چگونگی موفقیت در 60 روز از زبان Altaaf Aboo نویسنده‌ی سایت The Medium

من به مدت ۶۰ روز در مسیرم ثابت قدم بودم و باعث شد از دوستانم موفق‌تر شوم. در ادامه به چگونه موفقیت در 60 روز از زبان Altaaf Aboo می‌پردازیم.

40
0
چگونه موفقیت در 60 روز از زبان Altaaf Aboo نویسنده‌ی سایت The Medium

من به مدت ۶۰ روز در مسیرم ثابت قدم بودم و باعث شد از دوستانم موفق‌تر شوم. سال‌ها پیش شروع به ضبط پادکستی در مورد علاقه‌ام به ماءالشعیر برند craft کردم و اسمش را Moore About Beer گذاشتم. من هیچ ایده‌ای برای ساخت پادکست نداشتم. در ادامه به چگونگی موفقیت در 60 روز از زبان Altaaf Aboo نویسنده‌ی سایت The Medium می‌پردازیم.

چگونگی موفقیت در 60 روز

1 چگونه موفقیت در 60 روز از زبان Altaaf Aboo نویسنده‌ی سایت The Medium

در ابتدا من یک فرد آماتور بودم که فقط می‌خواستم در مورد ماءالشعیر صحبت کنم. اولین قسمتم را در زمان استراحت ناهار در سرکارم ضبط کردم. من آن روز از خانه کار می‌کردم. ساعت ۱۲:۰۰ بعد از ظهر، کامپیوترم را رها کردم، به سمت اتاق خواب گرمم رفتم، پنجره‌ها را بستم تا سروصداهای مزاحم را به حداقل برسانم (و باعث گرمتر شدن اتاق شد) و اولین قسمتم را ضبط کردم. در کمتر از ۱۵ دقیقه پیراهنم از عرق خیس شد. اما آن قسمت را تمام کردم. سپس دوباره به کارم برگشتم. این کار را هر جمعه به مدت دو ماه انجام می‌دادم.

من یک وب سایت نیز سریعا ساختم. و این کار را از طریق نرم افزار هاستینگ انجام دادم تا بتوانم قسمت‌هایی که ضبط کرده‌ام را در iTunes قرار دهم. همچنین ویدیوهایی نیز در مورد اینکه چگونه فیلم‌ها را در لپ تاپم ویرایش کنم، در YouTube تماشا کردم.

به کسی نگفتم. به کی می‌گفتم؟ مادرم؟ هیچ کس به اندازه من ماءالشعیر craft را دوست نداشت. من هیچ کسی را نداشتم که با او صحبت کنم. ماه ها فقط ضبط می‌کردم، و منتشر می‌کردم و این روزها برای چند ماه ادامه داشت.

یک روز، از یک خانم ایمیلی دریافت کردم مبنی بر اینکه او میزبان نمایشگاه محلی ماءالشعیر craft است و می‌خواهد اسپانسر پادکست من شود. او یک قسمت از پادکست‌های من را پیدا کرده بود، و از آن خوشش آمده بود. کار تا آنجا پیش رفت که حتی تعدادی پوستر حاوی حقایق جالبی در مورد ماءالشعیر craft چاپ کردیم تا در سراسر نمایشگاه به نمایش درآید.

مشکلاتی که باعث عدم موفقیت من شد

2 چگونه موفقیت در 60 روز از زبان Altaaf Aboo نویسنده‌ی سایت The Medium

اما یک روز ضبط پادکست را رها کردم. من و همسرم به خارج از کشور نقل مکان کردیم، و دیگر وقت نداشتم. خانم برگزار کننده نمایشگاه ناراحت بود، چون به من گفته بود که هنوز هم نمایشگاه‌های دیگری دارد که می‌خواهد با من برگزار کند. به او گفتم که متاسفم، من در آن زمان مشغول آموزش انگلیسی به بچه‌های کره جنوبی بودم.

تصور کنید که به ضبط پادکستم ادامه می‌دادم. چه کسی می‌داند که پادکستم تا چه اندازه می‌توانست رشد کند؟ من تقریبا سه ماه به صورت مداوم این کار را انجام می‌دادم. تصور کنید اگر یک سال این کار را انجام می‌دادم چه می‌شد؟ حسرتی ندارم، من در آن زمان کاری را که می‌خواستم انجام داده بودم. من هنوز هم از ماءالشعیر craft لذت می‌برم. هر وقت به پادکست قدیمی خود فکر می‌کنم، چیز دیگری به یاد می آورم، دوستانم نیز در حال راه اندازی پادکست خود بودند.

از آن زمان چهار سال گذشته است و آن‌ها هنوز حتی یک قسمت از پادکستشان را نیز ضبط نکرده‌اند. آن‌ها هنوز هم در مورد آن صحبت می‌کنند، در مورد جوک‌های بیش‌تری که می‌توانند بگویند، در مورد ایده‌هایی برای قسمت جدید. اما آنها در این راه ثابت قدم نبودند. آنها هرگز حتی شروع هم نکردند.

اگر می‌توانید در این مسیر ثابت قدم باشید، ممکن است ایمیلی از بانویی دریافت کنید که می‌خواهد پوسترهایی از پادکست شما را بسازد.

حال که با داستان موفقیت در 60 روز آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس