آیا موفقیت باعث تنبلی می شود ؟

با رسیدن به یک سطح مشخص، پیشرفت کار کمی آسان‌تر می‌شود. با این حال بدون تلاش آگاهانه، موفقیت باعث تنبلی خواهد کرد.

34
0
0 آیا موفقیت باعث تنبلی می شود ؟

زمانی که کاری را شروع می‌کنید، انگیزه بالایی دارید و همه چیز اهمیت دارد. هر سندی دوبار بررسی می‌شود، هر پستی در شبکه‌های اجتماعی سختگیرانه انتخاب می‌شود. برای کارتان تقاضای بازخورد دارید، پرسش و آزمونی برای دوستان خود ایجاد می‌کنید و از پیشنهادات و رویکردها برای اطمینان از درست بودن آن‌ها، استفاده می‌کنید. در ادامه‌ی مقاله “آیا موفقیت باعث تنبلی می‌شود‌؟” با ما همراه باشید.

آیا موفقیت باعث تنبلی می‌شود ؟

4 آیا موفقیت باعث تنبلی می شود ؟

با رسیدن به یک سطح مشخص، پیشرفت کار کمی آسان‌تر می‌شود. با این حال بدون تلاش آگاهانه، موفقیت باعث تنبلی خواهد کرد.

وقتی نوبت به تبلیغات می‌رسد، برندهای معتبر کار نسبتاً آسانی دارند. آن‌ها به دلیل سال‌ها تلاش و کار برای ایجاد یک برند تجاری که کم کم رشد کرده است، مشتریان وفادار خود را دارند. برخی از برندهای بزرگ برای فروش محصول جدید فقط کافی است که آن را عرضه کنند و به تبلیغات نیازی ندارند. کمپین‌های آن‌ها شکست نمی‌خورد و به هرچه دست میزنند طلا می‌شود. سهامداران خوشحال هستند. مدیران ثروتمند هستند و درهای موفقیت باز می‌شوند.

با رسیدن به این سطح، به یک سطح آرامش می‌رسید. برای صرف انرژی کمتری برای نوشتن عناوین و تصحیح ایمیل‌های خود، به صورت دقیق رویکردهای خود را طراحی کنید و پیام‌های خود را سازماندهی کنید. این کار از این نظر اهمیت دارد که مشترکین شما آن ایمیل‌ها را باز می‌کنند و احتمالاً خرید می‌کنند و اگر این کار را نکنند شخص دیگری این کار را خواهد کرد.

موفقیت، موفقیت ایجاد می‌کند

1 آیا موفقیت باعث تنبلی می شود ؟

من از نزدیک دیده‌ام که چگونه موفقیت در دنیای بازاریابی گسترش می‌یابد. آژانس رسانه اجتماعی من، عمدتاً نمایندگی کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​را برعهده می‌گیرد. این تیم با دقت، کمپینی را طراحی و برنامه ریزی می‌کند که باعث می‌شود مشتریان ما دیده شوند و به خاطر سپرده شوند. با این حال، زمانی که از تکنیک‌های مشابه برای برند‌های معتبر استفاده می‌کنیم، نتایج به طور چشمگیری افزایش می‌یابند. اگر نمایندگی یک برندی که روز به روز بزرگ‌تر می‌شود را بر عهده داشته باشید، به راحتی به چنین دستاورد‌هایی خواهید رسید.

اما موفقیت همچنین می‌تواند باهوش‌ترین افراد و شرکت‌ها را تنبل کرده و باعث پسرفت آن‌ها شود. این یک دام است که بسیاری از افراد در آن افتاده‌اند. آیا می‌دانید که یک کارآموز در ابتدا ایده سرویس‌های پخش فیلم مانند نتفلیکس را با روسای بلاکباستر (Blockbuster) در میان گذاشت؟ آنها گوش نکردند و فقط خندیدند. در سال ۲۰۰۰، نتفلیکس با پیشنهاد ۵۰ میلیون دلاری برای فروش به بلاک استار مراجعه کرد. مدیرعامل شرکت علاقه‌ای به این پیشنهاد نداشت زیرا نتفلیکس یک “تجارت کوچک” بود و در آن زمان ضرر می‌کرد. اکنون نتفلیکس یک شرکت با درآمد ۶/۴۴ میلیارد دلاری است.

پولاروید(Polaroid)، Toys “R” Us ،Tower Records و کداک (Kodak) نام‌های بزرگی هستند که به موفقیت دست یافتند و سپس تنبل شدند. مثل روز روشن است آینده‌ای ندارند و در دنیایی که به سرعت تغییر می‌کرد، بسیار ثابت و بدون تغییر عمل می‌کردند. آن‌ها توسط حریف‌های کوچکی که از آن‌ها پیشی گرفته بودند، غافلگیر شدند.

اجازه ندهید برای شما اتفاق بیفتد

3 آیا موفقیت باعث تنبلی می شود ؟

تصور کنید که اگر کارتان را به اندازه ی تلاشتان در ابتدای کار جلو ببرید، برند شما چقدر پیشرفت خواهد کرد. اگر شما و تیمتان، خود را در شرایط شروع کار قرار دهید، می‌توانید از هر فرصتی برای رشد استفاده کرده و روی تمام نقاط ضعف خود، هر چند ناچیز باشند، کار کنید.

غول‌های تکنولوژی از جمله فیس بوک، تیمی از هکرها را استخدام می‌کنند تا نقص‌های سیستم خود را پیدا کنند. آن‌ها ترجیح می‌دهند نقص‌های خود را قبل از دیگران پیدا کنند. هر محصول در خط تولید برند ورزشی SBD Apparel از دوازده محل بررسی دقیق عبور می‌کند تا مطمئن شوند چیزی را اشتباه نکرده باشند. رئیس BMW iX اخیراً گفته است که: “ما سعی می‌کنیم مانند یک شرکت نوپا عمل کنیم. ما تیم‌های کوچکی داریم، سریع شکست می‌خوریم، سریع یاد می‌گیریم و به سرعت در مسیر درست قرار می‌گیریم.”

در کتاب نامه‌های Bezos: 14 اصل برای رشد تجارتتان مانند آمازون وجود دارد، که شامل بخش‌هایی از کپی نامه‌های Jeff Bezos به سهامدارانش است، آخرین اصل این است: “هر روز را مانند روز اول بساز”. این یک توصیه مهم است. هر روز را مانند روزی که تازه شروع کردید، ادامه دهید. با همین میزان اشتیاق و توجه کار کنید، تا برندتان به روز و در حال رشد باشد.

استانداردهای بالایی برای خود تعیین کنید و برای رسیدن به آن تلاش کنید. اگر اکنون به طور مداوم ارقام فروشتان بالا می‌رود و به اندازه‌ای که روزی آرزویش را داشتید دیده می‌شوید، سطح کار خود را همچنان بالا ببرید تا بیش‌تر رشد کنید.

نتیجه

2 آیا موفقیت باعث تنبلی می شود ؟

یادداشت برداری کنید، درخواست بازخورد کنید و آن‌ها را اعمال کنید، نظر‌ها را به دقت بررسی کنید، با مشتریان صحبت کنید و آینده نگر باشید. در هر تغییری در بازار پیش دستی کنید و خود را برای هر شوک اقتصادی آماده کنید. ریسک‌های حساب شده را بپذیرید و آن‌ها را ادامه دهید. به خاطر آنچه انجام داده اید، بیش‌تر شناخته شوید نه به خاطر آنچه انجام نداده‌اید. همیشه پیشنهاداتتان را بهبود ببخشید و به دنبال راه‌هایی برای حیرت و وجد مشتریان خود باشید.

زمان جلو میرود، تکنولوژی پیشرفت می‌کند و بدون تلاش‌های پیوسته و متمرکز در مسیر درست، یک منبع سودآور همیشه سودآور باقی نمی‌ماند. انگیزه و فرصت‌های آنی می‌تواند شما را تا به این حد برساند، اما تلاش هرگز بی‌نتیجه نمی‌ماند. اجازه ندهید موفقیت شما را تنبل کند.

حال که با جواب سوال “آیا موفقیت باعث تنبلی می‌شود‌؟” آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس