تاریخ انتشار GTA ریمستر بر روی PC و کنسول ها مشخص شد!

GTA The Trilogy یکی پرتقاضاترین نسخه‌هایی بود که طرفداران درباره آن گمانه زنی می‌کردند. در ادامه به تاریخ انتشار GTA ریمستر می‌پردازیم.

41
0
1 تاریخ انتشار GTA ریمستر بر روی PC و کنسول ها مشخص شد!

نسخه آتی Grand Theft Auto: The Trilogy The Definitive Edition به راحتی یکی از شایع‌ترین و پرتقاضاترین نسخه‌هایی بود که طرفداران سال‌ها درباره آن گمانه زنی می‌کردند. با نسخه جدید، سه بازی در بسته بندی قرار دارند: GTA 3 ،Vice City و San Andreas. هر کدام از آنها قرار است یک گرافیک اساسی را بازسازی کنند و حتی برخی از تغییرات کلی را نیز شامل شوند. در ادامه به تاریخ انتشار GTA ریمستر بر روی PC و کنسول‌ها می‌پردازیم

تاریخ انتشار GTA ریمستر بر روی PC و کنسول‌ها

تاریخ انتشار GTA ریمستر بر روی PC و کنسول ها مشخص شد!

Rockstar Games اکنون جزئیات بیشتری را در مورد این بسته ارائه کرده است، از جمله اطلاعات بیش‌تر در مورد راه اندازی برنامه ریزی شده آن. پیش‌سفارش‌ها برای تمامی کنسول‌ها و نسخه‌های رایانه‌های شخصی اکنون باز است، با این حال، تاریخ انتشار GTA ریمستر ۱۱ نوامبر است. اگر می‌خواهید نسخه فیزیکی را خریداری کنید، باید تا ۶ دسامبر منتظر بمانید.

یک برداشت سریع از توضیحات محصول به ما می‌گوید که مشوق‌های پیش‌سفارش چیست و چه چیزی از تغییرات باید انتظار داشت.

سه شهر نمادین، ​​سه داستان حماسی. کلاسیک‌های تعیین‌کننده ژانر سه‌گانه اصلی Grand Theft Auto: Grand Theft Auto III، Grand Theft Auto: Vice City، و Grand Theft Auto: San Andreas را برای نسل جدید به‌روزرسانی می‌شوند، اکنون با پیشرفت‌های همه جانبه از جمله جدید درخشان نورپردازی و ارتقاء محیطی، با بافت‌های با وضوح بالا، افزایش فاصله کشش (draw distances)، کنترل‌ها و هدف‌گیری به سبک Grand Theft Auto V، و موارد دیگر، به این دنیاهای دوست‌داشتنی با سطوح کاملاً جدیدی از جزئیات جان می‌بخشد.

Grand Theft Auto: The Trilogy The Definitive Edition را تا ۵ ژانویه ۲۰۲۲ از فروشگاه Rockstar از طریق وب یا Rockstar Games Launcher خریداری کنید تا ۱۰ دلار تخفیف برای محصولی با قیمت ۱۵ دلار یا بیشتر دریافت کنید (نرخ مبادله اعمال می‌شود). تخفیف در ۱۶ ژانویه ۲۰۲۲ منقضی می‌شود.

Rockstar در ابتدا این سه گانه را بدون تاریخ انتشار معرفی کرد، اما اظهار داشت کهPS4 ،PS5 ،Xbox One ، Xbox Series X|S ،PC و Nintendo Switch امسال سه گانه را دریافت خواهند کرد و پورت‌های موبایل نیز در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهند شد.

حال که تاریخ انتشار GTA ریمستر را دریافتید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس