معرفی بازی های مهم نمایش داده شده در کنفرانس E3 2021 مایکروسافت

هر سال مایکروسافت با نمایش‌هایش کنفرانس‌های E3 را هیجان انگیز می‌کند. در ادامه به معرفی بازی‌های مهم کنفرانس E3 2021 مایکروسافت می‌پردازیم.

68
0
معرفی بازی های مهم نمایش داده شده در کنفرانس E3 2021 مایکروسافت

هر سال مایکروسافت با نمایش‌هایش کنفرانس‌های E3 را هیجان انگیز می‌کند. امسال با برگشت E3 به صورت یک کنفرانس دیجیتالی مایکروسافت بهترین کنفرانس چند سال اخیرش را با کمک بتسدا که حالا عضوی از مایکروسافت و اکس باکس است برگزار کرد. در این مراسم شاهد بازی‌های بزرگ AAA در کنار بازی‌های مستقل و کوچیک ولی با کیفیت بودیم که در ادامه به معرفی بازی‌های مهم کنفرانس E3 2021 مایکروسافت و بتسدا می‌پردازیم.

بازی های مهم معرفی شده در کنفرانس E3 2021 مایکروسافت

Starfield

1 معرفی بازی های مهم نمایش داده شده در کنفرانس E3 2021 مایکروسافت

کنفرانس مایکروسافت با بزرگ‌ترین بازی یعنی Starfield شروع شد. بازیی که ۲۵ سال ساختش طول کشیده سر انجام با نشان دادن یک تریلر بسیار زیبا و پر جزییات تاریخ انتشار از سمت بتسدا دریافت کرد. بازی در ۱۱، ۱۱، ۲۰۲۲ (۱۱ نوامبر سال ۲۰۲۲) منتشر خواهد شد همچنین شاهد موتور جدید بازی بتسدا یعنی Creation ۲ خواهیم بود پس انتظار می‌رود بازی از مشکلات اجرایی در روز عرضه نداشته باشد. همچنین اعلام شد بازی در انحصار پلتفرم‌های نسل ۹ مایکروسافت یعنی Xbox Series X|S و همچنین PC خواهد بود.

اطلاعالت منتشر شده بعد از تریلر نیز جذاب بود. بازی در ۳۰۰ سال آینده (حدود سال ۲۳۲۲) جریان خواهد داشت و در بازی به دنبال بزرگ‌ترین راز جهان (اشاره به آفرینش) هستید. همچنین برای ساخت این بازی سازنده‌ها از SpaceX دیدن کرده‌اند.

Halo Infinite

2 معرفی بازی های مهم نمایش داده شده در کنفرانس E3 2021 مایکروسافت

Halo Infinite با نمایش دیگری نشان داد مشکلات گرافیکی بازی که در تریلر گیم پلی قبل شاهد آن بودیم را تا حدودی رفع کرده است. تریلر کوتاه بازی سوالات زیادی را برای طرفداران این سری به وجود آورد ولی خبر خوب آن است که نیاز نیست خیلی منتظر بمانند. بازی در تعطیلات سال نو ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های نسل ۸ و ۹ مایکروسافت همچنین Pc منتشر خواهد شد.

در E3 از بخش چند نفره‌ی بازی نیز رو نمایی شد و این بخش به صورت کامل مجانی خواهد بود.

Forza Horizon 5

3 معرفی بازی های مهم نمایش داده شده در کنفرانس E3 2021 مایکروسافت

بهترین بازی مسابقه‌ای آرکید Forza Horizon با نمایش نسخه‌ی جدید به مکزیک خواهد رفت. در تریلر شاهد وجود مود‌های مختلف از جمله بتل رویال از روز اول عرضه بودیم. همچنین بازی تاکید زیادی بر روی آب و هوای داینامیک و جزییات گرافیکی بالا خواهد داشت. این بازی نیز در اواخر سال ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های نسل ۸ و ۹ مایکروسافت همچنین Pc منتشر خواهد شد. بازی از سیستم ساخت مسابقات کاربران نیز از روز اول عرضه پشتیبانی خواهد کرد.

Psychonauts 2

4 معرفی بازی های مهم نمایش داده شده در کنفرانس E3 2021 مایکروسافت

بازی بعدی کارگردان افسانه‌ای صنعت گیم تیم شفر ۲ Psychonauts تا زمان انتشار فاصله‌ی زیادی ندارد. این بازی با حالت و سبک گرافیکی فانتزی چند سال پیش با حمایت فن‌ها ساختش شروع شد و در ۲۵ آگوست امسال برای پلتفرم‌های نسل ۸ سونی و مایکروسافت (PS4 ،Xbox One)، پلتفرم‌های نسل ۹ مایکروسافت (نسخه‌ی نسل ۹ در انحصار اکس باکس) و PC منتشر خواهد شد.

The Outer Worlds 2

5 معرفی بازی های مهم نمایش داده شده در کنفرانس E3 2021 مایکروسافت

ادامه‌ی بازی Outer Worlds با انتشار تریلر CG معرفی شد. نسخه‌ی قبلی این بازی که یکی از بهترین بازی‌های RPG نسل ۸ بود و کاندید بهترین بازی سال نیز شد توانست طرفداران زیادی را از جمله طرفداران بازی Fall Out به دلیل شبیه بودن بازی به آن و همچنین ساخت بازی توسط خالق Fall Out جذب کرد. بر خلاف نسخه‌ی اول نسخه‌ی دوم در پی خرید Obsidian توسط مایکروسافت در انحصار پلتفرم‌های نسل ۹ اکس باکس و Pc خواهد بود. در تریلر اشاره شد که بازی هنوز در اوایل ساخت خود قرار دارد و احتمالا بعد از بازی دیگر این استودیو یعنی Avowed منتشر خواهد شد.

Redfall (Project Omen)

6 معرفی بازی های مهم نمایش داده شده در کنفرانس E3 2021 مایکروسافت

بازی جدید استودیوی Arkane شعبه‌ی آستین تگزاس که قبل‌تر در شایعات به عنوان Projrct Omen در آخر کنفرانس به نمایش درآمد. این بازی دارای تم خون‌آشامی، گیم پلی شوتر اولش شخص و ایمرسیو سیم است که المان‌های چند نفره Co-Op نیز دارد. در بازی شما با خون‌آشام‌ها برای جلوگیری از مرگ خورشید مبارزه می‌کنید. تاریخ انتشار بازی تابسان سال ۲۰۲۲ و در انحصار پلتفرم‌های نسل ۹ اکس باکس و Pc خواهد بود.

Contraband

7 معرفی بازی های مهم نمایش داده شده در کنفرانس E3 2021 مایکروسافت

با قراردادی بین استودیوی پابلیشینگ اکس باکس و استودیوی Avalanche بازی Contraband به صورت انحصاری برای پلتفرم‌های نسل ۹ اکس باکس منتشر خواهد شد. اطلاعات زیادی از بازی در دسترس نیست جز اینکه با تمرکز بر روی بخش چند نفره‌ی Co-Op ساخته می‌شود و دارای جهانی باز است. احتمالا بازی در اوایل ساخت قرار دارد پس به این زودی منتشر نخواهد شد.

Microsoft Flight Simulator

8 معرفی بازی های مهم نمایش داده شده در کنفرانس E3 2021 مایکروسافت

بازی Microsoft Flight Simulator که سال پیش برای رایانه‌های شخصی منتشر شد و توانست نمرات بالایی را دریافت کند بالاخره تاریخ نسخه‌ی کنسولی آن مشخص شد. در این بازی تمام جهان با استفاده از عکس‌های فضایی ساخته شده و می‌توانید به هر جایی که دلتان می‌خواهد بروید. بازی جزو پر گرافیک‌ترین گیم‌های ساخته شده است و در تاریخ ۲۷ جولای سال ۲۰۲۱ برای کنسول‌های نسل ۸ و ۹ اکس باکس به صورت انحصاری منتشر خواهد شد.

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl

9 معرفی بازی های مهم نمایش داده شده در کنفرانس E3 2021 مایکروسافت

بازی مورد انتظار STALKER 2 به STALKER 2: Heart of Chernobyl تغییر نام داده شد و با نشان دادن گیم پلی زیبایی از آن تا ۲۸ آوریل سال آینده تاخیر خورد. بازی به صورت زمانی در انحصار پلتفرم‌های نسل ۹ اکس باکس خواهد بود.

A Plague Tale: Requiem

10 معرفی بازی های مهم نمایش داده شده در کنفرانس E3 2021 مایکروسافت

ادامه‌ی بازی A Plague Tale که یکی از بهترین بازی‌های کم خرج AA در چند سال اخیر بود توسط استودیوی پیشین یعنی Asobo ساخته می‌شود. این بازی که طرفداران زیادی پیدا کرده دارای گرافیک بالایی است و توصیه می‌شود اگر از موش‌ها می‌ترسید آن را بازی نکنید!

A Plague Tale: Innocence برای عرضه در سال ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده است و برای کنسول‌های نسل ۹ مایکروسافت و سونی همچنین PC منتشر خواهد شد.

دیگر اطفاقات کنفرانس E3 2021 مایکروسافت

باید اشاره کرد که تمام بازی‌های بالا در روز عرضه بر روی سرویس Xbox Game Pass قرار خواهد گرفت. در کنفرانس تعداد زیادی بازی مستقل از جمله 12 Minutes، بازی Party Animals ،Somerville و… به نمایش درآمدند. همچنین بازی‌های دیگری مانند Hades ،B4B و Atomic Heart با نمایشی برای انتشار بر روی سرویس Xbox Game Pass در روز اول عرضه تایید شدند. گیم پلی BattleField 2042 نیز نشان داده شد.

حال که با بازی‌های کنفرانس E3 2021 مایکروسافت آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس