مایکروسافت سایت TakeLessons را خریداری کرد

مایکروسافت سایت TakeLessons را خریداری کرده است. TakeLessons یک پلت فرم یادگیری برای دانش آموزان است. در ادامه با ما همراه باشید.

23
0
0 مایکروسافت سایت TakeLessons را خریداری کرد

مایکروسافت سایت TakeLessons را خریداری کرده است، TakeLessons یک پلت فرم یادگیری که به دانش آموزان امکان می‌دهد با طیف وسیعی از موضوعات با معلمان ارتباط برقرار کنند از طریق TechCrunch مربیان می‌توانند جلسات حضوری و مجازی را با استفاده از TakeLessons سازماندهی کرده و در محیطی که به سمت یادگیری ترکیبی حرکت می‌کند تنوع ایجاد کنند. مایکروسافت اطلاعات مالی مربوط به خرید را به اشتراک نگذاشته است، اما معامله را در وب سایت خود تأیید کرده است.

سایت TakeLessons

01 مایکروسافت سایت TakeLessons را خریداری کرد

TakeLessons تدریس خصوصی در طیف وسیعی از موضوعات مانند موسیقی، زبان، ریاضی، خواندن و سایر موضوعات دانشگاهی را ارائه می‌دهد. همچنین دارای مدرسین شطرنج، طراحی، فتوشاپ و خیاطی می‌باشد. در سایت خود، این شرکت می‌گوید، “شما نام آن را بگذارید. ما آن را آموزش می‌دهیم.”

در حالی که ارقام دقیق این معامله مشخص نیست، TakeLessons یک پلتفرم کوچک‌تر از نام‌های معروف مانند GoStudent و Brainly است.

یک صفحه سوالات متداول به این موضوع می‌پردازد که چرا TakeLessons تصمیم گرفت بخشی از مایکروسافت شود. این صفحه می‌گوید: “ما بسیار هیجان زده هستیم که اعلام کنیم TakeLessons توسط مایکروسافت خریداری شده است. ما معتقدیم که این امر بیش‌تر از باعث پشتیبانی از TakeLessons و توانمندسازی مردم برای یادگیری، ارتباط، رشد و زندگی معنادارتر از طریق آموزش خواهد شد.”

با توجه به TakeLessons، فعالیت‌های هفتگی باید “تقریباً یکسان” باقی بمانند، اگرچه توضیح می‌دهد که با گذشت زمان امیدوار است که تجربه آموزش را در بستر خود بهبود بخشد. سایت TakeLessons انتظار ندارد که قیمت یا در دسترس بودن دستورالعمل در نتیجه کسب آن توسط مایکروسافت تغییر کند.

پس از خرید چند علامت سوال وجود دارد. در پاسخ به این سوال که “آیا هنوز این شرکت TakeLessons نامیده می‌شود؟” در صفحه پرسش و پاسخ، “تا آنجا که ما می‌دانیم، بله. اما ممکن است یک Powered by Microsoft را به نام خود اضافه کنیم.”

دلایل خرید TakeLessons

مایکروسافت سایت TakeLessons را خریداری کرد

طبق شواهد احتمال اینکه استارتاپ تریلیون دلاری بعدی یک سایت یا شرکت ارائه دهنده‌ی خدمات آموزشی باشد بسیار بالا است. Clayton Christensen می‌گوید اکثر شرکت‌ها با تکیه به ارائه خدمات سطح پایین موفق می‌شوند. شرکت آمازون برای مثال یکی از این شرکت‌ها است.

متصدیان بیش‌تر تمرکز خود را بر روی مشتریانی می‌گذارند که درآمد بالایی دارند (مانند صاحبان مشاغل و شرکت‌ها) این باعث می‌شود افراد عادی فراموش شوند. تدریس خصوصی آنلاین هنوز به آن صورت که باید بزرگ نشده است. با وجود کرونا این صنعت در حال پیشرفت است و سرمایه گذاری بر روی آن عاقلانه است.

در آینده انتظار می‌رود مایکروسافت بتواند با شرکت‌ها و استارتاپ‌هایی که در این زمینه شروع به کار می‌کنند رقابت کند.

حال که با خرید سایت TakeLessons توسط مایکروسافت اشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس