همکاری مایکروسافت و نوکیا در ساخت فناوری های فضایی برای استرالیا

مایکروسافت، نوکیا و دولت استرالیای با یکدیگر در زمینه‌ی فناوری فضایی همکاری می‌کنند. در ادامه به همکاری مایکروسافت و نوکیا می‌پردازیم.

32
0
همکاری مایکروسافت و نوکیا در ساخت فناوری های فضایی برای استرالیا

از طریق قدرت تلفن‌های فنا ناپذیر نوکیا، مایکروسافت Azure و اشتیاق دولت استرالیای جنوبی برای تقویت تلاش‌های فضایی خود، یک مشارکت جدید مثلثی به وجود آمده است. این درست است: مایکروسافت، نوکیا و دولت استرالیای جنوبی نیروهای خود را برای ادغام فناوری فضایی، 5G، هوش مصنوعی و دیگر کلمات کلیدی صنعت در کنار هم قرار می‌دهند تا تلاش کنند صنعت فضایی استرالیا را توسعه دهند. در ادامه به همکاری مایکروسافت و نوکیا برای ساخت فناوری های فضایی می‌پردازیم.

همکاری مایکروسافت و نوکیا برای ساخت فناوری های فضایی

2 همکاری مایکروسافت و نوکیا در ساخت فناوری های فضایی برای استرالیا

تیم فضایی مایکروسافت در آدلاید استرالیا برای خود مکانی می‌سازد که استیون مارشال، نخست وزیر استرالیای جنوبی از آن استقبال کرده است.

نخست وزیر Steven Marshall اظهار داشت: “این همکاری بین مایکروسافت و نوکیا موقعیت دولت ما را در صنعت فضایی جهانی تقویت می‌کند.” بقیه نقل قول‌های او را می توانید در سایت مایکروسافت بخوانید.

توسعه پیشرفت‌های دیجیتالی صنعت با استفاده از فناوری فضایی و 5G و همچنین افزایش تعداد مشاغل در استرالیا جنوبی تنها مواردی نیست که برای مایکروسافت، نوکیا و دولت استرالیای جنوبی ارائه می‌شود. این سه همچنین در حال کار بر روی راه‌هایی برای ارتقای تنوع در STEM در جنوب استرالیا هستند.

این اولین بار نیست که ابتکارات مایکروسافت در فضای Azure به مشارکت رسیده است. چندی پیش، مایکروسافت و هیولت پاکارد اینترپرایز (HPE) برای کمک به فضانوردان در ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) با یکدیگر همکاری کردند تا از ظرفیت بسیار محدود این ایستگاه را افزایش داده و به حداکثر استفاده برسانند.

کمک مایکروسافت به دولت‌ها

1 همکاری مایکروسافت و نوکیا در ساخت فناوری های فضایی برای استرالیا

این بار اول نیست که مایکروسافت با دولت‌های بزرگ همکاری می‌کند. در سال ۲۰۱۸، مایکروسافت قرارداد ۴۸۰ میلیون دلاری با ارتش آمریکا برای توسعه هدست واقعیت ترکیبی (AR) برای کمک به سربازان در تمرین، تمرین و مبارزه بست. این دستگاه از فناوری HoloLens استفاده می‌کند، اما برای یک هدف کاملاً جدید… سربازان دو سال است که نمونه‌های اولیه را در Fort Pickett ویرجینیا آزمایش می‌کنند. همچنین در سایت مایکروسافت از همکاری‌ها و خدمات دولتی ذکر شده است.

حال که با همکاری مایکروسافت و نوکیا در ساخت فناوری‌های فضایی آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس