قیمت Battlefield 2042 | ویژگی و تفاوت نسخه‌های مخلفت آن

الکترونیک آرتز از Battlefield 2042 رونمایی کرد که عنوان بعدی در سری بازی‌های Battlefield است. در ادامه به قیمت Battlefield 2042 می‌پردازیم.

56
0
قیمت Battlefield 2042 ویژگی و تفاوت نسخه‌های مخلفت آن

الکترونیک آرتز از Battlefield 2042 رونمایی کرد که عنوان بعدی در سری بازی‌های تیراندازی نظامی موفق Battlefield است و در اواخر سال جاری بر روی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. عنوان پیش رو یک گام بزرگ و جسورانه برای Battlefield است که تجربه‌ای چند نفره با لابی‌های ۱۲۸ نفره و نقشه‌های بزرگ‌تر از هر زمان دیگر در سری را ارائه می‌دهد. در ادامه به قیمت و ویژگی نسخه‌های Battlefield 2042 می‌پردازیم.

طبق اطلاعات الکترونیک آرتز، از Battlefield 2042 انتظار می‌رود در ۲۲ اکتبر با انتشار نسخه‌ی نسل هشتی Xbox One و PS4، در کنار نسخه‌ی نسل نهمی Xbox Series X | S ،PS5 و رایانه‌های شخصی منتشر شود. به نظر می‌رسد که این بازی به بزرگ‌ترین انتشار سال ۲۰۲۱ تبدیل شود و شما می‌توانید این بازی را پیش سفارش کنید.

قیمت و ویژگی نسخه‌های مختلف Battlefield 2042

4 قیمت Battlefield 2042 ویژگی و تفاوت نسخه‌های مخلفت آن

سه نسخه از Battlefield 2042 قابل خرید است که شامل: نسخه استاندارد Battlefield 2042 نسخه‌ی Gold و Ultimate می‌شود. همه پیش سفارش‌ها شامل دسترسی به محتوای اختصاصی درون بازی و پاداش‌ها، ارسال بتا Battlefield 2042 قبل از عرضه و دسترسی زود هنگام به بازی در ۱۵ اکتبر می‌شوند.

همچنین اختلافاتی در Battlefield 2042 بین نسل‌های کنسول وجود دارد که نسخه‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان کاملاً از نسخه‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X | S جدا خواهند بود. این نسخه‌های پیشرفته‌تر، نه تنها زیباتر به نظر می‌رسند، بلکه دارای نقشه‌های بیش‌تر و ماد‌های مختلف چند نفره هستند. همچنین نسخه‌های به روز شده کنسول نسل بعدی با قیمت ۷۰ دلار در ایالات متحده آغاز می‌شود، در حالی که کنسول‌های قدیمی‌تر می‌توانند بازی را ۶۰ دلار خریداری کنند. نسخه‌های Gold و Ultimate، هر دو شامل یک بسته کراس ژن هستند و در مقایسه با رایانه‌های شخصی ۱۰ دلار در کنسول‌ها گران‌تر است.

نسخه‌ی استاندارد

1 قیمت Battlefield 2042 ویژگی و تفاوت نسخه‌های مخلفت آن

نسخه استاندارد Battlefield 2042 شامل تجربه پایه، از جمله دسترسی به مجموعه کامل حالت‌های گیم پلی، تمام Specialistها و نقشه های چند نفره است. اگر فقط به دنبال یک تجربه‌ی پایه هستید مناسب است و با دریافت بروزرسانی‌های مختلف و پشتیبانی از آن نیاز زیادی به خرید نقشه‌های مختلف ندارید.

قیمت نسخه‌ی استاندارد بر روی کنسول‌های نسل ۸ و کامپیوتر‌های خانگی ۵۹/۹۹ دلار و بر روی کنسول‌های نسل بعدی ۶۹/۹۹ دلار است.

نسخه‌ی طلایی (Gold Edition)

2 قیمت Battlefield 2042 ویژگی و تفاوت نسخه‌های مخلفت آن

دارای تمام ویژگی‌های نسخه‌ی استاندارد است به علاوه‌ی ۱ سال Year Pass است، این به معنای دارای بودن Specialistهای جدید و چهار Battle pass و تعداد زیادی پوسته برای اصلحه‌های خود هستید. اگر نسخه‌ی Gold را خریداری کنید دسترسی مجانی به نسخه‌های بین نسلی نیز خواهید داشت. (اگر کنسول خود را عوض کنید نیازی به خرید دوباره‌ی آن ندارید.)

قیمت نسخه‌ی طلایی بر روی کامپیوتر‌های شخصی ۹۰ دلار و بر روی کنسول‌های ۱۰۰ دلار است.

قیمت و ویژگی Battlefield 2042 Ultimate

3 قیمت Battlefield 2042 ویژگی و تفاوت نسخه‌های مخلفت آن

نسخه‌ی Ultimate بهترین نسخه برای خرید است. دارای تمام پاداش‌ها و ویژگی‌های نسخه‌های طلایی و استاندارد می‌باشد و دارای پاداش‌های بیش‌تری نیز است. موارد اختصاصی التیمیت “Midnight Ultimate Bundle” است که شامل یک بسته‌ی پوسته (اسکین) همچنین البوم موسیقی و کتاب هنری بازی نیز می‌شود.

قیمت نسخه‌ی Ultimate بر روی کنسول‌های نسل ۸ و ۹، ۱۱۰ دلار و بر روی کامپیوتر‌های شخصی ۱۰۰ دلار است.

حال که با قیمت و ویژگی نسخه‌های مختلف Battlefield 2042 آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالت سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس