معرفی بهترین خودرو الکتریکی موجود در بازار برای سلایق و بودجه های مختلف

خرید ماشین می‌تواند سخت باشد اگر به دنبال خرید خودروی الکتریکی هستید، این کار دشوارتر است در ادامه به بهترین خودرو الکتریکی می‌پردازیم

66
0
معرفی بهترین خودرو الکتریکی موجود در بازار برای سلایق و بودجه های مختلف

خرید ماشین جدید می‌تواند سخت باشد. اگر به دنبال خرید خودروی الکتریکی هستید، این کار بسیار دشوارتر است. مواردی را باید در نظر گرفت تا مطمئن شوید این خودروها مناسب سبک زندگی شما هستند. در ادامه به بهترین خودرو الکتریکی می‌پردازیم.

آیا یک خودروی الکتریکی (EV) ارزان‌تر و با ظرفیت پیمایش محدود می‌خواهید یا خودرویی لوکس و گرانتر با ظرفیت پیمایش کافی برای سفرهای جاده‌ای؟

چگونه باید بهترین خودرو الکتریکی را انتخاب کنید؟

ما نمی توانیم دقیقاً بگوییم کدام خودروی الکتریکی برای زندگی شما مناسب است، اما می‌توانیم انتخاب‌های شما را محدود کنیم.

بهترین خودرو الکتریکی کوچک | 2021 Mini Cooper SE

1 معرفی بهترین خودرو الکتریکی موجود در بازار برای سلایق و بودجه های مختلف

Mini شاید در بازار خودروهای الکتریکی جدید باشد، اما اولین تلاش این برند بسیار عالی بوده است. رانندگی با این ماشین بسیار لذت بخش است و قیمت آن نسبت به ویژگی‌های شگفت انگیزش مناسب است. تغییرات ظاهری این خودرو و رینگ‌های آن بسیار زیبا طراحی شده‌اند.

مینی می‌تواند با هر بار شارژ تا ۱۱۰ مایل مسافت را طی کند و موتور آن ۱۸۱ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. همچنین با شارژر سریع ۵۰ کیلوواتی، می‌توانید در حدود نیم ساعت باتری را ۸۰ درصد شارژ کنید.

دومین خودرو الکترونیکی کوچک | 2021 Chevrolet Bolt

2 معرفی بهترین خودرو الکتریکی موجود در بازار برای سلایق و بودجه های مختلف

Chevy Bolt  به دلیل دینامیک رانندگی و کیفیت داخلی بسیار عالی، بهترین خودرو الکتریکی کوچک است. و در دو مدل با توجه به اندازه و ظرفیت پیمایش و قیمت عرضه شده است. مدل جدید بولت در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود و از روی مدل قبلی طراحی و به روز شده است.

بولت هنوز یکی از بهترین‌های بازار از نظر ظرفیت پیمایش نسبت به قیمتش است. ظرفیت پیمایش این خودرو ۲۵۹ مایل است و ۲۰۰ اسب بخار قدرت دارد. همچنین بدنه آن دارای طراحی بسیار زیبایی است. اگر به ظرفیت پیمایش بالایی نیاز دارید بولت انتخاب خوبی است.

بهترین ماشین برقی سایز متوسط | 2021 Ford Mustang Mach-E

3 معرفی بهترین خودرو الکتریکی موجود در بازار برای سلایق و بودجه های مختلف

فورد همچنین در بازار ماشین‌های الکتریکی با Mustang Mach-E تازه وارد شده است اما بسیار موفق بوده است. Mach-E دارای ظرفیت پیمایش عالی، فضای داخلی عالی و دینامیک رانندگی است. همچنین دارای ۲۹ فوت مکعب فضای بار با کابین ۵ سرنشین است.

Mach-E در حال حاضر در چندین مدل در دسترس است. مدل‌های لوکس و گران‌تر نسخه GT است، اما مدل اصلی نیز بسیار عالی است. این خودرو دارای قدرت ۲۹۰ اسب بخار در حالت RWD یا ۳۴۶ اسب بخار در تریم AWD است.

شاسی و بدنه و کابین خودرو بسیار جذاب و راحت است. Mach-E یکی از بهترین خودرو های الکتریکی است که در حال حاضر به فروش می‌رسد.

دومین خودروی الکتریکی برتر سایز متوسط | 2021 Tesla Model 3

4 معرفی بهترین خودرو الکتریکی موجود در بازار برای سلایق و بودجه های مختلف

تسلا مدل ۳ در بین خریداران خودروهای الکتریکی بسیار محبوب است و دلیل خوبی هم دارد. رانندگی با این خودرو بسیار عالی است، ظرفیت پیمایش زیاد و ظاهر زیبایی نیز دارد. اما به دلیل قیمت بالای آن، مشکلات مربوط به کیفیت و عدم وجود مراکز سرویسدهی در برخی مناطق، در جایگاه دوم خودروهای سایز متوسط قرار گرفته است.

تسلا مدل ۳ هنوز تا تبدیل شدن به یک خودروی ایده آل فاصله دارد، اما یک ماشین کاملاً دوست داشتنی برای رانندگی است. این خودرو قدرت موتور بالایی دارد و شاسی آن اسپرت است. فضای داخلی آن طراحی ساده‌ای دارد، اما با وجود دو صندوق عقب فضای زیادی را ارائه می‌دهد. تسلا مدل ۳ چندین مدل را عرضه کرده است. ارزان‌ترین مدل ظرفیت پیمایش ۲۶۳ مایل و مدل Long Range تقریبا ۳۵۳ مایل ظرفیت پیمایش دارد. با این ظرفیت پیمایش می‌توانید از چند ایستگاه شارژ رد شوید.

بهترین خودرو الکتریکی سایز | 2021 Porsche Taycan

5 معرفی بهترین خودرو الکتریکی موجود در بازار برای سلایق و بودجه های مختلف

روی کاغذ، پورشه تایکان به نوعی فروش سختی دارد. زیرا گران است (به هر حال یک پورشه است). رانندگی با تایکان داستان کاملاً متفاوتی دارد و ما مطمئن هستیم که این خودرو، بهترین خودرو الکتریکی است که می‌توانید در حال حاضر خریداری کنید. ظرفیت پیمایش آن برای سفرهای طولانی کاملاً مناسب است و کیفیت ساخت و دینامیک رانندگی آن اساساً نیازی به گفتن ندارد!

در حال حاضر بهترین ظرفیت پیمایش که می‌توانید با Taycan تجربه کنید ۲۲۷ مایل است. Taycan یک تجربه رانندگی فراتر از هر خودروی EV فعلی را ارائه میدهد و ۴۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

2021 Tesla Model S

6 معرفی بهترین خودرو الکتریکی موجود در بازار برای سلایق و بودجه های مختلف

در حال حاضر تسلا مدل S بازار خودروهای الکتریکی را دست دارد. تسلا مدل S یک ماشین عالی برای رانندگی است. اما هنوز در برخی از ویژگی‌ها از Taycan عقب است. در حالی که تسلا نمی‌تواند با پورشه در دینامیک رانندگی یا کیفیت ساخت مقایسه شود، مدل S دارای قابلیت تشخیص نام است. این خودرو یک خودروی EV لوکس راحت و قدرتمند است. اگر به رانندگی طولانی مدت بدون وقفه زیاد علاقه دارید، این خودرو انتخاب خوبی است.

مدل جدید Plaid Plus نیز قدرت و سرعت خودرو را به سطح بالاتری برده است. خودروی تسلا مدل اس ۲۰۲۱ با یک بار شارژ تا حداکثر ۵۲۰ مایل حرکت کند و در کمتر از دو ثانیه سرعت خود را از صفر به ۶۰ مایل‌ می‌رساند.

بهترین خودرو الکتریکی مقرون به صرفه | 2021 Hyundai Kona Electric

7 معرفی بهترین خودرو الکتریکی موجود در بازار برای سلایق و بودجه های مختلف

بسیاری از افرادی که می‌خواهند اولین خودروی الکتریکی خود را خریداری می‌کنند به دنبال یک خودروی مقرون به صرفه هستند. خودروهای برقی هنوز به برابری قیمتی با خودروهای احتراق داخلی نرسیده‌اند، اما نمونه‌های زیر ۵۰ هزار دلار نیز وجود دارد. در بین اینها هیوندای کونا الکتریک گزینه خوبی برای انتخاب است. این خودرو شاسی بلند است و ظرفیت پیمایش عالی و دارای گارانتی فوق العاده است.

Kona Electric دارای برد فوق العاده ۲۵۸ مایل است و پیشرانه‌ای است که ۲۰۱ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. همچنین فضای مناسبی برای حمل بار دارد. (۱۹/۲ فوت مکعب)

دومین خودروی الکتریکی برتر مقرون به صرفه | 2021 Tesla Model 3

8 معرفی بهترین خودرو الکتریکی موجود در بازار برای سلایق و بودجه های مختلف

ارزان ترین مدل ۳ که می‌توانید خریداری کنید ۳۷۹۹۰ دلار است، اما رنگ سفید ندارد و هیچ یک از وسایل کمک راننده که با پکیج ۱۰۰۰۰ دلاری همراه شده است را شامل نمی‌شود. با این وجود ظرفیت پیمایش آن خوب و برابر ۲۶۳ مایل است. بنابراین در رتبه دوم قرار دارد.

مدل ۳ با وجود طراحی زیبا، قابلیت‌های زیادی را ارائه می‌دهد. دارای دو صندوق است و فضای کافی برای همه وسایل شما وجود دارد، اگرچه برخی ممکن است SUV یا هاچ بک را ترجیح دهند. اما مدل Y شاسی بلند است.

بهترین ماشین الکتریکی لوکس | 2021 Porsche Taycan

9 معرفی بهترین خودرو الکتریکی موجود در بازار برای سلایق و بودجه های مختلف

اگر پول زیادی برای خرید اولین EV خود دارید. این خودرو مناسب است. این خودرو راحت، سریع، کاربردی و قابل تنظیم است. ظرفیت پیمایش آن بیشتر از معیار استاندارد EPA است، بنابراین برای اکثر مردم مناسب است. Taycan Turbo S قدرت، شاسی و کیفیت داخلی مناسبی دارد. این خودرو ۷۵۰ اسب بخار قدرت دارد و در کمتر از ۲/۶ ثانیه سرعت خود را به ۶۰ می‌رساند. پورشه دارای سیستم‌های اطلاعاتی و سرگرمی جدید مجهز به اپل کارپلی و اندروید اتو است و در دو مدل PCCM و PCCM Plus عرضه می‌شوند.

بهترین خودرو الکتریکی شاسی بند | 2021 Ford Mustang Mach-E

10 معرفی بهترین خودرو الکتریکی موجود در بازار برای سلایق و بودجه های مختلف

اگر می‌خواهید یک خودروی شاسی بلند الکتریکی بخرید این قسمت را حتما بخوانید. محدوده‌ی انتخابی این ماشین‌ها کمتر است و در واقع شاسی بلند کوچک هستند. به همین دلیل است که ما بار دیگر فورد موستانگ مک‌ای را توصیه می‌کنیم. این خودرو فضای بار زیاد، فضای زیاد برای مسافران، ظرفیت پیمایش مناسب، دینامیک رانندگی عالی و سیستم اطلاعات و سرگرمی ارائه می‌دهد. همچنین قیمت آن بسیار رقابتی است.

این روزها SUV‌ها فروش خوبی دارند، بنابراین برنامه فورد برای ساخت اولین SUV اختصاصی خود یک برنامه خوب بود. ماشین Mach-E بسیار تجربه رانندگی خوبی دارد و راحت می‌توان از آن استفاده کرد. Mach-E یک خودروی الکتریکی سایز متوسط است و خانواده ها با آن مشکلی نخواهد داشت. اگر یک خودروی اسپرت می‌خواهید، فورد به زودی یک مدل GT عرضه میکند.

2021 Audi E-Tron

11 معرفی بهترین خودرو الکتریکی موجود در بازار برای سلایق و بودجه های مختلف

E-Tron آئودی یکی از خودرو های الکتریکی است، مانند Taycan که روی کاغذ چندان چشمگیر به نظر نمی‌رسد، اما اگر کمی با آن رانندگی کنید، قیمت آن بسیار مناسب به نظر می‌رسد. این خودرو از کیفیت ساخت فوق العاده‌ای برخوردار است و فضای داخلی زیبایی دارد. این اولین تلاش آئودی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اگرچه این خودرو ظرفیت پیمایش بالایی ندارد، اما خودرویی جذاب با تمام کاربرد یک SUV است. همچنین ۲۸/۵ فوت مکعب فضای بار دارد. این خودرو به دلیل قیمتش در رتبه دوم قرار گرفته است.

این خودرو اندازه ای مناسب برای خانواده‌ها دارد و رفت و آمد در شهری شلوغ با آن نیز آسان است. E-Tron ظاهری شبیه به آئودی دارد. رانندگی با این ماشین به دلیل ۳۵۵ اسب بخار قدرت و AWD لذت بخش است.

حال که با بهترین خودرو الکتریکی آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس