معرفی 10 تا از بهترین سایت های بازی آنلاین پازل های jigsaw

55
0
بازی آنلاین پازل های jigsaw

این وب سایت ها به شما امکان می دهند بازی آنلاین پازل های jigsaw رایگان را به صورت آنلاین بازی کنید، که برای زمانی که حوصله دارید و می خواهید ماده خاکستری مغز خود را به کار گیرید عالی است.

بازی آنلاین پازل های jigsaw

Jigsaw دارای ظرفیت دوگانه ای است که به شما آرامش می دهد و در عین حال از مغز نیز استفاده می کند. بنابراین ما لیستی از بهترین وب سایت ها برای بازی آنلاین پازل های jigsaw را گردآوری کرده ایم.

Jigsaws یک سرگرمی چند صد ساله است که هنوز هم تا به امروز محبوب است. و پازل های چوبی سنتی وجود دارد که در جعبه ها و برنامه هایی که در تلفن خود بازی می کنید خریداری می کنید.

و سپس وب سایت های jigsaw محبوب هستند که قبل از برنامه ها وجود دارند. بنابراین، چرا وقتی حوصله دارید با تکمیل این پازل هایی که می توانید آنلاین بازی کنید، مغز خود را آزمایش نکنید.

سایت Jigsaw Explorer

بازی آنلاین پازل های jigsaw
بازی آنلاین پازل های jigsaw

این وب سایت با ظاهر خود شما را تحت تأثیر قرار نمی دهد، اما تمیز و بدون آگهی است. نگاهی به شماره زیر هر عکس  jigsaw تعداد افرادی که هر روز یک پازل بازی می کنند را به شما نشان می دهد.

 شما می توانید هر پازل را به صورت تمام صفحه در مرورگر نمایش دهید. پخش کنید و بعداً بازگردید زیرا سایت پیشرفت شما را به طور خودکار ذخیره می کند. همچنین، حالت چند نفره به شما امکان می دهد از حل jigsaw با خانواده و دوستان لذت ببرید.

نرم افزار jigsaw انعطاف پذیر است و به شما این امکان را می دهد که یک پازل را بر اساس تعداد قطعات انتخاب کنید، به صورت اختیاری فقط قطعات لبه را نمایش دهید و هر قطعه را بچرخانید تا آنها را در عکس قرار دهید.

 با آپلود هر عکسی می توانید  jigsaws خود را ایجاد کنید. هر روز یک پازل بازی کنید یا منتظر معمای بی نظیر جمعه در سایت باشید.

سایت JigZone

بازی آنلاین پازل های jigsaw
بازی آنلاین پازل های jigsaw

JigZone کاری را انجام می دهد که JigSawBreak انجام نمی دهد. می توانید عکس های خود را آپلود کنید، یک پازل بسازید و برای دوستان خود ارسال کنید. در غیر این صورت، می توانید از میان پازل های نمایش داده شده، یکی را انتخاب کنید. سپس، سطح دشواری را از کلاسیک 6 تکه تا مثلث 247 قطعه ای بسیار دشوار انتخاب کنید.

یک پازل روزانه، یک گالری پازل وسیع با jigsaws طبقه بندی شده برای انتخاب، و امکان ارسال کارت پستال های پازل به دوستان با عکس خود یا هر پازل دیگری از سایت وجود دارد.

سایت Jigsaw Planet

بازی آنلاین پازل های jigsaw
بازی آنلاین پازل های jigsaw

Jigsaw Planet با رابط کاربری مدرن تری به شما خوش آمد می گوید. شما می توانید تمام پازل های  jigsaw آنلاین را که می خواهید بدون درهم ریختگی بازی کنید. همچنین می توانید با آپلود یک عکس و تعیین تعداد کاشی ها و شکل آنها، پازل های jigsaw خود را ایجاد کنید. چرخش را طوری تنظیم کنید که سخت تر شود.

اگر قرار دادن قطعات jigsaw مشکل است، از تصویر روح به عنوان راهنما استفاده کنید. شما همچنین می توانید از طرح کلی تصویر استفاده کنید، اما چالش برانگیزتر است. قبل از شروع پازل، از تنظیمات برای بهینه سازی منطقه بازی استفاده کنید.

سایت Puzzle Garage

بازی آنلاین پازل های jigsaw
بازی آنلاین پازل های jigsaw

در این سایت سرگرم کننده پازل با بازی های دیگری روبرو خواهید شد، اما پازل های رایگان توجه شما را به خود جلب خواهند کرد. دو مورد از نکات برجسته سایت بازی، رابط کاربری تمیز و تنوع بسیار زیاد پازل ها است. پازل ها برای تمام سنین طراحی شده اند و یک حالت چند نفره نیز وجود دارد که می توانید در هر زمان به آن ملحق شوید. بنابراین، بازی کنید و زمان خود را با دیگرانی که همان پازل را آنلاین بازی می کنند مقایسه کنید.

با جست و جو در مجموعه‌های پیشنهادی شروع کنید یا به پازل‌های تحت تعقیب سازمان‌دهی شده در نیمه زیر صفحه اصلی بروید. نزدیک به 10000 پازل برای انتخاب وجود دارد.

سایت Just Jigsaw Puzzles

بازی آنلاین پازل های jigsaw
بازی آنلاین پازل های jigsaw

این وب‌سایت پازلی از نظر ظاهری ساده است، اما پازل‌های زیادی را در دسته‌های مختلف دارد. پازل های HTML5 از تصاویر بدون حق امتیاز ساخته شده اند. با آپلود عکس یا انتخاب یکی از Pixabay می توانید پازل های خود را نیز انجام دهید.

در حین جستجوی یک پازل، می توانید موضوعات محبوب و چند پازل پیشنهادی را مرور کنید. به عنوان مثال، دسته‌بندی هنرهای زیبا می‌تواند به شما چیزی در مورد نقاشی‌های معروف آموزش دهد که سعی می‌کنید پازل را کنار هم بچینید.

می توانید با تغییر اندازه، تعداد قطعات و شکل پازل ها را سفارشی کنید.

سایت JSPuzzles

بازی آنلاین پازل های jigsaw
بازی آنلاین پازل های jigsaw

JSPuzzles همه چیز را از پازل های 9 تکه تا پازل هایی با 100 قطعه ارائه می دهد. کاشی ها به صورت تکه های مستطیل مستقیم و بدون اشکال به هم متصل (در هم تنیده) هستند. تمام دسته ها و برخی از آنها را که توسط کاربران ایجاد شده اند نیز امتحان کنید.

هر روز می توانید یک پازل با موضوعی متفاوت را بازی کنید، فقط برای اینکه چیزها جالب باشند. همچنین یک تابلوی امتیازات وجود دارد که به شما امکان می‌دهد زمان تکمیل یک پازل را با بهترین زمان تا کنون و زمان‌های متوسط ​​مقایسه کنید.

سایت Jigidi

بازی آنلاین پازل های jigsaw
بازی آنلاین پازل های jigsaw

وارد شوید و یک profile برای بازی پازل در یک رابط تعاملی ایجاد کنید. شما می توانید با حرکت دادن قطعات چهارگوش شده در تمام طول مرورگر، پازل های مختلفی را بازی کنید. پازل های بزرگتر تا 400 قطعه می رسد. دسته بندی های مختلفی برای انتخاب وجود دارد.

می توانید بدون ورود به سیستم بازی کنید. اما ورود به سیستم به شما امکان می دهد پیشرفت خود را ذخیره کنید و با عواملی که در پشت سایت قرار دارد چت کنید. شما همچنین می توانید پازل خود را ایجاد کنید. علاوه بر این، برنامه عضویت Jigidi  تجربه ای بدون آگهی را به شما می دهد.

سایت Crazy4Jigsaws

بازی آنلاین پازل های jigsaw
بازی آنلاین پازل های jigsaw

این سایت محبوب jigsaw انواع معمولی پازل ها را ارائه می دهد. گالری پازل دارای دسته بندی های مختلفی است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. می توانید یک پازل انتخاب کنید یا از عکس آپلود شده خود استفاده کنید و آن را به عنوان یک کارت الکترونیکی برای شخصی ارسال کنید.

با عضویت رایگان شروع کنید. سپس، اگر سایت را دوست دارید، می توانید طرح عضویت ممتاز را بگیرید، که پازل های بیشتر، حالت تمام صفحه، برش های پازل بیشتر و سایر ویژگی های انحصاری را ارائه می دهد.

Crazy4Jigsaws هنوز از Flash استفاده می کند. اما از طرف دیگر، توسعه دهندگان برنامه های صیقلی و آراسته را برای اندروید و iOS نیز ارائه می دهند.

سایت The Washington Post Online Jigsaw Puzzle

بازی آنلاین پازل های jigsaw
بازی آنلاین پازل های jigsaw

تکمیل یک jigsaw در نسخه چاپی روزنامه غیرممکن است. با این حال، این یک مشکل برای نسخه دیجیتال نیست، و بنابراین واشنگتن پست به خوانندگان خود یک پازل در روز به عنوان غذای مغز ارائه می دهد.

پازل ها از Arkadium Games آرکادیوم گیمز تهیه شده و دارای سه سطح دشواری (آسان، معمولی و تخصصی) هستند. تاریخ را انتخاب کنید و برای پخش کلیک کنید. می‌توانید پیش‌نمایش تصویر تمام‌شده را قبل از شروع به چیدمان قطعات خود مشاهده کنید.

سایت Daily Jigsaw Puzzles

بازی آنلاین پازل های jigsaw
بازی آنلاین پازل های jigsaw

این سایت به جز یک ویژگی مانند سایر سایت های این لیست است. این مجموعه خوبی از پازل های چکیده ی (انتزاعی) ذهنی دارد. از میان نقوش دایره‌ای رنگارنگ، الگوهای تکه‌کاری و حتی نقاشی‌های انتزاعی(چکیده) انتخاب کنید. این روان‌گردان‌ها(توهم زا) سخت‌ترین ترکیب‌ها هستند.

همه پازل ها دارای شش سطح دشواری هستند و بهتر است از ساده ترین آنها شروع کنید. شما همچنین می توانید از یک پازل ساز برای طراحی بازی های فکری برای بازی با دوستان خود استفاده کنید.

پازل های Jigsaw را به صورت آنلاین برای آرامش بازی کنید

گفته می‌شود جان اسپیلزبری، حکاک و نقشه‌ساز لندنی، اولین کسی است که با بریدن نقشه‌ای از چوب سخت با اره ، یک پازل خلق کرد. این در سال 1766 بود. از آن زمان، این بازی ساده ما را جذب کرده است (و همچنین ناامید).

یک پازل با طراحی خوب می تواند تفکر جانبی را در همه ما تحریک کند. اما ارزشمندترین درسی که می دهد صبر است. مانند همه پازل ها، jigsaws تمرین مغز هستند. و اگر می‌خواهید از بریدگی‌ها و لبه‌ها فاصله بگیرید، بازی‌های پازل دیگری را که می‌توانید به صورت رایگان در مرورگر خود بازی کنید، امتحان کنید.

منبع : makeuseof

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس