آشنایی با الگوهای بازاریابی برای به حداکثر رساندن بهره وری

اوضاع بی‌ثبات اقتصادی یک مسئله اساسی به وجود می‌آورد، تعدادی استراتژی مقرون به صرفه وجود دارد، مهم‌ترین آن استفاده از الگوهای بازاریابی است.

41
0
0 آشنایی با الگوهای بازاریابی برای به حد اکثر رساندن بهره وری

اوضاع بی‌ثبات اقتصادی یک مسئله اساسی برای بازاریابان به وجود می‌آورد: انتقال پیام و تبلیغات اصلی‌ترین کار بازاریابان است و با این وضعیت محدودیت‌هایی برای آن‌ها به وجود آمده است. اگرچه ممکن است برای برخی بسیار دشوار و ناامید کننده باشد اما می‌توانید اوضاع را بهبود ببخشید، شما این توان را دارید. تعدادی استراتژی‌های بازاریابی مقرون به صرفه وجود دارد و مهم‌ترین آنها استفاده از الگوهای بازاریابی است.

آشنایی با الگوهای بازاریابی

4 آشنایی با الگوهای بازاریابی برای به حد اکثر رساندن بهره وری

این روز‌ها، مشاغل به طور مداوم از محصولات و برنامه‌های جدید رونمایی می‌‌کنند که دستیابی به اهداف تجاری را برای شما آسان می‌کند، اما تعداد کمی از آن‌ها می‌توانند حجم کار شما را به نصف یا کمتر کاهش دهند. الگوهای بازاریابی می‌توانند زمانی را که شما صرف توسعه زیر ساخت‌های تبلیغاتی می‌کنید، کاهش دهند، در عوض به شما این امکان را می‌دهند که مستقیماً وارد ریزه کاری‌های فرآیند بازاریابی شوید. این برنامه‌ها ممکن است برگه‌های کاری، اسناد باشند، اما همه الگوهای بازاریابی یک هدف مشترک دارند: صرفه جویی در وقت و انرژی شما جهت استفاده آن در کار دیگر.

فقط داشتن یک برنامه بازاریابی، کافی نیست. برای دریافت هرچه بیشتر فواید از الگو‌های خود، باید مطمئن باشید که از الگوی مناسب خود استفاده می‌کنید. در اینجا برخی از گزینه‌های‌برتر را معرفی می‌کنیم:

الگوهای بازاریابی | نوشتن متن

1 آشنایی با الگوهای بازاریابی برای به حد اکثر رساندن بهره وری

نوشتن مطالب تبلیغاتی می‌تواند وقت گیر‌ترین جنبه اداره یک استارت آپ باشد، زیرا نیازمند ویرایش و بازنویسی زیادی است و این باعث می‌شود شما وقت زیادی را از دست بدهید. اتفاقات غیر منتظره را هم در نظر بگیرید که وقت شما را به شدت به خود اختصاص می‌دهد با الگو‌های نوشتاری مطالب تبلیغاتی می‌توانید همان کار را با سرعت و دقت بیشتر انجام بدهید و این الگو‌ها قابلیت استفاده برای دفعات زیادی را دارد.

در حال نوشتن ایمیل فروش هستید؟ صفحه فروش چطور؟ کانال اطلاع رسانی خود را بروز می‌‌کنید؟ هرچه که باشد، یک الگو برای آن وجود دارد. در اینجا فقط به یک گزینه اکتفا نکنید: ده‌ها الگوی نوشتن متن مختلف وجود دارد و مطمئنا هر کدام خوبی‌های خاص خود را دارند، ولی یکی از آن‌ها بیش‌تر از بقیه با کار شما مطابقت دارد.

الگو‌های شبکه‌های اجتماعی

3 آشنایی با الگوهای بازاریابی برای به حد اکثر رساندن بهره وری

مدیریت چندین کانال در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند خیلی زود شما را خسته کند. مدیریت شبکه‌های اجتماعی و نوشتن مطالب دارای بالاترین بازدهی، نیازمند الگو‌های طراحی شده و خاص است. الگو‌های رسانه اجتماعی HootSuite گزینه مناسبی برای شروع است اما مطمئنا برای رشد، به چیز‌هایی فراتر از قالب بندی ساده نیاز دارید.

رسانه‌های اجتماعی به زمان، دقت، بینش و سرعت عمل نیاز دارند: همه مواردی که ذکر شد شما باید خودتان آن‌ها را ایجاد می‌کند اما الگو‌ها در این راه به شما کمک می‌کند. شما باید اهداف هوشمندانه را برای به حداکثر رساندن استفاده از الگو مشخص کنید: اهدافی خاص، قابل اندازه گیری، قابلیت دستیابی و نه چندان دور از دسترس، مرتبط و با محدودیت زمانی باشد. سپس یک الگوی شبکه‌های اجتماعی پیدا کنید که بتواند در مسیر رسیدن به اهداف و کمک در پیشرفت شما، سفارشی شود. الگو‌های HubSpot در شبکه‌های اجتماعی بودجه‌ی شبکه‌های اجتماعی شما را ردیابی می‌کنند و یک گزارش و تجزیه و تحلیل را برای همه کانال‌های شما ارائه می‌دهند.

از الگو‌ها استفاده کنید تا دقیقاً همان چیزی را که می‌خواهید با بازاریابی به آن برسید، به دست آورید. مشخص کنید و مطمئن شوید که هرگز این آرزو‌ها را فراموش نمی‌کنید.

قیف‌های هدایت کننده بازاریابی

2 آشنایی با الگوهای بازاریابی برای به حد اکثر رساندن بهره وری

می‌توان شبکه‌های اجتماعی و الگو‌های نوشتن متن را قطعه‌هایی دانست که در پازل تلاش‌های شما جای می‌گیرند، اما کانال‌های بازاریابی کاملاً داستان‌های متفاوتی دارند. اگر یک سیستم مشخص داشته باشید که کدام سرمایه‌ها را در کدام بخش قرار بدهید، بقیه کار‌ها آسان است.

سعی کنید به سمت الگو‌های کاملاً اثبات شده از نظر کارایی مانند Jeff Walker’s Product Launch Formula بروید، و سیستمی با حداکثر امکان موفقیت راه اندازی کنید. قالب‌های بازاریابی کل فعالیت‌های شما را در بر می‌گیرد، بنابراین حتما برنامه‌ای را انتخاب کنید که متناسب با آن باشد.

کمپین بازاریابی برای شما

آشنایی با الگوهای بازاریابی برای به حد اکثر رساندن بهره وری

اگر الگوهای بازاریابی برای کسب و کار شما مناسب به نظر می‌رسد، چرا همه اینها را یک قدم جلوتر نمی‌برید؟ نسل جدیدی از الگو‌های بازاریابی به وجود آمده است، الگو‌هایی که می‌توانند استراتژی بازاریابی شما را از ابتدا تا خط پایان همراهی کنند.

یکی از الگو‌هایی که مکررا اجرا شده، SetUp Wizards Ontraport است. این الگو‌ها نه تنها با کپی از مطالب از پیش نوشته، بلکه با اتوماسیون از پیش ساخته شده، صفحات و موارد دیگر ارائه می‌شود. الگو‌های مناسب برای شما مانند Mad Libs هستند، به این معنی که تمام کاری که باید انجام دهید سفارشی سازی است و بعد از آن آماده استفاده است. کاهش زمان نوشتن مطالب تبلیغاتی، طراحی صفحات و ساخت قیف بازاریابی به یکباره توسط آن انجام می‌شود.

الگوهای بازاریابی ممکن است یک نوآوری جدید نباشند، اما اغلب از آنها کم استفاده می‌شود، در ذهن برخی افراد سوء برداشتی نسبت به این برنامه‌ها باقی مانده است. پیاده سازی موفقیت آمیز یک مدل بازاریابی می‌تواند باعث صرفه جویی در وقت تیم شما بیش‌تر از آنچه احتمالاً تصور می‌‌کنید باشد، در حالی که از قیمت بالایی برخوردار نیست و تاثیر منفی بر بودجه شما ندارد.

حال که با الگوهای بازاریابی آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس