4 کاری که میلیونرها قبل از 30 سالگی برای ثروت آفرینی کردند

میلیونرها عادات مشترک دارند. آن‌ها یاد گرفتند عاقلانه خرج کنند، در ادامه شما را با 4 کاری که میلیونرها قبل از 30 سالگی کردند، آشنا می‌کنیم.

38
0
0 4 کاری که میلیونرها قبل از 30 سالگی برای ثروت آفرینی کردند

بسیاری از میلیونرها عادات مشترک دارند. بخصوص آن‌ها یاد گرفتند که چگونه از سن جوانی عاقلانه خرج کنند، اهداف تعیین کنند و سرمایه گذاری کنند. در ادامه شما را با 4 کاری که میلیونرها قبل از 30 سالگی برای ثروت آفرینی کردند، آشنا می‌کنیم.

4 کاری که میلیونرها قبل از 30 سالگی برای ثروت آفرینی کردند

اکثر میلیونرها هنگام استفاده، پس انداز و سرمایه گذاری چندین عادت مالی مشترک دارند. یک وجه مشترک اصلی آن‌ها این است که از جوانی شروع به ایجاد ثروت کردند.

توماس جی استنلی نویسنده‌ای که سال‌ها با بیش از ۵۰۰ میلیونر از سراسر ایالات متحده مصاحبه کرده است، یافته‌ها و بینش خود را به کتابی به نام، “The Millionaire Next Door” تبدیل کرد که در آن الگوها و عادات میلیونرها دیده می‌شود.

بسیاری از میلیونرهایی که با آن‌ها مصاحبه کرده است داستان‌های مشابه‌ای داشتند و بیش‌تر آن‌ها راه‌های ثروتمند شدن خود را با همین روش آغاز کردند. در ادامه چهار حرکت مالی که میلیونرها قبل از 30 سالگی انجام دادند و باعث موفقیت آن‌ها شد آورده شده است.

۱. آنها اهداف مشخصی را برای پول و شغل خود تعیین می کنند

3 4 کاری که میلیونرها قبل از 30 سالگی برای ثروت آفرینی کردند

استنلی با یک میلیونر که در دبیرستان ترک تحصیل کرده بود مصاحبه کرد. او در ۱۹ سالگی تجارت عمده فروشی را شروع کرد که باعث شد به کمک آن ثروت خود را بسازد. وقتی از او سوال شد که چگونه تجارب خود را به میلیون‌ها دلار تبدیل کرده است، او به سادگی گفت: “من همیشه هدف گرا بوده‌ام. من یک مجموعه مشخصی از اهداف روزانه، اهداف هفتگی، اهداف ماهانه، اهداف سالانه و اهداف مادام العمر دارم. “

در حالی که مسیر رسیدن به این اهداف برای هر فرد متفاوت به نظر می‌رسد، اکثر افراد معتقدند که ثروت اندوختن بیش‌تر نتیجه‌ی یک برنامه ریزی است تا شانس.

۲. آنها در جوانی خانه‌هایی را خریداری می‌کنند و در آن زندگی می‌کنند

3 میلیونرها قبل از 30 سالگی برای ثروت آفرینی کردند

درصد بالایی از میلیونرها صاحب خانه هستند و فقط ۳٪ از میلیونرهای مورد مطالعه استنلی اجاره نشین بودند. ارزش مسکن اغلب قسمت عمده ای از دارایی اصلی بسیاری از خانواده‌ها است، اما برای بسیاری از میلیونرهایی که استنلی مصاحبه کرده است، داشتن خانه‌ای مقرون به صرفه راهی برای برای سرمایه گذاری پول‌های دیگر است.

استنلی دریافت که میلیونرهایی که با آن‌ها مصاحبه کرده تمایل به خرید خانه در جوانی دارند و سال‌ها در همان خانه‌های ارزان قیمت می‌مانند. تحقیقات استنلی نشان داد که حدود نیمی از میلیونرها حداقل ۲۰ سال در یک خانه مانده‌اند. در آن زمان ارزش‌های خانه‌ها افزایش پیدا می‌کرد و باعث می‌شد که به دارایی آن‌ها افزوده شود و بتوانند ثروت اصلی خود را بسازند.

۳. آن‌ها در مقابل وسوسه خرج کردن زیاد مقاومت کردند

1 4 کاری که میلیونرها قبل از 30 سالگی برای ثروت آفرینی کردند

استنلی در مصاحبه‌ای با تدی فرند (Teddy Friend)، میلیونری که درآمد بالا اما ثروت نسبتاً کمی دارد، ارتباطی را بین تجربیات زندگی و عادت‌های خرج کردن کشف کرد. فرند می‌گوید که او در بین اجتماعی از خانواده‌های ثروتمندتر، به عنوان یک کودک نسبتاً فقیر بزرگ شده و موفقیت را با داشتن چیزهای خوب برابر می‌داند.

استنلی گفته است: “هرگز آقای فرند “موفق‌تر بودن” را با ثروت اندوزی برابر ندانست. “موفق‌تر بودن” به معنای نشان دادن درآمد بالای شخص از طریق نمایش مصنوعات با بهترین حالت است. در این مورد، او طرز فکری در مورد پول و چگونگی خرج کردن آن پرورش داد که در رشد ثروت به او کمک نکرد.

میلیونرهای تاثیر گذاری که استنلی با آن‌ها مصاحبه کرد، برخلاف فرند عمل کردند و با صرفه جویی زندگی کردند. آن‌ها به جای اینکه ثروت خود را مانند فرند صرف یک وام بزرگ، چندین ماشین گران قیمت و سایر وسایل دیگر کنند، پول نقد خود را سرمایه گذاری کردند.

۴. آنها زودتر شروع به ساخت ثروت می‌کنند، حتی گاهی قبل از رفتن به کالج

5 میلیونرها قبل از 30 سالگی برای ثروت آفرینی کردند

 

استنلی در تحقیقات خود متوجه شد که افرادی که وقت کمتری در مدرسه می‌گذرانند راحت‌تر می‌توانند ثروت خود را بسازند. استنلی می‌نویسد: “هر چه فرد بیش‌تر در مدرسه بماند، تولید درآمد و ایجاد ثروت به تعویق می‌افتد.” لازم به ذکر است که از زمان انتشار این کتاب در سال ۱۹۹۶، قیمت کالج به طور قابل توجه‌ای افزایش یافته است.

استنلی صاحب یک بیزنس با مدرک دو ساله دانشکده فنی را مثال می‌زند. “او از ۲۲ سالگی شروع به کار و ایجاد ثروت کرد. امروز یعنی ۳۰ سال بعد، از برنامه بازنشستگی با ارزشی بهره مند شده است.” در حالی که امروزه بازنشستگی از محبوبیت کمتری برخوردار است، اما با برنامه پیشرفت در این دوره نیز امکان پذیر است.

استنلی در مورد یک پزشک با سن مشابه که درآمد یکسانی دارد، می‌گوید که صاحب بیزنس و دانش آموخته دانشکده فنی نام برده شده شانس بیش‌تری در ایجاد ثروت خواهد داشت، فقط به این دلیل که زمان با او همراه است. در حالی که پزشک به جای کسب درآمد، زندگی جوانی خود را صرف وام کرده است، اما به احتمال زیاد در دراز مدت به همان اندازه ثروت جمع می‌کند.

استنلی تأکید می‌کند که مهم این است که “در اوایل زندگی بزرگسالی شروع به کسب درآمد و سرمایه گذاری کنید.” در حالی که در ۲۰ سالگی در حال ساختن زندگی خود هستید، این دوره همچنین زمانی برای شروع رشد ثروت هستند.

حال که با 4 کاری که میلیونرها قبل از 30 سالگی برای ثروت آفرینی کردند، آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس