معرفی بهترین بازی های پلی استیشن شوکیس 2021

سونی آخرین شرکت در بین ناشر‌های صنعت بازی‌های ویدیویی است که یک رویداد مجازی برگزار کرد و پلی استیشن شوکیس ۲۰۲۱ فن‌ها را ناامید نکرد.

44
0
معرفی بهترین بازی های پلی استیشن شوکیس 2021

سونی آخرین شرکت در بین ناشر‌های بزرگ صنعت بازی‌های ویدیویی است که یک رویداد مجازی برگزار کرد و پلی استیشن شوکیس ۲۰۲۱ فن‌ها را ناامید نکرد. این فرصتی بود برای نشان دادن برخی از بزرگ‌ترین بازی‌های PS5 و در حالی که برخی از موارد غایب بودند مانند PlayStation VR ولی ما توانستیم نگاهی اجمالی به عناوین پیش بینی شده‌ای مانند God of War: Ragnarok ،Spider-Man 2 و بازسازی Star Wars: Knights of the Old Republic داشته باشیم. در ادامه به بهترین بازی های پلی استیشن شوکیس ۲۰۲۱ می‌پردازیم.

بهترین بازی های پلی استیشن شوکیس ۲۰۲۱

باز سازی Star wars: KNIGHTS OF THE OLD REPUBLIC

1 معرفی بهترین بازی های پلی استیشن شوکیس 2021

سونی نمایش را با Knights of the Old Republic که مدت‌ها شایعه‌ی آن در فضای مجازی پیچیده بود غاز کرد: بازی نقش آفرینی کلاسیک جنگ ستارگان Knights of the Old Republic در حال بازسازی برای کنسول‌های نسل بعدی است. این بازی در زمان عرضه در انحصار PS5 و PC خواهد بود و چند وقت بعد از آن برای کنسول‌های Xbox نیز منتشر می‌شود. (انحصاری زمانی)

SPIDER-MAN ۲ و WOLVERINE

2 معرفی بهترین بازی های پلی استیشن شوکیس 2021

استودیوی Insomniac توسعه دهنده Spider-Man اخبار زیادی برای به اشتراک گذاشتن داشت. این استودیو نه تنها در حال کار بر روی دنباله‌ی Spider Man است که در سال 2023 منتشر می‌شود و شخصیت Venom در آن وجود دارد، بلکه در حال کار بر روی یک عنوان ابرقهرمانی و مرموز در باره‌ی کارکتر WOLVERINE است.

GOD OF WAR: RAGNAROK

3 معرفی بهترین بازی های پلی استیشن شوکیس 2021

مدتهاست که از تریلر معرفی Gof Of War می‌گذرد، سونی با نشان دادن نمایشی از God Of War Ragnarok ادامه‌ی مستقیم God Of War ۲۰۱۸ در آخر کنفرانس همه را شگفت زده کرد. به صورت کلی بازی تفاوت زیادی نسبت به نسخه‌ی قبلی خود نداشته و باید انتظار یک بازی شبیه به نسخه‌ی قبلی داشته باشیم.

ریمستر GTA V

4 معرفی بهترین بازی های پلی استیشن شوکیس 2021

نسخه نسل بعدی Grand Theft Auto V که لازم به ذکر است، که نسخه ی اصلی آن در سال ۲۰۱۳ عرضه شد. سال آینده برای PlayStation 5 عرضه می‌شود. GTA آنلاین بسیار محبوب نیز در دسترس خواهد و ارتقاء گرافیکی دریافت خواهد کرد.

GRAN TURISMO 7

5 معرفی بهترین بازی های پلی استیشن شوکیس 2021

بدون اولین سری مسابقه ای پلی استیشن، این یک رویداد سونی نخواهد بود. بنابراین دیدن یک تریلر جدید و جذاب از Gran Turismo 7 بسیار خوب است. تاریخ انتشار بازی ۴ مارس ۲۰۲۲ اعلام شد.

حال که با بهترین بازی‌های پلی استیشن شوکیس ۲۰۲۱ اشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس