آنچه می توانید از فریلنسر ها یاد بگیرید

چرا فریلنسرها برای زمانه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم مناسب هستند؟ در ادامه شما را با چیز‌هایی که باید از فریلنسر ها یاد بگیرید آشنا می‌کنیم.

80
0
می توانید از فریلنسر ها یاد بگیرید

چرا فریلنسرها برای زمانه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم مناسب هستند؟ و کارآفرینان چه چیز‌هایی را می‌توانند از آنها یاد بگیرند تا در کسب و کار خود پیشرفت کنند و به سود برسند؟ ما از رویداد‌های جهانی اخیر در مورد کسب و کار‌ها چیز‌هایی آموخته‌ایم و شاهد آن بودیم که میلیون‌ها نفر آماده کار از راه دور بوده‌اند. در این مقاله شما را با چیز‌هایی که باید از فریلنسر ها یاد بگیرید آشنا می‌کنیم.

چیز‌هایی که باید از فریلنسر ها یاد بگیرید

می توانید از فریلنسر ها یاد بگیرید شرایط

دورکاری با کاری که بسیاری از فریلنسر‌ها قبلاً انجام می‌دادند تفاوت چندانی ندارد. و طبق گزارش اخیر اقتصادی Fiverr، در حال حاضر با آینده‌ی نیروی کار دورکار رو به رو هستیم.

۷ نفر از ۱۰ نفر نیروی کار مستقل ماهر مورد بررسی، اظهار داشتند که از کار خود بسیار راضی هستند، در حالی که این فقط ۵۴ درصد از کل نیروی کار ایالات متحده است. شرکت‌هایی مانند توییتر قبلاً اعلام کرده‌اند حداقل بخشی از نیروی کار آن‌ها می‌توانند از راه دور به صورت دائمی به کار خود ادامه دهند.

در ادامه می‌توانید دلیل آن که فریلنسر‌ها کاملاً متناسب با شرایطی فعلی هستند را بخوانید.

فریلنسرها میان کار و زندگی خود تعادل برقرار می‌کنند

اکثر فریلنسرها تعادل میان کار و زندگی را درک کرده‌اند؛ زیرا برنامه‌ی زمانی شغلی آن‌ها برای سال‌های زیادی انعطاف پذیر بوده است. آن‌ها احتمالاً می‌توانند کتابی در مورد اینکه چگونه پربازده، متمرکز و منظم باقی بمانند تا در عین انجام کار مشتریان به مسئولیت‌ها و زندگی شخصی خود نیز برسند، بنویسند.

مدیریت ذره بینی (Micromanaging) این فریلنسر‌ها نتیجه مثبتی ندارد. آن‌ها دقیقا می‌دانند برای حفظ بهره وری خود چه کاری انجام دهند. اگر در یک محیط دورکاری تازه وارد هستید، ممکن است نگران این موضوع باشید که آیا همه کار خود را انجام می‌دهند؟

به جای ساعات کار رایج، به کارمندان فرصت دهید تا برنامه‌ی مناسب و دلخواه را برای خود ایجاد کنند

آنچه می توانید فریلنسر ها یاد بگیرید .

برای ترغیب تیم بر ایجاد این تعادل هنگام کار در خانه، سعی کنید راهنما و دستورالعمل‌هایی را برای دورکاری ایجاد کنید. از یک سیستم هشدار که بر روی ابزار‌های مختلفی نصب است و در صورت عدم دسترسی اعضای تیم استفاده کنید.

به عنوان مثال، کاربران می‌توانند با استفاده از ابزار‌هایی مانند Microsoft Teams، هشدار‌ها را برای زمان‌های کار آنلاین و پایان کار تنظیم کنند. به این موارد توجه کنید تا اعضای تیم شما بخاطر استراحت و هوای تازه، ورزش، کمک به بچه‌هایشان در انجام کار‌های آنلاین مدرسه یا مراقبت از کار‌های شخصی، دچار عذاب وجدان نشوند.

از فریلنسرها بپرسید چه ابزارهای تکنولوژی را پیشنهاد می دهند

آن‌ها درباره کاربرد تکنولوژی‌های مختلف اطلاعات فراوانی دارند. ابزار‌هایی مانند zoom که فریلنسر‌ها مدت‌ها قبل از پاندومی از آن استفاده می‌کردند اخیراً استفاده از آن افزایش چشمگیری داشته است. طبق آخرین گزارش شرکت هویت ابری Okta، استفاده کاربران از Zoom از فوریه تا مارس سال جاری بیش از ۱۱۰ درصد رشد داشته است.

اگر در تیم خود از قبل فریلنسر‌هایی دارید، از آن‌ها مشاوره بگیرید تا مجبور به دوباره کاری نشوید. فریلنسر‌ها می توانند در مورد ابزار‌های همکاری، جلسات مجازی و ارتباطات توصیه‌هایی را که در طول سال‌ها برای انواع پروژه‌ها استفاده کرده‌اند، به شما ارائه دهند. علاوه بر این، از آنجا که فریلنسر‌ها اغلب با بودجه محدود کار می‌کنند، می‌توانند شما را به سمت بهترین نرم افزار، برنامه‌ها و پلتفرم‌های دیجیتال رایگان یا کم هزینه راهنمایی کنند. همچنین آن‌ها این تجربه را دارند که چگونه با استفاده از نرم افزار‌ها از پس کار برآیند تا چیزهایی را که نیاز ندارید، اضافه نکنید.

فریلنسر‌ها می‌توانند آنچه را که با استفاده از این ابزار‌های فنی آموخته‌اند و چگونگی استفاده حداکثر از آن‌ها را نیز با شما به اشتراک بگذارند.

آن‌ها بهترین روش‌های دورکاری را می‌دانند

می توانید از فریلنسر ها یاد بگیرید کار

فریلنسرها می‌توانند به شما کمک کنند تا محیط کار جدید شرکت خود را ایجاد و تنظیم کنید. از آن‌ها به عنوان مشاور و مربی برای کمک به افرادی که قبلاً از راه دور کار نکرده‌اند، استفاده کنید. آن‌ها چالش‌های راه اندازی دفتر کار در خانه، برنامه ریزی و هدایت در محیط خانه و عوامل حواس پرتی و احساس اجبار به کار را می‌شناسند. از فریلنسر‌ها بخواهید تا در تیم شما همکاری کنند و یک راهنما و سیاست رسمی دورکاری را برای شما تهیه کنند. آن‌ها ممکن است به موارد یا نگرانی‌هایی اشاره کنند که شما به دلیل این که تا به حال در یک تیم دورکار نبوده‌اید، هرگز به آن فکر نکرده‌اید.

به عنوان مثال، شما باید مواردی مانند نحوه دسترسی از راه دور به تجهیزات اداری یا نحوه‌ی بازیابی و به اشتراک گذاری فایل‌ها و پروژه‌ها را در نظر بگیرید. امنیت و اشتراک گذاری اجتماعی ممکن است در “محیط کار از خانه” از اهمیت بیشتری برخوردار باشد. فریلنسر‌ها می‌توانند برخی از مفاهیم و برداشت‌هایی را که ممکن است افرادی که از خانه کار می‌کنند تجربه کنند را توضیح دهند. این مورد ممکن است نیاز بیشتر برای احساس ارتباط یا افزایش ارتباط، راهنمایی و تعامل انسانی داشته باشد، مخصوصا برای کسی که بیشتر کار می‌کند یا یک مکان فیزیکی را مدیریت می‌کند، امری بدیهی است.

فریلنسرها ارزش خود را می‌دانند

آنچه می توانید از فریلنسر ها یاد بگیرید

فریلنسرها آنچه نیاز دارند را به شما می‌گویند و ارزش خود را می‌دانند. در مورد ارزش آن‌ها سطحی نگر نباشید. کار در خانه باعث نمی‌شود که کسی از نظر حرفه‌ای، ماهر و آگاه کمتر از دیگری باشد. مشارکت و همکاری آن‌ها مانند هر کسی است در مکان فیزیکی یک شرکت کار کند. اگر به آن‌ها نگاه کم ارزش داشته باشید، قادر به حفظ استعداد آن‌ها نخواهید بود و همچنین آن‌ها سازمان شما را به همکاران فریلنسر خود توصیه نمی‌کنند.

علی رغم رشد روزافزون فریلنسر‌ها، برخی سطحی از استعداد و وفاداری را ارائه می‌دهند که بازدهی استثنایی سرمایه را برای یک شرکت فراهم می‌کنند. با حفظ فریلنسر‌ها، ارائه کار ثابت و حقوق مناسب به آن‌ها ممکن است باعث کاهش هزینه‌های شرکت شود. این پس انداز می‌تواند شامل هزینه‌های کمتری برای استخدام و آموزش باشد.

علاوه بر این، طبق گزارش Fiverr، مهارت‌ها، دانش و سطح بهره وری آن‌ها در حال حاضر به درآمدزایی کمک می‌کند که می‌تواند اقتصاد محلی را پیش ببرد.

مزیت ذهنیت فریلنسرها

تصور کنید که شرکت شما چه کارهایی می‌تواند انجام دهد وقتی همه اعضای تیم را به توسعه این ذهنیت “فریلنسر” تشویق کنید. با کاهش هزینه‌های سربار و افزایش بهره وری، نیروی کاری خواهید داشت که از انعطاف پذیری، امنیت شغلی و مشارکت‌هایی که می‌توانند در این محیط کار جدید داشته باشند، راضی هستند.

حال که با چیز‌هایی که باید از فریلنسر ها یاد بگیرید آشنا شدید پیشنهاد می‌شود از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید!

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس