برای حفظ حریم خصوصی. همچنین یک نسخه ارتقا یافته برای OLED وجود دارد، اگرچه این یک ویژگی اضافی گران قیمت است.

در این لپ تاپ از یک پردازنده ۲/۸ گیگاهرتزی نسل یازدهم اینتل (Core i7-1165G7) استفاده شده است که می‌تواند با ۸MB کش به سرعتی تا ۴/۷GHz در حالت توربو بوست دست یابد که جهشی بزرگ نسبت به مدل قبلی محسوب می‌شود. با خرید این لپ تاپ شما به ۱۶GB رم مدل LPDDR4 (3200MHz) و ۵۱۲GB هارد SSD از نوع PCIe ،NVMe ،M.2 دسترسی خواهید داشت. مدل پایه نیز با ۸ گیگابایت رم و یک درایو حالت جامد ۲۵۶ گیگابایتی PCIe NVMe شروع می‌شود، اگرچه این موارد به راحتی قابل به روزرسانی هستند.  پورت‌ها شامل دو USB-C با پشتیبانی از Thunderbolt 3 ،USB-A 3.1 با شارژ سریع و DisplayPort ۱/۴ هستند. این طراحی با صفحه نمایش بدون حاشیه، صفحه کلید کاملاً جذاب و در رنگ‌های متنوع و باتری جدید و به روز شده با شارژ سریع، بهبود چشمگیری نیز یافته است، در حالی که وزن آن ۲/۸ پوند است.

بهترین لپ تاپ های لمسی | Google Pixelbook Go

2 معرفی بهترین لپ تاپ های لمسی ( 2 در 1 ) در سال 2021

چرا باید این لپ تاپ را بخرید: این Chromebook همه کاره و قدرتمند است که تقریباً از پس هر کاری برمی‌آید.

قیمت: ۶۴۹ دلار از Amazon

برای چه کسانی مناسب است: دانش آموزانی که Chromebook ماندگار می‌خواهند و متخصصانی که سیستم عامل Chrome را دوست دارند.

چرا Google Pixelbook Go را انتخاب کردیم:

آیا به نظر می‌رسد حتی بهترین Chromebook‌ها از نظر ذخیره سازی کمبود دارند؟ Google با Pixelbook Go ۲ در ۱ خود سازش دارد. که این امر انرژی و فضای بیشتری را ارائه می‌دهد بنابراین می‌تواند به عنوان یک لپ تاپ همه کاره نسبت به سایر Chromebook‌ها کارآمدتر عمل کند (البته با صرف هزینه بیش‌تر).

Pixelbook Go به نمایشگر ۱۳/۳ اینچی مجهز است که در صورت تمایل می‌توانید از Full HD به 4K ارتقا دهید.  همچنین بسته به نیاز خود در پردازنده‌ها، از پردازنده Intel Core m3 گرفته تا Core i7، انتخاب گسترده‌ای خواهید داشت. RAM از ۸ گیگابایت تا ۱۵ گیگابایت و فضای ذخیره سازی آن از ۶۴ گیگابایت تا درایو SSD ۲۵۶ گیگابایتی است.

باتری Pixelbook Go حدود ۱۲ ساعت فعالیت استاندارد را پشتیبانی می‌کند و آن را به یک دستگاه با دوام تبدیل می‌کند. شما به چند دانگل یا آداپتور احتیاج خواهید داشت‌، زیرا انتخاب پورت آن فقط به یک USB-C و جک هدفون محدود می‌شود.

Microsoft Surface Pro 7

3 معرفی بهترین لپ تاپ های لمسی ( 2 در 1 ) در سال 2021

چرا باید این لپ تاپ را بخرید: بهترین لپ تاپ ۲ در ۱ است که می‌توانید بخرید.

قیمت: ۳۹۹ دلار از Amazon

برای چه کسانی مناسب است: متخصصان موبایل و کسانی که می‌خواهند تبلت ویندوز ۱۰ داشته باشند.

چرا ما Microsoft Surface Pro 7 را انتخاب کردیم:

Surface Pro همیشه گزینه‌ای پیشرفته برای مدل‌های عالی ۲ در ۱ بوده است و Surface Pro7 برخی از ویژگی‌های مورد انتظار را به این مدل می‌افزاید که با این امر حتی برای دنیای تجارت امروز بیشتر آماده می‌شود.  اگر بهترین تبلت ویندوز ۱۰ را می‌خواهید، این گزینه‌ برترین انتخاب برای شما و یکی از بهترین لپ تاپ های لمسی ۲ در ۱ از نظر ما است.

با یک صفحه نمایش لمسی UHD ۱۲/۳ اینچی و چندین پردازنده، تا تراشه نسل ۱۰، Intel Core i7 برای آخرین عملکرد ارائه می‌شود. همچنین می‌توانید حداکثر ۱۶ گیگابایت RAM و حداکثر ۱ ترابایت حافظه SSD انتخاب کنید. این بدان معناست که این لپ تاپ باریک و لمسی می‌تواند به اندازه نیاز شما قدرتمند شود.

یک درگاه USB-C نیز وجود دارد، چیزی که متاسفانه Pro 6 فاقد آن است، به علاوه USB-A، جک هدفون، پورت‌های Surface Connect و Surface Type Cover و کارت خوان microSDXC. در حالی که باتری ۱۰/۵ ساعت بیان شده است اما آزمایشات ما نشان داد که عملکرد Microsoft Surface Pro 7 نسبت به Pro 6 کمی بدتر است، احتمالاً به دلیل سرعت پردازنده بالاتر و کیفیت نمایش بهتر.

بهترین لپ تاپ های لمسی | Dell Inspiron 14 5000 (2021)

4 معرفی بهترین لپ تاپ های لمسی ( 2 در 1 ) در سال 2021 0

چرا باید این لپ تاپ را بخرید: یک لپ تاپ بادوام که مقرون به صرفه است.

قیمت: ۴۴۴ دلار از DELL

برای چه کسانی مناسب است: کسانی که به صفحه لمسی با بودجه مناسب نیاز دارند اما نمی‌خواهند کیفیت را فدا کنند.

چرا ما Dell Inspiron 14 5000 را انتخاب کردیم:

سری Inspiron 14 برای کسانی که به دنبال رایانه‌های ارزان قیمت هستند قابل اعتماد است (گاهی اوقات، این نیز می‌تواند یک نقطه ضعف باشد). آخرین Inspiron ۱۴ ۷۰۰۰ سازش بین یک لپ تاپ ارزان قیمت و فناوری به روز است که سال‌ها برای شما دوام خواهد آورد، خرید خوبی برای کسانی است که می‌خواهند تمرکز خود را بر روی مقرون به صرفه بودن بگذارند در حالی که مطمئن شوند ارزش پول پرداختی را دارد.

در حالی که صفحه نمایش ۱۴ اینچی بزرگ‌تر از بسیاری از انتخاب‌های ماست مطمئنا یک نقطه مثبت است، شما یک پردازنده نسل یازدهم Intel Core i7-1115G4 با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت PCIe NVMe SSD برای ذخیره سازی در مدل پایه دارید. این لپ تاپ برای Wi-Fi 6 آماده است و آخرین استاندارد بلوتوث را نیز دارد، بنابراین اتصالات بی‌سیم نباید مشکلی ایجاد کنند.

پورت‌ها شامل USB-A 3.0 ،HDMI 1.4b و خوشبختانه افزودن جدید USB-C برای اتصالات جدیدتر و سریع‌تر هستند. همه از موقعیت خوبی برخوردار هستند و طراحی قوی و بادوام این لپ تاپ Dell را برجسته می‌کنند.

Microsoft Surface Go 2

5 معرفی بهترین لپ تاپ های لمسی ( 2 در 1 ) در سال 2021

چرا باید این لپ تاپ را بخرید: وقتی همیشه در حرکت هستید ,یک انتخاب آسان و بادوام است.

قیمت: ۴۰۰ دلار از Microsoft

این لپ تاپ برای چه کسانی مناسب است: دانشجویان و متخصصانی که نیازی به تهیه Surface Pro ندارند.

چرا ما Microsoft Surface Go 2 را انتخاب کردیم:

Go 2 از جهات مقرون به صرفه ۲ در ۱ را بهبود می‌بخشد، به خصوص با صفحه لمسی بزرگ ۱۰/۵ اینچی که وضوح صفحه نمایش خود را به HD ارتقا می‌دهد و عمر باتری را به ۱۰ ساعت می‌رساند. با تنها ۱/۲ پوند وزن، این سبک‌ترین گزینه در لیست ما نیز است، ایده آل برای حمل و نقل در طول روز و یکی از بهترین لپ تاپ های لمسی برای دانشجویان دانشگاه.

شما می‌توانید حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD انتخاب کنید، در سطح پایه، مقرون به صرفه‌ترین دستگاه Surface مایکروسافت است که در محدوده وسیع‌تری از بودجه ارائه می‌دهد. مناسب برای کسانی که نیازی به خرید Surface Pro ندارند یا نمی‌توانند خرید آن را توجیه کنند. برای دادن عملکرد کامل لپ تاپ ۲ در ۱، باید optional typer cover را بخرید.

ما دوست داریم که این Microsoft Surface Go 2 مجهز به اتصال USB-C برای جدیدترین و سریع‌ترین اتصالات داده باشد، اگرچه یک پورت Surface Connect و کارت خوان microSDX نیز وجود دارد.

بهترین لپ تاپ های لمسی | Dell XPS 13 9310

6 معرفی بهترین لپ تاپ های لمسی ( 2 در 1 ) در سال 2021

چرا باید این لپ تاپ را بخرید: این یکی از بهترین لپ تاپ های لمسی موجود است با قابلیت‌های لمسی اضافه شده.

قیمت: ۷۶۴ دلار از DELL

برای چه کسانی مناسب است: کسانی که یک پکیج کامل می‌خواهند.

چرا ما Dell XPS 13 9310 را انتخاب کردیم:

XPS 13 در حال حاضر یکی از بهترین لپ تاپ های لمسی است. یک گزینه جمع و جور اما قدرتمند که در هر شرایطی مفید است. اما همه تنظیمات با صفحه لمسی ارائه نمی‌شوند. این مدل خاص دارای قابلیت لمس بر روی صفحه نمایش UHD (3840 24 2400) با صفحه نمایش خود است.

این XPS 13 همچنین با پردازنده نسل Intel Core i7-1185G7 ۱۱ و ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت PCIe NVMe SSD به روز شده است. این مدل شامل آخرین گزینه‌های اتصال، مانند درگاه‌های Thunderbolt 4 / USB-C، از جمله درگاه‌های Thunderbolt 4 است که از اتصالات DisplayPort پشتیبانی می‌کنند. همچنین از Wi-Fi 6 و بلوتوث ۵/۱ پشتیبانی می‌کند، بنابراین برای اتصالات بی‌سیم نیز از پوشش خوبی برخوردار هستید و گرچه لپ تاپ فوق العاده باریک ممکن است در هر جایی مناسب باشد، اما فضای کافی برای قرار دادن ویژگی‌های امنیتی مانند حسگر اثر انگشت و دوربین مادون قرمز برای Windows Hello وجود دارد. زیبا و مقرون به صرفه دو کلمه‌ای هستند که سری Dell’s Inspiron 14 5000 را توصیف می‌کنند.

Razer Book 13 (2021)

7 معرفی بهترین لپ تاپ های لمسی ( 2 در 1 ) در سال 2021

چرا باید این لپ تاپ را بخرید: زیرا یک نیروگاه جمع و جور است که از عهده هر کاری برمی‌آید.

قیمت: ۶۰۰ دلار از Amazon

برای چه کسانی مناسب است: طرفداران Razer به دنبال لپ تاپی با صفحه لمسی و هر کسی که علاقه مند به مشخصات قدرتمندتر است.

چرا Razer Book ۱۳ (۲۰۲۱) را انتخاب کردیم:

تأکید Razar در بهره‌وری بدان‌معنی است که ریزر بوک ۱۳ مجموعه‌ای متنوع از درگاه‌ها و ویژگی‌های جالب صفحه‌کلید در بطن خود می‌باشد که می‌تواند روی تجربه‌ی کاربر اثر مثبت بگذارد. Razer Book 13 همچنین نخستین لپ‌تاپی است که از گواهی Intel Evo بهره می‌برد.

در حالی که نام Razer اغلب با بازی مترادف است، این لپ تاپ به کسب و کار بیش‌تر از آن تعلق دارد، با پردازنده نسل ۱۱ Intel Core i7-1165G7 و گرافیک‌های Intel Iris Xe یکپارچه البته برای بازی کردن نیز کمی کوچک است. با این حال، خریداران هنوز مزایای Razer شناخته شده‌ای مانند صفحه کلید Chroma و سیستم خنک کننده محفظه بخار را دارند.  این مدل با ۲۵۶ گیگابایتی SSD شروع می‌شود، اما اگر ترجیح می‌دهید می‌توانید آن را برای ذخیره سازی بیشتر ارتقا دهید که با ۱۶ گیگابایت RAM ارائه می‌شود.

Razer Book 13 همچنین برای اتصال با جدیدترین درگاه‌ها شامل دو پورتThunderbolt 4 / USB-C ، microSD و HDMI 2.0 آماده است.

بهترین لپ تاپ های لمسی | HP Elite Dragonfly

8 معرفی بهترین لپ تاپ های لمسی ( 2 در 1 ) در سال 2021

چرا باید این لپ تاپ را بخرید: این لپ تاپ ایده آل مسافرت است.

قیمت: ۸۸۱ دلار از HP

برای چه کسانی مناسب است: مسافران تجاری و دیگر افراد در سفر.

چرا HP Elite Dragonfly را انتخاب کردیم:

Elite Dragonfly برای کسانی ساخته شده است که در حال حرکت هستند و می‌خواهند یک لپ تاپ سبک وزن داشته باشند و بتواند در این زمینه پیشرفت کند. تنظیمات مختلفی برای Dragonfly وجود دارد، از جمله گزینه‌هایی با صفحه لمسی FHD، ساخت با دوام برای مقاومت در برابر آسیب‌های تصادفی و سطح روشنایی تا ۴۰۰ نیت. مدل پایه همچنین با جدیدترین پردازنده نسل ۱۱ Core i3-1115G4 اینتل آغاز می‌شود، اگرچه در صورت تمایل می‌توانید به راحتی به پیکربندی i5 یا i7 ارتقا پیدا کنید.

Elite Dragonfly همچنین دارای حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و گزینه‌هایی برای ۲۵۶ گیگابایت تا ۲ ترابایت حافظه SSD است. همچنین جدیدترین اتصالات Thunderbolt 4 / USB-C و همچنین DisplayPort ۱/۴ و USB-A برای اتصالات قدیمی نیز در آن گنجانده شده است. مسافران به خصوص از پشتیبانی Wi-Fi 6 در این مدل قدردانی می‌کنند.

نکاتی در زمینه‌ی خرید

  •  آیا لپ تاپ های لمسی از باتری بیشتری استفاده می‌کنند؟
  •  آیا لپ تاپ‌های صفحه لمسی برای طراحی مناسب هستند؟
  •  آیا اپل لپ تاپ صفحه لمسی دارد؟
  •  آیا همه لپ تاپ‌های ۲ در ۱  لپ تاپ‌های صفحه لمسی هستند؟

آیا لپ تاپ‌های صفحه لمسی از باتری بیش‌تری استفاده می‌کنند؟

شاید بتوان گفت بله، اما پاسخ این سوال پیچیده‌تر از آن است که به نظر می‌رسد. انواع تنظیمات نمایشگر لپ تاپ می‌تواند باتری شما را خالی کند، به ویژه روشنایی صفحه، پس بهترین کار برای صرفه جویی تنظیم آن متناسب با شرایط استفاده و محیطی می‌باشد.

صفحه‌های لمسی برای تشخیص انگشتان شما از یک لایه خازنی ساده روی نمایشگر استفاده می‌کنند در نتیجه به هیچ وجه از برق استفاده نمی‌کند. با این حال، از آنجا که لپ تاپ‌های صفحه لمسی پیچیده‌تر شده‌اند، ویژگی‌های بیش‌تری برای “تماشای” ورودی‌های لمسی وجود دارد که می‌تواند باتری را با گذشت زمان تخلیه کند. به دلایل مختلف، لپ تاپ‌های صفحه لمسی تمایل دارند که باتری‌های خود را سریع‌تر از مدل‌های فاقد صفحه لمسی استفاده کنند. فعال و غیرفعال کردن صفحه لمسی تفاوتی ایجاد نمی‌کند. اکثر لپ تاپ‌ها به راحتی صفحه را تنظیم می‌کنند تا از هر لمس، تصادفی یا غیر آن چشم پوشی کند.

دلیل اصلی اینکه لپ تاپ‌های صفحه لمسی باعث بدتر شدن عمر باتری می‌شوند این است که گاهی اوقات به تنظیمات با وضوح بالاتر مانند Dell XPS 13. محدود می‌شوند. صفحه 4K اصلی‌ترین مصرف کننده باتری است و نه صفحه لمسی.

آیا لپ تاپ‌های صفحه لمسی برای طراحی مناسب هستند؟

این یک سوال کاملا خاص است! برخی از لپ تاپ‌های صفحه لمسی برای طراحی وحشتناک هستند، در حالی که برخی دیگر در این کار بسیار خوب عمل می‌کنند. به دنبال یک مدل ۲ در ۱ باشید که قلم سازگار با چیزی مانند Surface Pen (مدل‌های Surface مایکروسافت، مدل Lenovo Yoga و غیره) باشد. سپس با دقت به بررسی نظرات بپردازید و از تجربیات سایر خریداران بهره مند شوید. اگر صفحه نمایش نتواند کاملاً مسطح قرار بگیرد، احتمالاً برای طراحی گزینه مناسبی نیست.

آیا اپل لپ تاپ صفحه لمسی دارد؟

9 معرفی بهترین لپ تاپ های لمسی ( 2 در 1 ) در سال 2021 0

اپل دارای لپ تاپ صفحه لمسی است، به شرطی که شما iPad Pro را یکی از آن‌ها حساب کنید. مطمئناً، از نظر فنی یک تبلت است، اما پیشرفت‌های عمده‌ای برای ایجاد آن مانند لپ تاپ بوجود آمده است، به خصوص با ویژگی‌های iPadOS جدید

در آینده‌ای نزدیک پیش بینی نمی‌کنیم که اپل MacBook‌های صفحه لمسی ایجاد و توسعه دهد. ممکن است دلیل این مسئله را بپرسید و این به این دلیل است که طراحان اپل این ایده را دوست ندارند. با این وجود، اپل یک ویژگی به نام Sidecar را در MacOS Catalina راه اندازی کرد. Sidecar به عنوان یک ابزار اتصال برای MacBook و iPad شما کار می‌کند تا اشتراک گذاری صفحه را فعال کند. با استفاده از Apple Pencil یا انگشتان خود، MacBook شما به یک حالت صفحه لمسی راحت و کارآمد تبدیل می‌شود.  به طور کلی، داشتن صفحه نمایش لمسی برای انجام سایر کارها نیز همیشه مفید است.

آیا همه لپ تاپ‌های ۲ در ۱  لپ تاپ‌های صفحه لمسی هستند؟

وقتی تولید کنندگان از لپ تاپ ها به عنوان 2_in_1  یاد می‌کنند، منظور آن‌ها این است که این لپ تاپ‌ها در صورت نیاز می‌توانند به یک تبلت تبدیل شوند. از آنجا که این لپ تاپها می‌توانند به عنوان تبلت کار کنند، نمایشگرهای آن‌ها صفحه نمایش لمسی هستند. این امر آن‌ها را به طور خودکار به عنوان لپ تاپ‌های صفحه لمسی طبقه بندی می‌کند. شما اغلب با جمع کردن صفحه به عقب یا برداشتن صفحه کلید این کار را می‌توانید انجام دهید. چند نمونه از این نوع لپ تاپ‌ها عبارتند از Lenovo Yoga ،HP Specter 360x و Microsoft Surface Book.

حال که با بهترین لپ تاپ های لمسی سال ۲۰۲۱ آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس