گزارش: خرید Discord توسط مایکروسافت با پیشنهادی بیش از 10 میلیارد دلار!

مایکروسافت با برنامه‌های پیام رسان سابقه‌ای طولانی دارد. در ادامه به گزارش خرید Discord توسط مایکروسافت می‌پردازیم

51
0
0 گزارش خرید Discord توسط مایکروسافت با پیشنهادی بیش از 10 میلیارد دلار!

مایکروسافت با برنامه‌های پیام رسان سابقه‌ای طولانی دارد. خواه این خاطرات نوستالژیک MSN Messenger باشد، یا تلاش‌های اخیر با Microsoft Teams، ارتباطات برای مایکروسافت مهم است. مایکروسافت همچنین سابقه طولانی و داستانی در مورد شکست در این زمینه داشته است. علی رغم خرید اسکایپ، میزان محبوبیت اسکایپ به عنوان یک پلت فرم در سال‌های اخیر به نفع رقبای آن مانند WhatsApp و Telegram یا شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند Facebook Messenger بوده است. در ادامه به گزارش خرید Discord توسط مایکروسافت می‌پردازیم

اسکایپ همچنان به عنوان یک سرویس برای محصولاتی مانند Microsoft Teams و Xbox Live جایگاه خود را پیدا کرده است، که هر دو ده‌ها میلیون کاربر فعال ماهانه دارند. اما هنوز هم، توانایی‌های مایکروسافت برای درگیر کردن مصرف کنندگان در سیستم عامل‌های ارتباطی خود بی‌ثمر بوده است.

خرید Discord توسط مایکروسافت با پیشنهادی بیش از 10 میلیارد دلار!

1 گزارش خرید Discord توسط مایکروسافت با پیشنهادی بیش از 10 میلیارد دلار!

گزارش جدیدی از VentureBeat حاکی از آن است که پلتفرم پیام رسان بازی محور Discord به دنبال فروش به مایکروسافت با قیمت بیش از ۱۰ میلیارد دلار است. با توجه به اینکه این برنامه کاملاً منطبق با برنامه‌های خود برای آینده بازی است، باید فرض کنید که مایکروسافت در تلاش است تا در زمره افرادی باشد که از این پلتفرم استفاده می‌کنند. همچنین می‌تواند آرزوهای تجاری مایکروسافت را تقویت کند، به همین دلیل است که من فکر می‌کنم مایکروسافت مطمئناً باید به دنبال این باشد که خود را در جنگ پیشنهادات Discord قرار دهد.

من از گفتن این متنفرم، اما اسکایپ، Microsoft Teams و پیام رسان Xbox Live کاملاً در انجام وظیفه خود افتضاح هستند. Skype همچنان دارای خدمات متوسطی برای ارتباطات صوتی و تصویری است و پارتی چت‌های Xbox Live به طور کلی وظیفه صدای گروهی را در بازی‌ها انجام می‌دهند. اما همه‌ی آن‌ها به دلیل عدم نوآوری تاکنون از خدمات رقابتی عقب مانده‌اند. مایکروسافت در سال‌های اخیر با Discord بسیار همکاری کرده است و ما شواهدی را دیده‌ایم که نشان می‌دهد مایکروسافت در آینده نزدیک به پیوند یکپارچه بین Xbox و Discord می‌رسد (احتمال دارد حتی پارتی چت‌های اکس باکس را حذف کند). مایکروسافت به نوعی سعی کرده است از ویژگی‌های Discord الگوبرداری کند. ویژگی “Xbox Clubs” مایکروسافت بسیار امیدوار کننده آغاز شد و ما حتی در سال‌های گذشته شاهد طرح‌هایی بودیم که می‌توانست Xbox Clubs را بهتر از Discord کند، اما این به روزرسانی‌ها هرگز عملی نشدند، زیرا محبوبیت Discord همچنان رو به رشد است.

حال که با گزارش خرید Discord توسط مایکروسافت آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس