بهترین هدایای دیجیتالی با قیمت کمتر از 100 دلار

188
0
هدایای دیجیتالی

آیا نمی خواهید برای یک هدیه زیاد هزینه کنید و نمی خواهید در عین حال هدیه ی بی ارزشی نیز باشد؟ در این مقاله چند دستگاه دیجیتالی با قیمت 50 تا 100 دلاری که مورد پسند همه ی سلایق است را معرفی میکنیم. اگر به دنبال هدایای زیر 100 دلار هستید و نمیخواهید چیزهای تکراری مثل روسری، ماگ یا کارت هدیه بخرید تا آخر این مقاله با ماه همراه باشید تا بهترین هدایای دیجیتالی را به شما معرفی کنیم.

بهترین هدایای دیجیتالی با قیمت کمتر از 100 دلار

ماساژور تفنگی Sportneer K1

این ماساژور تفنگی یکی از بهترین ماساژورهای اقتصادی است و مدل جدیدتر آن حدود 50 دلار بیشتر قیمت دارد. این ماساژور یک هدیه معقولانه است و قیمت آن در محدوده 75 تا 100 دلار است.

هدایای دیجیتالی
هدایای دیجیتالی

Razer Kishi

کنترلر بازی گوشی های هوشمند اندروید

Razer Kishi برای کاربران آیفون که اشتراک Apple Arcade دارند یا کاربران اندروید برای بازی Xbox Cloud یا Google Stadia، Razer Kishi یک گزینه عالی است. مشابه مدل 80 دلاری سازگار با آیفون (نسخه آیفون دارای گواهی MFi است و با آیفون 6 پلاس و هر مدل جدیدتر کار می کند)، نسخه اندروید این کنترلر به کاربران گوشی های اندرویدی این امکان را میدهد تا با اشتراک Game Pass Ultimate بازی های Xbox Cloud را انجام دهند. این کنترلر از طریق USB-C متصل می شود و دارای ویژگی شارژ-دشارژ همزمان (Pass Through charging) است. نه‌تنها شارژ خود دسته بازی هیچ وقت تمام نمی‌شود، بلکه به سبب وجود پورت USB-C در بدنه دستگاه از تامین بودن شارژ موبایل نیز مطمئن خواهید بود. یک کنترلر مخصوص xbox  برای گوشی های اندروید نیز با قیمت کمی بالاتر نیز وجود دارد.

هدایای دیجیتالی
هدایای دیجیتالی

این کنترلر برای گیمر ها یک هدیه عالی است. فقط مطمئن شوید که مدلی که میخواهید بخرید با گوشی آنها سازگار است. ما کنترلر Backbone را برای کاربران iOS توصیه میکنیم.

بهترین کنترلر بازی برای آیفون  Backbone One

BackBone One به یک پورت Lightning برای شارژ مجهز است اما باتری داخلی ندارد اما یکی از بهترین کنترلرها برای ios است. این کنترلر می‌تواند هر گوشی آیفون 6S و مدل بالاتر را در خود جای دهد و ظاهری مشابه باNintendo  دارد. مزیت بزرگ این کنترلر نسبت به Kishi این است که ارگونومیک تر است و راحت تر میتوان از آن استفاده کرد.

هدایای دیجیتالی
هدایای دیجیتالی

توپ ماساژ Theragun Wave Solo

قیمت این توپ ماساژ 79 دلار است. اندازه این توپ ماساژ برابر اندازه یک توپ سافت‌بال (3.4 اینچ یا 8.7 سانتی‌متر قطر) است و با کابل USB-C شارژ می‌شود (با شارژ کامل تا 200 دقیقه کار میکند) و دارای سه درجه سرعت لرزش است. این توپ ماساژ برای تنش ها و کوفتگی های روزانه و عضلات لگن مناسب است. همچنین یک مدل به نام Wave Duo با قیمت 99 دلار وجود دارد که برای غلتیدن در دو طرف ستون فقرات یا قرار دادن در بالای شانه پشت گردن در حالت دراز کش مناسب است.

هدایای دیجیتالی
هدایای دیجیتالی

ماشین اصلاح بدن پاناسونیک ER-GK80

مدل جدید پاناسونیک ER-GK80-S دارای سر V شکل منحصربه‌فردی است که با دقت کار اصلاح مو را انجام میدهد. تقریباً دو ساعت عمر باتری دارد و می توان آن را به صورت مرطوب یا خشک استفاده کرد. این ماشین اصلاح با یک کیف مسافرتی همراه است.

هدایای دیجیتالی
هدایای دیجیتالی

هدفون Fiil CC

عمر باتری این هدفون با یک بار شارژ پنج ساعت است و هیچ مشکل تأخیر صوتی هنگام تماشای ویدیوها ایجاد نمیکند. این هدفون بهتر از ایرپدها در گوش قرار میگیرد. هدفون Fiil CC به بلوتوث 5.2 مجهز است و یک برنامه همراه Fiil برای تغییر تنظیمات دارد و کیفیت صدا آن عالی است.

هدایای دیجیتالی
هدایای دیجیتالی

این هدفون ها همچنین برای برقراری تماس مناسب بوده و دارای کنترل های لمسی هستند. یکی از ویژگی های متمایز Fiil CC قاب باز آنهاست که استفاده و قرار دادن آن در جعبه را آسان میکند. به دلیل وجود آهنربا هدفون ها به طور ایمن در جعبه می مانند. برخلاف ایرپدها بدنه این هدفون مربعی است که در ابتدا کمی عجیب به نظر می‌رسد و کمی متفاوت از ایرپدها در گوش قرار می‌گیرند.

نسل دوم Google Nest Hub

محصولات Echo زیادی مجهز به الکسا در بازار وجود دارد، اما در این محدوده قیمت Google Nest Hub (نسل دوم) را توصیه میکنیم. Google Nest Hub صفحه نمایش هوشمند ارتقا یافته و کیفیت صدای بهتری را همراه با ویژگی جدید Sleep Sensing ارائه می دهد.

هدایای دیجیتالی
هدایای دیجیتالی

همچنین هر زمان که می گویید “Hey, Google” به شما امکان دسترسی فوری به دنیایی از پاسخ ها را می دهد و میتوانید محتوا را مستقیماً از هر دستگاه Android به صفحه نمایش ارسال کنید.

ساعت هوشمند لنوو 2 با داک شارژ بی‌سیم

این ساعت هوشمند لنوو با پد شارژ بی‌سیم همراه است. ویژگی‌های این ساعت هوشمند در مقایسه با Nest Hub Google (نسل دوم) کمتر است. برای مثال پخش جریانی YouTube در دسترس نیست. اما اگر به دنبال یک ساعت زنگ دار هوشمند با پیش‌بینی آب‌وهوای و کیفیت صدای خوب هستید این گزینه مناسب است و در سه رنگ عرضه شده است.

اپل هوم‌پاد مینی Apple HomePod Mini

اسپیکر هوشمند اپل

برای بسیاری از افراد هوم پاد اصلی اپل بسیار گران و 350 دلار است و در حال حاضر تولید این اسپیکر متوقف شده است اما HomePod Mini جایگزین بسیاری خوبی برای آن است. این اسپیکر Wi-Fi بسیار جمع و جور بوده و قیمت آن 99 دلار است و نسبت به اندازه کوچک آن صدای بلندی دارد. این اسپیکر برای کاربران اپل مناسب است و مجهز به دستیار صوتی اپل سیری است. Apple HomePod Mini به گونه‌ای طراحی شده است تا شما بتوانید 2 عدد از آن را به یکدیگر به صورت بی‌سیم وصل کنید و از صدایی استریو بهره‌ ببرید.

هدایای دیجیتالی
هدایای دیجیتالی

همچنین میتوانید در حالی که پخش موسیقی به Apple Music متصل است،  از AirPlay 2 برای پخش صدا از سرویس‌های دیگر موزیک از جمله Spotify، از iPhone و سایر دستگاه‌های اپل استفاده کنید.

اسپیکر Anker Soundcore Wakey

Anker Soundcore Wakey یکی از بهترین رادیو ساعت ها موجود در بازار است. این رادیو کیفیت صدای بالایی دارد، همچنین دارای یک داک شارژ بی سیم برای گوشی های هوشمند مجهز به Qi است که شامل تمام گوشی های هوشمند آیفون و سامسونگ در چند سال اخیر می شود. صفحه جلوی دارای یک صفحه نمایش LED است، همچنین میتوانید ساعت بیدار باش را تنظیم کنید، میزان صدا را تنظیم کنید و به رادیو FM و بلوتوث دسترسی پیدا کنید.  Wakey در دو رنگ سفید و سیاه عرضه می شود.

هدایای دیجیتالی
هدایای دیجیتالی

هدفون بی سیم Jabra Elite 3

هدفون Jabra Elite 3 مقرون‌به‌صرفه‌ترین هدفون بی‌سیم Jabra تا به امروز است و دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های نسبتاً ابتدایی است، اگرچه صدای قوی و کیفیت تماس را در قبال پول ارائه می‌کند. این هدفون دارای 4 میکروفن با فناوری MEMS،  قطر درایور 6 میلی‌متر, فناوری HeatThrough است. Qualcomm aptX HD audio در دستگاه های دارای aptX پشتیبانی می شود.

هدایای دیجیتالی
هدایای دیجیتالی

عمر باتری با یک بار شارژ تا هفت ساعت است،  این مقدار با کمک محفظه شارژ تا 28 ساعت افزایش می‌یابد. این هدفون دارای استاندارد مقاومت IP55 در برابر غبار و آب می‌باشد. یعنی استفاده از آن در شرایط آب و هوایی مرطوب و و گرد و غبار مشکلی ایجاد نمیکند. همچنین میتوانید از هر هدفون به طور مستقل در حالت تک استفاده کنید. اگرچه هدفون‌های Elite 3 دارای ویژگی‌هایی مانند حذف نویز فعال نیستند، اما عملکرد خوب و کاربرد راحت را با قیمت مناسب ارائه میدهند.

SanDisk 128GB iXpand Flash Drive Luxe

با این فلش درایو می‌توانید فایل‌ها را بین دستگاه‌های USB-C و Lightning انتقال دهید.

Luxe جدیدترین فلش درایو iXpand SanDisk است که به شما امکان می‌دهد فایل‌های عکس و ویدیو را از یک دستگاه iOS دارای لایتنینگ به رایانه یا گوشی Android دارای USB-C منتقل کنید. همچنین دارای قابلیت پشتیبان گیری خودکار برای دستگاه های iOS است (برای اینکار باید برنامه iXpand Drive را دانلود کنید).

هدایای دیجیتالی
هدایای دیجیتالی

ظرفیت 128 گیگابایتی این فلش 60 دلار قیمت دارد (اگرچه اکنون با قیمت 50 دلار به فروش می رسد)، و قیمت 256 گیگابایتی آن 90 دلار است.

لیوان هوشمند Ember با دمای کنترل شده 

Ember مدل های 10 اونسی (284 گرمی، 100 دلاری) و 14 اونسی (397 گرمی، 130 دلاری) از این لیوان هوشمند با دمای کنترل شده را تولید می‌کند، این لیوان نوشیدنی شما را در مدت زمان طولانی‌تری گرم نگه می‌دارد. با این لیوان هوشمند میتوانید دمای مورد نظر خود را از طریق برنامه Ember ( iOS یا Android ) انتخاب کنید و نوشیدنی خود را در مدت 30 دقیقه یا بیشتر گرم نگه دارید. 

هدایای دیجیتالی
هدایای دیجیتالی

مدل کوچکتر 10 اونسی در رنگ‌های مختلف، از جمله رنگ برنز موجود است، مدل بزرگ‌تر نیز در رنگ‌های سیاه یا سفید عرضه می‌شود.

مخلوط کن شارژی Blendjet 2

این مخلوط کن دارای یک باتری قابل شارژ قدرتمندتر است و می تواند اسموتی ها را بدون نیاز به اتصال به برق درست کند. از طریق USB-C شارژ می شود (در هر بار شارژ حدود 15 بار کار میکند) و کاملاً ضد آب است.

هدایای دیجیتالی
هدایای دیجیتالی

بطری Glo 

قسمت درب این بطری دارای فناوری UV داخلی است که با فشار دادن یک دکمه باکتری ها را در سه دقیقه از بین می برد و آب را تصفیه می کند. این بطری یک باتری قابل شارژ دارد که با یک شارژر USB شارژ میشود.

هدایای دیجیتالی
هدایای دیجیتالی

اشعهUV باکتری‌هایی را که باعث بوی بد و طعم می‌شوند را از بین می‌برد. بنابراین این بطری علاوه بر این که آب را تمیز می‌کند باکتری های درون خود را نیز از بین میبرد. این بطری همچنین آب شما را تا 12 ساعت سرد یا گرم نگه می دارد.

فانوس قابل شارژ BioLite Alpenglow 500

BioLite چند مدل فانوس قابل حمل دارد و Alpenglow 500 یکی از مدل های جدید این برند است. BioLite Alpenglow 500 یک “فانوس” قابل حمل است که دارای چندین حالت و نورهای رنگی است. همانطور که از نامش پیداست، 500 لومن نور می دهد و روشنایی خوبی دارد. قیمت این فانوس 60 دلار است و بین 5 تا 200 ساعت بستگی به تنظیمات روشنایی کار میکند.

هدایای دیجیتالی
هدایای دیجیتالی

Amazon Echo Show 5 (نسل دوم)

Amazon Echo Show 5 مدل 2021 کوچک‌ترین نمایشگر هوشمند آمازون با وضوح بالا است و قیمت آن 80 دلار است. اگر به دنبال یک دستگاه اکو با قابلیت ویدیو برای میز خواب یا دفتر کار خود هستید، این مورد کاملا مقرون به صرفه است (اگرچه مدل نسل اول آن با قیمت 45 دلار یا کمتر به فروش می رسد). قیمت Echo Show 8 جدید 130 دلار است و گاهی با قیمت کمتر از 100 دلار به فروش می رسد.

هدایای دیجیتالی
هدایای دیجیتالی

کیبورد لاجیتک MX Keys Mini

کیبورد لاجیک یکی از کیبوردهای مجهز به بلوتوث است و در دو مدل کوچکتر MX Keys Mini و MX Keys Mini برای مک عرضه شده است و فاقد بخش عددی کیبورد است. قیمت هر دو کیبورد 100 دلار است و در رنگ های صورتی کمرنگ، نقره ای و خاکستری تیره عرضه شده است.

MX Keys Mini دارای سه کلید جدید شامل dictation و ایموجی‌ها و قطع کردن میکروفون که برای تماس‌های کنفرانس ویدیویی بسیار کاربردی است، میباشد. همچنین طراحی مینیمالیستی این کیبورد شانه‌های شما را در یک راستا قرار می‌دهد و میتوانید موس خود را نزدیک‌تر به صفحه‌کلید قرار دهید در نتیجه وضعیت بدنی بهتر و ارگونومی بهتری داشته باشید.

هدایای دیجیتالی
هدایای دیجیتالی

این صفحه کلید از نظر اندازه شبیه به صفحه کلید محبوب و ارزان قیمت K380 لاجیتک (30 دلار) است. اما MX Keys Mini، مجهز به Perfect Stroke، “بهترین فناوری تایپ غیرمکانیکی لاجیتک” است و ظاهر و احساس بهتری دارد. و مانند کلیدهای استاندارد MX، دارای کلیدهایی با نور پس زمینه است که با نزدیک شدن دستان شما روشن شده و به طور خودکار با شرایط نوری محیط تنظیم می شوند و برای صرفه جویی در انرژی، کم نور یا حتی خاموش می شوند.

ماوس Logitech MX Anywhere 3

چند سال پیش لاجیتک از MX Master 3 با قیمت 100 دلار، سومین نسل از ماوس های خانگی و اداری پریمیوم خود رونمایی کرد. MX Anywhere 3 در چند مدل عرضه می شود. نسخه استاندارد با رایانه‌های ویندوز، MacOS، iPadOS (13.4 یا بالاتر)، ChromeOS و Linux از طریق بلوتوث یا دانگل USB Unifying Logitech متصل می‌شود.  MX Anywhere 3 برای مک فقط از طریق بلوتوث کار می کند و برای مک و آی پد بهینه شده است. هر دو ماوس در رنگ خاکستری کم رنگ موجود هستند و MX Anywhere 3 (با دانگل) نیز در رنگ های صورتی کمرنگ و گرافیتی ارائه می شود.

هدایای دیجیتالی
هدایای دیجیتالی

پخش کننده ویدیو Roku Ultra

Roku Ultra یک استریمر خوب 4K HDR است و شامل یک ردیاب از راه دور با دکمه‌های کنترل از راه دور قابل برنامه‌ریزی است. این مدل Wi-Fi بهتر، پردازنده سریع‌تر و قابلیت استریم در Dolby Vision را دارد. و با بهترین استریمرهای آمازون، اپل و گوگل رقابت میکند.

هدایای دیجیتالی
هدایای دیجیتالی

Roku Express 4K Plus که قیمت آن حدود 40 دلار است، شاید با توجه به قیمت کمتر ارزش بهتری داشته باشد. اما مدل Ultra ویژگی های بیشتری دارد و با قیمت 70 دلار به فروش می رسد و دارای یک پورت اترنت برای کسانی که می خواهند با سیم از ماوس استفاده کنند است.

اسپیکر هوشمند آمازون اکو

این اسپیکر کیفیت صدایی بهتر از حد متوسط ​​دارد و یک اسپیکر بلوتوثی است و فقط با چند دستور به شما قابلیت کنترل خانه هوشمندتان را می‌دهد.

فراموش نکنید که برای خرید از سایت های خارجی می توانید از خدمات سایت اول پرداخت استفاده نمایید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس