آموزش ارسال ایمیل حجم بالا به صورت امن در سال 2021

با وجود فضای ذخیره سازی ابری، امکان ارسال فایل‌های حجیم به صورت پیوست وجود دارد. ولی در ادامه به آموزش ارسال ایمیل حجم بالا می‌پردازیم.

59
1
0 آموزش ارسال ایمیل حجم بالا به صورت امن در سال 2021

برای ارسال یک فایل بزرگ یا انتقال پوشه‌های بزرگ به جاهای دیگر، به درایوهای USB و هارد دیسک‌های اکسترنال احتیاج دارید. اگرچه با وجود فضای ذخیره سازی ابری، امکان ارسال اینچنین فایل‌هایی به صورت پیوست به پیام وجود دارد. ولی برای یادگیری نحوه ارسال ایمیل حجم بالا ، ادامه مطلب را بخوانید.

پیوست‌های ایمیل از دهه ۹۰، زمانی که استاندارد MIME ارائه شد، تغییر نکرده‌اند. با این وجود، علی رغم ایرادات و نواقص، ایمیل همچنان یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای ارسال فایل‌ها از طریق اینترنت است. همه چیز خوب پیش می‌رود تا زمانی که احتیاج پیدا می‌کنید که فایلی بزرگ‌تر از حد مجاز سرویس، پیوست کنید. در این مقاله، ما به شما توضیح می‌دهیم که چگونه فایل‌های بزرگ‌تر از آنچه معمولا امکان پذیر است را از طریق ایمیل ارسال کنید.

نکات کلیدی درمورد ارسال ایمیل حجم بالا

  • پیوست‌های ایمیل معمولاً به حدودا ۲۵ مگابایت محدود می‌شوند.
  • سرویس‌های ذخیره سازی ابری به شما امکان می‌دهند فایل‌ها را با یک لینک به اشتراک بگذارید.
  • گیرنده می‌تواند برای دانلود فایلی که به اشتراک گذاشته‌اید، به سادگی روی لینک کلیک کند.
  • نرم افزار فشرده سازی و سرویس‌های انتقال فایل همچنین می‌توانند به شما امکان انتقال فایل‌های بزرگ را بدهند.

اگرچه این کار بین سرویس‌ها متفاوت است. مانند ۲۵ مگابایت در Gmail و ۲۰ مگابایت در Microsoft Outlook با این حال هیچ سرویس ایمیلی وجود ندارد که به شما امکان ارسال فایل‌های بسیار بزرگ را بدهد. اگر فقط می‌خواهید چند فایل متنی یا یک عکس ارسال کنید، این سرویس ها کافی هستند، اما اگر می‌خواهید یک آلبوم عکس یا فیلم طولانی ارسال کنید، به روش بهتری احتیاج دارید.

آیا می‌توانم یک فایل ۱۰۰ مگابایتی را از طریق Gmail ارسال کنم؟

2 آموزش ارسال ایمیل حجم بالا به صورت امن در سال 2021

نمی‌توانید از Gmail برای ارسال فایل بزرگ‌تر از ۲۵ مگابایت استفاده کنید، مگر اینکه آن فایل را فشرده کنید یا از سرویس ذخیره سازی ابری استفاده کنید. با این حال، شما ۱۵ گیگابایت فضای ذخیره سازی Google Drive متصل به اکانت Gmail خود خواهید داشت، که می‌توانید از آن برای ارسال فایل‌های بزرگ‌تر استفاده کنید.

چگونه می‌توانم یک فایل بزرگ‌تر از ۲۵ مگابایت را ارسال کنم؟

به جای اینکه خود فایل را به صورت ایمیل ارسال کنید، می‌توانید لینکی برای دسترسی و دانلود فایل از فضای ذخیره سازی ابری خود ارسال کنید. با این کار اکثر سرویس‌ها به شما این امکان را می‌دهند که هر فایل ذخیره شده به صورت آنلاین و بدون در نظر گرفتن حداکثر اندازه را به اشتراک بگذارید، و محدودیت ۲۵ مگابایتی را از بین می‌برد.

آیا می‌توانم فایل‌های ۲۵ گیگابایتی را به صورت رایگان ارسال کنم؟

بله. اگرچه تنها گزینه شما برای فایل‌های بالای ۱۵ گیگابایت، MEGA است، اما یک ارائه دهنده مناسب است و راهی آسان برای ارسال فایل‌های بسیار بزرگ است. به طور پیش فرض، در ابتدا شما ۱۵ گیگابایت فضای ذخیره سازی در MEGA دریافت می‌کنید، اما این میزان در ماه اول و با دعوت از دوستان افزایش می‌یابد، بنابراین نباید برای ارسال چیزی بزرگ‌تر از این به صورت رایگان تلاش کنید.

چگونه با استفاده از فضای ذخیره سازی ایمیل حجم بالا ارسال کنیم

فضای ذخیره سازی ابری فقط یک روش مطمئن و امن برای نگهداری فایل‌های شما نیست، بلکه می‌توانید از آن برای به اشتراک گذاری فایل نیز استفاده کنید. از آنجا که به دست آوردن فضای ذخیره سازی ابری رایگان ۵ گیگابایت تا ۱۰ گیگابایت آسان است و می‌توانید از طریق ایمیل لینکی برای دانلود ارسال کنید، که این امر می‌تواند راهی عالی برای عبور از محدودیت‌های سایز پیوست‌ها باشد. به علاوه، شما می‌توانید تنها در سه مرحله ساده که در زیر آورده شده است این کار را انجام دهید.

۱. فایل‌های خود را در Cloud Storage بارگذاری کنید

برنامه ذخیره سازی ابری را که انتخاب کرده‌اید باز کنید (در اینجا ما از Sync.com استفاده می‌کنیم) و فایل‌هایی را که می‌خواهید به اشتراک بگذارید به آن منتقل کنید.

01 آموزش ارسال ایمیل حجم بالا به صورت امن در سال 2021

۲. لینک اشتراک گذاری ایجاد کنید

روی دکمه “share” کلیک کنید و “share as link” را انتخاب کنید.

02 آموزش ارسال ایمیل حجم بالا به صورت امن در سال 2021

۳. لینک را از طریق ایمیل به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل گیرنده خود را وارد کنید و روی “send email” کلیک کنید. گیرنده وقتی لینک را در اینباکس خود باز می‌کند، می‌تواند فایل‌ها را دانلود کند.

03 آموزش ارسال ایمیل حجم بالا به صورت امن در سال 2021

بهترین خدمات فضای ذخیره سازی ابری برای ارسال ایمیل حجم بالا

اگر تاکنون از فضای ذخیره سازی ابری برای صرفه جویی در فضای رایانه خود استفاده نکرده‌اید، باید یک سرویس را برای استفاده انتخاب کنید. اگرچه کاربردهای مختلفی برای ذخیره سازی ابری وجود دارد و اگر می‌توانید ارائه دهندگان را آزمایش کنید خیلی مفید است، ولی این سه سرویس از بهترین ارائه دهندگان ذخیره سازی ابری برای به اشتراک گذاری فایل‌های بزرگ هستند.

۱. Sync.com

11 آموزش ارسال ایمیل حجم بالا به صورت امن در سال 2021

به عنوان یکی از امن‌ترین سرویس‌ها با قیمت‌های رقابتی، بدون محدودیت اندازه فایل و پشتیبانی عالی از اشتراک فایل است و تعجبی ندارد که Sync.com ارائه دهنده ذخیره سازی ابری مورد علاقه ما است. امتحان برنامه ۵ گیگابایتی آن هیچ ضرری ندارد، اما اگر می‌خواهید قبل از شروع کار با این برنامه بیش‌تر یاد بگیرید، بررسی کامل Sync.com ما را اینجا ببینید.

۲. pCloud

12 آموزش ارسال ایمیل حجم بالا به صورت امن در سال 2021

pCloud تنها سرویس دیگری است که به Sync.com نزدیک است و فقط به دلیل هزینه اضافی pCloud Crypto عقب افتاده است. با این حال، از آنجا که pCloud فاقد محدودیت اندازه فایل و دارای ویژگی‌های مناسب به اشتراک گذاری فایل است، برنامه ۱۰ گیگابایتی رایگان آن گزینه مناسبی برای ارسال فایل‌های بزرگ است. در بررسی کامل pCloud ما می‌توانید اطلاعات بیش‌تری کسب کنید.

۳. Google Drive

13 آموزش ارسال ایمیل حجم بالا به صورت امن در سال 2021

اگرچه Google Drive رمزگذاری بدون دانش صفر دارد و اندازه فایل را به ۵ ترابایت محدود می‌کند (اگرچه برای اکثر افراد این مقدار باید کافی باشد) گزینه‌های اشتراک گذاری خوب، برنامه‌های با ظرفیت بالا و برنامه ۱۵ گیگابایتی رایگان دارد. از آنجا که اکانت‌های Gmail با یک حساب Google Drive ارائه می‌شوند، این یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای به اشتراک گذاشتن فایل‌های با حجم بالا است. برای کسب اطلاعات بیش‌تر، بررسی کامل Google Drive ما را بخوانید.

با فشرده سازی فایل‌های بزرگ ایمیل حجم بالا ارسال کنید

اگر فایل شما بیش از محدودیت ۲۵ مگابایت Gmail باشد یا حد معادل سرویس ایمیل شما باشد. فشرده سازی فایل‌ها می‌توانید آن‌ها را کوچک کنید. با این کار یک فایل ZIP کمی کوچک‌تر ایجاد می‌شود که می‌توانید مانند فایل‌های دیگر آن را با ضمیمه کردن به ایمیل ارسال کنید.

۱. روی File کلیک راست کنید

برای دسترسی به منو، روی فایل در Windows File Explorer کلیک راست کنید.

21 آموزش ارسال ایمیل حجم بالا به صورت امن در سال 2021

۲. فشرده سازی فایل را انتخاب کنید

برای فشرده سازی فایل، وارد زبانه “send to” شوید و “compressed (zipped) folder” را انتخاب کنید.

22 آموزش ارسال ایمیل حجم بالا به صورت امن در سال 2021

۳. فایل ZIP را به یک ایمیل پیوست کنید

فایل ZIP باید در کنار فایل اصلی باشد. اکنون می‌توانید آن را به ایمیل پیوست کرده و به صورت معمولی ارسال کنید.

23 آموزش ارسال ایمیل حجم بالا به صورت امن در سال 2021

از یک سرویس انتقال فایل رایگان استفاده کنید

اگرچه استفاده از فضای ذخیره سازی ابری راه حل بهتری برای استفاده طولانی مدت و صرفه جویی در فضا است، اما سرویس‌های انتقال فایلی مانند WeTransfer وجود دارند که فایل‌ها را با یک آدرس ایمیل خاص به اشتراک می‌گذارند. با این کار لینکی به گیرنده ارسال می‌شود که به وی امکان می‌دهد فایل شما را دانلود کنند و انجام این کار بسیار آسان است.

۱. به وب سایت سرویس انتقال فایل بروید

وب سایت سرویس انتقال فایل انتخابی خود را باز کنید.

31 آموزش ارسال ایمیل حجم بالا به صورت امن در سال 2021

۲. فایل‌های خود را اضافه کنید

با کلیک روی دکمه “plus” و پیدا کردن فایلی که می‌خواهید ارسال کنید، فایل‌ها را اضافه کنید.

32 آموزش ارسال ایمیل حجم بالا به صورت امن در سال 2021

۳. جزئیات مربوطه را وارد کنید و انتقال را شروع کنید

باکس‌های ایمیل و ایمیل گیرنده را تکمیل کنید، سپس روی “transfer” کلیک کنید.

33 آموزش ارسال ایمیل حجم بالا به صورت امن در سال 2021

۴. منتظر ارسال فایل باشید

ممکن است مدتی طول بکشد تا فایل‌ها بارگذاری شوند، بنابراین صبور باشید. گیرنده، لینکی برای فایل همراه با پیام شما دریافت می‌کند.

34 آموزش ارسال ایمیل حجم بالا به صورت امن در سال 2021

سخن نهایی

چه از Gmail ،Outlook ،Yahoo یا از بسیاری از ارائه دهندگان ایمیل دیگری که در اینجا ذکر نشده استفاده کنید، ارسال فایل‌های بزرگ هیچوقت آسان نبوده است. حتی اگر از فضای ذخیره سازی ابری استفاده نمی‌کنید، تعداد زیادی ارائه دهنده رایگان وجود دارد که کار شما را راه می‌اندازند.

اگرچه استفاده از سرویس ذخیره سازی ابری به آسانی امکان پذیر نیست و ممکن است هر روز نیازی به ارسال فایل‌های بزرگ نداشته باشید، بنابراین ارسال از طریق ایمیل راهی مناسب برای انجام این کار است. همچنین می‌توانید هر زمان که یک فایل را از طریق یک سرویس ذخیره سازی ابری مناسب به اشتراک می‌گذارید، یک پسوورد ضمیمه کنید یا شرایط را تغییر دهید، بنابراین یک روش خوب برای به اشتراک گذاشتن ایمن فایل‌ها است.

آیا شما به طور منظم پرونده‌هایی با حجم بالا برای مردم ارسال می‌کنید؟ آیا از سرویس ذخیره سازی ابری استفاده کرده‌اید؟ آیا از روشی استفاده می‌کنید که ما به آن اشاره نکردیم؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

حال که با چگونگی ارسال ایمیل حجم بالا آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه برای “آموزش ارسال ایمیل حجم بالا به صورت امن در سال 2021

  1. ایمیل خود را وارد نمایید

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس