خرید Slack توسط Salesforce با قیمت 27/7 میلیارد دلار

برنامه‌های مدیریت پروژه در سال‌های اخیر و به خصوص در زمان کرونا بسیار محبوب شدند. در ادامه به خرید Slack توسط Salesforce می‌پردازیم.

50
0
خرید Slack توسط Salesforce با قیمت 277 میلیارد دلار

برنامه‌های مدیریت پروژه در سال‌های اخیر و به خصوص در زمان کرونا بسیار محبوب شدند. بسیاری از شرکت‌ها تصمیم گرفتند که حتی بعد از کرونا دورکار بمانند همچنین مدیران نیازمند به برنامه‌هایی با رابط کاربری ساده شدند. یکی از این برنامه‌ها Slack است که با داشتن سهم بازار و قیمتی مناسب بسیار مشهور است. در ادامه به خرید Slack توسط Salesforce (شرکت غول فناوری ابری) می‌پردازیم.

خرید Slack توسط Salesforce با قیمت 27/7 میلیارد دلار

2 خرید Slack توسط Salesforce با قیمت 277 میلیارد دلار

غول رایانش ابری Salesforce روند خرید Slack را به اتمام رسانده و رسمی کرده است، معامله ۲۷/۷ میلیارد دلاری که برنامه پیام رسان و مدیریت پروژه‌ی Slack را بدون تغییر عملکرد، مارک تجاری یا رهبری شرکت، به مجموعه نرم افزارهای سازمانی خود اضافه می‌کند.

مدیر عامل Salesforce اقای Marc Benioff در بیانیه‌ای گفت که “ما با هم آینده برنامه نرم افزاری سازمانی (برنامه‌های مدیریت پروژه) را تعریف خواهیم کرد، با ایجاد یک دفتر مرکزی دیجیتال که هر سازمان را قادر می‌سازد موفقیت مشتری و کارمند خود را از هر کجا به دست آورد.”

در حالی که Slack کاملاً ایمیل را از بین نبرده است، اما مورد توجه غول‌هایی مانند مایکروسافت قرار گرفته است. به دلیل آن که Slack راهکار متفاوتی را نسبت به دیگر برنامه‌های سازمانی در پیش گرفته است، پتانسلی بسیار بالایی در گرفتن بازار در دست و نیز به پایان رساندن دوران ایمیل دارد.

دلایل Salesforce برای خرید یک پلتفرم سازمانی

1 خرید Slack توسط Salesforce با قیمت 277 میلیارد دلار

Salesforce از کارمندان خود به عنوان معماران دورکاری (architects of a remote-friendly) نام برده است و حال با داشتن Slack، تلاش می‌کند با حرکت سایر شرکت‌ها در این مسیر، سلطه خود را بیش‌تر از قبل کند. برای پاسخ به سوالات بعدی، در ۱۷ آگوست، مدیر Salesforce برت تیلور در حال برنامه ریزی یک رویداد است.

از دیگر دلایل Salesforce برای خرید Slack می‌توان خطر بزرگ مایکروسافت برای این شرکت باشد. مایکروسافت به صورت کلی درحال تسخیر صنعت رایانش ابری است. با خرید Slack این شرکت بستری مناسب و قوی را برای رقابت با دیگر غول‌ها مانند: Microsoft ،Google و Amazon را دارد.

حال که با دلایل خرید Slack توسط Salesforce با قیمت ۲۷/۷ میلیارد دلار آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس