مدیر ارشد مایکروسافت شیوه جدید رهبری را برای دوران ترکیبی ارائه می دهد

شیوه کار جدید نیازمند روش‌های جدید رهبری است. در ادامه به شیوه جدید رهبری مایکروسافت برای دوران ترکیبی می‌پردازیم.

38
0
مدیر ارشد مایکروسافت شیوه جدید رهبری را برای دوران ترکیبی ارائه می دهد

شیوه کار جدید نیازمند روش‌های جدید رهبری است. مدیر ارشد مایکروسافت، کاتلین هوگان نکاتی را درباره شیوه رهبری موثر در عصر کار ترکیبی به اشتراک گذاشت. در مورد سبک رهبری سنتی و حضوری و ویژگی‌های یک رهبر بسیار گفته شده است. در شیوه دورکاری، برای رهبران مهم است که برای ایجاد ارتباط موثر بیش‌تر تلاش کنند که این فاصله مکانی خللی در تعاملات ایجاد نکند. در ادامه به شیوه جدید رهبری مایکروسافت برای دوران ترکیبی می‌پردازیم.

شیوه جدید رهبری برای دوران کار ترکیبی

1 مدیر ارشد مایکروسافت شیوه جدید رهبری را برای دوران ترکیبی ارائه می دهد

از ۲۰۲۰ تا کنون به دلیل پاندومی کرونا تغییرات زیادی در جهان ایجاد شده است و همه را به نوعی درگیر کرده است. عقاید درباره‌ی محیط کاری نیز تغییر کرده و کار از راه دور به جای یک استثنا به یک هنجار و شیوه متعارف تبدیل شده است. و این امر برای رهبران و مدیران پیامد‌هایی داشته که چگونه بتوانند از دور با کارمندان ارتباط برقرار کرده و آن‌ها رهبری کنند. بنابراین مدیران و رهبران باید در این باره آموزش ببینند.

در مجله Fast Company، کاتلین هوگان مدیر ارشد مایکروسافت، دیدگاه‌هایی درباره چگونگی عملکرد رهبران و تیم‌های تکنولوژی در محیط‌های کار ترکیبی بیان کرده است. او به برخی از کارهایی که رهبران همیشه باید انجام می‌دادند، مانند الگوهای استانداردهای خوب تأکید کرده است. همچنین به برخی از جزئیات که مدیران باید شرایط دورکاری بیشتر از همیشه به آن توجه کنند، مانند تمرکز بر رفاه و مراقبت از خود اشاره کرد.

بسیاری از افراد در شرایط دورکاری دفترکار و محل زندگیشان در یک مکان است و این باعث ایجاد مرز باریکی بین زندگی کاری و شخصی آن‌ها می‌شود و در صورتی که معیارهایی وجود نداشته باشد ممکن است سلامت فرد را به خاطر بیندازد. در نتیجه مدیران نباید به کارکنان اجازه دهند که خط مشی و معیارها را نادیده بگیرند.

هوگان همچنین بیان کرد اعتماد بیش از هر زمان دیگری در این شرایط اهمیت دارد و مدیریت ذره بینی یکی از مشکلات دورکاری است. رویکرد مدیریتی متعادل و استاندارد و انتقال روش کار مناسب به کارمندان در این شرایط یکی از ضروریات است.

حال که با شیوه جدید رهبری مایکروسافت، برای دوران کار ترکیبی آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس