معرفی ابزار های کسب و کار که کارآفرینان جدید برای موفقیت به آن نیاز دارند

هنگام راه اندازی مشاغل جدید، مهم است که ابزار های کسب و کار و ملزومات مورد نیاز را برای پیشرفت در “شرایط عادی جدید” امروز در نظر بگیرید.

33
0
معرفی ابزار های کسب و کار که کارآفرینان جدید برای موفقیت به آن نیاز دارند

در این سال، بسیاری از کارآفرینان مشتاق، آماده شدند که استارت آپ‌های خود را شروع کنند و بسیار امیدوارند که امسال، کمتر از سال قبل چالش برانگیز باشد. هنگام راه اندازی مشاغل جدید، مهم است که ابزار های کسب و کار و ملزومات اصلی مورد نیاز را برای پیشرفت در “شرایط عادی جدید” امروز در نظر بگیرید.

من به کارآفرینان کمک می‌کنم تا شرکت‌هایی با مسئولیت‌های محدود را تشکیل دهند و ثبت کنند، بنابراین معمولاً توصیه‌هایی راجع به موارد قانونی لازم برای مشاغل کوچک، مانند سازمان‌های تجاری، علائم تجاری و شناسه‌های مالیاتی، را با آن‌ها به اشتراک می‌گذارم. اگرچه، این بار قرار نیست این کار را انجام دهم.

فرض کنیم این موارد را از قبل می‌دانستید. چه ابزار دیگری برای کمک به رشد و موفقیت کسب و کار کوچک شما لازم است؟

معرفی ابزار های کسب و کار که کارآفرینان جدید برای موفقیت به آن نیاز دارند

5 معرفی ابزار های کسب و کار که کارآفرینان جدید برای موفقیت به آن نیاز دارند

با این ابزارها و ملزومات اصلی، تجارت خود را شروع کنید.

۱. وب سایت تجاری

در طی پاندمی، وب سایت‌ها یکی از مهمترین ابزارها برای استارت آپ‌ها هستند. یک وب سایت قابلیت مشاهده شدن مورد نیاز برای تجارتتان را فراهم می‌کند و به مشتریان این امکان را می‌دهد تا شما را آنلاین پیدا کنند و درباره کسب و کارتان اطلاعات بیش‌تری داشته باشند. وب سایت یک کسب و کار کوچک، همچنین راهی برای برقراری ارتباط با مشتریانتان را فراهم می‌کند. اگر مشتری از طریق پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی شما، نتواند به شما دسترسی پیدا کند، بازدید از وب سایت به وی این امکان را می‌دهد تا از طریق تماس تلفنی، ایمیل یا فرم تماس با شما ارتباط برقرار کند.

چندین حق انتخاب برای ساخت یک وب سایت کسب و کار کوچک وجود دارد. برخی از کارآفرینان این کار را خودشان، با کمک یک نرم افزار ساخت وب سایت انجام می‌دهند. بسته به نوع کسب و کارتان، بسیاری از این سرویس‌ها، دارای الگوهای مختلف وب سایت برای انتخاب هستند. آن‌ها همچنین گزینه‌های عکاسی تجاری دارند و در صورت درگیر بودن شما، پشتیبانی از مشتری را نیز ارائه می‌دهند. اگر خودتان نمی‌توانید این کار را انجام دهید، برای کمک از یک توسعه دهنده وب سایت حرفه‌ای مشورت بخواهید.

۲. نام دامنه قوی

2 معرفی ابزار های کسب و کار که کارآفرینان جدید برای موفقیت به آن نیاز دارند

یک نام دامنه در کنار یک وب سایت کسب و کار کوچک می‌آید. این نام URL شرکت شما است. بیش از ۳۷۰ میلیون نام دامنه در سطح فدرال ثبت شده است.

نام دامنه شما، به ویژه با این تعدادی که تاکنون ثبت شده، باید تا آنجا که ممکن است نزدیک به نام تجاری یا مختص نام تجاری شما باشد. بسیاری از مشاغل کوچک سعی در تطبیق دقیق آن دارند، به ویژه مشاغلی با مدل تجاری متکی به اینترنت، و همچنین نام دامنه باید در ذهن بماند، کوتاه باشد و به راحتی نوشته و تلفظ شود.

این یک فرصت عالی برای ایجاد نام دامنه‌های حاوی کلمات کلیدی است. آن دسته از کلمات کلیدی را در نظر بگیرید که مربوط به کسب و کار و موقعیت جغرافیایی شماست. به عنوان مثال اگر یک فروشگاه پیتزا فروشی مستقر در پورتلند، اورگان هستید، می‌توانید برای بهینه سازی بهتر نام دامنه خود برای اهداف SEO، استفاده از “پیتزا” و “پورتلند” را در نظر بگیرید.

پسوند دامنه چطور انتخاب شود؟ بیشتر مشاغل سعی می‌کنند در صورت امکان پسوند (.com) را انتخاب کنند. با این حال، این پسوند همیشه در دسترس نیست و بسته به صنعت شما، ممکن است مناسب هم نباشد. اگر گزینه dot-com در دسترس نیست، به جای آن dot-us (.us) یا dot-co (.co) را امتحان کنید. سپس، برای اطمینان از در دسترس بودن نام دامنه خود، به جستجوی نام بپردازید. اگر رایگان است، برای ثبت نام، یک برنامه نام دامنه ایجاد کنید.

۳. نرم افزار همکاری کارمندان

3 معرفی ابزار های کسب و کار که کارآفرینان جدید برای موفقیت به آن نیاز دارند

با شروع سال جاری، بسیاری از ما هنوز از راه دور کار می‌کنیم و مطمئن نیستیم که چه زمانی ممکن است بتوانیم به اداره خود بازگردیم. خوشبختانه، کار در خانه باعث شده است که بیش‌تر افراد به این نوع روش کار روی بیاورند و یاد بگیرند که چگونه از نرم افزار همکاری و ابزارهای تجاری استفاده کنید که بهترین بهره وری ممکن را داشته باشند.

تیم خود را برای مشارکت با نرم افزار همکاری مناسب آماده کنید. برخی از گزینه‌های انتخابی ممکن است شامل نرم افزار مدیریت پروژه مانند Trello و Asana باشد. با کمک Google Drive ،Microsoft Teams و Dropbox اسناد را مدیریت کرده و فایل‌ها را در بین تیم ها به اشتراک بگذارید. یادداشت بردارید و آن‌ها را با Evernote به اشتراک بگذارید.

بخاطر داشته باشید که اگرچه استفاده از برخی از ابزارهای همکاری رایگان است، اما بسته به اندازه تیم شما ممکن است نیاز به ثبت نام برای برنامه‌های اضافه‌تر داشته باشد. برای اطمینان از بهترین آمادگی و امنیت WFH، روی ابزارهای همکاری مناسب برای اعضای تیم خود سرمایه گذاری کنید.

۴. طرح تجاری انعطاف پذیر

4 معرفی ابزار های کسب و کار که کارآفرینان جدید برای موفقیت به آن نیاز دارند

یکی از بزرگ‌ترین ابزار های کسب و کار که کارآفرینان برای موفقیت در هر مرحله از تجارت خود نیاز دارند، داشتن طرح تجاری است. که در زمان Covid-19، این سند می‌تواند به سختی بدست آید. برنامه‌های تجاری معمولاً یک تجارت را برای سه تا پنج سال آینده ارزیابی می‌کنند و نیاز به جزئیات اضافی مانند پیش بینی فروش و سود و زیان پیش بینی شده دارند، که این اطلاعات ممکن است به طور کامل در یک استارت آپ فراهم نباشد.

چگونه یک برنامه تجاری را در زمان نامشخص ایجاد می‌کنید؟ پیش نویسی از طرح تجاری تهیه کنید که چیزی مابین یک طرح تجاری سنتی و یک طرح استارت آپ کم سود عمل کند. این نوع برنامه‌های تجاری به شما فضای کافی برای ارزیابی زمینه های زیر را می‌دهد:

توصیف و ارزش تجارت. شما باید بتوانید آنچه را که تجارت شما انجام می‌دهد، صنعت آن و نحوه کسب درآمد آن را بیان کنید. سپس، ارزشی را که این تجارت می‌تواند در بازارش داشته باشد را به اشتراک بگذارید. این پیشنهادات و خدمات چه نوع مشکلاتی را می‌توانند برای مشتریان حل کنند؟

مشتریان

این بخش بازار مورد نظر کسب و کار شما را هدف قرار می‌دهد. مشتری شما چه کسی است؟ مشخصات این مشتریان چگونه است؟ چگونه تجارت شما قادر خواهد بود این بازار را تصرف کند، با آن درگیر شود و آن را حفظ کند؟ برنامه تجارت برای افزایش جمعیت در طول زمان چیست؟

استراتژی

1 معرفی ابزار های کسب و کار که کارآفرینان جدید برای موفقیت به آن نیاز دارند

این بخش باید اطلاعات بیش‌تری در مورد تجارت و پیشنهادات آن ارائه دهد. این پیشنهادات و خدمات چگونه کار می‌کنند؟ اگر هنوز در مرحله توسعه هستید، چه زمانی کسب و کار آماده اجرا خواهد شد؟ اهداف استراتژیکی که برنامه‌های تجاری باید به آن‌ها دست یابند باید به همراه جدول زمانی پیش بینی شده، تعیین شوند. اگر کسب و کارتان دارای شریکان یا منابع اضافی است که از آن‌ها برای دستیابی به این اهداف استفاده می‌کند، این جزئیات را نیز شرح دهید.

درباره شرکت

از این بخش برای ریزه کاری‌های رهبری کردن در شرکت استفاده کنید. این بخش شامل معرفی هر یک از اعضا و مسئولیت‌های آن‌ها در استارت آپ می‌باشد. شما همچنین می‌توانید اطلاعات بیش‌تری در مورد کسب و کارتان، از جمله مکان قرار گیری و تاسیس نهاد را به اشتراک بگذارید.

برنامه‌های مالی

یکی از مهمترین قسمت‌های برنامه تجاری، پیش بینی‌های مالی آن است. برنامه‌های تجاری به طور کلی برای جذب سرمایه گذارانی که علاقه مند به سرمایه گذاری در این شرکت هستند، نوشته می‌شوند. از این بخش برای به اشتراک گذاشتن پیش بینی گردش نقدینگی موجود در استارت آپ و همچنین بودجه هزینه‌ها، پیش بینی فروش و تجزیه و تحلیل تسویه حساب استفاده کنید.

همانطور که به تدریج وارد حالت عادی بعدی می‌شویم، ممکن است متوجه شوید که استارت آپ شما قادر است از یک طرح تجاری انعطاف پذیر خارج شود و به سمت قالب سنتی تر حرکت کند. اگر این اتفاق بیفتد، عالی است! در غیر این صورت، با برنامه انعطاف پذیر همراه باشید. در هر صورت به یاد داشته باشید که تمام برنامه‌های تجاری در طی زمان قابل تجدید نظر و ویرایش است. شما ممکن است برنامه خود را برای آینده ویرایش کنید، اما انعطاف پذیری برنامه را که در یک زمان بی سابقه به آن فرصت رشد داده است، حفظ کنید.

حال که با ابزار های کسب و کار آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس